Kan prima, FM06 is superbrak beveiligd.quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...![]()
Denk het niet, was het vroeger ook niet...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef MrMoon het volgende:
is ie save game compatible?
issie wel... al zeker 2 versies van laatste cm van SI ...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk het niet, was het vroeger ook niet...
Bij mij op 1%quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
De download blijft bij mij telkens op ongeveer 56% hangen
Van die rapidshare mirror ging hij bij met 350 kb/squote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef MrMoon het volgende:
damn hij is zo traag als dikke stront echt niet normaal
niemand ?quote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Enchanter het volgende:
IK had een speler op de transferlijst gezet voor ¤ 5000,00 (hij was ¤ 16000 waard) en aangevinkt dat alle aanbiedingen van ¤.5000 en hoger aanvaard zouden worden.
Krijg ik opeens dit nieuws bericht : Reading heeft ¤189000 geboden op de desbetreffende speler (ben ff z'n naam kwijt).
Forest Green Rovers heeft het bod afgeslagen![]()
![]()
EN nog iets , zoals elk nieuw seizoen willen er nog wel eens 1 of 2 jeugdspelers doorbreken , meestal zijn ze zwaar bagger , maar nu heb ik er 1 die echt leuke stats heeft , alleen kan ik 'm niet opstellen in het eerste want ik krijg dan elke keer te zien dat ie niet speelgerechtigd is![]()
Is dit een bug of soort wet wat ze in Engeland hebben ?
![]()
Bij mij wisselt het wel. Met RBC vrijwel altijd geen favoriet, maar soms gelijkwaardig of wel favo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik trouwens wel vaag vindt:
Voor elke wedstrijd krijg je wat de bookmakers er van vinden. Maar of ik nu 19e of 2e sta met Villareal, altijd denken ze dat je kan winnen. Op de wedstrijden tegen Barca en Real na. Ookal heb je 5 wedstrijden niet gewonnen en moet je tegen een team wat nagenoeg onverslaanbaar is. Beetje onrealistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |