Loyalty is een bug en is hopelijk gefixed in de volgende patch (6.0.2) die volgende week uit zou moeten komen. Loyalty is dacht ik of je je spelers ook gebruikt naar hun squad status. Dat je niet een important first team player continu op de bank laat zitten. Of als spelers geen nieuw (verbeterd) contract aanbiedt terwijl ze zwaar onderbetaald zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 17:07 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat net mijn profile te bekijken en ik heb een Loyalty van 1 en een Ambition van 4. Nu snap ik die ambition score wel, want ik heb tot nu toe elk gerucht dat me verbind met een andere club afgedaan en nooit op een andere job gereageerd, maar ik zou dan juist verwachten dat ik een hoge loyalty score zou hebben.![]()
Ah, oke, dat doe ik wel ja.. Vooral dat spelers ondergewaarde contracten laten houden.quote:Op zondag 18 december 2005 18:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Loyalty is een bug en is hopelijk gefixed in de volgende patch (6.0.2) die volgende week uit zou moeten komen. Loyalty is dacht ik of je je spelers ook gebruikt naar hun squad status. Dat je niet een important first team player continu op de bank laat zitten. Of als spelers geen nieuw (verbeterd) contract aanbiedt terwijl ze zwaar onderbetaald zijn.
versie van de taktiek, FM2006 heeft namelijk 3 verschillende versies van 4-3-1-2 waaruit je kan kiezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:13 schreef JeroenV het volgende:
Wat bedoel je met welke versie? Van het spel of de taktiek?
Inmiddels ben ik dan ontslagen en nu ben ik aangesteld als coach van Villareal. Ik moet proberen degradatie te ontlopen, dat moet te doen zijn.
Wanneer gebruiken jullie target man? Ik weet maar niet of het nu goed of slecht is voor mijn spitsen.
Wat jij zegt ja, ik heb daar geen last van en zo te lezen meerderen nietquote:Op maandag 19 december 2005 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Je bent gewoon een waardeloze manager.
Je moet gewoon eens wat meer geduld hebben en langzaam bouwen aan een systeem. Er is toch geen flikker aan als je meteen alles makkelijk wint (al kies jij Chelsea, dus misschien wil jij dat wel). Ik zit nu in mijn derde seizoen bij PSV en win bijna alles. Mijn eerste seizoen was stroef, maar naarmate de spelers mijn systeem leerden kennen ging het steeds beter.quote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef footballmanager11 het volgende:
Dit spel is ook te nep voor woorden. De tegenstander wint of altijd heel erg onverdiend of heel erg nep. Zo speelde ik net met chelsea tegen wigan!!!! Ongelooflijk ik sta met drie spelers van wereldformaat in de spits, en wigan met 1 kut spits. Wat denk je ik heb veel meer kansen, alleen die spits van hun maakt uit een paar schoten op goal 2 doelpunten in de laatste paar minuten. Dit is gewoon een kut spel en ik koop hem volgend jaar ook niet meer.
Nog een voorbeeld. Staat 0-0 heb veel meer kansen. Maakt een speler van mij in de laatste minuut een blunder wordt het 1-0. Ik wordt er gek vanen dit hele spel kan van mij de tering krijgen!
Het is zowat de werkelijkheid..quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik strompel door met RBC.
Inmiddels sta ik weer 18e, maar ik moest dan ook tegen achtereenvolgens Feyenoord en PSV aantreden. Tegen de Rotterdammers van mijn vriend Erwin Koeman knap 1-1, tegen PSV nipt met 2-1 verloren. Helaas verloor ik daarna wel van Heracles met 1-0, ondanks een overwicht, en Roda.
Het gat met de veilige plaatsen is nog steeds slechts 3 punten en er zijn nog 11 duels te gaan, dus ik kan het nog halen.
Nou, dat vind ik dan wel weer leuk. Ik had het raar gevonden als ik met RBC, zoals bij CM 97/98 dat ik jaren speelde, ineens vijfde zou worden.quote:
Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...quote:Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef PirE het volgende:
Patch 6.0.2 is uit. Hopelijk kan ik nu op een normale manier een lange career beginnen.
http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365
Wat denk je zelf??? Ik vrees van niet, maar je kan het altijd proberen. Ik heb een legale versie en dat probleem heb ik dus niet. Hij zal vast over 1 of 2 dagen beschikbaar zijn met een aanpassing zodat hij ook werkt als je een minder "legale" hebt.quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...![]()
Ja, kocht hem sinds cm 1 ofzo haha maar wil het eerst uitproberen telkens. Jammer trouwens dat er nog steeds niet play-offs zitten in de NL competitie, waarom is dat niet included in de patch.quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat denk je zelf??? Ik vrees van niet, maar je kan het altijd proberen. Ik heb een legale versie en dat probleem heb ik dus niet. Hij zal vast over 1 of 2 dagen beschikbaar zijn met een aanpassing zodat hij ook werkt als je een minder "legale" hebt.
Duurt trouwens wel een eeuwigheid om hen binnen te trekken.
Omdat het erg lastig was qua code en niemand weet hoelang het play-off systeem, in zijn huidige vorm. Ik heb FM2005 ook pas erg laat gekocht en mijn aanschaf van FM2006 was eigenlijk te vroeg omdat ik nu pas serieus kan spelen, ik had nogal last van bugs en hopelijk kan ik nu normaal spelen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, kocht hem sinds cm 1 ofzo haha maar wil het eerst uitproberen telkens. Jammer trouwens dat er nog steeds niet play-offs zitten in de NL competitie, waarom is dat niet included in de patch.
Kan prima, FM06 is superbrak beveiligd.quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Durf 't bijna niet te vragen maarre: kan die ook gewoon geinstalleerd worden als je een minder 'legale' versie hebt...![]()
Denk het niet, was het vroeger ook niet...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef MrMoon het volgende:
is ie save game compatible?
issie wel... al zeker 2 versies van laatste cm van SI ...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk het niet, was het vroeger ook niet...
Bij mij op 1%quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
De download blijft bij mij telkens op ongeveer 56% hangen
Van die rapidshare mirror ging hij bij met 350 kb/squote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef MrMoon het volgende:
damn hij is zo traag als dikke stront echt niet normaal
niemand ?quote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Enchanter het volgende:
IK had een speler op de transferlijst gezet voor ¤ 5000,00 (hij was ¤ 16000 waard) en aangevinkt dat alle aanbiedingen van ¤.5000 en hoger aanvaard zouden worden.
Krijg ik opeens dit nieuws bericht : Reading heeft ¤189000 geboden op de desbetreffende speler (ben ff z'n naam kwijt).
Forest Green Rovers heeft het bod afgeslagen![]()
![]()
EN nog iets , zoals elk nieuw seizoen willen er nog wel eens 1 of 2 jeugdspelers doorbreken , meestal zijn ze zwaar bagger , maar nu heb ik er 1 die echt leuke stats heeft , alleen kan ik 'm niet opstellen in het eerste want ik krijg dan elke keer te zien dat ie niet speelgerechtigd is![]()
Is dit een bug of soort wet wat ze in Engeland hebben ?
![]()
Bij mij wisselt het wel. Met RBC vrijwel altijd geen favoriet, maar soms gelijkwaardig of wel favo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik trouwens wel vaag vindt:
Voor elke wedstrijd krijg je wat de bookmakers er van vinden. Maar of ik nu 19e of 2e sta met Villareal, altijd denken ze dat je kan winnen. Op de wedstrijden tegen Barca en Real na. Ookal heb je 5 wedstrijden niet gewonnen en moet je tegen een team wat nagenoeg onverslaanbaar is. Beetje onrealistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |