Edit: ohnee, dat nummer komt niet uit de 80e jaren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek al tijden een nummer ut m,n jeugd.
Het gaat (denk ik) over newyork city.
Het is zo een nummers waarvan je maar een heel klein fragment van hebt in je geheugen.
Alleen de melodie (die je niet durft te neurien) en een regel van het refrein (die je niet kunt plaatsen)
Dus google heeft ook niet zoveel zin.
Wat ik me nog herinner is dat ik deze en nog een ánder nummer (eagles - hotel california)
doorelkaar haalde.
Die nummer die ik zoek begint met: wouldn't you like to go óf down and out -in newyork city..
En dan it's such a lovely place, its such a lovely place
*Maar dat laatste is van de eagles..)
Coolquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
Merry christmas vanuit New York!
Het is hier inmiddels ook 1e kerstdag, ongeveer een uurtje of 8. De temperaturen vallen ontzettend mee, het zal rond een graad of 8 zijn. Ik loop bijna meer met de jas half open dan helemaal dicht. Gisteren, zaterdag een rustige dag gehad, dag na aankomst. Ben begonnen op Times Square en zo gelopen naar 50th St, dan naar 6th Ave en die helemaal naar beneden gelopen naar 34th St bij Macy's en Herald Square. Daarna richting Central Park en een wandeling gemaakt naar de 86th St traverse en toen weer zuidwaarts richting 77th St om een bezoek te brengen aan het American Museum Of National History. Ik was tegen een uurtje of 6 weer terug in het hostel.
Hostel is super, hele leuke kamergenoten. We zitten totaal met 6 nederlanders op een kamer, beetje jammer eigenlijk, had gehoopt op wat meer internationaal volk. Dan zijn er nog 2 amerikanen en 2 japanners. Hostel heeft veel faciliteiten en ik zal hier ook zeker weer naar toe gaan als ik weer naar NY ga.
Vlucht was lang en ik was toen ik ging slapen ook bijna 43 uur op. Donderdag 08.30 opgestaan en 21.45 richting Schiphol. De nacht doorbrengen op Schiphol viel nog wel mee. 05.20 ingecheckt en 07.20 richting Kopenhagen. Vervolgens daar 3,5 uur gewacht en 12.20 richting NY. Die vlucht duurde naar mijn gevoel echt lang in vergelijking met de vlucht naar San Fransisco in 2003. We waren 5 minuten te laat vertrokken uit Kopenhagen en zouden een kwartier eerder aankomen maar uiteindelijk toch op schematijd aangekomen. Immigratie en douane duurde 1 uur 15 minuten, viel dus mee. Gelukkig ben ik niet gepakt met de stukjes kaas en worst in m'n tas.![]()
17.45 was ik in het hostel, thank god dat de treinen weer rijden.
Tot zover. Greetz from NY!
Bedoel je niet:quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek al tijden een nummer ut m,n jeugd.
Het gaat (denk ik) over newyork city.
Het is zo een nummers waarvan je maar een heel klein fragment van hebt in je geheugen.
Alleen de melodie (die je niet durft te neurien) en een regel van het refrein (die je niet kunt plaatsen)
Dus google heeft ook niet zoveel zin.
Wat ik me nog herinner is dat ik deze en nog een ánder nummer (eagles - hotel california)
doorelkaar haalde.
Die nummer die ik zoek begint met: wouldn't you like to go óf down and out -in newyork city..
En dan it's such a lovely place, its such a lovely place
*Maar dat laatste is van de eagles..)
... misschienquote:Once in your life you find her
Someone thatt turns you heart around
And next thing you know you're closing down the town
Wake up and it's still with you
Even though you left you went cross town
Wondering to yourself, "Hey, what've I found?"
When you get caught between the moon and New York city
I know it's crazy, but it's true
If you get caught between the moon and New York city
Best that you can do ......
Best that you can do is fall in love
Arthur he does as he pleases
All of his life, he's mastered choice
Deep in his heart, he's just, he's just a boy
Living his life one day at a time
Showing himself a really good time
Laughing about the way they want him to be
Best that you can do .....
The best that you can do .....
Central Park is de entree voor de schaatsbaan iets van 12 dollar. Zal wel komen omdat het gesponsord wordt door Donald Trump.quote:Op zondag 25 december 2005 14:58 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cool![]()
Ga je nog skaten op de rink bij Rockefeller of Central Park?
Subwayquote:Op zondag 25 december 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
Subway gegaan voor een 12" sub met een flinke beker cola. Het broodje wordt hier 3-4 x zo dik belegd als in NL bij de Subway terwijl je relatief maar iets van 1 euro meer betaald dan in NL.
makkelijk te doen, indien je in een hostel gaat zitten....quote:Op zondag 25 december 2005 20:36 schreef the_Napster het volgende:
Is het eigenlijk te doen om een weekje NYC te doen (zeg voorjaarsvakantie) voor weinig poen (<¤1000) ? of zou ik met dit budget / tijd beter ergens anders naar toe gaan?
OP gelezen?quote:Op maandag 26 december 2005 14:42 schreef the_Napster het volgende:
En wat kan je dan zoal in een weekje doen daar in NYC (leeftijd 16-17)?
Waarschijnlijk niet.quote:
Zeg, in welk hostel zitte gij precies dan?quote:
New York City part XXIVquote:Op maandag 26 december 2005 15:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, in welk hostel zitte gij precies dan?
Ik ga er dit jaar denk ik wel weer heen en een handig adresje is altijd welkom hč.
er zijn idd wel plannen om volgend jaar ernaar toe te gaan.quote:Op maandag 26 december 2005 16:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah, bedankt Dos.
Wat doe jij trouwens in dit topic? Binnenkort naar New York, of wat?
uit jouw topic: http://www.amerika.nl/rei(...)ork%20city/stoom.htmquote:Op maandag 26 december 2005 16:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah, bedankt Dos.
Wat doe jij trouwens in dit topic? Binnenkort naar New York, of wat?
Hostelling International New York. Absolute aanrader en Times Square is iets minder dan 20 minuten verwijderd.quote:Op maandag 26 december 2005 15:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, in welk hostel zitte gij precies dan?
Ik ga er dit jaar denk ik wel weer heen en een handig adresje is altijd welkom hč.
Hostel zit op de hoek van 103rd Str en Amsterdam Avenue.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef BrauN het volgende:
Jaguarized, goed bezig. Maar inderdaad jammer van de regen, dat hoort natuurlijk niet in NYC met kerst.
In welke straat zit dat hostel van jou trouwens? Ik ben de lam om het op te zoeken.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:25 schreef Jaguarized het volgende:
Hierna ben ik even naar de Walgreens in het ESB geweest om een blik ravioli te halen en wat kaartjes voor het thuisfront en wat fokkers.![]()
Euh ja. Tis een beetje koud voor een duik in de rivier he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, klinkt wel leuk allemaal, alleen wel beetje cultureel
Zeker, zeker. Heb je daar geen msn trouwens ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh ja. Tis een beetje koud voor een duik in de rivier he?
Hij is hier op msn hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Heb je daar geen msn trouwens ofzo?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Heb je daar geen msn trouwens ofzo?
Misschien te veel water om te rijden?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
Vervolg van het verslag van 27 december.![]()
Ik wilde graag met de speedboot een tripje maken rond Manhattan maar om de een of andere vage reden reed die boot niet meer.![]()
Vaarde dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Misschien te veel water om te rijden?![]()
voerquote:
Voer, ook goed.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef kepler het volgende:
[..]
voer
heb je het nog steeds naar je zin daar? Is het een beetje goed weer intussen?
het schijnt pas vanaf maandag weer droog te worden... tot wanneer ben je nog in NY?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voer, ook goed.
Het regent inmiddels.En morgen zou het ook gaan regenen. En ik wilde nog wel naar Brooklyn vandaag.
![]()
Ik zit nu in het hostel.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:57 schreef kepler het volgende:
[..]
het schijnt pas vanaf maandag weer droog te worden... tot wanneer ben je nog in NY?
En waar ben je nu aan het internetten?
dan zou ik maar een paraplu kopenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit nu in het hostel.
Ik ben er t/m zondag, dan vertrek ik weer.
Soep al op?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:21 schreef Dr_Evil het volgende:
Meeting was leukMorgen gaan we nog ff met z'n allen Top of the Rock doen
De groeten, m'n tijd is alweer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |