Koop Tomas Sivok, 21 of 22 jaar, verdedigende middenvelder en completer dan de genoemde spelers... al is Pirlo de uitzondering maar die is bijna niet te halen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Jorge Valdivia, zit in het begin van het spel bij Colo Colo.
Corners, Dribbling, Free Kicks, Passing, Creativity allemaal 20.
Xabi Alonso, maar ik denk niet dat die haalbaar is
Andrea Pirlo, Milan
Shinji Ono, Feyenoord.
Hebben volgens mij allemaal de goede stats voor een playmaker.
ja. championship manager wordt tegenwoordig door een ander bedrijf gemaakt en is, het moet gezegd, dramatisch in vergelijking met fm.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Is Football Manager nu de officiële opvolger van de alom bekende Championship Manager-series? Denk het wel, toch? Omdat beiden van Sigames zijn...?
Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben gevraagd als bondscoach van zwitserland, maar ik kan maar weinig spelers selecteren
ik heb ook maar 1 doelman en niet eens een reserve, en als ik zwitserse clubs aanklik, zijn de spelers grijs dus die kan ik niet oproepen...
Ligt dat aan de database die ik heb geselecteerd?
wat een stom spel zegquote:Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.
Er kunnen natuurlijk niet opeens een heleboel Zwitsers worden unlockt. Logisch dus.quote:
Ja, maar blijft apart. Zelfde als dat je door sponsoring opeens een leuk bedrag krijgt, waarmee je een spelertje kunt kopen. Ik heb trouwens met CM2 eens meegemaakt dat ik van fc Den Bosch naar Fortuna Sittard ging, en ze hadden daar helemaal geen geld. Ik probeerde toch maar wat, en ik kon maar blijven aankopen (spelers als Dunga terwijl hij 36 was enzo) en het bestuur deed niets. Waren vooral transfervrije spelers ook, maar wel met een behoorlijk salaris. Ik stond dus flink in de min, en toen werd de club alle schulden kwijtgescholden...Ik snapte er niks van, maar vond het uiteraard zeer terecht! Toen ben ik 6e geworden in de eredivisie en wilde Feyenoord me! Na wat succesen ben ik daarna door PSV gehaald en vervolgens door AC Milan. Was een heeeeel lang potje, waar ik nu nog een vrolijk buikgevoel van krijg. Toppers, die ik overal mee naartoe nam, waren Metin Aydin (vaste wissel in de 80ste minuut, en dan scoorde hij in de laatste 10 minuten meestal wel) en Nicky Papavasilou, die rende als een gek langs de zijlijn en gaf zo'n 20 assists per seizoen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Aparte situatie.
Met RBC ging niet meer, dus begon ik een nieuw spel met Twente. Die zitten in financiële problemen, op zich. Opeens, zo in september, komt er een nieuw bestuur dat 11 miljoen in de club komt. Heb ik 8 miljoen budget voor aankopen ineens en we zijn weer gezond.
Iemand dat al eens meegemaakt?
zeg maar jij biedt op een speler 500 000 op eerste optie en je selecteert de optie binnen 2 jaar en de club accepteert het. Dan kan jij de speler op elk gewenst moment in die 2 jaar kopen voor 500 000.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Belthazor het volgende:
Weet iemand wat kopen op Eerst optie is?
yes sir, alleen ik haalde hem destijds van een israels cluppie, geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Papavasilou is toch die Cyprioot die ooit bij Newcastle zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |