abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33106821
DE MAKERS: www.sigames.com

SYSTEEMEISEN

Minimaal:

Windows 98, ME of XP
600mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte

Aanbevolen:

Win XP SP2
2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

PATCHES

De eerste patch is ook al uit:
Patch 6.01 -> Te loaden op www.sigames.com

WAT IS ER NIEUW TOV FM05??

Training: Het spel bevat een nieuw opgezette trainingsmodule met vereenvoudigde schema's, een beter hanteerbaar trainingsysteem en verbeterde feedback over de ontwikkeling van je spelers. Dus niet langer meer tientallen mogelijkheden en trainingsvormen, nee enkel 9. Duelkracht, Aerobic, Doelman, Tactiek, Balaanname, Verdediging, Aanvallen, Afwerking, Vrije trappen. Deze kun je natuurlijk aanpassen naar eigen inzicht door een nieuw schema te maken. Er is een belastingsbalkje bijgevoegd die aangeeft hoe licht/zwaar de training is (ivm overbelasting/conditie etc.). Voorbeeldscreen

Onderhandelen over je eigen contract: Niet langer hoef je alleen maar met je spelers en stafleden te onderhandelen over een contract, je moet nu ook zelf onderhandelen over je eigen contract. Dit betekent wel dat je zult moeten presteren. Geef het bestuur anders eens een reden om je contract te verlengen Realistisch!

Verder zijn er talloze anders kleine (enkele zeer nuttige) vernieuwingen.
(geef ze vooral door, ik post ze hier wel)

Snelheid + overzicht: dat zijn ook twee sleutelwoorden van FM06. Enkele voorgaande versies waren vaak wat traag met toch relatief goede computers, ook de bediening liet vaak te wensen over. Dat is met een klap ongedaan gemaakt door SI Games. De snelheid is zienderogen verbetert en de bediening is zonder twijfel overzichtelijk te noemen.
Цой жив
  donderdag 15 december 2005 @ 17:30:34 #2
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33107269
Verkapte tvp

Strax de tweede wedstrijd op 't EK gewonnen tegen Georgië, 2-0. Geen makkelijke wedstrijd, maar hopelijk moet ik (net als 't echte Nederland altijd) even op gang komen in 't toernooi
- "I need Tipi for my bunghole" -
  donderdag 15 december 2005 @ 22:31:42 #3
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33117192
Net in een hele spannende wedstrijd om de super cup Ajax met 5-4 verslagen met mijn Fc Emmen. Na 90 minuten was het 3-3, in de verlenging kwam ik 4-3 achter maar toch nog 2 goals gemaakt door superspits Koevermans. En ik ben eindelijk gevraagd manager van Nederlands elftal te worden. Moet ze kwalificeren voor het Wk 2010. poule is niet al te moeilijk met Luxemburg, kazachstan, bosnie, Ierland en turkije. Alleen turkije ben ik beetje voor beducht. ierland moet lukken en de rest zou geen problemen moeten geven. Heb er zin in.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:37:51 #4
Are you threatening me?!
pi_33117469
Door de groepfase geworsteld na 'n 4-1 overwinning op Oostenrijk. Kwartfinale tegen Spanje, 'n ongelofelijke thriller. Ikwam op 1-0 achterstand en bracht in de 2e helft Huntelaar in voor Robben en v.d. Vaart naar links, met 2 spitsen een countertactiek en 't werkte. Huntelaar scoort de gelijkmaker en in de 1e helft verlengingen knikt ie zowaar de 2-1 binnen. Ben dus door en zal voortaan maar beginnen met Huntelaar, die jongen is zo verdomd scherp. Ik dacht dat v. Nistelrooij doelgericht was, maar ik denk dat onze Klaas 't nog meer heeft

Halve finale tegen Polen, dat moet op zich wel lukken
  donderdag 15 december 2005 @ 22:39:24 #5
Are you threatening me?!
pi_33117529
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef ethiraseth het volgende:
Net in een hele spannende wedstrijd om de super cup Ajax met 5-4 verslagen met mijn Fc Emmen. Na 90 minuten was het 3-3, in de verlenging kwam ik 4-3 achter maar toch nog 2 goals gemaakt door superspits Koevermans. En ik ben eindelijk gevraagd manager van Nederlands elftal te worden. Moet ze kwalificeren voor het Wk 2010. poule is niet al te moeilijk met Luxemburg, kazachstan, bosnie, Ierland en turkije. Alleen turkije ben ik beetje voor beducht. ierland moet lukken en de rest zou geen problemen moeten geven. Heb er zin in.
Je leest wie je zeker in de spits moet zetten he?!

Huntelaar is ge-wel-dig, niet normaal
pi_33118174
Zelfs met Chelsea lukt het me niet .

Ik krijg ze om de oren, terwijl ik topspitsen heb die niet scoren en een super middenveld heb. Bovendien ook nog wat aankopen voor de verdediging gedaan.

Ik speel zo:

GK
DL - DC - DC - DR
MC - MC - MC
AMC
FC - FC

Is dit veel te aanvallend, dat het daar aan ligt? Eerst ging het wel goed, maar ben nu wel erg afgegleden en moet zelfs weer oppassen voor mijn baan.
  donderdag 15 december 2005 @ 23:04:26 #7
Are you threatening me?!
pi_33118457
Waarom voetbal je niet gewoon counterend 4-4-2? Ik denk dat je daar veel meer resultaat mee boekt

Zojuist door 't oog van de naald gekropen, op penalty's door naar de finale EK. Polen was verrassend goed met Niedzielan in de gelederen Gelukkig legde Kromkamp de winnende pingel in de linker benedenhoek
pi_33119154
Jaja mijn grootste uitlsag zit er aan te komen... ruststand 8-0 met Chelski tegen Monchengladbach (oefenpotje). 6 10en en 5 9es zijn er al en 47e minuut...9-0....15 15 15 15 15...hoop ik.
pi_33119195
Welke tactiek speel jij?
  donderdag 15 december 2005 @ 23:23:13 #10
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33119228
TVP

Sta met Forest Green Rovers 12e , halverwege het 3e seizoen in de conf. league.
Heb alleen bijna een schuld van 1 miljoen euries
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 15 december 2005 @ 23:24:38 #11
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33119275
Net een wel heel beschamende oefenwedstrijd gespeeld met Emmen. Speelde met mijn beste elftal 0-0 tegen mn <21 elftal, waar alleen maar broekies van 15-18 jaar in staan.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_33119573
Mijn tactiek zit moeilijk in elkaar... de basis is eenvoudig 4-4-2 maar elke speler en elke linie heeft zijn eigen 'opdrachten'. Ik heb bijvoorbeeld ook dat alle centrum-spelers hun positie tijdens de wedstrijd kunnen wisselen...dus mijn 2 spitsen, mid-mids, centrale verdedigers. Overigens heb ik mijn tactiek helemaal zelf gemaakt en die wedstrijd is geeindigd in 9-1 maar de tegenpartij had 5 4en en 6 5en in hun basisopstelling.
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:07:55 #13
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33120887
Charity Shield... ruststand Chelski-Liverpool 5-0... ik verwacht dat mijn team gaat de Premier-League domineren.
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:14:41 #14
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33121049
Ben ik nou zo goed of zijn de anderen zo slecht? 6-0 ... 5 4en voor de tegenstander (inclusief Steven Gerard) en 2 3en
pi_33121970
Wat wil je, je speelt met Chelsea hè

Over Chelsea gesproken, die heb ik net met 2-0 verslagen in de CL finale (seizoen 09/10) de 2e CL winst op rij met AZ
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:06:30 #16
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33125168
Chelsea heeft in het spel niet zulke goede spelers... ik heb alleen Cech, Terry, Lampard en Gudjohnson gehouden en de rest gelijk verkocht. Dit ook omdat ik graag spelers heb die op 2 posities uit de voeten kunnen (met uitzondering van de centrum-spelers).
pi_33126239
Na de groepsronde met VS kwam de 2e ronde WK tegen Engeland.

Na een 0-2 achterstand in de 48e minuut keerde het tij en kwam ik in 10 minuten tijd op 3-2 voor(62, 64 Johnson, 69 Adu) maar vlak voor tijd scoorde Richardson 3-3.
De penaltys: ik scoorde mijn 1e en 2e, mijn 3e miste ik. VS Keeper Tim Howard stopte de 1e 3 pingels van Engeland. Mijn 4e pingel betekende een plaats in de kwart finale.

Kwart Finale:
VS - Nederland.
Halverwege de 1e helft scoorde Eddie Johnson de 1-0. Een kwartier na rust werd het 2-0 door Adu. Nederland kwam nog terug tot 2-1 door Robben maar kon er niet meer van maken, een halve finale voor de VS!

Halve Finale:
VS - Italie
Voor dat de Italianen door hadden dat het begonnen was stond het al 1-0, in de 3e minuut scoorde Adu. Na een kwartier stond het weer 1-1 en dat bleef het heeeel lang, want in de 93!!e minuut was het verlossende doelpunt van Eddie Johnson genoeg voor de finale. Freddy Adu zou in die finale op de bank beginnen door een lichte blessure.

Finale:
VS - Frankrijk
Halverwege de 1e helft wist Eddie Johnson te profiteren van de verkeerd uitgekomen doelman Frey en kon hij de bal in een leeg doel schuiven. In de blessure tijd voor rust was het Eddie Gaven, de vervanger van Adu die de 2-0 aantekende.
Vlak na rust kreeg Mexes rood vanwege het neerhalen van de doorgebroken Johnson. Frankrijk kreeg steeds meer kansen..
In de 75e minuut mocht Freddy Adu nog even invallen en Frankrijk bleef pushen maar wist niet te scoren, de titel was voor dee VS!!

Na de "kleine" prijsjes zoals de Nederlandse Beker en JCS met PSV en de OFC Nations Cup met Nieuw Zeeland, nu mijn 4e en grootste prijs: de Wereld Titel met VS, een mooie prijs na eerder verlies in de finale van de Noord Amerikaanse Gold Cup.
pi_33134013
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:06 schreef funrunner het volgende:
Chelsea heeft in het spel niet zulke goede spelers... ik heb alleen Cech, Terry, Lampard en Gudjohnson gehouden en de rest gelijk verkocht. Dit ook omdat ik graag spelers heb die op 2 posities uit de voeten kunnen (met uitzondering van de centrum-spelers).
Huth is mijn beste speler bij AZ dit seizoen een gemiddelde van 8+ en motm in de CL finale tegen Chelsea
pi_33134568
Ik ben ontslagen bij Chelsea en wacht op een nieuwe club.

Maar wie is er wereldkampioen geworden: Australie, Guus for president!
pi_33134934
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.

Kan iemand dit nog verbeteren?

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33138802
Het is bewezen, Nieuw-Zeelanders kunnen ook in FM niet voetballen. XD
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_33138943
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Zelfs met Chelsea lukt het me niet .

Ik krijg ze om de oren, terwijl ik topspitsen heb die niet scoren en een super middenveld heb. Bovendien ook nog wat aankopen voor de verdediging gedaan.

Ik speel zo:

GK
DL - DC - DC - DR
MC - MC - MC
AMC
FC - FC

Is dit veel te aanvallend, dat het daar aan ligt? Eerst ging het wel goed, maar ben nu wel erg afgegleden en moet zelfs weer oppassen voor mijn baan.
welke versie hiervan speel je? want ik speel het ook en ben eigenlijk vrijwel fluiten kampioen geworden (Spartak Moscow) Dus te aanvallend is het niet echt denk ik, het is ook maar net hoe je je spelers instelt natuurlijk. Ik zal maandag wel even kijken hoe ik alles ingesteld heb, dan zal ik dat wel even posten
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_33139046
Wat bedoel je met welke versie? Van het spel of de taktiek?

Inmiddels ben ik dan ontslagen en nu ben ik aangesteld als coach van Villareal. Ik moet proberen degradatie te ontlopen, dat moet te doen zijn.

Wanneer gebruiken jullie target man? Ik weet maar niet of het nu goed of slecht is voor mijn spitsen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:02:14 #24
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33140271
Na met Groningen de titel te hebben gewonnen, met Chelsea de LC, UC, CL, PL, FA en supercup te hebben gewonnen en een europese titel behaald te hebben met Nederland ben ik maar opnieuw begonnen bij de Wolves. Het volgende seizoen komt Maciej Korzym en Pezzarossi en Kolder komen dit seizoen mijn elftal al versterken. De eerste wedstrijd werd met 3-0 gewonnen van Preston dus een goede start is er al
Bernie en ik zijn tof.
pi_33141646
Wolves is een mooie club!

En ik spreek uit ervaring (FM 2005)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_33141861
Ben een stukje verder met RBC.

Kende een desastreuze seizoensstart, in mijn 4-4-2. Uit de eerste 11 duels haalde ik 3 punten. Inmiddels zit ik net na de winterstop en sta ik opeens 16e. Mijn team heeft nu uit 18 duels 16 punten verzameld. Ik boekte goede zeges op bijvoorbeeld Twente (2-4) en Vitesse (valse 1-0 na helemaal weggespeeld te zijn, in de 89e minuut).

Ik speel nu dan ook 4-2-3-1 en dat gaat wat beter. Mark Volders op doel, achterin op rechts Sidney Lammens, centraal Arjan Ebbinge en Tyrone Loran, op links José Fortes Rodriguez. Middenveld nu twee defensieve mannen, aanvoerder Paul de Lange - die weg mag na dit seizoen, heb ik hem moeten beloven - en Jorge Acuña, de Feyenoord-huurling. Op rechts speelt dan Sporting-huurling Edgar Marcelino en op links Tayfur Kahraman, die al 8 assists gaf. Hij komt van Argon. Mijn schaduwspits is Tim Smolders, in de punt staat de van AZ gehuurde Ali Elkhattabi, die helemaal los is gekomen en inmiddels al 10 goals maakte in de eredivisie.

Op de bank heb ik dan nog keeper Erwin Friebel, routinier Robert Molenaar, de van Standard Luik gehuurde linksback Akram Roumani, de veelzijdige Marphe Redjosetiko, AZ-huurling Haris Medunjanin, rechtsbuiten Nyron Wau en spits Danny Koevermans, die ik kocht van AZ. Arjan Human, Walter van Ommeren en Paul Kpaka (gehuurd van Genk) kunnen ook nog als spits spelen.

Verder is Danny Guyt boos op me, omdat ik hem wil verkopen en hij vindt dat ik dat bij een speler van zijn kaliber niet kan maken.

Mijn doel is duidelijk, degradatie voorkomen, al dan niet via de nacompetitie. Zal lastig genoeg worden, maar ik heb weer wat aansluiting en vanaf nummer twaalf staat alles dicht op elkaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:59:04 #27
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33143231
Ik moet nog steeds mijn seizoen met VVV afmaken. Sta 10de. Meeste wedstrijden domineer ik, mis alleen teveel kansen voorin. Verdediging heeft elke wedstrijd een cijfer van 8 of hoger. Misschien maak ik het vanavondaf. Zie wel.
A.M.A.B
pi_33143287
10e in de GGD of in de HCE?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:03:28 #29
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33143347
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
10e in de GGD of in de HCE?
GGD. Zit nog in mijn eerste seizoen. In het begin constant rond plaats 15 gestaan. Gaat nu wat beter, dankzij mijn Argetijnse spits.
A.M.A.B
pi_33143647
Hmm, dat valt best tegen. Wat is je basiself?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:19:24 #31
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33143809
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dat valt best tegen. Wat is je basiself?
Pfff...euh geloof als volgt

Keeper: Varkevisser
Verdediging: Verdellen, Allach, van der Kouwen, Broers
Middenveld: Suaro, Linssen en Meeuwsen?
Aanval: Jacobs, Galvan, Maitimo

Bank: Begois, Chintu, Fleur, Kantelberg en Platvoet of een van mijn andere 3 spitsen.

Heb teveel spitsen. Daar doe ik er sowieso een paar van weg, ook al omdat ik er nog eentje bij krijg aan het einde van dit seizoen. En moet een bredere selectie samenstellen, want bij meerdere blessures in de verdediging en op het middenveld krijg ik problemen...
A.M.A.B
pi_33143880
Die middenvelder zal wel Marcel Meeuwis zijn, is de beste speler IRL.

Maitimo is die van Dordt / Feye zeker?

Melvin Fleur wel leuk, die heb ik namens RBC verkocht aan Feyenoord.

Heb je geen Luwamo Garcia meer?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:25:13 #33
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33143989
Meeuwis, ja. Is ook wel een redelijk stabiele factor in mijn basiselftal. Luwamo heb ik ook nog. Geef ik af en toe wat speeltijd. Geloof niet dat het Melvin Fleur is die speler, maar kan me ook vergissen.

Maitimo is die van Dordt. Matige speler.
A.M.A.B
pi_33144048
Okee, een andere Fleur. Misschien Fleuren dan?

En Maitimo is idd niet veel.

Nu ja, succes in je pogingen de nacompetitie te halen, ik ga afsluiten!
www.thuisuiteten.nl
pi_33144403
Jeej kampioen met FC twente
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:14:40 #36
Are you threatening me?!
pi_33145257
Europees Kampioen nadat ik Engeland met 3-0 de deur heb gewezen
pi_33147205
Ik heb ooit gratis de jonge Colombiaanse spits Moreno (met twee voornamen die ik nu even vergeten ben) opgepikt en die gozer speelt de sterren van de hemel als vervanger van de naar Juventus vertrokken Koné (25 miljoen). Hij heeft nu al 22 keer gescoord in 13 wedstrijden en heeft een gemiddeld cijfer van 9,14.
We sure are cute for two ugly people.
pi_33147281
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ooit gratis de jonge Colombiaanse spits Moreno (met twee voornamen die ik nu even vergeten ben) opgepikt en die gozer speelt de sterren van de hemel als vervanger van de naar Juventus vertrokken Koné (25 miljoen). Hij heeft nu al 22 keer gescoord in 13 wedstrijden en heeft een gemiddeld cijfer van 9,14.
Bedoel je niet Jhon Jairo Mosquera? Of iets in die richting.
pi_33151458
Gaat nu geweldig met mn eerste seizoen bij Twente. Sta 3de in de winterstop + kwart finale beker.
Ik heb alleen wel erg veel last van blessures.
Цой жив
  zaterdag 17 december 2005 @ 08:02:50 #40
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33154945
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wolves is een mooie club!

En ik spreek uit ervaring (FM 2005)
Ik moest van m'n zus maar met die lui beginnen
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:11:21 #41
Are you threatening me?!
pi_33161661
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Neoktheone het volgende:
Dayro Mauricio Moreno, 22 jaar in 2008. Ben 'm nu aan 't scouten
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:10:23 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33163012
Kent iemand Martina? Schijnt ook een erg goede speler te zijn. Kan voor 70K gehaald worden, groeit uit tot een 'wereldster'.
A.M.A.B
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:28:26 #43
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33166501
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef Asap het volgende:

[..]

Ik had hem eerder gepost, zie paar posts eerder: Leuk trainingsschema, maar volgens mij denken de gamers hier dat het een nep-link is ofzo... hij staat op rapid-share en heeft een getallen-naam, dit alleen omdat de naam training al bestond, dus koos de site iets zelf. Het is een zipfile waar de schema's inzitten die je dan gewoon kan importen in je game. Training staat dan op maximaal, maar je workload is slechts licht
Hoe importeer je dat schema eigenlijk?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_33166632
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Kent iemand Martina? Schijnt ook een erg goede speler te zijn. Kan voor 70K gehaald worden, groeit uit tot een 'wereldster'.
Ik ken hem niet, zit ook niet in mijn spel (Nederlandse league en database op large)

Heb je toevallig een screenshot?
pi_33166872
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Javier Martina van Ajax?
www.thuisuiteten.nl
pi_33167547
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:11 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Dayro Mauricio Moreno, 22 jaar in 2008. Ben 'm nu aan 't scouten
Dat is 'em, daar is 'em!
Echt een hele goede speler (bij PSV althans).
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:44:50 #47
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33168629
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Javier Martina van Ajax?
Nee, speler ergens uit Midden- of Zuid-Amerika..

Ken geen screenshot leveren. Las het op een ander forum...
A.M.A.B
pi_33169633
Okee, dan moet je het aan Cultheld vragen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:16:09 #49
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33169705
Cultheld is een stumper
A.M.A.B
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:53:00 #50
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33171013
De laatste 5 goals die ik tegenkreeg waren de 1e/5e/5e/100e/1e goal van die speler. Die bug (want dat vind ik het ondertussen) moet er echt eens uit, vergalt echt mn speelplezier. Mischien die lijnen zelf maar eens uit het commentaar verwijderen.

En wat ook zo irriteert is dat je om een of andere reden nooit een key moment hebt in de verlenging als je verliest, maar er wel minstens 3 tegen krijgt als je voorstaat.

*edit*

Maargoed, als je dan weer zulke wedstrijden speelt ben je die irritaties snel vergeten.

[ Bericht 25% gewijzigd door ethiraseth op 17-12-2005 21:14:51 ]
pi_33171789
Ik ben iets te fanatiek bezig geweest op de transfermarkt. Veel transfervrije aankopen zoals Van Der Vaart, Robinho, Kerzhakov, Alex, Joao Carlos kunnen halen. Maar nu heb ik een veel te grote selectie. Waarvan ik er minstens 10 van moet verkopen. . Ik had Kallstrom een half jaar geleden voor 16 miljoen euro kunnen verkopen aan Aston Villa. Maar als ik Kallstrom nu aan hun aanbied, hebben ze geen interesse.
Weet iemand hoe ik mijn halve selectie kan lozen zodat iedereen aan spelen toekomt en tevreden blijft?

zondag 18 december 2005 @ 14:43:34 #52
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33190352
Alle spelers van 30+ aanbieden voor 3/4e of 1/2e van hun waarde.
  zondag 18 december 2005 @ 15:01:53 #53
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33190873
Ik ben een testgame begonnen met Steaua Bucharest. Er lopen best wel goede speler rond bij Steaua en de competitie zelf valt ook niet echt tegen. Er lopen zelfs Argentijnen en Brazilianen rond . Het zal me niet lukken om grote namen te halen maar ik hoop wat Oost-europese en zuid-amerikaanse talenten te vinden.

Ik heb me in een superspannende wedstrijd tegen Celtic gekwalificeerd voor de Champions Cup, dus dat ik financieel gelijk een klapper. Begroting is 2 mln. GBP en ik krijg al bijna 3 mln. GBP startgeld .

Zoals je ziet erg spannend:

Ik zit nu in een groep met Ajax, Milan en Dinamo Kiev. Hopelijk kan ik 3e worden zodat ik doorstroom naar de Uefa Cup. Ik ben in ieder geval al goed begonnen met een 1-1 in Kiev (speelde 77 minuten met 10 man, K*t Luinge met zijn rode kaarten).

[ Bericht 1% gewijzigd door PirE op 18-12-2005 15:06:55 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 18 december 2005 @ 17:07:43 #54
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33194567
Ik zat net mijn profile te bekijken en ik heb een Loyalty van 1 en een Ambition van 4. Nu snap ik die ambition score wel, want ik heb tot nu toe elk gerucht dat me verbind met een andere club afgedaan en nooit op een andere job gereageerd, maar ik zou dan juist verwachten dat ik een hoge loyalty score zou hebben.
  zondag 18 december 2005 @ 18:06:42 #55
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33196340
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:07 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat net mijn profile te bekijken en ik heb een Loyalty van 1 en een Ambition van 4. Nu snap ik die ambition score wel, want ik heb tot nu toe elk gerucht dat me verbind met een andere club afgedaan en nooit op een andere job gereageerd, maar ik zou dan juist verwachten dat ik een hoge loyalty score zou hebben.
Loyalty is een bug en is hopelijk gefixed in de volgende patch (6.0.2) die volgende week uit zou moeten komen. Loyalty is dacht ik of je je spelers ook gebruikt naar hun squad status. Dat je niet een important first team player continu op de bank laat zitten. Of als spelers geen nieuw (verbeterd) contract aanbiedt terwijl ze zwaar onderbetaald zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door PirE op 18-12-2005 18:21:28 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 18 december 2005 @ 21:33:17 #56
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33202160
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:06 schreef PirE het volgende:

[..]

Loyalty is een bug en is hopelijk gefixed in de volgende patch (6.0.2) die volgende week uit zou moeten komen. Loyalty is dacht ik of je je spelers ook gebruikt naar hun squad status. Dat je niet een important first team player continu op de bank laat zitten. Of als spelers geen nieuw (verbeterd) contract aanbiedt terwijl ze zwaar onderbetaald zijn.
Ah, oke, dat doe ik wel ja.. Vooral dat spelers ondergewaarde contracten laten houden.
pi_33214417
Ik ben nou bezig de complete Nederlandse competitie te versterken. Door mijn koopmanie heb ik een selectie van 45 spelers, die ik nu maar eens verpats aan andere Nederlandse clubs.
pi_33215561
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:13 schreef JeroenV het volgende:
Wat bedoel je met welke versie? Van het spel of de taktiek?

Inmiddels ben ik dan ontslagen en nu ben ik aangesteld als coach van Villareal. Ik moet proberen degradatie te ontlopen, dat moet te doen zijn.

Wanneer gebruiken jullie target man? Ik weet maar niet of het nu goed of slecht is voor mijn spitsen.
versie van de taktiek, FM2006 heeft namelijk 3 verschillende versies van 4-3-1-2 waaruit je kan kiezen
pi_33217813
Ik had hem zelf gemaakt, dus niet uit FM zelf. Maar nu ben ik al lang ontslagen en aangenomen bij Villareal .

Daar speel ik gewoon 4-4-2. Dat gaat tot nu toe goed.
  maandag 19 december 2005 @ 16:39:41 #60
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33219459
IK had een speler op de transferlijst gezet voor ¤ 5000,00 (hij was ¤ 16000 waard) en aangevinkt dat alle aanbiedingen van ¤.5000 en hoger aanvaard zouden worden.
Krijg ik opeens dit nieuws bericht : Reading heeft ¤189000 geboden op de desbetreffende speler (ben ff z'n naam kwijt ).
Forest Green Rovers heeft het bod afgeslagen

EN nog iets , zoals elk nieuw seizoen willen er nog wel eens 1 of 2 jeugdspelers doorbreken , meestal zijn ze zwaar bagger , maar nu heb ik er 1 die echt leuke stats heeft , alleen kan ik 'm niet opstellen in het eerste want ik krijg dan elke keer te zien dat ie niet speelgerechtigd is

Is dit een bug of soort wet wat ze in Engeland hebben ?

pi_33220556
Dit spel is ook te nep voor woorden. De tegenstander wint of altijd heel erg onverdiend of heel erg nep. Zo speelde ik net met chelsea tegen wigan!!!! Ongelooflijk ik sta met drie spelers van wereldformaat in de spits, en wigan met 1 kut spits. Wat denk je ik heb veel meer kansen, alleen die spits van hun maakt uit een paar schoten op goal 2 doelpunten in de laatste paar minuten. Dit is gewoon een kut spel en ik koop hem volgend jaar ook niet meer.

Nog een voorbeeld. Staat 0-0 heb veel meer kansen. Maakt een speler van mij in de laatste minuut een blunder wordt het 1-0. Ik wordt er gek vanen dit hele spel kan van mij de tering krijgen!
  maandag 19 december 2005 @ 17:34:18 #62
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33220633
Je bent gewoon een waardeloze manager.
A.M.A.B
  maandag 19 december 2005 @ 17:52:26 #63
Are you threatening me?!
pi_33221096
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Je bent gewoon een waardeloze manager.
Wat jij zegt ja, ik heb daar geen last van en zo te lezen meerderen niet

Volgens mij doe je iets fout FootballManagermetcijfer
  maandag 19 december 2005 @ 17:57:03 #64
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33221221
Heb nog nooit gehad dat de tegenpartij in de laatste minuten 2 keer scoorde en daardoor won...
A.M.A.B
pi_33221298
Mijn halve selectie is ontevreden en wenst op de transferlijst gezet te worden omdat ik vasthoud aan een vaste elftal en veel spelers derhalve niet aan spelen toekomen. Gelukkig ben ik zo slim geweest om bijna alle spelers lange contracten aan te bieden aan het begin van de seizoen. Ze gaan in ieder geval niet voor lager dan hun vraagprijs weg. Nu is het wachten tot de winterstop (Oktober 2010) totdat ik die 15 spelers kan lozen.
pi_33221840
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef footballmanager11 het volgende:
Dit spel is ook te nep voor woorden. De tegenstander wint of altijd heel erg onverdiend of heel erg nep. Zo speelde ik net met chelsea tegen wigan!!!! Ongelooflijk ik sta met drie spelers van wereldformaat in de spits, en wigan met 1 kut spits. Wat denk je ik heb veel meer kansen, alleen die spits van hun maakt uit een paar schoten op goal 2 doelpunten in de laatste paar minuten. Dit is gewoon een kut spel en ik koop hem volgend jaar ook niet meer.

Nog een voorbeeld. Staat 0-0 heb veel meer kansen. Maakt een speler van mij in de laatste minuut een blunder wordt het 1-0. Ik wordt er gek vanen dit hele spel kan van mij de tering krijgen!
Je moet gewoon eens wat meer geduld hebben en langzaam bouwen aan een systeem. Er is toch geen flikker aan als je meteen alles makkelijk wint (al kies jij Chelsea, dus misschien wil jij dat wel). Ik zit nu in mijn derde seizoen bij PSV en win bijna alles. Mijn eerste seizoen was stroef, maar naarmate de spelers mijn systeem leerden kennen ging het steeds beter.
pi_33222458
Hmm, ik strompel door met RBC.

Inmiddels sta ik weer 18e, maar ik moest dan ook tegen achtereenvolgens Feyenoord en PSV aantreden. Tegen de Rotterdammers van mijn vriend Erwin Koeman knap 1-1, tegen PSV nipt met 2-1 verloren. Helaas verloor ik daarna wel van Heracles met 1-0, ondanks een overwicht, en Roda.

Het gat met de veilige plaatsen is nog steeds slechts 3 punten en er zijn nog 11 duels te gaan, dus ik kan het nog halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33222531
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik strompel door met RBC.

Inmiddels sta ik weer 18e, maar ik moest dan ook tegen achtereenvolgens Feyenoord en PSV aantreden. Tegen de Rotterdammers van mijn vriend Erwin Koeman knap 1-1, tegen PSV nipt met 2-1 verloren. Helaas verloor ik daarna wel van Heracles met 1-0, ondanks een overwicht, en Roda.

Het gat met de veilige plaatsen is nog steeds slechts 3 punten en er zijn nog 11 duels te gaan, dus ik kan het nog halen.
Het is zowat de werkelijkheid..
  maandag 19 december 2005 @ 19:30:31 #69
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33223106
Patch 6.0.2 is uit. Hopelijk kan ik nu op een normale manier een lange career beginnen.

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365
pi_33224370
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:58 schreef jmac het volgende:

[..]

Het is zowat de werkelijkheid..
Nou, dat vind ik dan wel weer leuk. Ik had het raar gevonden als ik met RBC, zoals bij CM 97/98 dat ik jaren speelde, ineens vijfde zou worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_33225591
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef PirE het volgende:
Patch 6.0.2 is uit. Hopelijk kan ik nu op een normale manier een lange career beginnen.

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365
Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...
  maandag 19 december 2005 @ 21:00:20 #72
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33225816
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef jmac het volgende:

[..]

Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...
Wat denk je zelf??? Ik vrees van niet, maar je kan het altijd proberen. Ik heb een legale versie en dat probleem heb ik dus niet. Hij zal vast over 1 of 2 dagen beschikbaar zijn met een aanpassing zodat hij ook werkt als je een minder "legale" hebt.

Duurt trouwens wel een eeuwigheid om hen binnen te trekken.
pi_33225870
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef PirE het volgende:

[..]

Wat denk je zelf??? Ik vrees van niet, maar je kan het altijd proberen. Ik heb een legale versie en dat probleem heb ik dus niet. Hij zal vast over 1 of 2 dagen beschikbaar zijn met een aanpassing zodat hij ook werkt als je een minder "legale" hebt.

Duurt trouwens wel een eeuwigheid om hen binnen te trekken.
Ja, kocht hem sinds cm 1 ofzo haha maar wil het eerst uitproberen telkens. Jammer trouwens dat er nog steeds niet play-offs zitten in de NL competitie, waarom is dat niet included in de patch.
  maandag 19 december 2005 @ 21:05:15 #74
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33226012
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef jmac het volgende:

[..]

Ja, kocht hem sinds cm 1 ofzo haha maar wil het eerst uitproberen telkens. Jammer trouwens dat er nog steeds niet play-offs zitten in de NL competitie, waarom is dat niet included in de patch.
Omdat het erg lastig was qua code en niemand weet hoelang het play-off systeem, in zijn huidige vorm. Ik heb FM2005 ook pas erg laat gekocht en mijn aanschaf van FM2006 was eigenlijk te vroeg omdat ik nu pas serieus kan spelen, ik had nogal last van bugs en hopelijk kan ik nu normaal spelen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 02:04:31 #75
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33235780
http://rapidshare.de/files/9476186/FM_Patch_602.exe

is een mirror die op het moment werkt voor de patch. Geen idee hoe lang die blijft werken though.
pi_33243716
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef jmac het volgende:

[..]

Kan prima, FM06 is superbrak beveiligd.
pi_33244404
eindelijk de patch. Nu kan ik eindelijk een echte game starten!
pi_33245265
is ie save game compatible?
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:53:03 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33245330
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef MrMoon het volgende:
is ie save game compatible?
Denk het niet, was het vroeger ook niet...
A.M.A.B
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:46:52 #80
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33246643
Mijn savegame werkt nog wel, en ik heb al 1 verandering gezien die in de patch kwam die is doorgevoerd (profit/loss op het overzichtscherm).
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:48:32 #81
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_33246695
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Denk het niet, was het vroeger ook niet...
issie wel... al zeker 2 versies van laatste cm van SI ...
en fm wassie dat zowiezo altijd!
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:49:32 #82
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33246714
Dat is mooi.

Even downloaden en installeren dan maar.
A.M.A.B
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:14:12 #83
Are you threatening me?!
pi_33247427
De download blijft bij mij telkens op ongeveer 56% hangen
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:14:33 #84
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33247438
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
De download blijft bij mij telkens op ongeveer 56% hangen
Bij mij op 1%
A.M.A.B
pi_33248694
damn hij is zo traag als dikke stront echt niet normaal
pi_33249642
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef MrMoon het volgende:
damn hij is zo traag als dikke stront echt niet normaal
Van die rapidshare mirror ging hij bij met 350 kb/s
pi_33250372
Op de officiele forums staan een hoop (snelle) mirrors
pi_33250810
Wat ik trouwens wel vaag vindt:
Voor elke wedstrijd krijg je wat de bookmakers er van vinden. Maar of ik nu 19e of 2e sta met Villareal, altijd denken ze dat je kan winnen. Op de wedstrijden tegen Barca en Real na. Ookal heb je 5 wedstrijden niet gewonnen en moet je tegen een team wat nagenoeg onverslaanbaar is. Beetje onrealistisch.
pi_33250897
Ik ben hem nu ook aan het binnentrekken!!! Cool!
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:29:16 #90
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33251343
Maar is ie nu wel of niet save game compatible? Ik hoop namelijk van wel want mijn 2e seizoen met Chelsea is halverwege en ik bouw een mooi elftal op.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:46:14 #91
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33251831
30% al binnen over een paar minuten weet ik of ie save game compatible is.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:48:14 #92
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:49:56 #93
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33251967
415 files moeten ge-update worden...ik las ook dat het foutje eruit was gehaald dat een speler tot en met 2088 een contract had :S
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:02:02 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33252328
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Enchanter het volgende:
IK had een speler op de transferlijst gezet voor ¤ 5000,00 (hij was ¤ 16000 waard) en aangevinkt dat alle aanbiedingen van ¤.5000 en hoger aanvaard zouden worden.
Krijg ik opeens dit nieuws bericht : Reading heeft ¤189000 geboden op de desbetreffende speler (ben ff z'n naam kwijt ).
Forest Green Rovers heeft het bod afgeslagen

EN nog iets , zoals elk nieuw seizoen willen er nog wel eens 1 of 2 jeugdspelers doorbreken , meestal zijn ze zwaar bagger , maar nu heb ik er 1 die echt leuke stats heeft , alleen kan ik 'm niet opstellen in het eerste want ik krijg dan elke keer te zien dat ie niet speelgerechtigd is

Is dit een bug of soort wet wat ze in Engeland hebben ?

niemand ?
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:06:50 #95
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33252488
Ja ik heb het ff getest en volgens mij kan je pas iemand vanaf 17 jaar opstellen
pi_33252752
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik trouwens wel vaag vindt:
Voor elke wedstrijd krijg je wat de bookmakers er van vinden. Maar of ik nu 19e of 2e sta met Villareal, altijd denken ze dat je kan winnen. Op de wedstrijden tegen Barca en Real na. Ookal heb je 5 wedstrijden niet gewonnen en moet je tegen een team wat nagenoeg onverslaanbaar is. Beetje onrealistisch.
Bij mij wisselt het wel. Met RBC vrijwel altijd geen favoriet, maar soms gelijkwaardig of wel favo.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:26:37 #97
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33253109
wat een onrealistisch k*tspel is dit zeg.... Vitesse kampioen
en het speelt zo traag.. half uur wachten en dan eens een wedstrijd.
zonde van de 50 E
PieAir
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:29:56 #98
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33253211
Hahaha heb je wel een goede computer? En tja alles is mogelijk in het voetbal, ik win zelfs met Chelsea niet alles en toch kan ik zeggen dat ik dit spel goed beheers.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:36:33 #99
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33253465
ja ik heb een goeie computer, alleen het hele verloop van dit spel klopt geen moer van
PieAir
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:44:58 #100
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33253730
Vertel...
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:07:55 #101
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33254507
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:26 schreef jpg97 het volgende:
wat een onrealistisch k*tspel is dit zeg.... Vitesse kampioen
en het speelt zo traag.. half uur wachten en dan eens een wedstrijd.
zonde van de 50 E
Tweede keer dat je hiermee aankomt. We weten het wel.
A.M.A.B
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:24:29 #102
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33255227
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef funrunner het volgende:
Ja ik heb het ff getest en volgens mij kan je pas iemand vanaf 17 jaar opstellen
oh ff 2 seizoenen wachten dan maar
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:56:50 #103
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33258719
In de League Cup scoort Palacio van 65 meter afstand! hahaha
pi_33258829
Blijft mooi om te zien zo'n score/beoordelingen ook al is het maar tegen San Marino.

dinsdag 20 december 2005 @ 22:44:29 #105
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33260503
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef jmac het volgende:
Blijft mooi om te zien zo'n score/beoordelingen ook al is het maar tegen San Marino.

[afbeelding]
Maxwell in Oranje ?

Ruud Kerkhof , wie kent 'm niet
pi_33260799
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Maxwell in Oranje ?

Ruud Kerkhof , wie kent 'm niet
Als spelers 5 jaar in Nederland spelen en geen interlands hebben gespeeld worden ze Nederlander en dus beschikbaar voor Nederland (erg fijn soms).
En Ruud Kerkhof is vanuit een jeugdlichting bij Ajax gekomen. Zit al in 2011 vandaar
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:59:43 #107
Are you threatening me?!
pi_33261046
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef jmac het volgende:

[..]

Als spelers 5 jaar in Nederland spelen en geen interlands hebben gespeeld worden ze Nederlander en dus beschikbaar voor Nederland (erg fijn soms).
En Ruud Kerkhof is vanuit een jeugdlichting bij Ajax gekomen. Zit al in 2011 vandaar
Da's zeker niet verkeerd, heb 'm nu ook maar es opgenomen.. Al heb ik nu 'n goeie back in Daniel Lodewijkx, nog maar 18 jaar en in de basis bij Manchester United (ook van mij ) en 't Nederlands elftal.. Wie had 't over Sneijder en v.d. Vaart als grote talenten van Nederland?
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:34:57 #108
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33262198
Ben nu bijna halverwege m'n 4e seizoen met Forest Green Rovers en ik sta zomaar op een 4e plaats .
Voor de FA cup en de Vans Trphy ben ik al uitgeschakeld .
Maar ik kan me nu wel helemaal gaan concentreren op de leaugue , ik ga proberen play-offs af te dwingen , het bestuur is al blij als ik ergens in de middenmoot eindig.
pi_33262217
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Da's zeker niet verkeerd, heb 'm nu ook maar es opgenomen.. Al heb ik nu 'n goeie back in Daniel Lodewijkx, nog maar 18 jaar en in de basis bij Manchester United (ook van mij ) en 't Nederlands elftal.. Wie had 't over Sneijder en v.d. Vaart als grote talenten van Nederland?
welk jaartal?
  woensdag 21 december 2005 @ 11:19:56 #110
Are you threatening me?!
pi_33268785
Ik zit nu in 2008, net na 't EK.. Ik heb Lodewijkx in 2007 al overgenomen van Feijenoord.. Volgens mij is 't een echte speler..
pi_33275895
Hoe hebben jullie je verdedeging neergezet? Man marking of zonal marking? Bij mij lijkt zonal het beste te werken, maar ik krijg toch veel doelpunten tegen, vooral in de eerste minuten.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:48:27 #112
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33276791
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe hebben jullie je verdedeging neergezet? Man marking of zonal marking? Bij mij lijkt zonal het beste te werken, maar ik krijg toch veel doelpunten tegen, vooral in de eerste minuten.
oh kun je dat instellen dan?
PieAir
  woensdag 21 december 2005 @ 16:20:48 #113
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33277891
Ik hoef het spel voorlopig niet meer te spelen...ik kan al mijn savegames niet meer openen ik heb al meedere keren gelezen dat dit bij anderen was gebeurd en nu ook bij mij.
  woensdag 21 december 2005 @ 16:47:36 #114
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33278883
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef funrunner het volgende:
Ik hoef het spel voorlopig niet meer te spelen...ik kan al mijn savegames niet meer openen ik heb al meedere keren gelezen dat dit bij anderen was gebeurd en nu ook bij mij.

Kun je ook die savegames niet ergens anders naar kopieeren, en dan het spel opnieuw installeren en vervolgens die savegame weer terugzetten?
PieAir
  woensdag 21 december 2005 @ 17:26:46 #115
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33280341
ik kan het proberen maar is dus een grote fout in het spel
pi_33282451
Pfoe! Het onmogelijke is gelukt, tot nu toe.

Met RBC heb ik in ieder geval directe degradatie weten te voorkomen. Na een zware strijd stond ik na 31 duels op plek 16. Ik had daarin mijn concurrenten FC Twente en Roda JC ingehaald en stond kort achter ADO Den Haag. Mijn contract was toen al verlengd tot juli 2009, met een salarisverdubbeling. Tussendoor werd ik door de media genoemd als kandidaat bij Roda en Twente, die beiden hun coach ontsloegen. Nergens op in gegaan. Ik had zelfs gestunt met een 1-1 tegen Ajax, hoewel die zeer mazzelig was.

In ronde 32 en 33 verloor ik echter twee keer. Eerst van concurrent Twente, daarna zelfs met 3-7 van NAC. Had toen wel 10 man en speelde bij 2-4 alles op de aanval. Hierdoor ging ik de slotronde in als nummer 18. Ik moest winnen en dan hopen dat één van de andere drie punten zou verspelen.

Ik speelde uit tegen NEC, zonder de geschorste Tyrone Loran en clubtopscorer Ali Elkhattabi. NEC was uitgevoetbald, maar deed het toch goed. Ze kregen al snel een pingel, waarna Bart Van den Eede er 1-0 van maakte. Tot overmaat van ramp kreeg mijn assistkoning op links, Tayfur Kahraman, in de 28e minuut direct rood wegens slaan. Kort daarna werd het door opnieuw Van den Eede 2-0 en leek ik geklopt, totdat Danny Koevermans in de 49e (!) minuut van de eerste helft 2-1 maakte.

Na rust zette ik alles op alles, een tweede spits erin ipv verdedigende middenvelder Jorge Acuña. Ik speelde 3-4-2 dus eigenlijk. Al snel maakte invaller en supersub Walter van Ommeren echter de 2-2. Daarna kreeg ik een strafschop mee. Nu heb ik daar een syndroom mee. Al drie keer was er een penalty gemist, eerst twee keer door Elkhattabi en ook door Lammens. Ook mijn vierde van het seizoen, door Lammens, ging mis, maar gelukkig schoot hij de rebound wel binnen: 2-3. Op de counter kreeg ik nog een strafschop en deze benutte Lammens wel: 2-4. De late 3-4 van Andrzej Niedzielan in de 91e minuut zorgde nog voor spanning, maar mijn zege bleef intact.

Daardoor werd ik 17e, met 29 punten. 6 duels winst, 11 keer gelijk en 17 verloren, maar wel 1 punt meer dan ADO. In de nacompetitie moet ik me nu redden tegen Cambuur, Excelsior en MVV. Geen idee hoe sterk die teams zijn, maar dit vind ik al heel wat.

Overigens geen onrealistische standen verder. PSV kampioen, Ajax 2e, NAC Breda 3e, Feyenoord 4e en AZ 5e. Alleen dat Roda ook nacompetitie moet spelen is misschien verrassend.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 december 2005 @ 19:40:36 #117
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33284455
Raar... toch geprobeerd weer te laden en hij doet het... nu met de rust... 9-0 voor wie zei alweer dat hij niet overtroffen kon worden met de einduitslag?
pi_33290339
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef JeroenV het volgende:
ik heb vaak dat ik de centrale verdedigers op man marking zet en de vleugelspelers op zonal maar dat ligt dus ook weer aan je tacktiek.
pi_33290440
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef funrunner het volgende:
Raar... toch geprobeerd weer te laden en hij doet het... nu met de rust... 9-0 voor wie zei alweer dat hij niet overtroffen kon worden met de einduitslag?
Ik stond met de rust met 7 - 0 voor. Je moet er nog 9 maken om mij te overtreffen. En 8 om mij te evenaren.
pi_33296275
Ik ben Rode Ster:

Lache wedstrijd
pi_33302156
Die europese voetballer van het jaaraward is echt dikke bullshit, bij mij hebben de afgelopen 3 jaar 2 spelers van Palermo en 1speler van Lille de award gewonnen, terwijl deze clubs aan geen enkel toernooi meedoen
pi_33307044
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef Jasza het volgende:
Ik ben Rode Ster:

[[url=http://x12.putfile.com/12/35418065182.jpg]afbeelding][/url]

Lache wedstrijd
als het elke wedstrijd zo gaat zou ik me toch maar eens zorgen gaan maken over mn verdediging..
Ik heb hetzelfde probleem, ik scoor heeeel erg veel. Maar krijg ook veel doelpunten tegen en ik snap er niks van
pi_33310170
Mja, tegen die tegenstander is het alleen, ook al een x 4-4 en 5-5
pi_33316112
Ik ben met Sparta begonnen en ik heb mijn eerste officiele wedstrijd met 7-0 gewonnen van Kozakken boys in de beker. Altijd een relax gevoel ook al is het maar een amateurteam.
pi_33316639
Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik win bijna alles met AZ.. CL, kampioen, beker enz.. Nu zit ik in de winterstop van 2007/2008 en wil Scheringa dat ik "High-profile" spelers binnenhaal. Aangezien mijn team sterk redelijk sterk is heb ik alleen Sneijder gekocht, vervolgens is Scheringa teleurgesteld en gaat zelf aankopen doen, ik zit nu met Tim Howard van Man United in mijn selectie terwijl mijn huidige keeper erg goed is (Arenas).. Beetje vaag dit allemaal
  donderdag 22 december 2005 @ 19:28:21 #126
Are you threatening me?!
pi_33317606
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:56 schreef Lenntheman het volgende:
Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik win bijna alles met AZ.. CL, kampioen, beker enz.. Nu zit ik in de winterstop van 2007/2008 en wil Scheringa dat ik "High-profile" spelers binnenhaal. Aangezien mijn team sterk redelijk sterk is heb ik alleen Sneijder gekocht, vervolgens is Scheringa teleurgesteld en gaat zelf aankopen doen, ik zit nu met Tim Howard van Man United in mijn selectie terwijl mijn huidige keeper erg goed is (Arenas).. Beetje vaag dit allemaal
Abramovich schijnt zo ook wel es wat te kopen..
pi_33319142
Speel nu met Boca Juniors in Argentinië en het gaat niet slecht.

Sta 2e(op doelsaldo, zowel de koploper als ik hebben 24 punten uit 11). Mijn held is Martin Palermo, 11 goals in 9 duels.

1e ronde Copa Sudamericana overleefd door met 2-1 te winnen van Nacional(Uru) en vervolgens thuis met 2-1 te verliezen, in de strafschoppen serie(die meteen na de 90minuten kwam, dus geen verlenging) Scoorde ik 3 uit 5, zij 2 uit 5. In de kwart finale tegen Chivas Guadalajara(ofzoeits) uit Mexico.

Er worden in Argentinië wel veel kaarten gepakt..
De club Tiro Federal heeft na 11 duels al 40 gele kaarten(ruim 4 per wedstrijd gemiddeld) Alle 20 clubs bij elkaar al 499 gele kaarten na 499 speelronden. Ik sta met 23 in de "middenmoot"
Overigens is San Lorenzo de enige club zonder rode kaart. Lanus staat 1e met 6 rode kaarten. Er zijn al 56 rode kaarten gevallen.
Arsenal de Sarandi tegen River spande de kroon. 15 geel(Ars 5, Riv 10) en 3 rood(Ars 1, Riv 2).
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:45:01 #128
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33331325
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Abramovich schijnt zo ook wel es wat te kopen..
Klopt, nu moet je bij Chelski ook grote namen binnenhalen. In de vorige versie was het bonter... kocht je een grote speler en was hij nog niet tevreden... koopt die drol Totti en Ronaldo voor totaal 160 miljoen euro. Daar gaat mijn balans en Ronaldo kon transfervrij gehaald worden als ik 5 maanden had gewacht.
pi_33340449
1ste seizoen met psv

pi_33342514
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef funrunner het volgende:

[..]

Klopt, nu moet je bij Chelski ook grote namen binnenhalen. In de vorige versie was het bonter... kocht je een grote speler en was hij nog niet tevreden... koopt die drol Totti en Ronaldo voor totaal 160 miljoen euro. Daar gaat mijn balans en Ronaldo kon transfervrij gehaald worden als ik 5 maanden had gewacht.
Een vriend van me had dit zelfs met FC Kopenhagen. Ook een teleurgestelde voorzitter, die zelf 3 spelers binnenhaalde.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:44:16 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33345978
Gelukkig was die bij Napoli wat minder veeleisend. Die was tevreden met Steed Malbranque, die ik met een free transfer kon halen
pi_33347413
dat de voorzitter, spelers ging halen heb ik nog niet meegemaakt..
speel nu met Atalanta in serie B, sta bovenaan, 23 wedstrijden gespeeld, zit wel kans in dat ik kampioen word..

Lopen leuke talentjes bij Atalanta , Lazzari (als ik goed schrijf)
en spits Bulban(niet echt talent meer)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_33351175
Helaas, na mijn narrow escape in de competitie via de nacompetitie alsnog gedregadeerd met RBC.

Had de nodige pech. Zo ging Elkhattabi al na de eerste wedstrijd weg naar het WK met Marokko, had ik wat rode kaarten en schorsingen en ook nog eens de nodige blessures. Uiteindelijk twee punten achter MVV geëindigd, dat promoveerde.

Het bestuur nam het me niet kwalijk. Wel willen ze dat ik zo snel mogelijk weer promoveer en uiteraard is dat ook mijn eigen doelstelling. Dat zal dan moeten gebeuren zonder Paul de Lange, die ik een transfer had beloofd. Die kreeg hij, zeker na de degradatie, dan ook. Feyenoord heeft hem voor ongeveer 3 miljoen euro opgehaald. Ook Sidney Lammens is vertrokken, hij wilde niet bijtekenen en speelt nu bij Kallithea in Griekenland. Verder vertrokken de huurlingen Ali Elkhattabi en Haris Medunjanin (AZ), Abdelkrim Roumani en Paul Kpaka (Genk), Jorge Acuña (Feyenoord) en Edgar Marcelino (Sporting Portugal). Ook Fouad Makhout (NEC) en Danny Guyt (Roda JC) vertrokken transfervrij, terwijl ik Frits Paap heb verhuurd aan Go Ahead Eagles en Robert Molenaar aan Pusan I.cons heb verkocht. Die was 37 en bijna einde contract.

Heb nu zeven nieuwelingen gehaald. Adrián Romero uit Uruguay moet mijn nieuwe rechtsback worden, hij kwam gratis over. Jeroen Koppelaar van Heerjansdam is mijn stand-in linksback geworden. Als defensieve middenvelder kon ik Gregoor van Dijk van Roda JC voor 20k overnemen. Ik verkoos hem boven Alfred Schreuder. Ramon Luijten heb ik transfervrij bij Omniworld weggeplukt als speler voor de breedte en jongen van de streek. Van ASWH haalde ik talent Danny Slingerland voor de reservers, terwijl ik als extra aanvaller Regillio Pinas van Kloetinge heb aangetrokken. Zij kwamen transfervrij, evenals Gijs van Manen van IJsselmeervogels. Daar zijn de fans dolblij mee, met die laatste.

Nu zoek ik nog een extra optie als aanvallende middenvelder, mocht speler van het jaar Tim Smolders geblesseerd raken.
www.thuisuiteten.nl
pi_33351570
Tot zover de Champions League voor de 4x achtereenopvolgend CL-winnaar.

pi_33352963
Jij speelt ook al met zo'n grote club...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:47:44 #136
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33353820
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Jij speelt ook al met zo'n grote club...
Hij zit in 2011, mischien heeft hij zich wel opgewerkt. Ik speel met Emmen en heb nu eindelijk de CL-finale gehaald (zit in 2009) en heb ook al aanboden van grote clubs gehad om trainer daar te worden.

En dan nog, niet iedereen heeft er plezier in om met een club uit de conference-south divisie te spelen. Ik in elk geval niet. Maarja, ik speel nooit in een andere competitie dan Nederland.
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:49:32 #137
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33361722
Nooooooo, win ik met heel erg veel mazzel de CL finale van Chelsea, crasht meteen daarna mijn spel. Wat een misseljike streek.
pi_33371841
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Hij zit in 2011, mischien heeft hij zich wel opgewerkt. Ik speel met Emmen en heb nu eindelijk de CL-finale gehaald (zit in 2009) en heb ook al aanboden van grote clubs gehad om trainer daar te worden.

En dan nog, niet iedereen heeft er plezier in om met een club uit de conference-south divisie te spelen. Ik in elk geval niet. Maarja, ik speel nooit in een andere competitie dan Nederland.
Ik speel ook in Nederland nu, maar dan met RBC.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:45:13 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33372017
Ik ga weer opnieuw beginnen met AGOVV. Scorza en Falix, m'n gebruikelijke aankopen, willen in elk geval wel naar AGOVV komen en niet naar KV Mechelen.

Huge database trekt m'n PC echt niet en hoewel het me wel leuk lijkt om wat amateurs "goed" te maken, weet ik er te weinig van om echt goede spelers te scouten op dat niveau.

Ik zie het jou nogal vaak doen, methodmich, heb jij nou ooit wel eens een amateur zich zo zien ontwikkelen dat een grotere club interesse toonde voor die speler?
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:50:46 #140
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33372157
Ik zit met de Wolves nu op de helft van het seizoen en op het moment bezit ik de eerste plek met 3 puntjes voor op QPR. Mijn topspits Kenny Miller heeft geen zin om zijn contract te verlengen dus als proef heb ik de 45k kostende Marcus Berg eens in de spits gezet wat hij goed deed Marnix Kolder die met 375k de duurste transfer van dit seizoen is speelt prima in de verdediging maar mist regelmatig een penalty ook de andere transfer, van Dwight Pezzarossi is goed verlopen, hij speelt prima maar komt nog niet echt tot scoren.
In de winterstop komt Custodio voor 32k naar mij toe, hij verlaat hiermee Sporting Lissabon misschien ook wel iets voor een club als RBC 22 jaar oud en ik zal eens bekijken of er nog wat rek in hem zit De verhuurde Korzym komt aan het einde van dit seizoen naar mij en als klapper op de vuurpijl hoop ik, de bij Ron Jans uit de gratie geraakte, Gijs Luirink te strikken voor een avontuurtje in Engeland
Bernie en ik zijn tof.
pi_33372635
Ik heb hem ook gekocht maar heb een behoorlijk probleem:
Na de installatie gisteren ging het prima, mooi potje begonnen met Twente, niks aan de hand. Uurtje nadat ik had afgesloten wilde ik weer gaan spelen, maar wat ik ook probeerde, hij opende het spel niet.
Vandaag wilde ik weer beginnen, maar zelfde probleem. Net of ie de cd niet leest, maar als ik de cd eruit haal mist ie de cd dus wel, en krijg af en toe de foutmelding "Footballmanager 2006 is already runnining".

Iemand met dezelfde problemen?

Ik heb niet alle topics doorgelezen, dus als deze vraag al is gesteld, dan
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:14:26 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33372712
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:10 schreef tukkeronline het volgende:
Ik heb hem ook gekocht maar heb een behoorlijk probleem:
Na de installatie gisteren ging het prima, mooi potje begonnen met Twente, niks aan de hand. Uurtje nadat ik had afgesloten wilde ik weer gaan spelen, maar wat ik ook probeerde, hij opende het spel niet.
Vandaag wilde ik weer beginnen, maar zelfde probleem. Net of ie de cd niet leest, maar als ik de cd eruit haal mist ie de cd dus wel, en krijg af en toe de foutmelding "Footballmanager 2006 is already runnining".

Iemand met dezelfde problemen?

Ik heb niet alle topics doorgelezen, dus als deze vraag al is gesteld, dan
Heb je beide patches geïnstalleerd?
A.M.A.B
pi_33372784
Euh nee, geen patches geinstalleerd. Maar hij moet toch zonder ook wel draaien??
Waar moet ik die patches neerzetten dan?
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:17:39 #144
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33372802
Is hij wel helemaal goed afgesloten? want de foutmelding geeft aan dat hij nog is opgestart, kijk eens in je taakbeheer zou ik zeggen
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:38:47 #145
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33373324
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef tukkeronline het volgende:
Euh nee, geen patches geinstalleerd. Maar hij moet toch zonder ook wel draaien??
Waar moet ik die patches neerzetten dan?
Patches gewoon downloaden en installeren. Er zitten behoorlijk wat bugs in de versie die over de toonbank is gegaan.
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:45:03 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33373517
Patches halen bij www.sigames.com, beetje zoeken en je vindt ze vanzelf. Zijn er twee.
A.M.A.B
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:13:02 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33374180
De servers zijn alleen rete-traag, dus je kunt beter bij www.thedugout.net kijken
pi_33374811
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef twi het volgende:
Ik ga weer opnieuw beginnen met AGOVV. Scorza en Falix, m'n gebruikelijke aankopen, willen in elk geval wel naar AGOVV komen en niet naar KV Mechelen.

Huge database trekt m'n PC echt niet en hoewel het me wel leuk lijkt om wat amateurs "goed" te maken, weet ik er te weinig van om echt goede spelers te scouten op dat niveau.

Ik zie het jou nogal vaak doen, methodmich, heb jij nou ooit wel eens een amateur zich zo zien ontwikkelen dat een grotere club interesse toonde voor die speler?
Nou, ik heb zelf de hoofdklassen bijgewerkt, met name zaterdag A en B. Ook de bestaande spelers wat realistischer ingesteld, zodat ze zeker in de GGD grotendeels mee kunnen. Dat hebben de makers niet altijd gedaan, logischerwijs. En ook de hoofdklassetalenten heb ik toegevoegd, zoals Vito Wormgoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_33384282
Met PSV net met 1-0 verloren van Heracles.
Daarna tegen FC Bayern zonder Huntelaar(niet speel gerechtigd) en Robert(Geblesseerd) en daarom Farfan en Quaianoo(had verder geen beschikking over spitsen) met 3-1 gewonnen.. door 3 goals van Farfan

Met Boca in dezelfde game trouwens de Copa Sudamericana gewonnen van Atletico Mineiro.
Mineiro won thuis met 3-0. Daarna kwamen ze naar ons. Het leek 0-0 te blijven bij rust. Alsnog gingen we door doelpunten in de 44e en in de 45e(2) met 3-0 rusten. Na rust scoorden we vrij vlot de 4-0. In de 68e minuut scoorde Mineiro 4-1, ik moest dus nog een keer scoren.

En dat deden we ook.. 10 minuten voor tijd. Het bleef 5-1.

In de Openingsronde werd Newell's kampioen en werd ik met Boca 2e. Ik eindigde op 5 punten achter en heb 2 duels verloren nadat ik bij een voorsprong rood kreeg en ook een keer gelijk. In de 2e speelronde sta ik nu 4, maar het verschil is nog overbrug baar en ik hooop dus de 2e kampioen van het seizoen te worden)Argentinie heeft 2 kampioenen in 1 seizoen..
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:42:23 #150
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33385159
7 wedstrijden voor het einde van m'n 4e seizoen met Forest Green Rovers , sta ik op de 9e plaats , heb een tijd 2e/3e gestaan maar als je op een gegeven moment 6 wedstrijden achter elkaar verliest . dan zak je erg snel , play off zijn nog wel haalbaar
pi_33386495
Ik heb van The Dugout een taktiek gedownload, schijnt heel goed te werken.
Bij iedereen, behalve bij mij dus
pi_33390226
Net m'n derde seizoen met Ajax achter de rug en daarin voor d eerste keer kampioen geworden en voor de eerste keer de beker.

Mn basisopstelling (4-3-3)
DM: Stekelenburg
VR: N. De Jong
VC: Boulahrouz
VC: Mathijssen (Heitinga voor 19 miljoen aan Chelsea verkocht!)
VL: Zonneveld
MC: Guarin
MC: Kallstrom (Sneijder vrije transfer naar Real madrid)
MC: Van der Vaart (hij is terug )
AC: Yildirim
AC: Portillio (begin van het spel zit hij in het 'filiaal; van Real Madrid, Castilla)
AC: Babel

Reservebank:
DM: Rouwelaar
V: Vandenbrugge
V: Torres
V: Larsson
V: Felipe (begin vh seizoen gekocht van Udinese)
M: Galasek
M: Pienaar
M: Emanuelsson
M: Vayrynen
M/A: Wilhemsson
M/A: Zidan (niet Zidane dus)
A: Balaban

dus...
pi_33390611
Als ik joiu was zou ik Yildirim en Van der Vaart eruit gooien, die zijn het namelijk niet waard, voor zover ik het heb ervaren in 3 games.
  zondag 25 december 2005 @ 15:39:38 #154
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33395972
heb de play-off niet gehaald en ben uiteindelijk 9e geworden.
Wat me nog steeds opvalt is dat ondanks de patch er nog steeds spelers zijn met contracten toto 2090 en dat er ook nog steeds spelers zijn die op hun 19e of 25e stoppen
pi_33396157
quote:
Op zondag 25 december 2005 15:39 schreef Enchanter het volgende:
heb de play-off niet gehaald en ben uiteindelijk 9e geworden.
Wat me nog steeds opvalt is dat ondanks de patch er nog steeds spelers zijn met contracten toto 2090 en dat er ook nog steeds spelers zijn die op hun 19e of 25e stoppen
Ben je wel een nieuw spel begonnen nadat je de patch hebt geinstalleerd of ben je verder gegaan met je oude spel?
  zondag 25 december 2005 @ 16:00:16 #156
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33396329
quote:
Op zondag 25 december 2005 15:49 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Ben je wel een nieuw spel begonnen nadat je de patch hebt geinstalleerd of ben je verder gegaan met je oude spel?
met m'n oude spel , heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Werkt die patch niet dan met een oude save-game ?
pi_33423436
quote:
Op zondag 25 december 2005 16:00 schreef Enchanter het volgende:

[..]

met m'n oude spel , heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Werkt die patch niet dan met een oude save-game ?
Jawel, maar de data in je oude spel wordt niet overschreven, dus deze contractfouten blijven er dan gewoon inzitten.
pi_33426250
Yahooo Ik heb vandaag lekker de hele dag gefm'ed (beetje verslaafd lijkt wel en vakantiel) en ik heb alles gewonnen wat er te winnen valt in mn eerste seizoen fm 2006 met chelsea! Nu ben ik manager van Nederland en msischien ga ik me daar volledig op concentreren, omdat er met Chelsea geen uitdagingen meer zijn. Dan ga ik daarna wel weer terug naar club management.

[ Bericht 22% gewijzigd door PPWB84 op 27-12-2005 00:01:30 ]
  maandag 26 december 2005 @ 23:54:15 #159
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33426884
Ik sta in m'n 5e seizoen met Forest Green op een nette 2e plaats , heb een aantal leuke transfervrije spelers aan kunnen trekken (beetje veel alleen , heb meer dan 50 contract spelers ) , promotie moet lukken , iig play offs.
pi_33428108
hmm met Roma verlies ik vaak, ik heb 1-0 verloren van Ascoli, weet iemand een tactiek zodat ik niet van de slechtere clubs verlies? Ik sta wel op de 2e plaats in Italie alleen verlies de laatste tijd veel van slechte clubs.
Sigloos...
pi_33429551
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef Belthazor het volgende:
hmm met Roma verlies ik vaak, ik heb 1-0 verloren van Ascoli, weet iemand een tactiek zodat ik niet van de slechtere clubs verlies? Ik sta wel op de 2e plaats in Italie alleen verlies de laatste tijd veel van slechte clubs.
heb je de nieuwste patch wel geinstalleerd? Om een goede tactiek samen te stellen moet je eerst basiskennis hebben over hoe het spel werkt.

Iedereen die beter wil worden in FM 2006:

Download en lees dit:

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=358

en lees dit: http://community.sigames.(...)1519717/m/7512000571
  dinsdag 27 december 2005 @ 04:22:18 #162
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33431261
Zijn er nog mensen die de oude CM 01/02 spelen?
pi_33436290
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 04:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zijn er nog mensen die de oude CM 01/02 spelen?
CM 00/01 heb ik hier nog wel liggen, CM 01/02 ook trouwens
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:00:58 #164
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33436697
01/02 speelde ik vroeger ook altijd en maar meteen Tsigalko halen en met kleinere clubs Joao Paiva en Mike Duff
Bernie en ik zijn tof.
pi_33438060
Cm3 was ook wel legendarisch , de eerste met de nieuwe opzet.
pi_33438075
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:00 schreef mordradead het volgende:
01/02 speelde ik vroeger ook altijd en maar meteen Tsigalko halen en met kleinere clubs Joao Paiva en Mike Duff
Heel mexico leegkopen
pi_33440372
Ik heb nu eindelijk ook FM 2006!

Om de verschillen met 2005 te leren ben ik begonnen voor een (kort) potje met Werder Bremen.
pi_33442230
Heb met RBC de voorbereiding op het tweede seizoen afgesloten. Ik moet weer promoveren, vindt het bestuur. Vind ik zelf ook wel. Ik zoek nog een vijfde spits, een jonge knul die rustig kan rijpen. Verder wil ik Richard Blonk na een proefperiode gratis aantrekken. Voor de beker alvast gewonnen bij EVV, volgende ronde uit naar Hilversum.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:40:24 #169
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33443225
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Heb met RBC de voorbereiding op het tweede seizoen afgesloten. Ik moet weer promoveren, vindt het bestuur. Vind ik zelf ook wel. Ik zoek nog een vijfde spits, een jonge knul die rustig kan rijpen. Verder wil ik Richard Blonk na een proefperiode gratis aantrekken. Voor de beker alvast gewonnen bij EVV, volgende ronde uit naar Hilversum.
Pluk Quainoo weg bij de jeugdspelers van PSV. Wordt een topspits en is relatief goedkoop ( 300K ).
PieAir
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:46:07 #170
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33443429
FM 2006 is veels te makkelijk. Ik win gewoon in mijn eeste seizoen de Euro Cup met Steaua Boekarest . Heb ook nog de roemeense titel en beker gewonnen, nu is dat niet zo'n prestatie omdat ik alleen tegenstand van Dinamo heb.

pi_33444726
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Pluk Quainoo weg bij de jeugdspelers van PSV. Wordt een topspits en is relatief goedkoop ( 300K ).
Ik zal eens zoeken. Zit meer in Afrika te scouten.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:45:13 #172
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33447105
Ik ben net van baan gewisseld (van Emmen naar Lyon) en ik heb al mijn coaches meegenomen. Is dat altijd zo? Ben er nogal verbaasd over, hoewel ik het niet echt erg vind.

*edit* oh nee, het is een bug in Fm. Ze zitten wel nog gewoon bij mn oude club maar ik zie ze wel als ik mijn coaches wil bekijken bij training.
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:16:29 #173
Are you threatening me?!
pi_33450401
Ik heb in ieder geval m'n eigen record verbroken, maar heb ik ook 't Fok-record?

Ik liep in de eerste helft zelfs op 1 doelpunt per 3 minuten
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:21:23 #174
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33452607
Jeetje, wat een regen zeg. Benieuwd hoe goed die uiteindelijk gaat worden.

dinsdag 27 december 2005 @ 21:53:08 #175
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33453665
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:21 schreef ethiraseth het volgende:
Jeetje, wat een regen zeg. Benieuwd hoe goed die uiteindelijk gaat worden.

[afbeelding]
Heading - 20
Jumping - 3
Balance - 9

Voor de rest wel mooie stats.
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:16:47 #176
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33456465
Hoe kun je eigenlijk nieuwe assistenten en/of trainers aantrekken?
ik kan ze nergens filteren als ik zoek naar spelers/personeel...
PieAir
pi_33456542
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:16 schreef jpg97 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk nieuwe assistenten en/of trainers aantrekken?
ik kan ze nergens filteren als ik zoek naar spelers/personeel...
PLayer Search en dan Staff zoekfunctie doen.
pi_33457472
Dat alleen het Nederlands elftal managen is toch nog saaier dan ik dacht..vandaar dat ik op zoek ben naar een clubfunctie ernaast. Dankzij mijn megaseizoen bij Chelsea ben ik wel enigzins populair en heb een continentale reputatie. Dus ik check Job status...staat Frank Rijkaard van Ajax op very insecure. Ik denk mooi. Ik mn interesse uiten en ik bleek een ideale kandidaat, maar eerst moest Rijkaard ontslagen worden. Maar nu is die alles aan het winnen

edit: Ik ben nu aangenomen als manager van Schalke. Vrij goed team! Ik gebruik op dit moment dezelfde formatie als ik gebruikte bij Chelsea waarmee ik alles won wat er te winnen viel en tot nu toe heb ik ook met Schalke succes daarmee. Ik denk dat het komt, omdat de spelers elkaar zo goed kunnen bereiken door de posities die elkaar goed aanvullen waardooor elke speler afspeelmogelijkheden heeft en bereikbaar is:

[ Bericht 36% gewijzigd door PPWB84 op 28-12-2005 01:39:44 ]
  woensdag 28 december 2005 @ 01:36:41 #179
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33459943
Hoe spelen jullie tegen een team dat zo speelt:

http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/1e892e37.jpg

ik loop me er altijd op stuk en kan er niet van winnen, hoe ik ook speel.

*edit* maar link van gemaakt
pi_33460315
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:36 schreef ethiraseth het volgende:
Hoe spelen jullie tegen een team dat zo speelt:

http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/1e892e37.jpg

ik loop me er altijd op stuk en kan er niet van winnen, hoe ik ook speel.

*edit* maar link van gemaakt
Vreemde formatie ja. Ik denk dat ik die aanvallers zou mandekken, omdat er weinig spelers zijn die voorin ook mee opkomen en dicht bij jouw doel. Wanneer je erin slaagt die twee aanvallers uit te schakelen zouden ze al een heel stuk minder gevaarlijk moeten zijn. Ik dnek dat ik een sweeper zou gebruiken (zon centrale verdediger die tussen de laatste verdedigers en de doelman staat, dus vlak voor het doel) en daarvoor 2 centrale verdedigers en die ieder die spitsen te laten mandekken. Daarvoor zou ik een mandekker zetten die close downed, zodat opkomende spelers uit het midden door hem worden aangepakt. De vleugelverdedigers iets naar voren met een pijltje terug, zodat ze de middenvelders kunnen opvangen wanneer ze aan de zijkant opereren.

Verder lijkt het me een goed idee om via de flanken te opereren, aangezien je in het midden die twee verdedigende middenvelders naast elkaar tegenkomt. Door het midden spelen is nu dus geen goed idee.

Ik heb even zitten tekenen op een voorbeeldformatie die je zou kunnen uitproberen. De blauwe stippen zijn de tegenstanders. Er is te zien dat de diepste spitsen worden gedekt door die 2 centrale verdedigers. De sweeper staat erachter voor als er toch een verdediger langsgaat bijvoorbeeld. De twee middenvelders van de tegenstander hebben een pijltje naar buiten. Wanneer zij in de aanval zijn zullen ze dus naar buiten lopen. In dat geval zullen de vleugelverdedigers ze opvangen, die op hun beurt oppassend zijn en teruglopen wanneer er balverlies wordt geleden. Komen de middenvelders (of de opkomende verdedigende middenvelders!) toch naar binnen , dan staat daar de verdedigende middenvelder om ze op te vangen. Zet deze op close down en hard tackelen, zodat hij ze goed aanpakt.

Op de flanken staan bij balbezit diepgaande vleugels, die voor gevaar kunnen zorgen aan de zijkanten waar enigzins ruimte wordt gelaten door de tegenstander. Het is vaak een goed idee om op de counter te spelen, vooral als je uitspeelt. Probeer eerst korte pass en laag tempo en veel wijdte wanneer je goede passende spelers hebt. Gebruik anders hoog tempo, directe passing en redelijke wijdte. Je zou de aanvallende middenvelder als playmaker kunnen laten fungeren, maar ik twijfel erg of hij genoeg ruimte krijgt voor zijn acties met al die tegenstanders in het midden.

Het blijft uitproberen. Ik noem dit allemaal op vanuit logische gedachten en mijn ervaring van het spel. Door dingen te proberen en te kijken of het werkt en het te veranderen wanneer niet, zal het beter gaan.

Succes!

edit: zorg ervoor dat je diepste spits en je verdedigende middenvelder de bal wat langer bij zich houden (hold up ball in de engelse versie), zodat andere spelers naar voren kunnen komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door PPWB84 op 28-12-2005 02:13:38 ]
  woensdag 28 december 2005 @ 02:09:25 #181
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33460343
Ik heb ooit met CM2 met een nulletje of 27 tegen Volendam gespeeld met Ajax.
pi_33467254
Weten jullie dat je een foto van jezelf kan invoeren bij je manager profiel?
  woensdag 28 december 2005 @ 12:59:19 #183
Are you threatening me?!
pi_33467510
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef PPWB84 het volgende:
Weten jullie dat je een foto van jezelf kan invoeren bij je manager profiel?
Hoe doe je dat? Da's wel vet lachuh
pi_33468110
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:46 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

heb je de nieuwste patch wel geinstalleerd?
Zat er iets in de oude patch waardoor het erg moeilijk was dan? Ik kan maar niet veel achter elkaar winnen, met welke club dan ook.

Aan mijn basiskennis ligt het niet, ik speel het al een jaar of 4.

Ik heb nu 6.01
  woensdag 28 december 2005 @ 14:41:26 #185
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33470437
Hmmm, kan je nu niet meer manager van een land en club tegelijk zijn? Ik zit nu bij Chelski en ik kan geen manager van Nederland worden, ondanks dat ze me elke keer willen hebben.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:44:55 #186
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33470554
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef Kang-He het volgende:
Hmmm, kan je nu niet meer manager van een land en club tegelijk zijn? Ik zit nu bij Chelski en ik kan geen manager van Nederland worden, ondanks dat ze me elke keer willen hebben.
moet kunnen, ik ben manager van Nederland en Lyon.

Weet iemand een hele goede midfield playmaker? ik ben nogal afhankelijk van ene Juninho Pernambucano (geweldige speler trouwens), maar die is al 34 jaar.
pi_33470959
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Zat er iets in de oude patch waardoor het erg moeilijk was dan? Ik kan maar niet veel achter elkaar winnen, met welke club dan ook.

Aan mijn basiskennis ligt het niet, ik speel het al een jaar of 4.

Ik heb nu 6.01
Wat jij opnoemt zijn bugs van 6.0.1. Download 6.0.2 , die patch is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
pi_33471327
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Da's wel vet lachuh
Neem een foto van jezelf en zorg dat deze niet groter is dan 95*95 pixels. Vervolgens zet je deze als .JPG of .PNG bestand in de regen folder: /football manager 2006/data/graphics/pictures/players/regens en noem je deze 'me.jpg'. Vervolgens open je de config file in de regen folder met kladblok/notepad. Vervolgens plaats je de volgende regel helemaal onderaan:

<record from="me" to="graphics/pictures/person/klaas jansen 8-9/portrait"/>

Waar je 'klaas jansen' vervangt door je eigen naam zoals die in football manager staat, waarschijnlijk je normale voor- en achternaam. De 8-9 staat voor je geboortedag/maand. Als jij dus op 29 augustus jarig bent, dan verander je dit in 29-8.

Vervolgens opslaan. Football Manager starten en bij instellingen/preferences Skin Cache NIET aantikken en player pictures WEL. Vervolgens verander je van skin tijdelijk en ga je naar je manager profiel en tada! Succes!

Screenshot van mijn profiel:

woensdag 28 december 2005 @ 15:40:24 #189
Are you threatening me?!
pi_33472349
Gelukt

Heb er alleen 'n struisvogel staan in plaats van 'n foto van mezelf
pi_33473267
Met RBC vergaat het me in de eerste divisie nog niet super. Ik word veel uitgecounterd, dan ben ik volgens het wedstrijdverslag de betere ploeg geweest, maar speel ik toch gelijk. Beetje zonde.

Heb al vier penalty's tegen gekregen in 8 duels en drie keer werd een goal van mij afgekeurd. Maar goed, een goede periode en je doet weer mee om promotie.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 december 2005 @ 16:32:29 #191
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33473904
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Met RBC vergaat het me in de eerste divisie nog niet super. Ik word veel uitgecounterd, dan ben ik volgens het wedstrijdverslag de betere ploeg geweest, maar speel ik toch gelijk. Beetje zonde.

Heb al vier penalty's tegen gekregen in 8 duels en drie keer werd een goal van mij afgekeurd. Maar goed, een goede periode en je doet weer mee om promotie.
Mja, dat is inderdaad wel maf aan de eerste divisie. Ik heb al meegemaakt dat de nummer 18 promoveerde omdat ze de eerste periode goed draaide en in de nacompetitie opeens ook gingen winnen.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:36:15 #192
Are you threatening me?!
pi_33474012
Ik heb eindelijk v.d. Borre binnen, na 3 seizoenen ging hij naar Real Sociedad en nam 'n gelimiteerde transfersom op in z'n contract. Heb de hele tijd geprobeerd 'm meteen over te nemen, maar hij wilde eerst daar aan de gang. Nu 'n half jaar later is 't me wel gelukt. Kan ik eindelijk Neville en Brown van de hand doen.. Heb 'n aardig jong team met v. Nistelrooij en v.d Sar als senioren. Voor v.d. Sar komt Akinfeev als 't goed is ook eindelijk.. Duurde ook al lang voor ik es 'n contract kon aanbieden en hij ook "wilde" overstappen, hij is nu in ieder geval aan 't denken over mijn voorstel
pi_33477443
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Gelukt

Heb er alleen 'n struisvogel staan in plaats van 'n foto van mezelf
Mislukt

Heb alles netjes gedaan, maar blijkbaar iets niet goed. Nu krijg ik bij het opstarten een foutmelding en ondanks dat ik alles alweer terug heb gezet, krijg ik die melding nog steeds. Heeft iemand een back-up van dat config bestandje voor me
(Overigens start het spel wel gewoon op hoor, maar ik hou niet van foutmeldingen)
  woensdag 28 december 2005 @ 18:46:37 #194
Are you threatening me?!
pi_33477561
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:42 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Mislukt

Heb alles netjes gedaan, maar blijkbaar iets niet goed. Nu krijg ik bij het opstarten een foutmelding en ondanks dat ik alles alweer terug heb gezet, krijg ik die melding nog steeds. Heeft iemand een back-up van dat config bestandje voor me
(Overigens start het spel wel gewoon op hoor, maar ik hou niet van foutmeldingen)
Heb je de regel die je toe moest voegen helemaal onderaan gezet of onder de lijst met namen die net boven de sluittags staan?
pi_33477598
Niet helemaal onderaan natuurlijk. Dat leek me niet echt logisch. XML lijkt toch enigzins op HTML. Dus onder de lijst namen. Ik heb de toegevoegde regel ook alweer verwijderd, maar de melding blijft...
  woensdag 28 december 2005 @ 18:53:17 #196
Are you threatening me?!
pi_33477756
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:48 schreef Neoktheone het volgende:
Niet helemaal onderaan natuurlijk. Dat leek me niet echt logisch. XML lijkt toch enigzins op HTML. Dus onder de lijst namen. Ik heb de toegevoegde regel ook alweer verwijderd, maar de melding blijft...
bestandje
pi_33477828
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:53 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

bestandje
Thanx! Hij doet t weer zonder problemen
  woensdag 28 december 2005 @ 18:56:10 #198
Are you threatening me?!
pi_33477857
En je hebt mijn regens in 't spel natuurlijk?! Zou je zo regens mee kunnen nemen naar 'n nieuw spel, dan heb je superveel talenten natuurlijk

[ Bericht 71% gewijzigd door The_Great_Cornolio op 28-12-2005 19:09:30 ]
  woensdag 28 december 2005 @ 19:31:52 #199
Are you threatening me?!
pi_33479093
Ik heb trouwens, sinds de nieuwe patch, in m'n oude savegame steeds vaker onder 'n spelernaam 'n getal van zo'n 10 cijfers staan. Kan 't komen omdat ik nog geen nieuw spel heb aangemaakt en dat daar iets is veranderd, waardoor er 'n nummer genoemd wordt?

Elke naam die ik op dit moment bekijk is zo'n cijfer bijgevoegd, 't zijn niet standaard 10 cijfers, bij Man Utd staat bijvoorbeeld 680..
  woensdag 28 december 2005 @ 19:39:03 #200
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33479373
Door een klinkende 6-1 overwinning op Luton met 5 doelpunten van Marcus Berg heb ik met de Wolves in het eerste seizoen de titel in de Championship weten te pakken. Een aantal spelers zullen vertrekken en de volgende spelers heb ik gehaald voor de toekomst of om meteen op te stellen:
Langdon Dominic (gratis), Maciej Korzym (48k), Anthony Grant (gratis), Pekkka Lagerblom (gratis), Remy Brugts (gratis)
De laatste komt van Barendrecht... volgens een scout een speler die mijn oude reserve keeper van 39 prima kan vervangen... ik ben benieuwd
Bernie en ik zijn tof.
pi_33481944
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Elke naam die ik op dit moment bekijk is zo'n cijfer bijgevoegd, 't zijn niet standaard 10 cijfers, bij Man Utd staat bijvoorbeeld 680..
Dat komt waarschijnlkijk doordat bij jouw unieke id`s tonen is aangevinkt
  woensdag 28 december 2005 @ 20:56:03 #202
Are you threatening me?!
pi_33482351
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlkijk doordat bij jouw unieke id`s tonen is aangevinkt
Jah, dat was 't dank je!

Ik was aan 't kloten met 'n foto van mezelf bij m'n profiel.. Misschien dat ik die per ongeluk heb aangevinkt
  woensdag 28 december 2005 @ 23:14:11 #203
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33488535
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:44 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

moet kunnen, ik ben manager van Nederland en Lyon.

Weet iemand een hele goede midfield playmaker? ik ben nogal afhankelijk van ene Juninho Pernambucano (geweldige speler trouwens), maar die is al 34 jaar.
Jorge Valdivia, zit in het begin van het spel bij Colo Colo.
Corners, Dribbling, Free Kicks, Passing, Creativity allemaal 20.

Xabi Alonso, maar ik denk niet dat die haalbaar is
Andrea Pirlo, Milan
Shinji Ono, Feyenoord.

Hebben volgens mij allemaal de goede stats voor een playmaker.
  donderdag 29 december 2005 @ 00:07:13 #204
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33490787
Zit halverwege m'n 4e seizoen met FGR , en sta op de 1e plaats , met 2 punten voorsprong op de nr. 2 (Mansfield) en 11 punten voorsprong op de nr. 3 (Hereford).

IS kijken of ik promotie af kan dwingen dit jaar
pi_33491017
Mijn team zit in een dip. Net gelijkgespeeld met 0 - 0 tegen Brighton en met 0 - 2 onderuit tegen Derby Country. Robinho, Vukcevic hebben beiden een schorsing opgelopen en mijn gehele selectie heeft een laag moraal. Nu maar hopen dat het weer beter gaat worden.
pi_33496861
Ben nu bezig bij Ajax. Eerste seizoen, sta 1e met een 442 (wat nou huissstijl, wie is er de coach) Frank de Boer, Michael Kone (anderlecht) en Huntelaar gehaald.

1
2
3
4
5
       Stekelenburg
Heitinga   Grygera   Frank de Boer   Maxwell
       de Jong              Sneijder
Rosales/Pienaar                     Mitea
           Rosenberg   Huntelaar

Reserve:
Lobont (Vermeer verhuurd), Vermaelen, Emanuelson, Maduro, Galasek, Charisteas (Babel verhuurd)

Ben nog bezig met aankopen van Araujo (een amrlc) die overal kan invallen. Soms laat ik pienaar spelen, en soms Rosales, ligt eraan of ik aanvallender wil spelen of niet. Boukari verkocht, trabelsi aan het einde van het seizoen ook weg. Mijn onbetwiste speler is Sneijder, die staat er altijd als het kan. Captain is Heitinga, omdat ik vind dat een verdediger het moet zijn, en dan het liefst ook nog een nederlander. Helaas de Champions league niet gehaald, maar UEFA gaat lekker, 3-1 van Bolton winnen. Ik krijg trouwens wel elke match een doelpunt om de oren, maar scoor er ook minimaal 2....

[ Bericht 11% gewijzigd door Mangoworks2002 op 29-12-2005 09:45:39 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 29 december 2005 @ 10:53:10 #207
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33498182
Op de valreep heb ik nog 3 spelers naar de Wolves weten te halen, Chavdar Yankov voor 1 miljoen, Frank de Boer voor 50k en Markus Rosenberg voor 1.9miljoen al met al prima transfers voor mijn club en ik denk dat ik mijzelf ook prima zal kunnen handhaven in de Premier League.
De eerste Wedstrijd tegen de Bolton Wanderers heb ik wel gewonnen door doelpunten in de blessuretijd van de 1e en de 2e helft ook is Marco weer eens ontslagen en heb ik zijn stokje overgenomen
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:48:09 #208
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33501504
Ik ben gestopt met Chelski, na een eerste uitbreiding van het stadion kun je niet meer uitbreiden. Verder blijft mijn voorzitter maar zeuren over nieuwe aankopen... terwijl mijn selectie ok is. Op den duur ga je met Chelski denk ik de mist in... niet meer kunnen uitbreiden en dus niet je financien kunnen stimuleren en daartegen ook nog eens dure aankopen moeten doen.

Nu ben ik bezig met Liverpool (tevens mijn favoriete club in real life) en het gaat aardig al is de top-5 wel erg gewaagd aan elkaar.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:47:23 #209
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33505568
Chelsea is 1 of 2 seizoenen leuk, maar de fun gaat er snel af als je moet blijven kopen terwijl je al een topteam hebt. Ik vind het ook veel leuker om jonge talenten te vinden en die dan later voor veel geld te verkopen.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:24:19 #210
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33506876
Inderdaad, ik wil gewoon een financieel goed geleide club hebben en dat gaat niet op die manier, ik ben halverwege het seizoen en sta 2e maar het is zo krap in de top. Chelski, Manchester Utd., Tottenham en Arsenal zijn mij belagers.
pi_33507561
Koop je toch bij al die teams de topspelers weg... Is Abraham ook weer tevreden...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 29 december 2005 @ 16:05:21 #212
Are you threatening me?!
pi_33508297
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Koop je toch bij al die teams de topspelers weg... Is Abraham ook weer tevreden...
Dat lukt dus niet, want rivalen verkopen ongeveer niet aan elkaar.. Dan kun je geld smijten wat je wil, daar kom je geen stap mee verder helaas
pi_33508318
Nadat ik de patches heb geinstalleerd doet FM 2006 het ook bij mij! Thanx!

Ik ben begonnen met Ajax en het gaat goed. Alleen Vanden Borre gekocht van Anderlecht. Verder ben ik nog op zoek naar veelscorende spits. Ben verder wel tevreden, op ± 1/3 van de competitie. Ik sta bovenaan in de competitie, ben daarin nog ongeslagen. Helaas de CL niet gehaald, want Everton was beter. In de UEFA-Cup gaat het ook voorspoedig en heb ik me na 3 wedstrijdrondes al geplaatst voor de 3e ronde.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:07:48 #214
Are you threatening me?!
pi_33508394
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef tukkeronline het volgende:
Nadat ik de patches heb geinstalleerd doet FM 2006 het ook bij mij! Thanx!

Ik ben begonnen met Ajax en het gaat goed. Alleen Vanden Borre gekocht van Anderlecht. Verder ben ik nog op zoek naar veelscorende spits. Ben verder wel tevreden, op ± 1/3 van de competitie. Ik sta bovenaan in de competitie, ben daarin nog ongeslagen. Helaas de CL niet gehaald, want Everton was beter. In de UEFA-Cup gaat het ook voorspoedig en heb ik me na 3 wedstrijdrondes al geplaatst voor de 3e ronde.
Huntelaar, Kherzakhov zijn mooie voetballers.. Misschien Pazzini of Fred. Ik weet niet of ze binnen je budget liggen..

Mensen vergeet niet naar Lodewijkx te kijken, jonge voetballer bij Feyenoord.. Toekomstig linksback van NL-elftal (ik dacht niet dat 't een regen was)
  donderdag 29 december 2005 @ 17:32:02 #215
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33511122
Heeft iemand ook tips qua trainingsschema's? De kwaliteiten gaan bij mij wel omhoog maar omdat ik zo veel speel en een niet al te brede selectie heb zijn ze vaak moe.
Bernie en ik zijn tof.
pi_33514676
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Huntelaar, Kherzakhov zijn mooie voetballers.. Misschien Pazzini of Fred. Ik weet niet of ze binnen je budget liggen..

Mensen vergeet niet naar Lodewijkx te kijken, jonge voetballer bij Feyenoord.. Toekomstig linksback van NL-elftal (ik dacht niet dat 't een regen was)
Zit er bij mij niet in
pi_33515580
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:32 schreef mordradead het volgende:
Heeft iemand ook tips qua trainingsschema's? De kwaliteiten gaan bij mij wel omhoog maar omdat ik zo veel speel en een niet al te brede selectie heb zijn ze vaak moe.
dan is het beter om de intensiteit van je training te verminderen.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:00:27 #218
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33515730
Erg irritant dat ik met Lyon elke maand 2 a 3 miljoen verlies draai. Mijn wagebudget zit ver onder wat mag (800k op een toegestane 2,5 miljoen). Ok, ik speelde geen Europees voetbal dit jaar, dat zal wel wat schelen, maar dan nog is het niet gezond om alsnog elke maand zoveel te verliezen.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:47:32 #219
Are you threatening me?!
pi_33517586

Mijn selectie, ik speel 'n normale 4-4-2 Counter. Vooral roulatiesysteem, ik wil niemand echt boven de selectie uit laten steken. Al is v. Nistelrooij, Mikel en Kompany meestal m'n vaste as. Akinfeev is er sinds kort bij, dus die zal bij de vaste as gevoegd worden
pi_33523646
ik speel al jaren CM/FM maar ben nooit goed geweest in tactiek enzo. Bij Roma is het ook altijd weer de vraag of ik win van een slechte club. Ik speel ook altijd 4-4-2. Maar ik zou ook wel aanvallender willen spelen maar ik weet niet hoe ik dat goed kan doen. Kan iemand tips geven?
Sigloos...
  vrijdag 30 december 2005 @ 03:23:48 #221
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33528835
Sjonge, win ik met nederland het wereldkampioenschap, ga ik kijken bij Confidence, zie ik dit staan

Wat moet ik doen voor de supporters blij met me zijn zeg.

En over nog meer rare dingen gesproken:

mijn eigen reserves zijn een world-class team schijnbaar.

[ Bericht 31% gewijzigd door ethiraseth op 30-12-2005 04:12:50 ]
pi_33538822
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef Belthazor het volgende:
ik speel al jaren CM/FM maar ben nooit goed geweest in tactiek enzo. Bij Roma is het ook altijd weer de vraag of ik win van een slechte club. Ik speel ook altijd 4-4-2. Maar ik zou ook wel aanvallender willen spelen maar ik weet niet hoe ik dat goed kan doen. Kan iemand tips geven?
een paar pagina`s terug gaf iemand nog handige links om je wat meer inzicht te geven in tacktieken.

En gaat met Heerenveen nu echt lekker ik heb nu 6 wedstrijden achter elkaar gewonnen.

http://img501.imageshack.us/my.php?image=uitslagen6gp.jpg

Ik was vooral happy na de zege tegen Roma.
Ik ben echt blij dat het nu goed gaat maar heb nog steeds spelers die nog ontevreden zijn over de ranking. Maar ik zie nu alleen nog maar een stijgende lijn.
pi_33559380
Ik heb met Boca inmiddels mijn 2e prijs binnen: De Recopa(Zuid Amerikaanse Supercup)

1e duel:
Boca Juniors - Sao Paulo 2-3

Moest dus met min. 2 goals verschil of met meer dan 3-2 winnen, buitenshuis..

Sao Paulo - Boca Juniors
In de 1e minuut is het een fout van 1 van mijn spitsen die er voor zorgt dat Sao Paulo kan scoren.
Fernando Gago zorgt met zijn allereerste en 2e goal in zijn carriere voor een 1-2 stand na 20 minuten.
Op slag van rust scoort Tardelli 2-2. Vlak na rust scoort Roger de 3-2 voor SP. Moet dus nog 2 keer scoren.
Mijn oude held(inmiddels 40 jaar) Romário scoort in de 80e minuut 3-3 en in blessure tijd 3-4. Boca wint de Recopa.

In de competitie heb ik de mogelijkheid om de leiding over te nemen in de Openings ronde en zo de kans groter te maken op mijn 1e kampioenschap met nog zo'n 5 duels te gaan.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:11:54 #224
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33561923
2e seizoenshelft verloopt dramatisch , win niks meer.
Verlies thuis van de nr. 23 , voor de FA cup lig ik er nu ook uit en het moraal van m'n spelers is ook niet al te best
  zaterdag 31 december 2005 @ 08:30:33 #225
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_33571213
Sta je 3de in de competitie, zit je nog in de nat.beker, je overwinterd in de CL, moet je in een media bericht lezen dat je bent ontslagen. Niks geen overleg of weerwoord mogelijk.
Wat een flauwekul.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_33575646
Is Football Manager nu de officiële opvolger van de alom bekende Championship Manager-series? Denk het wel, toch? Omdat beiden van Sigames zijn...?

Oh, zie nu Football Manager 2005 tussen mijn games staan...misschien straks eens spelen. Nog geen behoefte aan 2006...te druk met PES5!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:04:12 #227
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33576471
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef PirE het volgende:

[..]

Jorge Valdivia, zit in het begin van het spel bij Colo Colo.
Corners, Dribbling, Free Kicks, Passing, Creativity allemaal 20.

Xabi Alonso, maar ik denk niet dat die haalbaar is
Andrea Pirlo, Milan
Shinji Ono, Feyenoord.

Hebben volgens mij allemaal de goede stats voor een playmaker.
Koop Tomas Sivok, 21 of 22 jaar, verdedigende middenvelder en completer dan de genoemde spelers... al is Pirlo de uitzondering maar die is bijna niet te halen.
pi_33583574
Met heerenveen gaat het lekker net 7-0 uit gewonnen bij shaktar donetsk in de halve finale dus ga nu wel zeker naar de finale in de blessuretijd kregen 2 spelers van hun nog rood de een trok aan het shirt en de ander gaf een klap aan mijn speler nilsson

Sta in de finale ac tegen willem 2 en sta 6e met nog 5 wedstrijden te gaan en 3 punten achterstand op de n1 en 2 dus het is nog spannend in de competitie.
pi_33599052
in m'n vierde seizoen ajax (de dubbel gewonnen in het derde seizoen) werd mourinho ontslagen bij chelsea, dus heb ik daar gesolliciteerd en ben ook aangenomen. Kreeg een transferbudget van 200 miljoen euro! Ik heb dat in de 'contractbespreking' afgezwakt naar 100 miljoen, zodat ik nu 4 miljoen per week aan salarissen kan betalen.

chelsea had heitinga al gekocht van mij toen ik nog bij ajax zat. Ik heb nu zelf voor flinke bedragen van der vaart en portillo van ajax gekocht (die ik zelf daar al had aangetrokken) en verder ook leo messi. Zoek nog een goede rechtsback. Trouwens opvallend hoe smal de selectie was van chelsea op het moment dat ik er kwam. Slechts vier spitsen (incl. reserves en -18 team!).

Mn opstelling (4-3-3):
DM: Cech
VR: Ferreira
VC: Terry
VC: Heitinga
VL: Del Horno
MC: Essien
MC: Lampard
MC: Van der Vaart
AC: Gudjohnsson
AC: Portillo
AC: Robben

Hiermee moet ik toch snel kunnen klimmen op de ranglijst. Stond 8e toen ik werd aangenomen (na een wedstrijd of 10). Nu in de winterstop sta ik vijfde...
pi_33600241
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Is Football Manager nu de officiële opvolger van de alom bekende Championship Manager-series? Denk het wel, toch? Omdat beiden van Sigames zijn...?
ja. championship manager wordt tegenwoordig door een ander bedrijf gemaakt en is, het moet gezegd, dramatisch in vergelijking met fm.
pi_33607250
bij sommige spelers in mijn selectie zie ik het volgende:

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?? en wat het precies inhoud...
pi_33608917
Ik denk een coach met hoge stats voor fitness
pi_33611929
Met Heerenveen heb ik de Uefa cup gewonnnen de 1ste keer ooit in een cm/fm reeks
En ik heb cm1, cm 01/02, cm4 ( een week maar ) cm 03/04, fm05 en nu dus fm 2006

Ik heb de beker ook gewonnen en ik ben 3e in de competitie geworden doordat az met een penelty won van twente
Ik heb de supercup tegen PSV gewonnen en net de Europese supercup met heel veel geluk 1-3 gewonnen van Bayern.

En wat is Aisatti toch een goede voetballer in de eerste 2 wedstrijden werd hij mvw
pi_33617017
Ik heb me met Polen gekwalificeerd voor het WK!!! Het was superspannend en uiteindelijk ben ik geeindigd als eerste in een groep met Portugal, Schotland en Denemarken. Een geweldig resultaat! Dus ik kijken bij confidence, blijkt de Schotse FA er toch vrij koeltjes onder

Benieuwd of ik de eerste ronde ga overleven met die afschuwelijke spelers. Na het WK hopelijk weer een grote natie managen, of/en een grote club.

Carriere tot nu toe:

Chelsea: Premiership, FA cup, league cup, champions leaue gewonnen in 1 seizoem
Schalke: Duitse cup gewonnen in een half seizoen
PSV: Supercup gewonnen
Nederland: Glansrijk gekwalificeerd voor het EK 2008 en jammerlijk gefaald in de eerste ronde.

En nu dus Polen: gekwalificeerd voor het WK 2010.
pi_33620658
Lang niet meer gepost hier, maar hier ff een update.

Ik heb 2 seizoenen met Feyenoord gespeeld, beide keren kampioen geworden en een keer de championsleage gewonnen. Daarna een jaartje Everton gedaan, een hoop spelers kunnen halen op free transfer om de selectie te versterken. Na een moeilijk jaar toch kampioen geworden, ondanks veel gelijke spelen. Maar blijkbaar is dat normaal voor de Engelse competitie in dit spel want ik had toch nog een record aantal punten, 84.
Aangezien ik de competitie in Engeland toch niet zo leuk vind en Feyenoord weer vrij was ben ik terug gegaan naar Nederland. Gelukkig kan je nu een contract accepteren die aan het einde van het seizoen ingaat zodat je je werk nog wel kan afmaken.

Nu heb ik alweer de competitie gewonnen met Feyenoord en sta in de finale van de Championsleage tegen Arsenal. Dit zijn mijn belangrijkste spelers:

DM - Hector Fabian Carini (goede stand in Ten Rouwelaar)

VR - Anthony Vanden Borre / Sergino Green
VL - Cory Gibbs / Pascal Bosschaart
VC - Jan-Peal Saeijs
VC - Karim Saidi

VMC - Patrick Paauwe / George Boateng
MC - Ghinji Ono / Eddie Gaven
MR - Aruna / Castelen
ML - Salomon Kalou / Boudewijn Zenden

AC - Kuijt
AC - Saviola

Belangrijke invaller op VC / VMC / ML: Lorenzo Davids

Inkomende transfers volgend seizoen:
Godwin Antwi (is al van mij maar speelt heel goed op uitleenbasis bij Kaiserslautern, wordt in mijn plannen de vervanger voor Saidi of Saeijs)
Markus Rosenberg
Arouna Koné

Verder heb ik dit jaar mijn technische staf enorm uitgebreid en voor elke trainingsonderdeel een trainer van tenminste 4 sterren.
Mark Rutte for President!
  maandag 2 januari 2006 @ 12:11:42 #236
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33621241
Ik ben gevraagd als bondscoach van zwitserland, maar ik kan maar weinig spelers selecteren
ik heb ook maar 1 doelman en niet eens een reserve, en als ik zwitserse clubs aanklik, zijn de spelers grijs dus die kan ik niet oproepen...
Ligt dat aan de database die ik heb geselecteerd?
PieAir
pi_33621532
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben gevraagd als bondscoach van zwitserland, maar ik kan maar weinig spelers selecteren
ik heb ook maar 1 doelman en niet eens een reserve, en als ik zwitserse clubs aanklik, zijn de spelers grijs dus die kan ik niet oproepen...
Ligt dat aan de database die ik heb geselecteerd?
Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.
  maandag 2 januari 2006 @ 12:55:41 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33622351
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.
wat een stom spel zeg
PieAir
pi_33623817
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef jpg97 het volgende:

[..]

wat een stom spel zeg
Er kunnen natuurlijk niet opeens een heleboel Zwitsers worden unlockt. Logisch dus.

Zelf ben ik ook alleen bondscoach van grote landen of landen waar de in de competities van heb geselecteerd.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:51:24 #240
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33625936
Ja maar nu heb ik maar 1 doelman, dat is toch lelijk?
Grmbl @#!!
PieAir
pi_33628954
Aparte situatie.

Met RBC ging niet meer, dus begon ik een nieuw spel met Twente. Die zitten in financiële problemen, op zich. Opeens, zo in september, komt er een nieuw bestuur dat 11 miljoen in de club komt. Heb ik 8 miljoen budget voor aankopen ineens en we zijn weer gezond.

Iemand dat al eens meegemaakt?
www.thuisuiteten.nl
pi_33631248
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Aparte situatie.

Met RBC ging niet meer, dus begon ik een nieuw spel met Twente. Die zitten in financiële problemen, op zich. Opeens, zo in september, komt er een nieuw bestuur dat 11 miljoen in de club komt. Heb ik 8 miljoen budget voor aankopen ineens en we zijn weer gezond.

Iemand dat al eens meegemaakt?
Ja, maar blijft apart. Zelfde als dat je door sponsoring opeens een leuk bedrag krijgt, waarmee je een spelertje kunt kopen. Ik heb trouwens met CM2 eens meegemaakt dat ik van fc Den Bosch naar Fortuna Sittard ging, en ze hadden daar helemaal geen geld. Ik probeerde toch maar wat, en ik kon maar blijven aankopen (spelers als Dunga terwijl hij 36 was enzo) en het bestuur deed niets. Waren vooral transfervrije spelers ook, maar wel met een behoorlijk salaris. Ik stond dus flink in de min, en toen werd de club alle schulden kwijtgescholden...Ik snapte er niks van, maar vond het uiteraard zeer terecht! Toen ben ik 6e geworden in de eredivisie en wilde Feyenoord me! Na wat succesen ben ik daarna door PSV gehaald en vervolgens door AC Milan. Was een heeeeel lang potje, waar ik nu nog een vrolijk buikgevoel van krijg. Toppers, die ik overal mee naartoe nam, waren Metin Aydin (vaste wissel in de 80ste minuut, en dan scoorde hij in de laatste 10 minuten meestal wel) en Nicky Papavasilou, die rende als een gek langs de zijlijn en gaf zo'n 20 assists per seizoen.

Leuk he, zo'n spel.

Ik durf het niet meer te installeren, omdat ik dan verslaafd word
pi_33631488
Papavasilou is toch die Cyprioot die ooit bij Newcastle zat?
www.thuisuiteten.nl
pi_33633499
Weet iemand wat kopen op Eerst optie is?
Sigloos...
pi_33634884
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Belthazor het volgende:
Weet iemand wat kopen op Eerst optie is?
zeg maar jij biedt op een speler 500 000 op eerste optie en je selecteert de optie binnen 2 jaar en de club accepteert het. Dan kan jij de speler op elk gewenst moment in die 2 jaar kopen voor 500 000.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:40:47 #246
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_33635074
Ik heb de Engelse nationale team ingeruild voor de functie van bondscoach bij de Spaanse nationale team en ik moet zeggen, het bevalt mij prima, ik zit in oktober 2012 en ik zie in de nationale pool al heel veel goede spelers.
pi_33636187
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Papavasilou is toch die Cyprioot die ooit bij Newcastle zat?
yes sir, alleen ik haalde hem destijds van een israels cluppie, geloof ik
  maandag 2 januari 2006 @ 20:24:06 #248
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33636421
Heb de play-offs gehaald met Forest Green Rovers.
Ben uiteindelijk toch nog 2e geworden , als de 2e seizoenshelft zo was gelopen als de eerste was ik met een straatlengte voorsprong 1e geworden , maar helaas
Moet nu eerst 2 wedstrijden tegen Hereford
  maandag 2 januari 2006 @ 23:19:10 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33643126
en gepromoveerd naar league 2
pi_33643421
Ik ben begonnen met HSV weer, nu heb ik de patch geinstalleerd. Hopen dat hij het volhoudt (of ik).

Het seizoen begon prima met twee wedstrijden 10-0 voor Intertoto. Alleen nu gaat het wat minder. Ik zal ergens in de komende dagen mijn team eens posten. Nu sta ik rond de zesde positie. Niet slecht, maar ik heb het gevoel dat er veel meer in zit.
pi_33644146
Ondanks veel gelijkspelen ben ik landskampioen geworden met AS Roma in m'n eerste seizoen, Cassano transfervrij naar Arsenal en Nederlands elftal kwam vrij en ik mocht bondscoach worden dus dat ben ik nu ook. En ik krijg 50 miljoen voor televisierechten :| nu ben ik in 1 klap weer rijk.
Sigloos...
pi_33648026
FC Omniworld

Hmmm tja ik ben begonnen met Omniworld...En waarom? Om te kijken wat voor potentie er zit in dit nieuwe clubje met bijna geen geschiedenis uit een stad met bijna geen geschiedenis! En ja, ik heb 20 jaar in Almere gewoont.

Bijna geen geld voor transfers en 2600 max voor salaris, daar kan je bijna niemand voor aantrekken dus heb ik JP van Gastel en Fabian de Freitas aangetrokken voor het nieuwe seizoen transfervrij om de zwakke verdediging en aanval wat op te fleuren.

Ik speel 4-3-1-2 aanvallend met opkomende backs en middenveld en dit gaat redelijk goed. Pas 7 gespeeld, 3 gewonnen, 2 gelijk en 2 verloren (8ste plaats). Net gewonnen via een penaltie serie van de nr. 1 van de Gouden Gids divisie...zie plaatje...het was erg grappig aangezien er maar 1 van de 10 pogingen inging! Naja nu de 3e ronde tegen de nr.1 van de Eredivisie FC Utrecht...

pi_33654965
Had een mooie game staan met Boca Juniors waarin ik 2x de finale van de Copa SudAmerica had bereikt(waarvan 1x gewonnen), de Recopa(Zuid Amerikaanse Supercup) had gewonnen en ook in 1,5 seizoen 3x 2e was geworden(1 seizoen bestaat uit Openings en Laatste ronde en heeft dus 2 kampioenen).

Ik had een leuk team staan met toppers als Martin Palermo en Romario en talenten/toppers als Fernando Gago, Freddy Guarin en Sergio Aguero.

Helaas is echter mijn schijf kapot en zal ik het dus een aantal dagen zonder FM moeten doen Maja heeft ook zijn voordelen want nu kan ik eens goed voor mijn Theorie voor mijn rijbewijs gaan zitten
pi_33661920
Met FC Twente gaat het moeizaam. Ik heb ook erg veel pech.

Voorbeeldje: Utrecht uit. Ik kom op 0-2, alles in orde, krijgt Boschker rood én penalty tegen. Het wordt 1-2 en zelfs nog 3-2 tegen 10 man.

Heerenveen uit. Zwaarbevochten kom ik in de 89e minuut aan 1-1, direct na de aftrap schieten ze echter de 2-1 binnen....

Heracles thuis. Aftrap, Tanghe 0-1... Ik speel ze daarna echter weg, maar het staat slechts 2-1 op dat moment. Wat denk je? 93e minuut, ze krijgen nog een inworp, 2-2....

Dat waren toch wel de meest tragische. Tegen RBC uit leek het net zo te gaan. Ik kom 1-3 voor, terwijl er al een goal is afgekeurd. Komen ze terug tot 3-3, in de 88e minuut. Gelukkig had ik nu eens het geluk om dan weer te scoren en maak ik nog 3-4.

Sta inmiddels 14e, sommige spelers morren, het bestuur en de fans zijn wel tevreden. In de beker simpel door, loot ik voor de vierde ronde natuurlijk tegen.... PSV.

Verder zijn mijn twee vaste spitsen al een tijdje geblesseerd, dus het loopt allemaal nog niet op rolletjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_33699776
Ik heb al een paar tactics en trainingsschema's gedownload.. maar ik zie ze niet in m'n spel.
Hoe kan dat?
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:12:39 #256
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33699818
je moet ze eerst importeren
Bernie en ik zijn tof.
pi_33700056
SO
Ik snap het eindelijk, danku

[ Bericht 79% gewijzigd door Ruudt op 04-01-2006 17:37:24 ]
pi_33708818
Ik wil weer gaan spelen, maar alleen met een database die tot 1 januari up-to-date is eigenlijk. En ook met de goeie transfer data wanneer mogelijk.

Is die er al? En zo ja, waar? Of lees ik er keihard overheen?
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:18:43 #259
Are you threatening me?!
pi_33709604
Omdat ik m'n pc opnieuw geinstalleerd heb, ben ik ook maar met 'n nieuwe club begonnen. Ik wil met PSV ver komen. 't Budget is niet geweldig, maar met zo'n 4 miljoen en enkele uitgaande transfers heb ik Perez (AZ wilde 'm kwijt, hij zou niet goed genoeg zijn ), v.d. Borre (laat tot nu toe niets van z'n talentenstatus zien) en Evandro Roncatto (heeft 'n paar goeie wedstrijden gehad na 'n stroef begin, maar ik laat m'n winnende elftal nu even staan, dus met hem op de bank) aangetrokken. De start is allesbehalve florisant met als dieptepunt 'n kansloze nederlaag thuis tegen Fenerbache van 2-0. 't Lijkt erop dat ik me redelijk aan 't herpakken ben op 't moment, 5-0 uitoverwinning tegen Utrecht, de leiders van de Eredivisie op dat moment.

Heb Raul Bravo (linksbackpositie) en Freddy Guarin aangetrokken, ze komen respectievelijk in de januari-periode en 't einde van 't seizoen. Ik wilde voor Zonneveld gaan (Lodewijkx is jammergenoeg 'n regen), maar NAC vraagt daar teveel geld voor naar mijn mening.

Hopelijk ga ik vanaf nu de stijgende lijn inzetten
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:22:13 #260
Are you threatening me?!
pi_33712379
Zojuist Real Madrid van 't kastje naar de muur gestuurd zoals Hiddink met 't echte PSV de stakkers van Milan de deur wees.. Geweldig als je dan tegen de 80e minuut iemand van de tegenstander met rood van 't veld ziet gaan uit pure frustratie

Leuk die tactische meesterzetten

Hopelijk kan ik de 2e plaats in de groepsfase behouden en overwinteren op 't hoogste plateau
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:33:30 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33712913
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Merson het volgende:
Ik wil weer gaan spelen, maar alleen met een database die tot 1 januari up-to-date is eigenlijk. En ook met de goeie transfer data wanneer mogelijk.

Check de site van www.sigames.com en dan het forum (Editor's Hideout) daar staat ergens een database.
pi_33731422
Bij Twente was ik ontslagen, nadat ik een paar spelers een boete had gegeven terwijl het bestuur dat niet wilde.

Nu maar begonnen met FC Dordrecht. Blijft toch altijd kriebelen, die club. Geen budget, dat is lastig. Ik heb dan ook de dure krachten John Nieuwenburg en Arjan van der Laan verkocht, evenals nietsnut Michael van Dommelen en jonkie Godwin Falix. Helaas heb ik nog niet de helft van de opbrengst als budget gekregen, dus aankopen gaat lastig. Ik scout nu in de hoofdklasse en op goedkope buitenlanders. Eventueel wil ik straks nog wat huren uit de eredivisie, als dat kan. Zullen dan jeugdspelers worden. Ik zoek nu nog een goedkope aanvallende middenvelder / spelverdeler en een spits. Budget is ongeveer 30k.

Als verdedigende middenvelder heb ik Ferry van Lare bij ASWH vandaan gehaald. Verder heb ik De Dordtenaar Cup gewonnen (zelf gemaakt oefentoernooi, tegen 3 amateurs dus stelt niet veel voor) en een aardige oefencampagne gedraaid. Helaas moet ik nu voor de beker al direct tegen Sparta Rotterdam.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:37:39 #263
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33733624
Ik was manager van NEC en van de 16e plek naar de 5e plek geklommen aan het einde van dat seizoen. Toen werd ik gevraagd als bondscoach van zwitserland en daar de eerste 5 kwalificatiewedstrijden gewonnen ( van o.a. Portugal ) en sta nu 1e in de kwalificatiereeks.

Ik kreeg toen een aanbod van Heerenveen en die heb ik geaccepteerd ( deze stonden 12e ).
Ik sta nu 2e in de competitie en nu is Marco van Basten ontslagen en heb ik gesolliciteerd als bondscoach en ben aangenomen, dus ben nu bondscoach en coach van Heerenveen
PieAir
pi_33744780
Na dik een jaar ook maar weer eens begonnen. Voor het eerst bij Köln, wat een feest. Zit nog in het leukste stadium: transfervrije spelers proberen te halen....Clint Mathis heb ik al binnen in ieder geval. Ik zal ze eens een poepie laten ruiken!

Doelstelling: binnen 5 jaar bij een echte wereldtopclub actief zijn.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:27:01 #265
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33751417
Ik probeer nog steeds het record van Ajax te evenaren met 32 overwinningen en 2 gelijke spelen, maar het lukt me maar niet.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:42:51 #266
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33763852
't gaat niet lekker in m'n eerste seizoen in league 2.
5 wedstrijden gespeeld , 1 gewonnen 4 verloren

Heeft iemand wel eens gewonnen als je in beroep gaat tegen het weigeren van een werkvergunning ?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:47:38 #267
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33764004

een keeprs-probleem zullen ze wel niet hebben
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:48:14 #268
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33764020
Ja ik heb onlangs nog gewonnen. Guarin komt namelijk transfervrij naar de wolves maar ook pas nadat ik in beroep was gegaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_33764857
Ronaldo is echt goed zeg, ben met Arsenal en heb Henry ernaast staan. Deze scoren aan de lopende band. Ronaldoj is mijn eerste Legendary striker!
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:34:12 #270
Are you threatening me?!
pi_33765484
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef Enchanter het volgende:
't gaat niet lekker in m'n eerste seizoen in league 2.
5 wedstrijden gespeeld , 1 gewonnen 4 verloren

Heeft iemand wel eens gewonnen als je in beroep gaat tegen het weigeren van een werkvergunning ?
Vaak genoeg, ik moet meestal in beroep gaan willen de spelers 'n vergunning krijgen. Ik koop namelijk bijna alleen maar talenten die nog niet veel bewezen hebben, waar ze 'n werkvergunning voor kunnen krijgen..
pi_33766135
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Merson het volgende:

www.manutd.nl en dan downloads linke en dan data updates en dan man utd update 2
pi_33768274
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

www.manutd.nl en dan downloads linke en dan data updates en dan man utd update 2
Maar die is van de 25e. Dan komt Gerk nog niet naar Twente denk ik.

Dus eigenlijk ben ik opzoek naar een nieuwere.
pi_33768457
Gewoon zelf de editor bijhouden is de beste optie natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33768598
Een nieuwere dan die bestaat volgens mij niet
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:05:39 #275
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33773165
Ik heb het vorige seizoen Remy Brugts van Barendrecht aangetrokken en hij begint zich steeds verder te ontwikkelen. Ik denk dat hij prima bruikbaar is voor de lagere clubs hij is op dit moment bijna mijn 1e keeper qua stats voorbijgestreefd en zal binnen 3 seizoenen mits zjin ontwikkeling doorgaat mijn 1e keeper worden.
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:10:10 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775371
Dat heb ik weer. Begin ik een nieuwe game bij de enige sympathieke duitse club. Breekt mijn eerste keeper zijn been in een oefenwedstrijdje.

Kan niet eens injectie's geven
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:13:09 #277
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33775467
dus nu moet je Remy Brugts maar halen
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:20:43 #278
Are you threatening me?!
pi_33775749
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef PirE het volgende:
Dat heb ik weer. Begin ik een nieuwe game bij de enige sympathieke duitse club. Breekt mijn eerste keeper zijn been in een oefenwedstrijdje.

[[url=http://xs62.xs.to/pics/06015/grmbl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Kan niet eens injectie's geven
Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:21:41 #279
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775785
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef mordradead het volgende:
dus nu moet je Remy Brugts maar halen
Ja, lijkt me handig als die jongen over 3 jaar net zo goed is als mijn 1e keeper . Ik heb gelukkig nog een goede 34 jarige reservekeeper en in het jeugdteam zit ook nog een groot talent (maar die is ook geblesseerd). Ik heb 6 keepers bij Koln en nu dus 4 geblesseerd.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:23:44 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775849
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?
Werken voor zijn geld, dat moet ie . Keepen doe je met handen, niet met je been . Ik zou zeggen, hop in het gips. Spuit erin en op de goal
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:07:14 #281
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33777400
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef PirE het volgende:

[..]

Werken voor zijn geld, dat moet ie . Keepen doe je met handen, niet met je been . Ik zou zeggen, hop in het gips. Spuit erin en op de goal
pi_33792753
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef mordradead het volgende:
Ik heb het vorige seizoen Remy Brugts van Barendrecht aangetrokken en hij begint zich steeds verder te ontwikkelen. Ik denk dat hij prima bruikbaar is voor de lagere clubs hij is op dit moment bijna mijn 1e keeper qua stats voorbijgestreefd en zal binnen 3 seizoenen mits zjin ontwikkeling doorgaat mijn 1e keeper worden.
Bestaat die echt? Nooit van gehoord.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:05:29 #283
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33807034
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bestaat die echt? Nooit van gehoord.
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrecht volgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:

Ja, zo kom je nog eens ergens
Op dit moment zijn dit zijn statistieken bij mij:

In mijn eerste seizoen premier league ben ik uiteindelijk 8e geworden en ik kan daar redelijk tevreden mee zijn Voor het komende seizoen lopen er een aantal contracten af die niet verlend zullen worden en in ieder geval Ugur Yildlrim (gratis) komt mij versterken en Glen Johnson (4.3miljoen) ook, hoogstwaarschijnlijk komt Hedwiges Maduro (3miljoen) mij ook versterken maar dat is nog niet helemaal rond verder kijk ik nog een beetje rond de op de transfermarkt

[ Bericht 30% gewijzigd door mordradead op 07-01-2006 20:40:49 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_33821006
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:

[..]

Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrecht volgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:
[afbeelding]
Met zn fans op de foto
  zondag 8 januari 2006 @ 12:46:53 #285
Are you threatening me?!
pi_33827844
Met PSV in 't eerste seizoen kampioen geworden. Op doelsaldo voor Ajax gebleven De CL-groepsfase niet overleefd, maar wel makkelijk 3e geworden. Dus door in de UEFA-cup, alwaar ik in de halve finale strandde tegen Sporting Lissabon, de latere winnaar. Thuis 2-0 gewonnen, maar uit in de laatste minuut de 3-0 tegen gekregen, heel spijtig.

Voor komend seizoen 'n aantal talenten uit Zuid-Amerika gehaald, ben benieuwd of m'n scouts hun werk hebben gedaan. Ik hoop ook Koné en Huntelaar aan m'n selectie toe te kunnen voegen, al ben ik bang dat dat niet haalbaar is (misschien één van beiden).
pi_33828400
Ik ben nooit een cm/fm-spel zo rampzalig begonnen! Eerst 2-0 verliezen en daarna 3-0....ik heb alles laten staan, alleen wat nieuwe looprichtingen bepaald en 2 spelers van positie gewisseld. Vervolgens 2-0 winst, 6-1 winst en 1-2 winst. Komt wel goed dus. Forza Köln!
pi_33832594
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja, zo kom je nog eens ergens
Op dit moment zijn dit zijn statistieken bij mij:
[afbeelding]
Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.

Maar zit ie officieel in de database ook? Erg vreemd verhaal. Want hij maakt dus totaal geen kans op Barendrecht 1 of wat dan ook.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 16:39:12 #288
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33835178
Heb net met Lokomotiv Moscow de finale van de Euro Cup gehaald . Ik moest tegen Real Madrid en de thuiswedstrijd was 1-1 (Robinho scoorde in de 94e minuut de gelijkmaker). Ik moest dus scoren in Bernabeu. En dat lukte. Het werd nog even spannend toen Real in de laatste paar minuten ineens 2x scoorde. De matchstats. Zoals je ziet, een fantastisch staaltje van russisch countervoetbal.

En in de finale speel ik tegen PSV . In de kwartfinale heb ik Feyenoord al uit het toernooi geschopt .

Kijken of de Euro Cup voor de 2e keer kan winnen in 3 jaar. Heb hem in seizoen 1 al gewonnen met FC Steaua Bucharest.
pi_33836953
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.

Heey mooie wedstrijd hoor goed gedaan

maar hoe krijg je sown mooie achtergrond.....
dat wil ik ook wel.....
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
  zondag 8 januari 2006 @ 17:36:19 #290
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33837213
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:

dat wil ik ook wel.....
Met 17-0 winnen is trouwens ook erg goed. Ik kom niet verder dan een 6-0 uitwinst tegen GAK in de Euro Cup groepsfase. Vriendschappelijk lukt een 10-0 wel maar die tel ik niet.

Aurora skin downloaden en installeren

http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4663
pi_33837461
Oke kerel heel erg bedankt
pi_33837642
ik weet ook nog wel een goed talent

het nadeel is alleen dat hij nog 16 is dan kun je hem met veel clubs niet kopen
je kan wel wachten tot hij 18 is ik raad je aan us te gaan kijken bij hem...

zijn naam is : Jonathas
  zondag 8 januari 2006 @ 18:10:23 #293
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33838465
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.

Maar zit ie officieel in de database ook? Erg vreemd verhaal. Want hij maakt dus totaal geen kans op Barendrecht 1 of wat dan ook.
Hij zit er officieel volgens mij wel in, ik vind hem en een vriend van me ook
Bernie en ik zijn tof.
pi_33839142
heeeey

weet er iemand misschien nog een goede rechst back voor mij
ik heb namelijk een rechtsback maar die word al oud
dus als je wat weet zeg het a.u.b.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:36:13 #295
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33839166
Wat is je budget?
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:41:37 #296
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33839320
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef tjakvandiek het volgende:
heeeey

weet er iemand misschien nog een goede rechst back voor mij
ik heb namelijk een rechtsback maar die word al oud
dus als je wat weet zeg het a.u.b.
Hosain Kaebi (Iran). Kan overal op rechts uit de voeten en hij doet het erg goed voor mijn team. Ik weet niet of hij in je database zit. Hij zal niet echt duur zijn (als hij nog steeds in Iran zit)
pi_33841382
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef tjakvandiek het volgende:
Oke kerel heel erg bedankt
Probeer ook de Turnstyle skin 06, beinvloed door Aurora. Maar persoonlijk vind ik die mooier.
pi_33845144
oke maar waar kan ik die vandaan halen dan...?
pi_33845621
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
Wat is je budget?
mijn budget is 5 miljoen dus ik moet even wat verkopen of ik moet een seizoentje wachten
  zondag 8 januari 2006 @ 21:26:11 #300
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_33845745
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:

dat wil ik ook wel.....
Ik heb CSKA Sofia met 18 - 0 verslagen in de groepsfase van de Champions League. Verder heb ik ook eens Auckland City met 17 - 0 verslagen.
pi_33845817
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik heb CSKA Sofia met 18 - 0 verslagen in de groepsfase van de Champions League. Verder heb ik ook eens Auckland City met 17 - 0 verslagen.
hahah jah klopt dat was ook van jouw:P ik wist toen nog niet hoe ik sown quote moest doen dus had ik het maar gewoon gekopieerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')