Je leest wie je zeker in de spits moet zetten he?!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef ethiraseth het volgende:
Net in een hele spannende wedstrijd om de super cup Ajax met 5-4 verslagen met mijn Fc Emmen. Na 90 minuten was het 3-3, in de verlenging kwam ik 4-3 achter maar toch nog 2 goals gemaakt door superspits Koevermans.En ik ben eindelijk gevraagd manager van Nederlands elftal te worden.
Moet ze kwalificeren voor het Wk 2010. poule is niet al te moeilijk met Luxemburg, kazachstan, bosnie, Ierland en turkije. Alleen turkije ben ik beetje voor beducht. ierland moet lukken en de rest zou geen problemen moeten geven. Heb er zin in.
![]()
Huth is mijn beste speler bij AZ dit seizoen een gemiddelde van 8+ en motm in de CL finale tegen Chelseaquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:06 schreef funrunner het volgende:
Chelsea heeft in het spel niet zulke goede spelers... ik heb alleen Cech, Terry, Lampard en Gudjohnson gehouden en de rest gelijk verkocht. Dit ook omdat ik graag spelers heb die op 2 posities uit de voeten kunnen (met uitzondering van de centrum-spelers).
welke versie hiervan speel je? want ik speel het ook en ben eigenlijk vrijwel fluiten kampioen geworden (Spartak Moscow) Dus te aanvallend is het niet echt denk ik, het is ook maar net hoe je je spelers instelt natuurlijk. Ik zal maandag wel even kijken hoe ik alles ingesteld heb, dan zal ik dat wel even postenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Zelfs met Chelsea lukt het me niet.
Ik krijg ze om de oren, terwijl ik topspitsen heb die niet scoren en een super middenveld heb. Bovendien ook nog wat aankopen voor de verdediging gedaan.
Ik speel zo:
GK
DL - DC - DC - DR
MC - MC - MC
AMC
FC - FC
Is dit veel te aanvallend, dat het daar aan ligt? Eerst ging het wel goed, maar ben nu wel erg afgegleden en moet zelfs weer oppassen voor mijn baan.
GGD. Zit nog in mijn eerste seizoen. In het begin constant rond plaats 15 gestaan. Gaat nu wat beter, dankzij mijn Argetijnse spits.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
10e in de GGD of in de HCE?
Pfff...euh geloof als volgtquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dat valt best tegen. Wat is je basiself?
Bedoel je niet Jhon Jairo Mosquera? Of iets in die richting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ooit gratis de jonge Colombiaanse spits Moreno (met twee voornamen die ik nu even vergeten ben) opgepikt en die gozer speelt de sterren van de hemel als vervanger van de naar Juventus vertrokken Koné (25 miljoen). Hij heeft nu al 22 keer gescoord in 13 wedstrijden en heeft een gemiddeld cijfer van 9,14.
Ik moest van m'n zus maar met die lui beginnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wolves is een mooie club!
En ik spreek uit ervaring (FM 2005)
Dayro Mauricio Moreno, 22 jaar in 2008. Ben 'm nu aan 't scoutenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ooit gratis de jonge Colombiaanse spits Moreno (met twee voornamen die ik nu even vergeten ben) opgepikt en die gozer speelt de sterren van de hemel als vervanger van de naar Juventus vertrokken Koné (25 miljoen). Hij heeft nu al 22 keer gescoord in 13 wedstrijden en heeft een gemiddeld cijfer van 9,14.
Hoe importeer je dat schema eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost, zie paar posts eerder: Leuk trainingsschema, maar volgens mij denken de gamers hier dat het een nep-link is ofzo... hij staat op rapid-share en heeft een getallen-naam, dit alleen omdat de naam training al bestond, dus koos de site iets zelf. Het is een zipfile waar de schema's inzitten die je dan gewoon kan importen in je game. Training staat dan op maximaal, maar je workload is slechts licht
Ik ken hem niet, zit ook niet in mijn spel (Nederlandse league en database op large)quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Kent iemand Martina? Schijnt ook een erg goede speler te zijn. Kan voor 70K gehaald worden, groeit uit tot een 'wereldster'.
Javier Martina van Ajax?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Kent iemand Martina? Schijnt ook een erg goede speler te zijn. Kan voor 70K gehaald worden, groeit uit tot een 'wereldster'.
Dat is 'em, daar is 'em!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:11 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Dayro Mauricio Moreno, 22 jaar in 2008. Ben 'm nu aan 't scouten
Nee, speler ergens uit Midden- of Zuid-Amerika..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |