abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33575646
Is Football Manager nu de officiële opvolger van de alom bekende Championship Manager-series? Denk het wel, toch? Omdat beiden van Sigames zijn...?

Oh, zie nu Football Manager 2005 tussen mijn games staan...misschien straks eens spelen. Nog geen behoefte aan 2006...te druk met PES5!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:04:12 #227
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33576471
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef PirE het volgende:

[..]

Jorge Valdivia, zit in het begin van het spel bij Colo Colo.
Corners, Dribbling, Free Kicks, Passing, Creativity allemaal 20.

Xabi Alonso, maar ik denk niet dat die haalbaar is
Andrea Pirlo, Milan
Shinji Ono, Feyenoord.

Hebben volgens mij allemaal de goede stats voor een playmaker.
Koop Tomas Sivok, 21 of 22 jaar, verdedigende middenvelder en completer dan de genoemde spelers... al is Pirlo de uitzondering maar die is bijna niet te halen.
pi_33583574
Met heerenveen gaat het lekker net 7-0 uit gewonnen bij shaktar donetsk in de halve finale dus ga nu wel zeker naar de finale in de blessuretijd kregen 2 spelers van hun nog rood de een trok aan het shirt en de ander gaf een klap aan mijn speler nilsson

Sta in de finale ac tegen willem 2 en sta 6e met nog 5 wedstrijden te gaan en 3 punten achterstand op de n1 en 2 dus het is nog spannend in de competitie.
pi_33599052
in m'n vierde seizoen ajax (de dubbel gewonnen in het derde seizoen) werd mourinho ontslagen bij chelsea, dus heb ik daar gesolliciteerd en ben ook aangenomen. Kreeg een transferbudget van 200 miljoen euro! Ik heb dat in de 'contractbespreking' afgezwakt naar 100 miljoen, zodat ik nu 4 miljoen per week aan salarissen kan betalen.

chelsea had heitinga al gekocht van mij toen ik nog bij ajax zat. Ik heb nu zelf voor flinke bedragen van der vaart en portillo van ajax gekocht (die ik zelf daar al had aangetrokken) en verder ook leo messi. Zoek nog een goede rechtsback. Trouwens opvallend hoe smal de selectie was van chelsea op het moment dat ik er kwam. Slechts vier spitsen (incl. reserves en -18 team!).

Mn opstelling (4-3-3):
DM: Cech
VR: Ferreira
VC: Terry
VC: Heitinga
VL: Del Horno
MC: Essien
MC: Lampard
MC: Van der Vaart
AC: Gudjohnsson
AC: Portillo
AC: Robben

Hiermee moet ik toch snel kunnen klimmen op de ranglijst. Stond 8e toen ik werd aangenomen (na een wedstrijd of 10). Nu in de winterstop sta ik vijfde...
pi_33600241
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Is Football Manager nu de officiële opvolger van de alom bekende Championship Manager-series? Denk het wel, toch? Omdat beiden van Sigames zijn...?
ja. championship manager wordt tegenwoordig door een ander bedrijf gemaakt en is, het moet gezegd, dramatisch in vergelijking met fm.
pi_33607250
bij sommige spelers in mijn selectie zie ik het volgende:

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?? en wat het precies inhoud...
pi_33608917
Ik denk een coach met hoge stats voor fitness
pi_33611929
Met Heerenveen heb ik de Uefa cup gewonnnen de 1ste keer ooit in een cm/fm reeks
En ik heb cm1, cm 01/02, cm4 ( een week maar ) cm 03/04, fm05 en nu dus fm 2006

Ik heb de beker ook gewonnen en ik ben 3e in de competitie geworden doordat az met een penelty won van twente
Ik heb de supercup tegen PSV gewonnen en net de Europese supercup met heel veel geluk 1-3 gewonnen van Bayern.

En wat is Aisatti toch een goede voetballer in de eerste 2 wedstrijden werd hij mvw
pi_33617017
Ik heb me met Polen gekwalificeerd voor het WK!!! Het was superspannend en uiteindelijk ben ik geeindigd als eerste in een groep met Portugal, Schotland en Denemarken. Een geweldig resultaat! Dus ik kijken bij confidence, blijkt de Schotse FA er toch vrij koeltjes onder

Benieuwd of ik de eerste ronde ga overleven met die afschuwelijke spelers. Na het WK hopelijk weer een grote natie managen, of/en een grote club.

Carriere tot nu toe:

Chelsea: Premiership, FA cup, league cup, champions leaue gewonnen in 1 seizoem
Schalke: Duitse cup gewonnen in een half seizoen
PSV: Supercup gewonnen
Nederland: Glansrijk gekwalificeerd voor het EK 2008 en jammerlijk gefaald in de eerste ronde.

En nu dus Polen: gekwalificeerd voor het WK 2010.
pi_33620658
Lang niet meer gepost hier, maar hier ff een update.

Ik heb 2 seizoenen met Feyenoord gespeeld, beide keren kampioen geworden en een keer de championsleage gewonnen. Daarna een jaartje Everton gedaan, een hoop spelers kunnen halen op free transfer om de selectie te versterken. Na een moeilijk jaar toch kampioen geworden, ondanks veel gelijke spelen. Maar blijkbaar is dat normaal voor de Engelse competitie in dit spel want ik had toch nog een record aantal punten, 84.
Aangezien ik de competitie in Engeland toch niet zo leuk vind en Feyenoord weer vrij was ben ik terug gegaan naar Nederland. Gelukkig kan je nu een contract accepteren die aan het einde van het seizoen ingaat zodat je je werk nog wel kan afmaken.

Nu heb ik alweer de competitie gewonnen met Feyenoord en sta in de finale van de Championsleage tegen Arsenal. Dit zijn mijn belangrijkste spelers:

DM - Hector Fabian Carini (goede stand in Ten Rouwelaar)

VR - Anthony Vanden Borre / Sergino Green
VL - Cory Gibbs / Pascal Bosschaart
VC - Jan-Peal Saeijs
VC - Karim Saidi

VMC - Patrick Paauwe / George Boateng
MC - Ghinji Ono / Eddie Gaven
MR - Aruna / Castelen
ML - Salomon Kalou / Boudewijn Zenden

AC - Kuijt
AC - Saviola

Belangrijke invaller op VC / VMC / ML: Lorenzo Davids

Inkomende transfers volgend seizoen:
Godwin Antwi (is al van mij maar speelt heel goed op uitleenbasis bij Kaiserslautern, wordt in mijn plannen de vervanger voor Saidi of Saeijs)
Markus Rosenberg
Arouna Koné

Verder heb ik dit jaar mijn technische staf enorm uitgebreid en voor elke trainingsonderdeel een trainer van tenminste 4 sterren.
Mark Rutte for President!
  maandag 2 januari 2006 @ 12:11:42 #236
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33621241
Ik ben gevraagd als bondscoach van zwitserland, maar ik kan maar weinig spelers selecteren
ik heb ook maar 1 doelman en niet eens een reserve, en als ik zwitserse clubs aanklik, zijn de spelers grijs dus die kan ik niet oproepen...
Ligt dat aan de database die ik heb geselecteerd?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_33621532
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben gevraagd als bondscoach van zwitserland, maar ik kan maar weinig spelers selecteren
ik heb ook maar 1 doelman en niet eens een reserve, en als ik zwitserse clubs aanklik, zijn de spelers grijs dus die kan ik niet oproepen...
Ligt dat aan de database die ik heb geselecteerd?
Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.
  maandag 2 januari 2006 @ 12:55:41 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33622351
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.
wat een stom spel zeg
PieAir
pi_33623817
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef jpg97 het volgende:

[..]

wat een stom spel zeg
Er kunnen natuurlijk niet opeens een heleboel Zwitsers worden unlockt. Logisch dus.

Zelf ben ik ook alleen bondscoach van grote landen of landen waar de in de competities van heb geselecteerd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 2 januari 2006 @ 14:51:24 #240
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33625936
Ja maar nu heb ik maar 1 doelman, dat is toch lelijk?
Grmbl @#!!
PieAir
pi_33628954
Aparte situatie.

Met RBC ging niet meer, dus begon ik een nieuw spel met Twente. Die zitten in financiële problemen, op zich. Opeens, zo in september, komt er een nieuw bestuur dat 11 miljoen in de club komt. Heb ik 8 miljoen budget voor aankopen ineens en we zijn weer gezond.

Iemand dat al eens meegemaakt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33631248
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Aparte situatie.

Met RBC ging niet meer, dus begon ik een nieuw spel met Twente. Die zitten in financiële problemen, op zich. Opeens, zo in september, komt er een nieuw bestuur dat 11 miljoen in de club komt. Heb ik 8 miljoen budget voor aankopen ineens en we zijn weer gezond.

Iemand dat al eens meegemaakt?
Ja, maar blijft apart. Zelfde als dat je door sponsoring opeens een leuk bedrag krijgt, waarmee je een spelertje kunt kopen. Ik heb trouwens met CM2 eens meegemaakt dat ik van fc Den Bosch naar Fortuna Sittard ging, en ze hadden daar helemaal geen geld. Ik probeerde toch maar wat, en ik kon maar blijven aankopen (spelers als Dunga terwijl hij 36 was enzo) en het bestuur deed niets. Waren vooral transfervrije spelers ook, maar wel met een behoorlijk salaris. Ik stond dus flink in de min, en toen werd de club alle schulden kwijtgescholden...Ik snapte er niks van, maar vond het uiteraard zeer terecht! Toen ben ik 6e geworden in de eredivisie en wilde Feyenoord me! Na wat succesen ben ik daarna door PSV gehaald en vervolgens door AC Milan. Was een heeeeel lang potje, waar ik nu nog een vrolijk buikgevoel van krijg. Toppers, die ik overal mee naartoe nam, waren Metin Aydin (vaste wissel in de 80ste minuut, en dan scoorde hij in de laatste 10 minuten meestal wel) en Nicky Papavasilou, die rende als een gek langs de zijlijn en gaf zo'n 20 assists per seizoen.

Leuk he, zo'n spel.

Ik durf het niet meer te installeren, omdat ik dan verslaafd word
pi_33631488
Papavasilou is toch die Cyprioot die ooit bij Newcastle zat?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33633499
Weet iemand wat kopen op Eerst optie is?
Sigloos...
pi_33634884
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Belthazor het volgende:
Weet iemand wat kopen op Eerst optie is?
zeg maar jij biedt op een speler 500 000 op eerste optie en je selecteert de optie binnen 2 jaar en de club accepteert het. Dan kan jij de speler op elk gewenst moment in die 2 jaar kopen voor 500 000.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:40:47 #246
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_33635074
Ik heb de Engelse nationale team ingeruild voor de functie van bondscoach bij de Spaanse nationale team en ik moet zeggen, het bevalt mij prima, ik zit in oktober 2012 en ik zie in de nationale pool al heel veel goede spelers.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33636187
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Papavasilou is toch die Cyprioot die ooit bij Newcastle zat?
yes sir, alleen ik haalde hem destijds van een israels cluppie, geloof ik
  maandag 2 januari 2006 @ 20:24:06 #248
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33636421
Heb de play-offs gehaald met Forest Green Rovers.
Ben uiteindelijk toch nog 2e geworden , als de 2e seizoenshelft zo was gelopen als de eerste was ik met een straatlengte voorsprong 1e geworden , maar helaas
Moet nu eerst 2 wedstrijden tegen Hereford
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 2 januari 2006 @ 23:19:10 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33643126
en gepromoveerd naar league 2
Ik ben inmiddels overleden
pi_33643421
Ik ben begonnen met HSV weer, nu heb ik de patch geinstalleerd. Hopen dat hij het volhoudt (of ik).

Het seizoen begon prima met twee wedstrijden 10-0 voor Intertoto. Alleen nu gaat het wat minder. Ik zal ergens in de komende dagen mijn team eens posten. Nu sta ik rond de zesde positie. Niet slecht, maar ik heb het gevoel dat er veel meer in zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')