Even kijken...ik denk het wel. Ik zal even noemen wat we er allemaal mee gedaan hebben:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn gewoon meteen naar boven gegaan nadat we kaartjes hebben gehaald. Echt top, nauwelijks tot geen rij en als je eenmaal boven bent kan je nog 3 verdiepingen omhoog tot aan de antennes!![]()
Hebben jullie de 7 daagse NYP er helemaal uit gehaald?
public bus. 10 bucks geloof ik en stopt bij grand central maar dat is niet echt in jouw richting. Er zijn ook shuttle busjes waar een stuk of 8 personene in kunnen die je afzet bij je bestemming. Taxi is 50 dollar d8 ik, maar met hoemeer je bnt hoe voordeliger natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Iemand een tip voor een redelijk goed geprijsde airport (shuttle) taxi van JFK naar Upper West Side?
gewoon de metroquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Iemand een tip voor een redelijk goed geprijsde airport (shuttle) taxi van JFK naar Upper West Side?
Met een SuperShuttle wordt je voor 17 dollar p.p. voor je hotel afgezet.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Dat klopt, maar dan mis je wel de ervaring van het voor het eerst binnenrijden van NY.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon de metrovoor 2 dollar zit je zo waar je wezen moet
coole uitstapjes bij jullie opleiding zeg. herriner me dat er al eens eerder iemand gepost had die ook journalistiek deed en ook met zn opleiding naar NY was geweest.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:44 schreef Klingon het volgende:
Over 11 nachtjes eindelijk naar New York. Als ik er de tijd voor heb zal ik hier m'n verslagjes posten. We gaan met zo'n 25 personen (excursie journalistiek) van 20 t/m 28 januari. Bezoeken o.a. CBS-studios, NY Times en waarschijnlijk Max Westerman. Volledige programma is donderdag bekend. Daarnaast natuurlijk nog de nodige vrije tijd. We overnachten in het Beacon Hotel (2130 Broadway at 75th Street) bij Central Park. I'll keep you posted...
welke periode?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Takemenow het volgende:
Iemand nog een tip voor een hotel voor onder de $100 per nacht?
dat is ook weer waar, voor 13 dollar kan je ook de bus nemen. Met de metro heb je wel een andere ervaring: je zit opeens midden in manhattanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan mis je wel de ervaring van het voor het eerst binnenrijden van NY.Ik zou dan liever wat meer betalen. Zelf ben ik altijd met een taxi gegaan...ok, het is wat duurder, maar naast het geweldige uitzicht word je ook recht voor de deur afgezet.
Iddquote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, voor 13 dollar kan je ook de bus nemen. Met de metro heb je wel een andere ervaring: je zit opeens midden in manhattan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |