Je leest wie je zeker in de spits moet zetten he?!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef ethiraseth het volgende:
Net in een hele spannende wedstrijd om de super cup Ajax met 5-4 verslagen met mijn Fc Emmen. Na 90 minuten was het 3-3, in de verlenging kwam ik 4-3 achter maar toch nog 2 goals gemaakt door superspits Koevermans.En ik ben eindelijk gevraagd manager van Nederlands elftal te worden.
Moet ze kwalificeren voor het Wk 2010. poule is niet al te moeilijk met Luxemburg, kazachstan, bosnie, Ierland en turkije. Alleen turkije ben ik beetje voor beducht. ierland moet lukken en de rest zou geen problemen moeten geven. Heb er zin in.
![]()
Huth is mijn beste speler bij AZ dit seizoen een gemiddelde van 8+ en motm in de CL finale tegen Chelseaquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:06 schreef funrunner het volgende:
Chelsea heeft in het spel niet zulke goede spelers... ik heb alleen Cech, Terry, Lampard en Gudjohnson gehouden en de rest gelijk verkocht. Dit ook omdat ik graag spelers heb die op 2 posities uit de voeten kunnen (met uitzondering van de centrum-spelers).
welke versie hiervan speel je? want ik speel het ook en ben eigenlijk vrijwel fluiten kampioen geworden (Spartak Moscow) Dus te aanvallend is het niet echt denk ik, het is ook maar net hoe je je spelers instelt natuurlijk. Ik zal maandag wel even kijken hoe ik alles ingesteld heb, dan zal ik dat wel even postenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Zelfs met Chelsea lukt het me niet.
Ik krijg ze om de oren, terwijl ik topspitsen heb die niet scoren en een super middenveld heb. Bovendien ook nog wat aankopen voor de verdediging gedaan.
Ik speel zo:
GK
DL - DC - DC - DR
MC - MC - MC
AMC
FC - FC
Is dit veel te aanvallend, dat het daar aan ligt? Eerst ging het wel goed, maar ben nu wel erg afgegleden en moet zelfs weer oppassen voor mijn baan.
GGD. Zit nog in mijn eerste seizoen. In het begin constant rond plaats 15 gestaan. Gaat nu wat beter, dankzij mijn Argetijnse spits.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
10e in de GGD of in de HCE?
Pfff...euh geloof als volgtquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dat valt best tegen. Wat is je basiself?
Bedoel je niet Jhon Jairo Mosquera? Of iets in die richting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ooit gratis de jonge Colombiaanse spits Moreno (met twee voornamen die ik nu even vergeten ben) opgepikt en die gozer speelt de sterren van de hemel als vervanger van de naar Juventus vertrokken Koné (25 miljoen). Hij heeft nu al 22 keer gescoord in 13 wedstrijden en heeft een gemiddeld cijfer van 9,14.
Ik moest van m'n zus maar met die lui beginnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wolves is een mooie club!
En ik spreek uit ervaring (FM 2005)
Dayro Mauricio Moreno, 22 jaar in 2008. Ben 'm nu aan 't scoutenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ooit gratis de jonge Colombiaanse spits Moreno (met twee voornamen die ik nu even vergeten ben) opgepikt en die gozer speelt de sterren van de hemel als vervanger van de naar Juventus vertrokken Koné (25 miljoen). Hij heeft nu al 22 keer gescoord in 13 wedstrijden en heeft een gemiddeld cijfer van 9,14.
Hoe importeer je dat schema eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost, zie paar posts eerder: Leuk trainingsschema, maar volgens mij denken de gamers hier dat het een nep-link is ofzo... hij staat op rapid-share en heeft een getallen-naam, dit alleen omdat de naam training al bestond, dus koos de site iets zelf. Het is een zipfile waar de schema's inzitten die je dan gewoon kan importen in je game. Training staat dan op maximaal, maar je workload is slechts licht
Ik ken hem niet, zit ook niet in mijn spel (Nederlandse league en database op large)quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Kent iemand Martina? Schijnt ook een erg goede speler te zijn. Kan voor 70K gehaald worden, groeit uit tot een 'wereldster'.
Javier Martina van Ajax?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Kent iemand Martina? Schijnt ook een erg goede speler te zijn. Kan voor 70K gehaald worden, groeit uit tot een 'wereldster'.
Dat is 'em, daar is 'em!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:11 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Dayro Mauricio Moreno, 22 jaar in 2008. Ben 'm nu aan 't scouten
Nee, speler ergens uit Midden- of Zuid-Amerika..quote:
Loyalty is een bug en is hopelijk gefixed in de volgende patch (6.0.2) die volgende week uit zou moeten komen. Loyalty is dacht ik of je je spelers ook gebruikt naar hun squad status. Dat je niet een important first team player continu op de bank laat zitten. Of als spelers geen nieuw (verbeterd) contract aanbiedt terwijl ze zwaar onderbetaald zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 17:07 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat net mijn profile te bekijken en ik heb een Loyalty van 1 en een Ambition van 4. Nu snap ik die ambition score wel, want ik heb tot nu toe elk gerucht dat me verbind met een andere club afgedaan en nooit op een andere job gereageerd, maar ik zou dan juist verwachten dat ik een hoge loyalty score zou hebben.![]()
Ah, oke, dat doe ik wel ja.. Vooral dat spelers ondergewaarde contracten laten houden.quote:Op zondag 18 december 2005 18:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Loyalty is een bug en is hopelijk gefixed in de volgende patch (6.0.2) die volgende week uit zou moeten komen. Loyalty is dacht ik of je je spelers ook gebruikt naar hun squad status. Dat je niet een important first team player continu op de bank laat zitten. Of als spelers geen nieuw (verbeterd) contract aanbiedt terwijl ze zwaar onderbetaald zijn.
versie van de taktiek, FM2006 heeft namelijk 3 verschillende versies van 4-3-1-2 waaruit je kan kiezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:13 schreef JeroenV het volgende:
Wat bedoel je met welke versie? Van het spel of de taktiek?
Inmiddels ben ik dan ontslagen en nu ben ik aangesteld als coach van Villareal. Ik moet proberen degradatie te ontlopen, dat moet te doen zijn.
Wanneer gebruiken jullie target man? Ik weet maar niet of het nu goed of slecht is voor mijn spitsen.
Wat jij zegt ja, ik heb daar geen last van en zo te lezen meerderen nietquote:Op maandag 19 december 2005 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Je bent gewoon een waardeloze manager.
Je moet gewoon eens wat meer geduld hebben en langzaam bouwen aan een systeem. Er is toch geen flikker aan als je meteen alles makkelijk wint (al kies jij Chelsea, dus misschien wil jij dat wel). Ik zit nu in mijn derde seizoen bij PSV en win bijna alles. Mijn eerste seizoen was stroef, maar naarmate de spelers mijn systeem leerden kennen ging het steeds beter.quote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef footballmanager11 het volgende:
Dit spel is ook te nep voor woorden. De tegenstander wint of altijd heel erg onverdiend of heel erg nep. Zo speelde ik net met chelsea tegen wigan!!!! Ongelooflijk ik sta met drie spelers van wereldformaat in de spits, en wigan met 1 kut spits. Wat denk je ik heb veel meer kansen, alleen die spits van hun maakt uit een paar schoten op goal 2 doelpunten in de laatste paar minuten. Dit is gewoon een kut spel en ik koop hem volgend jaar ook niet meer.
Nog een voorbeeld. Staat 0-0 heb veel meer kansen. Maakt een speler van mij in de laatste minuut een blunder wordt het 1-0. Ik wordt er gek vanen dit hele spel kan van mij de tering krijgen!
Het is zowat de werkelijkheid..quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik strompel door met RBC.
Inmiddels sta ik weer 18e, maar ik moest dan ook tegen achtereenvolgens Feyenoord en PSV aantreden. Tegen de Rotterdammers van mijn vriend Erwin Koeman knap 1-1, tegen PSV nipt met 2-1 verloren. Helaas verloor ik daarna wel van Heracles met 1-0, ondanks een overwicht, en Roda.
Het gat met de veilige plaatsen is nog steeds slechts 3 punten en er zijn nog 11 duels te gaan, dus ik kan het nog halen.
Nou, dat vind ik dan wel weer leuk. Ik had het raar gevonden als ik met RBC, zoals bij CM 97/98 dat ik jaren speelde, ineens vijfde zou worden.quote:
Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...quote:Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef PirE het volgende:
Patch 6.0.2 is uit. Hopelijk kan ik nu op een normale manier een lange career beginnen.
http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365
Wat denk je zelf??? Ik vrees van niet, maar je kan het altijd proberen. Ik heb een legale versie en dat probleem heb ik dus niet. Hij zal vast over 1 of 2 dagen beschikbaar zijn met een aanpassing zodat hij ook werkt als je een minder "legale" hebt.quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...![]()
Ja, kocht hem sinds cm 1 ofzo haha maar wil het eerst uitproberen telkens. Jammer trouwens dat er nog steeds niet play-offs zitten in de NL competitie, waarom is dat niet included in de patch.quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat denk je zelf??? Ik vrees van niet, maar je kan het altijd proberen. Ik heb een legale versie en dat probleem heb ik dus niet. Hij zal vast over 1 of 2 dagen beschikbaar zijn met een aanpassing zodat hij ook werkt als je een minder "legale" hebt.
Duurt trouwens wel een eeuwigheid om hen binnen te trekken.
Omdat het erg lastig was qua code en niemand weet hoelang het play-off systeem, in zijn huidige vorm. Ik heb FM2005 ook pas erg laat gekocht en mijn aanschaf van FM2006 was eigenlijk te vroeg omdat ik nu pas serieus kan spelen, ik had nogal last van bugs en hopelijk kan ik nu normaal spelen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, kocht hem sinds cm 1 ofzo haha maar wil het eerst uitproberen telkens. Jammer trouwens dat er nog steeds niet play-offs zitten in de NL competitie, waarom is dat niet included in de patch.
Kan prima, FM06 is superbrak beveiligd.quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...![]()
Denk het niet, was het vroeger ook niet...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef MrMoon het volgende:
is ie save game compatible?
issie wel... al zeker 2 versies van laatste cm van SI ...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk het niet, was het vroeger ook niet...
Bij mij op 1%quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
De download blijft bij mij telkens op ongeveer 56% hangen
Van die rapidshare mirror ging hij bij met 350 kb/squote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef MrMoon het volgende:
damn hij is zo traag als dikke stront echt niet normaal
niemand ?quote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Enchanter het volgende:
IK had een speler op de transferlijst gezet voor ¤ 5000,00 (hij was ¤ 16000 waard) en aangevinkt dat alle aanbiedingen van ¤.5000 en hoger aanvaard zouden worden.
Krijg ik opeens dit nieuws bericht : Reading heeft ¤189000 geboden op de desbetreffende speler (ben ff z'n naam kwijt).
Forest Green Rovers heeft het bod afgeslagen![]()
![]()
EN nog iets , zoals elk nieuw seizoen willen er nog wel eens 1 of 2 jeugdspelers doorbreken , meestal zijn ze zwaar bagger , maar nu heb ik er 1 die echt leuke stats heeft , alleen kan ik 'm niet opstellen in het eerste want ik krijg dan elke keer te zien dat ie niet speelgerechtigd is![]()
Is dit een bug of soort wet wat ze in Engeland hebben ?
![]()
Bij mij wisselt het wel. Met RBC vrijwel altijd geen favoriet, maar soms gelijkwaardig of wel favo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik trouwens wel vaag vindt:
Voor elke wedstrijd krijg je wat de bookmakers er van vinden. Maar of ik nu 19e of 2e sta met Villareal, altijd denken ze dat je kan winnen. Op de wedstrijden tegen Barca en Real na. Ookal heb je 5 wedstrijden niet gewonnen en moet je tegen een team wat nagenoeg onverslaanbaar is. Beetje onrealistisch.
Tweede keer dat je hiermee aankomt. We weten het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:26 schreef jpg97 het volgende:
wat een onrealistisch k*tspel is dit zeg.... Vitesse kampioen![]()
en het speelt zo traag.. half uur wachten en dan eens een wedstrijd.
zonde van de 50 E
oh ff 2 seizoenen wachten dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef funrunner het volgende:
Ja ik heb het ff getest en volgens mij kan je pas iemand vanaf 17 jaar opstellen
Maxwell in Oranje ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef jmac het volgende:
Blijft mooi om te zien zo'n score/beoordelingen ook al is het maar tegen San Marino.
[afbeelding]
Als spelers 5 jaar in Nederland spelen en geen interlands hebben gespeeld worden ze Nederlander en dus beschikbaar voor Nederlandquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maxwell in Oranje ?
Ruud Kerkhof , wie kent 'm niet![]()
Da's zeker niet verkeerd, heb 'm nu ook maar es opgenomen.. Al heb ik nu 'n goeie back in Daniel Lodewijkx, nog maar 18 jaar en in de basis bij Manchester United (ook van mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Als spelers 5 jaar in Nederland spelen en geen interlands hebben gespeeld worden ze Nederlander en dus beschikbaar voor Nederland(erg fijn soms).
En Ruud Kerkhof is vanuit een jeugdlichting bij Ajax gekomen. Zit al in 2011 vandaar
welk jaartal?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Da's zeker niet verkeerd, heb 'm nu ook maar es opgenomen.. Al heb ik nu 'n goeie back in Daniel Lodewijkx, nog maar 18 jaar en in de basis bij Manchester United (ook van mij) en 't Nederlands elftal.. Wie had 't over Sneijder en v.d. Vaart als grote talenten van Nederland?
oh kun je dat instellen dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe hebben jullie je verdedeging neergezet? Man marking of zonal marking? Bij mij lijkt zonal het beste te werken, maar ik krijg toch veel doelpunten tegen, vooral in de eerste minuten.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef funrunner het volgende:
Ik hoef het spel voorlopig niet meer te spelen...ik kan al mijn savegames niet meer openenik heb al meedere keren gelezen dat dit bij anderen was gebeurd en nu ook bij mij.
ik heb vaak dat ik de centrale verdedigers op man marking zet en de vleugelspelers op zonal maar dat ligt dus ook weer aan je tacktiek.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe hebben jullie je verdedeging neergezet? Man marking of zonal marking? Bij mij lijkt zonal het beste te werken, maar ik krijg toch veel doelpunten tegen, vooral in de eerste minuten.
Ik stond met de rust met 7 - 0 voor. Je moet er nog 9 maken om mij te overtreffen. En 8 om mij te evenaren.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef funrunner het volgende:
Raar... toch geprobeerd weer te laden en hij doet het... nu met de rust... 9-0 voorwie zei alweer dat hij niet overtroffen kon worden met de einduitslag?
als het elke wedstrijd zo gaat zou ik me toch maar eens zorgen gaan maken over mn verdediging..quote:Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef Jasza het volgende:
Ik ben Rode Ster:
[[url=http://x12.putfile.com/12/35418065182.jpg]afbeelding][/url]
Lache wedstrijd
Abramovich schijnt zo ook wel es wat te kopen..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:56 schreef Lenntheman het volgende:
Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik win bijna alles met AZ.. CL, kampioen, beker enz.. Nu zit ik in de winterstop van 2007/2008 en wil Scheringa dat ik "High-profile" spelers binnenhaal. Aangezien mijn team sterk redelijk sterk is heb ik alleen Sneijder gekocht, vervolgens is Scheringa teleurgesteld en gaat zelf aankopen doen, ik zit nu met Tim Howard van Man United in mijn selectie terwijl mijn huidige keeper erg goed is(Arenas).. Beetje vaag dit allemaal
Klopt, nu moet je bij Chelski ook grote namen binnenhalen. In de vorige versie was het bonter... kocht je een grote speler en was hij nog niet tevreden... koopt die drol Totti en Ronaldo voor totaal 160 miljoen euro. Daar gaat mijn balans en Ronaldo kon transfervrij gehaald worden als ik 5 maanden had gewacht.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Abramovich schijnt zo ook wel es wat te kopen..
Een vriend van me had dit zelfs met FC Kopenhagen. Ook een teleurgestelde voorzitter, die zelf 3 spelers binnenhaalde.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef funrunner het volgende:
[..]
Klopt, nu moet je bij Chelski ook grote namen binnenhalen. In de vorige versie was het bonter... kocht je een grote speler en was hij nog niet tevreden... koopt die drol Totti en Ronaldo voor totaal 160 miljoen euro. Daar gaat mijn balans en Ronaldo kon transfervrij gehaald worden als ik 5 maanden had gewacht.![]()
Hij zit in 2011, mischien heeft hij zich wel opgewerkt. Ik speel met Emmen en heb nu eindelijk de CL-finale gehaald (zit in 2009) en heb ook al aanboden van grote clubs gehad om trainer daar te worden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Jij speelt ook al met zo'n grote club...
Ik speel ook in Nederland nu, maar dan met RBC.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hij zit in 2011, mischien heeft hij zich wel opgewerkt. Ik speel met Emmen en heb nu eindelijk de CL-finale gehaald (zit in 2009) en heb ook al aanboden van grote clubs gehad om trainer daar te worden.
En dan nog, niet iedereen heeft er plezier in om met een club uit de conference-south divisie te spelen. Ik in elk geval niet. Maarja, ik speel nooit in een andere competitie dan Nederland.![]()
Heb je beide patches geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:10 schreef tukkeronline het volgende:
Ik heb hem ook gekocht maar heb een behoorlijk probleem:
Na de installatie gisteren ging het prima, mooi potje begonnen met Twente, niks aan de hand. Uurtje nadat ik had afgesloten wilde ik weer gaan spelen, maar wat ik ook probeerde, hij opende het spel niet.
Vandaag wilde ik weer beginnen, maar zelfde probleem. Net of ie de cd niet leest, maar als ik de cd eruit haal mist ie de cd dus wel, en krijg af en toe de foutmelding "Footballmanager 2006 is already runnining".
Iemand met dezelfde problemen?
Ik heb niet alle topics doorgelezen, dus als deze vraag al is gesteld, dan![]()
Patches gewoon downloaden en installeren. Er zitten behoorlijk wat bugs in de versie die over de toonbank is gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef tukkeronline het volgende:
Euh nee, geen patches geinstalleerd. Maar hij moet toch zonder ook wel draaien??
Waar moet ik die patches neerzetten dan?
Nou, ik heb zelf de hoofdklassen bijgewerkt, met name zaterdag A en B. Ook de bestaande spelers wat realistischer ingesteld, zodat ze zeker in de GGD grotendeels mee kunnen. Dat hebben de makers niet altijd gedaan, logischerwijs. En ook de hoofdklassetalenten heb ik toegevoegd, zoals Vito Wormgoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef twi het volgende:
Ik ga weer opnieuw beginnen met AGOVV. Scorza en Falix, m'n gebruikelijke aankopen, willen in elk geval wel naar AGOVV komen en niet naar KV Mechelen.
Huge database trekt m'n PC echt niet en hoewel het me wel leuk lijkt om wat amateurs "goed" te maken, weet ik er te weinig van om echt goede spelers te scouten op dat niveau.
Ik zie het jou nogal vaak doen, methodmich, heb jij nou ooit wel eens een amateur zich zo zien ontwikkelen dat een grotere club interesse toonde voor die speler?
Ben je wel een nieuw spel begonnen nadat je de patch hebt geinstalleerd of ben je verder gegaan met je oude spel?quote:Op zondag 25 december 2005 15:39 schreef Enchanter het volgende:
heb de play-off niet gehaald en ben uiteindelijk 9e geworden.
Wat me nog steeds opvalt is dat ondanks de patch er nog steeds spelers zijn met contracten toto 2090 en dat er ook nog steeds spelers zijn die op hun 19e of 25e stoppen![]()
met m'n oude spel , heb geen zin om opnieuw te beginnen.quote:Op zondag 25 december 2005 15:49 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Ben je wel een nieuw spel begonnen nadat je de patch hebt geinstalleerd of ben je verder gegaan met je oude spel?
Jawel, maar de data in je oude spel wordt niet overschreven, dus deze contractfouten blijven er dan gewoon inzitten.quote:Op zondag 25 december 2005 16:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
met m'n oude spel , heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Werkt die patch niet dan met een oude save-game ?
heb je de nieuwste patch wel geinstalleerd? Om een goede tactiek samen te stellen moet je eerst basiskennis hebben over hoe het spel werkt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef Belthazor het volgende:
hmm met Roma verlies ik vaak, ik heb 1-0 verloren van Ascoli, weet iemand een tactiek zodat ik niet van de slechtere clubs verlies? Ik sta wel op de 2e plaats in Italie alleen verlies de laatste tijd veel van slechte clubs.
CM 00/01 heb ik hier nog wel liggen, CM 01/02 ook trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2005 04:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zijn er nog mensen die de oude CM 01/02 spelen?![]()
Heel mexico leegkopenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:00 schreef mordradead het volgende:
01/02 speelde ik vroeger ook altijden maar meteen Tsigalko halen en met kleinere clubs Joao Paiva en Mike Duff
Pluk Quainoo weg bij de jeugdspelers van PSV. Wordt een topspits en is relatief goedkoop ( 300K ).quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Heb met RBC de voorbereiding op het tweede seizoen afgesloten. Ik moet weer promoveren, vindt het bestuur. Vind ik zelf ook wel. Ik zoek nog een vijfde spits, een jonge knul die rustig kan rijpen. Verder wil ik Richard Blonk na een proefperiode gratis aantrekken. Voor de beker alvast gewonnen bij EVV, volgende ronde uit naar Hilversum.
Ik zal eens zoeken. Zit meer in Afrika te scouten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Pluk Quainoo weg bij de jeugdspelers van PSV. Wordt een topspits en is relatief goedkoop ( 300K ).
Heading - 20quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:21 schreef ethiraseth het volgende:
Jeetje, wat een regen zeg. Benieuwd hoe goed die uiteindelijk gaat worden.![]()
[afbeelding]
PLayer Search en dan Staff zoekfunctie doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:16 schreef jpg97 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk nieuwe assistenten en/of trainers aantrekken?
ik kan ze nergens filteren als ik zoek naar spelers/personeel...
Vreemde formatie ja. Ik denk dat ik die aanvallers zou mandekken, omdat er weinig spelers zijn die voorin ook mee opkomen en dicht bij jouw doel. Wanneer je erin slaagt die twee aanvallers uit te schakelen zouden ze al een heel stuk minder gevaarlijk moeten zijn. Ik dnek dat ik een sweeper zou gebruiken (zon centrale verdediger die tussen de laatste verdedigers en de doelman staat, dus vlak voor het doel) en daarvoor 2 centrale verdedigers en die ieder die spitsen te laten mandekken. Daarvoor zou ik een mandekker zetten die close downed, zodat opkomende spelers uit het midden door hem worden aangepakt. De vleugelverdedigers iets naar voren met een pijltje terug, zodat ze de middenvelders kunnen opvangen wanneer ze aan de zijkant opereren.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:36 schreef ethiraseth het volgende:
Hoe spelen jullie tegen een team dat zo speelt:
http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/1e892e37.jpg
ik loop me er altijd op stuk en kan er niet van winnen, hoe ik ook speel.![]()
*edit* maar link van gemaakt
Hoe doe je dat? Da's wel vet lachuhquote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef PPWB84 het volgende:
Weten jullie dat je een foto van jezelf kan invoeren bij je manager profiel?
Zat er iets in de oude patch waardoor het erg moeilijk was dan? Ik kan maar niet veel achter elkaar winnen, met welke club dan ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:46 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
heb je de nieuwste patch wel geinstalleerd?
moet kunnen, ik ben manager van Nederland en Lyon.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef Kang-He het volgende:
Hmmm, kan je nu niet meer manager van een land en club tegelijk zijn? Ik zit nu bij Chelski en ik kan geen manager van Nederland worden, ondanks dat ze me elke keer willen hebben.
Wat jij opnoemt zijn bugs van 6.0.1. Download 6.0.2 , die patch is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zat er iets in de oude patch waardoor het erg moeilijk was dan? Ik kan maar niet veel achter elkaar winnen, met welke club dan ook.
Aan mijn basiskennis ligt het niet, ik speel het al een jaar of 4.
Ik heb nu 6.01
Neem een foto van jezelf en zorg dat deze niet groter is dan 95*95 pixels. Vervolgens zet je deze als .JPG of .PNG bestand in de regen folder: /football manager 2006/data/graphics/pictures/players/regens en noem je deze 'me.jpg'. Vervolgens open je de config file in de regen folder met kladblok/notepad. Vervolgens plaats je de volgende regel helemaal onderaan:quote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Da's wel vet lachuh![]()
Mja, dat is inderdaad wel maf aan de eerste divisie. Ik heb al meegemaakt dat de nummer 18 promoveerde omdat ze de eerste periode goed draaide en in de nacompetitie opeens ook gingen winnen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Met RBC vergaat het me in de eerste divisie nog niet super. Ik word veel uitgecounterd, dan ben ik volgens het wedstrijdverslag de betere ploeg geweest, maar speel ik toch gelijk. Beetje zonde.
Heb al vier penalty's tegen gekregen in 8 duels en drie keer werd een goal van mij afgekeurd. Maar goed, een goede periode en je doet weer mee om promotie.
Misluktquote:Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Gelukt
Heb er alleen 'n struisvogel staan in plaats van 'n foto van mezelf
Heb je de regel die je toe moest voegen helemaal onderaan gezet of onder de lijst met namen die net boven de sluittags staan?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:42 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mislukt![]()
Heb alles netjes gedaan, maar blijkbaar iets niet goed. Nu krijg ik bij het opstarten een foutmelding en ondanks dat ik alles alweer terug heb gezet, krijg ik die melding nog steeds. Heeft iemand een back-up van dat config bestandje voor me
(Overigens start het spel wel gewoon op hoor, maar ik hou niet van foutmeldingen)
bestandjequote:Op woensdag 28 december 2005 18:48 schreef Neoktheone het volgende:
Niet helemaal onderaan natuurlijk. Dat leek me niet echt logisch. XML lijkt toch enigzins op HTML. Dus onder de lijst namen. Ik heb de toegevoegde regel ook alweer verwijderd, maar de melding blijft...
Dat komt waarschijnlkijk doordat bij jouw unieke id`s tonen is aangevinktquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Elke naam die ik op dit moment bekijk is zo'n cijfer bijgevoegd, 't zijn niet standaard 10 cijfers, bij Man Utd staat bijvoorbeeld 680..
Jah, dat was 't dank je!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlkijk doordat bij jouw unieke id`s tonen is aangevinkt
Jorge Valdivia, zit in het begin van het spel bij Colo Colo.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
moet kunnen, ik ben manager van Nederland en Lyon.
Weet iemand een hele goede midfield playmaker? ik ben nogal afhankelijk van ene Juninho Pernambucano (geweldige speler trouwens), maar die is al 34 jaar.![]()
1 2 3 4 5 | Heitinga Grygera Frank de Boer Maxwell de Jong Sneijder Rosales/Pienaar Mitea Rosenberg Huntelaar |
Dat lukt dus niet, want rivalen verkopen ongeveer niet aan elkaar.. Dan kun je geld smijten wat je wil, daar kom je geen stap mee verder helaasquote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Koop je toch bij al die teams de topspelers weg... Is Abraham ook weer tevreden...
Huntelaar, Kherzakhov zijn mooie voetballers.. Misschien Pazzini of Fred. Ik weet niet of ze binnen je budget liggen..quote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef tukkeronline het volgende:
Nadat ik de patches heb geinstalleerd doet FM 2006 het ook bij mij! Thanx!
Ik ben begonnen met Ajax en het gaat goed. Alleen Vanden Borre gekocht van Anderlecht. Verder ben ik nog op zoek naar veelscorende spits. Ben verder wel tevreden, op ± 1/3 van de competitie. Ik sta bovenaan in de competitie, ben daarin nog ongeslagen. Helaas de CL niet gehaald, want Everton was beter. In de UEFA-Cup gaat het ook voorspoedig en heb ik me na 3 wedstrijdrondes al geplaatst voor de 3e ronde.
Zit er bij mij niet inquote:Op donderdag 29 december 2005 16:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Huntelaar, Kherzakhov zijn mooie voetballers.. Misschien Pazzini of Fred. Ik weet niet of ze binnen je budget liggen..
Mensen vergeet niet naar Lodewijkx te kijken, jonge voetballer bij Feyenoord.. Toekomstig linksback van NL-elftal (ik dacht niet dat 't een regen was)
dan is het beter om de intensiteit van je training te verminderen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:32 schreef mordradead het volgende:
Heeft iemand ook tips qua trainingsschema's? De kwaliteiten gaan bij mij wel omhoog maar omdat ik zo veel speel en een niet al te brede selectie heb zijn ze vaak moe.
een paar pagina`s terug gaf iemand nog handige links om je wat meer inzicht te geven in tacktieken.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef Belthazor het volgende:
ik speel al jaren CM/FM maar ben nooit goed geweest in tactiek enzo. Bij Roma is het ook altijd weer de vraag of ik win van een slechte club. Ik speel ook altijd 4-4-2. Maar ik zou ook wel aanvallender willen spelen maar ik weet niet hoe ik dat goed kan doen. Kan iemand tips geven?
Koop Tomas Sivok, 21 of 22 jaar, verdedigende middenvelder en completer dan de genoemde spelers... al is Pirlo de uitzondering maar die is bijna niet te halen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Jorge Valdivia, zit in het begin van het spel bij Colo Colo.
Corners, Dribbling, Free Kicks, Passing, Creativity allemaal 20.
Xabi Alonso, maar ik denk niet dat die haalbaar is
Andrea Pirlo, Milan
Shinji Ono, Feyenoord.
Hebben volgens mij allemaal de goede stats voor een playmaker.
ja. championship manager wordt tegenwoordig door een ander bedrijf gemaakt en is, het moet gezegd, dramatisch in vergelijking met fm.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Is Football Manager nu de officiële opvolger van de alom bekende Championship Manager-series? Denk het wel, toch? Omdat beiden van Sigames zijn...?
Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben gevraagd als bondscoach van zwitserland, maar ik kan maar weinig spelers selecteren
ik heb ook maar 1 doelman en niet eens een reserve, en als ik zwitserse clubs aanklik, zijn de spelers grijs dus die kan ik niet oproepen...
Ligt dat aan de database die ik heb geselecteerd?
wat een stom spel zegquote:Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.
Er kunnen natuurlijk niet opeens een heleboel Zwitsers worden unlockt. Logisch dus.quote:
Ja, maar blijft apart. Zelfde als dat je door sponsoring opeens een leuk bedrag krijgt, waarmee je een spelertje kunt kopen. Ik heb trouwens met CM2 eens meegemaakt dat ik van fc Den Bosch naar Fortuna Sittard ging, en ze hadden daar helemaal geen geld. Ik probeerde toch maar wat, en ik kon maar blijven aankopen (spelers als Dunga terwijl hij 36 was enzo) en het bestuur deed niets. Waren vooral transfervrije spelers ook, maar wel met een behoorlijk salaris. Ik stond dus flink in de min, en toen werd de club alle schulden kwijtgescholden...Ik snapte er niks van, maar vond het uiteraard zeer terecht! Toen ben ik 6e geworden in de eredivisie en wilde Feyenoord me! Na wat succesen ben ik daarna door PSV gehaald en vervolgens door AC Milan. Was een heeeeel lang potje, waar ik nu nog een vrolijk buikgevoel van krijg. Toppers, die ik overal mee naartoe nam, waren Metin Aydin (vaste wissel in de 80ste minuut, en dan scoorde hij in de laatste 10 minuten meestal wel) en Nicky Papavasilou, die rende als een gek langs de zijlijn en gaf zo'n 20 assists per seizoen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Aparte situatie.
Met RBC ging niet meer, dus begon ik een nieuw spel met Twente. Die zitten in financiële problemen, op zich. Opeens, zo in september, komt er een nieuw bestuur dat 11 miljoen in de club komt. Heb ik 8 miljoen budget voor aankopen ineens en we zijn weer gezond.
Iemand dat al eens meegemaakt?
zeg maar jij biedt op een speler 500 000 op eerste optie en je selecteert de optie binnen 2 jaar en de club accepteert het. Dan kan jij de speler op elk gewenst moment in die 2 jaar kopen voor 500 000.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Belthazor het volgende:
Weet iemand wat kopen op Eerst optie is?
yes sir, alleen ik haalde hem destijds van een israels cluppie, geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Papavasilou is toch die Cyprioot die ooit bij Newcastle zat?
Check de site van www.sigames.com en dan het forum (Editor's Hideout) daar staat ergens een database.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Merson het volgende:
Ik wil weer gaan spelen, maar alleen met een database die tot 1 januari up-to-date is eigenlijk. En ook met de goeie transfer data wanneer mogelijk.
Is die er al? En zo ja, waar? Of lees ik er keihard overheen?
Vaak genoeg, ik moet meestal in beroep gaan willen de spelers 'n vergunning krijgen. Ik koop namelijk bijna alleen maar talenten die nog niet veel bewezen hebben, waar ze 'n werkvergunning voor kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef Enchanter het volgende:
't gaat niet lekker in m'n eerste seizoen in league 2.
5 wedstrijden gespeeld , 1 gewonnen 4 verloren![]()
Heeft iemand wel eens gewonnen als je in beroep gaat tegen het weigeren van een werkvergunning ?
www.manutd.nl en dan downloads linke en dan data updates en dan man utd update 2quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Merson het volgende:
Ik wil weer gaan spelen, maar alleen met een database die tot 1 januari up-to-date is eigenlijk. En ook met de goeie transfer data wanneer mogelijk.
Is die er al? En zo ja, waar? Of lees ik er keihard overheen?
Maar die is van de 25e. Dan komt Gerk nog niet naar Twente denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
www.manutd.nl en dan downloads linke en dan data updates en dan man utd update 2![]()
Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef PirE het volgende:
Dat heb ik weer. Begin ik een nieuwe game bij de enige sympathieke duitse club. Breekt mijn eerste keeper zijn been in een oefenwedstrijdje.
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06015/grmbl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kan niet eens injectie's geven![]()
Ja, lijkt me handig als die jongen over 3 jaar net zo goed is als mijn 1e keeperquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef mordradead het volgende:
dus nu moet je Remy Brugts maar halen
Werken voor zijn geld, dat moet iequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Werken voor zijn geld, dat moet ie. Keepen doe je met handen, niet met je been
. Ik zou zeggen, hop in het gips. Spuit erin en op de goal
![]()
Bestaat die echt? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef mordradead het volgende:
Ik heb het vorige seizoen Remy Brugts van Barendrecht aangetrokken en hij begint zich steeds verder te ontwikkelen. Ik denk dat hij prima bruikbaar is voor de lagere clubs hij is op dit moment bijna mijn 1e keeper qua stats voorbijgestreefd en zal binnen 3 seizoenen mits zjin ontwikkeling doorgaat mijn 1e keeper worden.
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bestaat die echt? Nooit van gehoord.
Met zn fans op de fotoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrechtvolgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:
[afbeelding]
Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrechtvolgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:
[afbeelding]
Ja, zo kom je nog eens ergens
Op dit moment zijn dit zijn statistieken bij mij:
[afbeelding]
Met 17-0 winnen is trouwens ook erg goed. Ik kom niet verder dan een 6-0 uitwinst tegen GAK in de Euro Cup groepsfase. Vriendschappelijk lukt een 10-0 wel maar die tel ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.
Kan iemand dit nog verbeteren?
Heey mooie wedstrijd hoor goed gedaan![]()
![]()
maar hoe krijg je sown mooie achtergrond.....![]()
![]()
dat wil ik ook wel.....![]()
![]()
Hij zit er officieel volgens mij wel in, ik vind hem en een vriend van me ookquote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.
Maar zit ie officieel in de database ook? Erg vreemd verhaal. Want hij maakt dus totaal geen kans op Barendrecht 1 of wat dan ook.
Hosain Kaebi (Iran). Kan overal op rechts uit de voeten en hij doet het erg goed voor mijn team. Ik weet niet of hij in je database zit. Hij zal niet echt duur zijn (als hij nog steeds in Iran zit)quote:Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef tjakvandiek het volgende:
heeeey
weet er iemand misschien nog een goede rechst back voor mij
ik heb namelijk een rechtsback maar die word al oud
dus als je wat weet zeg het a.u.b.![]()
Probeer ook de Turnstyle skin 06, beinvloed door Aurora. Maar persoonlijk vind ik die mooier.quote:
mijn budget is 5 miljoen dus ik moet even wat verkopen of ik moet een seizoentje wachtenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
Wat is je budget?
Ik heb CSKA Sofia met 18 - 0 verslagen in de groepsfase van de Champions League. Verder heb ik ook eens Auckland City met 17 - 0 verslagen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.
Kan iemand dit nog verbeteren?
Heey mooie wedstrijd hoor goed gedaan![]()
![]()
maar hoe krijg je sown mooie achtergrond.....![]()
![]()
dat wil ik ook wel.....![]()
![]()
hahah jah klopt dat was ook van jouw:P ik wist toen nog niet hoe ik sown quote moest doen dus had ik het maar gewoon gekopieerdquote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb CSKA Sofia met 18 - 0 verslagen in de groepsfase van de Champions League. Verder heb ik ook eens Auckland City met 17 - 0 verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |