abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 19:28:21 #126
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33317606
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:56 schreef Lenntheman het volgende:
Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik win bijna alles met AZ.. CL, kampioen, beker enz.. Nu zit ik in de winterstop van 2007/2008 en wil Scheringa dat ik "High-profile" spelers binnenhaal. Aangezien mijn team sterk redelijk sterk is heb ik alleen Sneijder gekocht, vervolgens is Scheringa teleurgesteld en gaat zelf aankopen doen, ik zit nu met Tim Howard van Man United in mijn selectie terwijl mijn huidige keeper erg goed is (Arenas).. Beetje vaag dit allemaal
Abramovich schijnt zo ook wel es wat te kopen..
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_33319142
Speel nu met Boca Juniors in Argentinië en het gaat niet slecht.

Sta 2e(op doelsaldo, zowel de koploper als ik hebben 24 punten uit 11). Mijn held is Martin Palermo, 11 goals in 9 duels.

1e ronde Copa Sudamericana overleefd door met 2-1 te winnen van Nacional(Uru) en vervolgens thuis met 2-1 te verliezen, in de strafschoppen serie(die meteen na de 90minuten kwam, dus geen verlenging) Scoorde ik 3 uit 5, zij 2 uit 5. In de kwart finale tegen Chivas Guadalajara(ofzoeits) uit Mexico.

Er worden in Argentinië wel veel kaarten gepakt..
De club Tiro Federal heeft na 11 duels al 40 gele kaarten(ruim 4 per wedstrijd gemiddeld) Alle 20 clubs bij elkaar al 499 gele kaarten na 499 speelronden. Ik sta met 23 in de "middenmoot"
Overigens is San Lorenzo de enige club zonder rode kaart. Lanus staat 1e met 6 rode kaarten. Er zijn al 56 rode kaarten gevallen.
Arsenal de Sarandi tegen River spande de kroon. 15 geel(Ars 5, Riv 10) en 3 rood(Ars 1, Riv 2).
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:45:01 #128
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33331325
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Abramovich schijnt zo ook wel es wat te kopen..
Klopt, nu moet je bij Chelski ook grote namen binnenhalen. In de vorige versie was het bonter... kocht je een grote speler en was hij nog niet tevreden... koopt die drol Totti en Ronaldo voor totaal 160 miljoen euro. Daar gaat mijn balans en Ronaldo kon transfervrij gehaald worden als ik 5 maanden had gewacht.
pi_33340449
1ste seizoen met psv

pi_33342514
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef funrunner het volgende:

[..]

Klopt, nu moet je bij Chelski ook grote namen binnenhalen. In de vorige versie was het bonter... kocht je een grote speler en was hij nog niet tevreden... koopt die drol Totti en Ronaldo voor totaal 160 miljoen euro. Daar gaat mijn balans en Ronaldo kon transfervrij gehaald worden als ik 5 maanden had gewacht.
Een vriend van me had dit zelfs met FC Kopenhagen. Ook een teleurgestelde voorzitter, die zelf 3 spelers binnenhaalde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:44:16 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33345978
Gelukkig was die bij Napoli wat minder veeleisend. Die was tevreden met Steed Malbranque, die ik met een free transfer kon halen
pi_33347413
dat de voorzitter, spelers ging halen heb ik nog niet meegemaakt..
speel nu met Atalanta in serie B, sta bovenaan, 23 wedstrijden gespeeld, zit wel kans in dat ik kampioen word..

Lopen leuke talentjes bij Atalanta , Lazzari (als ik goed schrijf)
en spits Bulban(niet echt talent meer)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_33351175
Helaas, na mijn narrow escape in de competitie via de nacompetitie alsnog gedregadeerd met RBC.

Had de nodige pech. Zo ging Elkhattabi al na de eerste wedstrijd weg naar het WK met Marokko, had ik wat rode kaarten en schorsingen en ook nog eens de nodige blessures. Uiteindelijk twee punten achter MVV geëindigd, dat promoveerde.

Het bestuur nam het me niet kwalijk. Wel willen ze dat ik zo snel mogelijk weer promoveer en uiteraard is dat ook mijn eigen doelstelling. Dat zal dan moeten gebeuren zonder Paul de Lange, die ik een transfer had beloofd. Die kreeg hij, zeker na de degradatie, dan ook. Feyenoord heeft hem voor ongeveer 3 miljoen euro opgehaald. Ook Sidney Lammens is vertrokken, hij wilde niet bijtekenen en speelt nu bij Kallithea in Griekenland. Verder vertrokken de huurlingen Ali Elkhattabi en Haris Medunjanin (AZ), Abdelkrim Roumani en Paul Kpaka (Genk), Jorge Acuña (Feyenoord) en Edgar Marcelino (Sporting Portugal). Ook Fouad Makhout (NEC) en Danny Guyt (Roda JC) vertrokken transfervrij, terwijl ik Frits Paap heb verhuurd aan Go Ahead Eagles en Robert Molenaar aan Pusan I.cons heb verkocht. Die was 37 en bijna einde contract.

Heb nu zeven nieuwelingen gehaald. Adrián Romero uit Uruguay moet mijn nieuwe rechtsback worden, hij kwam gratis over. Jeroen Koppelaar van Heerjansdam is mijn stand-in linksback geworden. Als defensieve middenvelder kon ik Gregoor van Dijk van Roda JC voor 20k overnemen. Ik verkoos hem boven Alfred Schreuder. Ramon Luijten heb ik transfervrij bij Omniworld weggeplukt als speler voor de breedte en jongen van de streek. Van ASWH haalde ik talent Danny Slingerland voor de reservers, terwijl ik als extra aanvaller Regillio Pinas van Kloetinge heb aangetrokken. Zij kwamen transfervrij, evenals Gijs van Manen van IJsselmeervogels. Daar zijn de fans dolblij mee, met die laatste.

Nu zoek ik nog een extra optie als aanvallende middenvelder, mocht speler van het jaar Tim Smolders geblesseerd raken.
www.thuisuiteten.nl
pi_33351570
Tot zover de Champions League voor de 4x achtereenopvolgend CL-winnaar.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33352963
Jij speelt ook al met zo'n grote club...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:47:44 #136
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33353820
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Jij speelt ook al met zo'n grote club...
Hij zit in 2011, mischien heeft hij zich wel opgewerkt. Ik speel met Emmen en heb nu eindelijk de CL-finale gehaald (zit in 2009) en heb ook al aanboden van grote clubs gehad om trainer daar te worden.

En dan nog, niet iedereen heeft er plezier in om met een club uit de conference-south divisie te spelen. Ik in elk geval niet. Maarja, ik speel nooit in een andere competitie dan Nederland.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:49:32 #137
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33361722
Nooooooo, win ik met heel erg veel mazzel de CL finale van Chelsea, crasht meteen daarna mijn spel. Wat een misseljike streek.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_33371841
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Hij zit in 2011, mischien heeft hij zich wel opgewerkt. Ik speel met Emmen en heb nu eindelijk de CL-finale gehaald (zit in 2009) en heb ook al aanboden van grote clubs gehad om trainer daar te worden.

En dan nog, niet iedereen heeft er plezier in om met een club uit de conference-south divisie te spelen. Ik in elk geval niet. Maarja, ik speel nooit in een andere competitie dan Nederland.
Ik speel ook in Nederland nu, maar dan met RBC.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:45:13 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33372017
Ik ga weer opnieuw beginnen met AGOVV. Scorza en Falix, m'n gebruikelijke aankopen, willen in elk geval wel naar AGOVV komen en niet naar KV Mechelen.

Huge database trekt m'n PC echt niet en hoewel het me wel leuk lijkt om wat amateurs "goed" te maken, weet ik er te weinig van om echt goede spelers te scouten op dat niveau.

Ik zie het jou nogal vaak doen, methodmich, heb jij nou ooit wel eens een amateur zich zo zien ontwikkelen dat een grotere club interesse toonde voor die speler?
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:50:46 #140
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33372157
Ik zit met de Wolves nu op de helft van het seizoen en op het moment bezit ik de eerste plek met 3 puntjes voor op QPR. Mijn topspits Kenny Miller heeft geen zin om zijn contract te verlengen dus als proef heb ik de 45k kostende Marcus Berg eens in de spits gezet wat hij goed deed Marnix Kolder die met 375k de duurste transfer van dit seizoen is speelt prima in de verdediging maar mist regelmatig een penalty ook de andere transfer, van Dwight Pezzarossi is goed verlopen, hij speelt prima maar komt nog niet echt tot scoren.
In de winterstop komt Custodio voor 32k naar mij toe, hij verlaat hiermee Sporting Lissabon misschien ook wel iets voor een club als RBC 22 jaar oud en ik zal eens bekijken of er nog wat rek in hem zit De verhuurde Korzym komt aan het einde van dit seizoen naar mij en als klapper op de vuurpijl hoop ik, de bij Ron Jans uit de gratie geraakte, Gijs Luirink te strikken voor een avontuurtje in Engeland
Bernie en ik zijn tof.
pi_33372635
Ik heb hem ook gekocht maar heb een behoorlijk probleem:
Na de installatie gisteren ging het prima, mooi potje begonnen met Twente, niks aan de hand. Uurtje nadat ik had afgesloten wilde ik weer gaan spelen, maar wat ik ook probeerde, hij opende het spel niet.
Vandaag wilde ik weer beginnen, maar zelfde probleem. Net of ie de cd niet leest, maar als ik de cd eruit haal mist ie de cd dus wel, en krijg af en toe de foutmelding "Footballmanager 2006 is already runnining".

Iemand met dezelfde problemen?

Ik heb niet alle topics doorgelezen, dus als deze vraag al is gesteld, dan
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:14:26 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33372712
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:10 schreef tukkeronline het volgende:
Ik heb hem ook gekocht maar heb een behoorlijk probleem:
Na de installatie gisteren ging het prima, mooi potje begonnen met Twente, niks aan de hand. Uurtje nadat ik had afgesloten wilde ik weer gaan spelen, maar wat ik ook probeerde, hij opende het spel niet.
Vandaag wilde ik weer beginnen, maar zelfde probleem. Net of ie de cd niet leest, maar als ik de cd eruit haal mist ie de cd dus wel, en krijg af en toe de foutmelding "Footballmanager 2006 is already runnining".

Iemand met dezelfde problemen?

Ik heb niet alle topics doorgelezen, dus als deze vraag al is gesteld, dan
Heb je beide patches geïnstalleerd?
A.M.A.B
pi_33372784
Euh nee, geen patches geinstalleerd. Maar hij moet toch zonder ook wel draaien??
Waar moet ik die patches neerzetten dan?
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:17:39 #144
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33372802
Is hij wel helemaal goed afgesloten? want de foutmelding geeft aan dat hij nog is opgestart, kijk eens in je taakbeheer zou ik zeggen
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:38:47 #145
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33373324
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef tukkeronline het volgende:
Euh nee, geen patches geinstalleerd. Maar hij moet toch zonder ook wel draaien??
Waar moet ik die patches neerzetten dan?
Patches gewoon downloaden en installeren. Er zitten behoorlijk wat bugs in de versie die over de toonbank is gegaan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:45:03 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33373517
Patches halen bij www.sigames.com, beetje zoeken en je vindt ze vanzelf. Zijn er twee.
A.M.A.B
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:13:02 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33374180
De servers zijn alleen rete-traag, dus je kunt beter bij www.thedugout.net kijken
pi_33374811
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef twi het volgende:
Ik ga weer opnieuw beginnen met AGOVV. Scorza en Falix, m'n gebruikelijke aankopen, willen in elk geval wel naar AGOVV komen en niet naar KV Mechelen.

Huge database trekt m'n PC echt niet en hoewel het me wel leuk lijkt om wat amateurs "goed" te maken, weet ik er te weinig van om echt goede spelers te scouten op dat niveau.

Ik zie het jou nogal vaak doen, methodmich, heb jij nou ooit wel eens een amateur zich zo zien ontwikkelen dat een grotere club interesse toonde voor die speler?
Nou, ik heb zelf de hoofdklassen bijgewerkt, met name zaterdag A en B. Ook de bestaande spelers wat realistischer ingesteld, zodat ze zeker in de GGD grotendeels mee kunnen. Dat hebben de makers niet altijd gedaan, logischerwijs. En ook de hoofdklassetalenten heb ik toegevoegd, zoals Vito Wormgoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_33384282
Met PSV net met 1-0 verloren van Heracles.
Daarna tegen FC Bayern zonder Huntelaar(niet speel gerechtigd) en Robert(Geblesseerd) en daarom Farfan en Quaianoo(had verder geen beschikking over spitsen) met 3-1 gewonnen.. door 3 goals van Farfan

Met Boca in dezelfde game trouwens de Copa Sudamericana gewonnen van Atletico Mineiro.
Mineiro won thuis met 3-0. Daarna kwamen ze naar ons. Het leek 0-0 te blijven bij rust. Alsnog gingen we door doelpunten in de 44e en in de 45e(2) met 3-0 rusten. Na rust scoorden we vrij vlot de 4-0. In de 68e minuut scoorde Mineiro 4-1, ik moest dus nog een keer scoren.

En dat deden we ook.. 10 minuten voor tijd. Het bleef 5-1.

In de Openingsronde werd Newell's kampioen en werd ik met Boca 2e. Ik eindigde op 5 punten achter en heb 2 duels verloren nadat ik bij een voorsprong rood kreeg en ook een keer gelijk. In de 2e speelronde sta ik nu 4, maar het verschil is nog overbrug baar en ik hooop dus de 2e kampioen van het seizoen te worden)Argentinie heeft 2 kampioenen in 1 seizoen..
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:42:23 #150
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33385159
7 wedstrijden voor het einde van m'n 4e seizoen met Forest Green Rovers , sta ik op de 9e plaats , heb een tijd 2e/3e gestaan maar als je op een gegeven moment 6 wedstrijden achter elkaar verliest . dan zak je erg snel , play off zijn nog wel haalbaar
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')