Dat komt waarschijnlkijk doordat bij jouw unieke id`s tonen is aangevinktquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Elke naam die ik op dit moment bekijk is zo'n cijfer bijgevoegd, 't zijn niet standaard 10 cijfers, bij Man Utd staat bijvoorbeeld 680..
Jah, dat was 't dank je!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlkijk doordat bij jouw unieke id`s tonen is aangevinkt
Jorge Valdivia, zit in het begin van het spel bij Colo Colo.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
moet kunnen, ik ben manager van Nederland en Lyon.
Weet iemand een hele goede midfield playmaker? ik ben nogal afhankelijk van ene Juninho Pernambucano (geweldige speler trouwens), maar die is al 34 jaar.![]()
| 1 2 3 4 5 | Heitinga Grygera Frank de Boer Maxwell de Jong Sneijder Rosales/Pienaar Mitea Rosenberg Huntelaar |
Dat lukt dus niet, want rivalen verkopen ongeveer niet aan elkaar.. Dan kun je geld smijten wat je wil, daar kom je geen stap mee verder helaasquote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Koop je toch bij al die teams de topspelers weg... Is Abraham ook weer tevreden...
Huntelaar, Kherzakhov zijn mooie voetballers.. Misschien Pazzini of Fred. Ik weet niet of ze binnen je budget liggen..quote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef tukkeronline het volgende:
Nadat ik de patches heb geinstalleerd doet FM 2006 het ook bij mij! Thanx!
Ik ben begonnen met Ajax en het gaat goed. Alleen Vanden Borre gekocht van Anderlecht. Verder ben ik nog op zoek naar veelscorende spits. Ben verder wel tevreden, op ± 1/3 van de competitie. Ik sta bovenaan in de competitie, ben daarin nog ongeslagen. Helaas de CL niet gehaald, want Everton was beter. In de UEFA-Cup gaat het ook voorspoedig en heb ik me na 3 wedstrijdrondes al geplaatst voor de 3e ronde.
Zit er bij mij niet inquote:Op donderdag 29 december 2005 16:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Huntelaar, Kherzakhov zijn mooie voetballers.. Misschien Pazzini of Fred. Ik weet niet of ze binnen je budget liggen..
Mensen vergeet niet naar Lodewijkx te kijken, jonge voetballer bij Feyenoord.. Toekomstig linksback van NL-elftal (ik dacht niet dat 't een regen was)
dan is het beter om de intensiteit van je training te verminderen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:32 schreef mordradead het volgende:
Heeft iemand ook tips qua trainingsschema's? De kwaliteiten gaan bij mij wel omhoog maar omdat ik zo veel speel en een niet al te brede selectie heb zijn ze vaak moe.
een paar pagina`s terug gaf iemand nog handige links om je wat meer inzicht te geven in tacktieken.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef Belthazor het volgende:
ik speel al jaren CM/FM maar ben nooit goed geweest in tactiek enzo. Bij Roma is het ook altijd weer de vraag of ik win van een slechte club. Ik speel ook altijd 4-4-2. Maar ik zou ook wel aanvallender willen spelen maar ik weet niet hoe ik dat goed kan doen. Kan iemand tips geven?
Koop Tomas Sivok, 21 of 22 jaar, verdedigende middenvelder en completer dan de genoemde spelers... al is Pirlo de uitzondering maar die is bijna niet te halen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Jorge Valdivia, zit in het begin van het spel bij Colo Colo.
Corners, Dribbling, Free Kicks, Passing, Creativity allemaal 20.
Xabi Alonso, maar ik denk niet dat die haalbaar is
Andrea Pirlo, Milan
Shinji Ono, Feyenoord.
Hebben volgens mij allemaal de goede stats voor een playmaker.
ja. championship manager wordt tegenwoordig door een ander bedrijf gemaakt en is, het moet gezegd, dramatisch in vergelijking met fm.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Is Football Manager nu de officiėle opvolger van de alom bekende Championship Manager-series? Denk het wel, toch? Omdat beiden van Sigames zijn...?
Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben gevraagd als bondscoach van zwitserland, maar ik kan maar weinig spelers selecteren
ik heb ook maar 1 doelman en niet eens een reserve, en als ik zwitserse clubs aanklik, zijn de spelers grijs dus die kan ik niet oproepen...
Ligt dat aan de database die ik heb geselecteerd?
wat een stom spel zegquote:Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Yes. Neem maar snel ontslag, is maar weinig aan dan.
Er kunnen natuurlijk niet opeens een heleboel Zwitsers worden unlockt. Logisch dus.quote:
Ja, maar blijft apart. Zelfde als dat je door sponsoring opeens een leuk bedrag krijgt, waarmee je een spelertje kunt kopen. Ik heb trouwens met CM2 eens meegemaakt dat ik van fc Den Bosch naar Fortuna Sittard ging, en ze hadden daar helemaal geen geld. Ik probeerde toch maar wat, en ik kon maar blijven aankopen (spelers als Dunga terwijl hij 36 was enzo) en het bestuur deed niets. Waren vooral transfervrije spelers ook, maar wel met een behoorlijk salaris. Ik stond dus flink in de min, en toen werd de club alle schulden kwijtgescholden...Ik snapte er niks van, maar vond het uiteraard zeer terecht! Toen ben ik 6e geworden in de eredivisie en wilde Feyenoord me! Na wat succesen ben ik daarna door PSV gehaald en vervolgens door AC Milan. Was een heeeeel lang potje, waar ik nu nog een vrolijk buikgevoel van krijg. Toppers, die ik overal mee naartoe nam, waren Metin Aydin (vaste wissel in de 80ste minuut, en dan scoorde hij in de laatste 10 minuten meestal wel) en Nicky Papavasilou, die rende als een gek langs de zijlijn en gaf zo'n 20 assists per seizoen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Aparte situatie.
Met RBC ging niet meer, dus begon ik een nieuw spel met Twente. Die zitten in financiėle problemen, op zich. Opeens, zo in september, komt er een nieuw bestuur dat 11 miljoen in de club komt. Heb ik 8 miljoen budget voor aankopen ineens en we zijn weer gezond.
Iemand dat al eens meegemaakt?
zeg maar jij biedt op een speler 500 000 op eerste optie en je selecteert de optie binnen 2 jaar en de club accepteert het. Dan kan jij de speler op elk gewenst moment in die 2 jaar kopen voor 500 000.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Belthazor het volgende:
Weet iemand wat kopen op Eerst optie is?
yes sir, alleen ik haalde hem destijds van een israels cluppie, geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Papavasilou is toch die Cyprioot die ooit bij Newcastle zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |