Abramovich schijnt zo ook wel es wat te kopen..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:56 schreef Lenntheman het volgende:
Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik win bijna alles met AZ.. CL, kampioen, beker enz.. Nu zit ik in de winterstop van 2007/2008 en wil Scheringa dat ik "High-profile" spelers binnenhaal. Aangezien mijn team sterk redelijk sterk is heb ik alleen Sneijder gekocht, vervolgens is Scheringa teleurgesteld en gaat zelf aankopen doen, ik zit nu met Tim Howard van Man United in mijn selectie terwijl mijn huidige keeper erg goed is(Arenas).. Beetje vaag dit allemaal
Klopt, nu moet je bij Chelski ook grote namen binnenhalen. In de vorige versie was het bonter... kocht je een grote speler en was hij nog niet tevreden... koopt die drol Totti en Ronaldo voor totaal 160 miljoen euro. Daar gaat mijn balans en Ronaldo kon transfervrij gehaald worden als ik 5 maanden had gewacht.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Abramovich schijnt zo ook wel es wat te kopen..
Een vriend van me had dit zelfs met FC Kopenhagen. Ook een teleurgestelde voorzitter, die zelf 3 spelers binnenhaalde.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef funrunner het volgende:
[..]
Klopt, nu moet je bij Chelski ook grote namen binnenhalen. In de vorige versie was het bonter... kocht je een grote speler en was hij nog niet tevreden... koopt die drol Totti en Ronaldo voor totaal 160 miljoen euro. Daar gaat mijn balans en Ronaldo kon transfervrij gehaald worden als ik 5 maanden had gewacht.![]()
Hij zit in 2011, mischien heeft hij zich wel opgewerkt. Ik speel met Emmen en heb nu eindelijk de CL-finale gehaald (zit in 2009) en heb ook al aanboden van grote clubs gehad om trainer daar te worden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Jij speelt ook al met zo'n grote club...
Ik speel ook in Nederland nu, maar dan met RBC.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hij zit in 2011, mischien heeft hij zich wel opgewerkt. Ik speel met Emmen en heb nu eindelijk de CL-finale gehaald (zit in 2009) en heb ook al aanboden van grote clubs gehad om trainer daar te worden.
En dan nog, niet iedereen heeft er plezier in om met een club uit de conference-south divisie te spelen. Ik in elk geval niet. Maarja, ik speel nooit in een andere competitie dan Nederland.![]()
Heb je beide patches geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:10 schreef tukkeronline het volgende:
Ik heb hem ook gekocht maar heb een behoorlijk probleem:
Na de installatie gisteren ging het prima, mooi potje begonnen met Twente, niks aan de hand. Uurtje nadat ik had afgesloten wilde ik weer gaan spelen, maar wat ik ook probeerde, hij opende het spel niet.
Vandaag wilde ik weer beginnen, maar zelfde probleem. Net of ie de cd niet leest, maar als ik de cd eruit haal mist ie de cd dus wel, en krijg af en toe de foutmelding "Footballmanager 2006 is already runnining".
Iemand met dezelfde problemen?
Ik heb niet alle topics doorgelezen, dus als deze vraag al is gesteld, dan![]()
Patches gewoon downloaden en installeren. Er zitten behoorlijk wat bugs in de versie die over de toonbank is gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef tukkeronline het volgende:
Euh nee, geen patches geinstalleerd. Maar hij moet toch zonder ook wel draaien??
Waar moet ik die patches neerzetten dan?
Nou, ik heb zelf de hoofdklassen bijgewerkt, met name zaterdag A en B. Ook de bestaande spelers wat realistischer ingesteld, zodat ze zeker in de GGD grotendeels mee kunnen. Dat hebben de makers niet altijd gedaan, logischerwijs. En ook de hoofdklassetalenten heb ik toegevoegd, zoals Vito Wormgoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef twi het volgende:
Ik ga weer opnieuw beginnen met AGOVV. Scorza en Falix, m'n gebruikelijke aankopen, willen in elk geval wel naar AGOVV komen en niet naar KV Mechelen.
Huge database trekt m'n PC echt niet en hoewel het me wel leuk lijkt om wat amateurs "goed" te maken, weet ik er te weinig van om echt goede spelers te scouten op dat niveau.
Ik zie het jou nogal vaak doen, methodmich, heb jij nou ooit wel eens een amateur zich zo zien ontwikkelen dat een grotere club interesse toonde voor die speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |