abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33644146
Ondanks veel gelijkspelen ben ik landskampioen geworden met AS Roma in m'n eerste seizoen, Cassano transfervrij naar Arsenal en Nederlands elftal kwam vrij en ik mocht bondscoach worden dus dat ben ik nu ook. En ik krijg 50 miljoen voor televisierechten :| nu ben ik in 1 klap weer rijk.
Sigloos...
pi_33648026
FC Omniworld

Hmmm tja ik ben begonnen met Omniworld...En waarom? Om te kijken wat voor potentie er zit in dit nieuwe clubje met bijna geen geschiedenis uit een stad met bijna geen geschiedenis! En ja, ik heb 20 jaar in Almere gewoont.

Bijna geen geld voor transfers en 2600 max voor salaris, daar kan je bijna niemand voor aantrekken dus heb ik JP van Gastel en Fabian de Freitas aangetrokken voor het nieuwe seizoen transfervrij om de zwakke verdediging en aanval wat op te fleuren.

Ik speel 4-3-1-2 aanvallend met opkomende backs en middenveld en dit gaat redelijk goed. Pas 7 gespeeld, 3 gewonnen, 2 gelijk en 2 verloren (8ste plaats). Net gewonnen via een penaltie serie van de nr. 1 van de Gouden Gids divisie...zie plaatje...het was erg grappig aangezien er maar 1 van de 10 pogingen inging! Naja nu de 3e ronde tegen de nr.1 van de Eredivisie FC Utrecht...

pi_33654965
Had een mooie game staan met Boca Juniors waarin ik 2x de finale van de Copa SudAmerica had bereikt(waarvan 1x gewonnen), de Recopa(Zuid Amerikaanse Supercup) had gewonnen en ook in 1,5 seizoen 3x 2e was geworden(1 seizoen bestaat uit Openings en Laatste ronde en heeft dus 2 kampioenen).

Ik had een leuk team staan met toppers als Martin Palermo en Romario en talenten/toppers als Fernando Gago, Freddy Guarin en Sergio Aguero.

Helaas is echter mijn schijf kapot en zal ik het dus een aantal dagen zonder FM moeten doen Maja heeft ook zijn voordelen want nu kan ik eens goed voor mijn Theorie voor mijn rijbewijs gaan zitten
pi_33661920
Met FC Twente gaat het moeizaam. Ik heb ook erg veel pech.

Voorbeeldje: Utrecht uit. Ik kom op 0-2, alles in orde, krijgt Boschker rood én penalty tegen. Het wordt 1-2 en zelfs nog 3-2 tegen 10 man.

Heerenveen uit. Zwaarbevochten kom ik in de 89e minuut aan 1-1, direct na de aftrap schieten ze echter de 2-1 binnen....

Heracles thuis. Aftrap, Tanghe 0-1... Ik speel ze daarna echter weg, maar het staat slechts 2-1 op dat moment. Wat denk je? 93e minuut, ze krijgen nog een inworp, 2-2....

Dat waren toch wel de meest tragische. Tegen RBC uit leek het net zo te gaan. Ik kom 1-3 voor, terwijl er al een goal is afgekeurd. Komen ze terug tot 3-3, in de 88e minuut. Gelukkig had ik nu eens het geluk om dan weer te scoren en maak ik nog 3-4.

Sta inmiddels 14e, sommige spelers morren, het bestuur en de fans zijn wel tevreden. In de beker simpel door, loot ik voor de vierde ronde natuurlijk tegen.... PSV.

Verder zijn mijn twee vaste spitsen al een tijdje geblesseerd, dus het loopt allemaal nog niet op rolletjes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33699776
Ik heb al een paar tactics en trainingsschema's gedownload.. maar ik zie ze niet in m'n spel.
Hoe kan dat?
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:12:39 #256
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33699818
je moet ze eerst importeren
Bernie en ik zijn tof.
pi_33700056
SO
Ik snap het eindelijk, danku

[ Bericht 79% gewijzigd door Ruudt op 04-01-2006 17:37:24 ]
pi_33708818
Ik wil weer gaan spelen, maar alleen met een database die tot 1 januari up-to-date is eigenlijk. En ook met de goeie transfer data wanneer mogelijk.

Is die er al? En zo ja, waar? Of lees ik er keihard overheen?
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:18:43 #259
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33709604
Omdat ik m'n pc opnieuw geinstalleerd heb, ben ik ook maar met 'n nieuwe club begonnen. Ik wil met PSV ver komen. 't Budget is niet geweldig, maar met zo'n 4 miljoen en enkele uitgaande transfers heb ik Perez (AZ wilde 'm kwijt, hij zou niet goed genoeg zijn ), v.d. Borre (laat tot nu toe niets van z'n talentenstatus zien) en Evandro Roncatto (heeft 'n paar goeie wedstrijden gehad na 'n stroef begin, maar ik laat m'n winnende elftal nu even staan, dus met hem op de bank) aangetrokken. De start is allesbehalve florisant met als dieptepunt 'n kansloze nederlaag thuis tegen Fenerbache van 2-0. 't Lijkt erop dat ik me redelijk aan 't herpakken ben op 't moment, 5-0 uitoverwinning tegen Utrecht, de leiders van de Eredivisie op dat moment.

Heb Raul Bravo (linksbackpositie) en Freddy Guarin aangetrokken, ze komen respectievelijk in de januari-periode en 't einde van 't seizoen. Ik wilde voor Zonneveld gaan (Lodewijkx is jammergenoeg 'n regen), maar NAC vraagt daar teveel geld voor naar mijn mening.

Hopelijk ga ik vanaf nu de stijgende lijn inzetten
- "I need Tipi for my bunghole" -
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:22:13 #260
Are you threatening me?!
pi_33712379
Zojuist Real Madrid van 't kastje naar de muur gestuurd zoals Hiddink met 't echte PSV de stakkers van Milan de deur wees.. Geweldig als je dan tegen de 80e minuut iemand van de tegenstander met rood van 't veld ziet gaan uit pure frustratie

Leuk die tactische meesterzetten

Hopelijk kan ik de 2e plaats in de groepsfase behouden en overwinteren op 't hoogste plateau
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:33:30 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33712913
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Merson het volgende:
Ik wil weer gaan spelen, maar alleen met een database die tot 1 januari up-to-date is eigenlijk. En ook met de goeie transfer data wanneer mogelijk.

Check de site van www.sigames.com en dan het forum (Editor's Hideout) daar staat ergens een database.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33731422
Bij Twente was ik ontslagen, nadat ik een paar spelers een boete had gegeven terwijl het bestuur dat niet wilde.

Nu maar begonnen met FC Dordrecht. Blijft toch altijd kriebelen, die club. Geen budget, dat is lastig. Ik heb dan ook de dure krachten John Nieuwenburg en Arjan van der Laan verkocht, evenals nietsnut Michael van Dommelen en jonkie Godwin Falix. Helaas heb ik nog niet de helft van de opbrengst als budget gekregen, dus aankopen gaat lastig. Ik scout nu in de hoofdklasse en op goedkope buitenlanders. Eventueel wil ik straks nog wat huren uit de eredivisie, als dat kan. Zullen dan jeugdspelers worden. Ik zoek nu nog een goedkope aanvallende middenvelder / spelverdeler en een spits. Budget is ongeveer 30k.

Als verdedigende middenvelder heb ik Ferry van Lare bij ASWH vandaan gehaald. Verder heb ik De Dordtenaar Cup gewonnen (zelf gemaakt oefentoernooi, tegen 3 amateurs dus stelt niet veel voor) en een aardige oefencampagne gedraaid. Helaas moet ik nu voor de beker al direct tegen Sparta Rotterdam.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:37:39 #263
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33733624
Ik was manager van NEC en van de 16e plek naar de 5e plek geklommen aan het einde van dat seizoen. Toen werd ik gevraagd als bondscoach van zwitserland en daar de eerste 5 kwalificatiewedstrijden gewonnen ( van o.a. Portugal ) en sta nu 1e in de kwalificatiereeks.

Ik kreeg toen een aanbod van Heerenveen en die heb ik geaccepteerd ( deze stonden 12e ).
Ik sta nu 2e in de competitie en nu is Marco van Basten ontslagen en heb ik gesolliciteerd als bondscoach en ben aangenomen, dus ben nu bondscoach en coach van Heerenveen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_33744780
Na dik een jaar ook maar weer eens begonnen. Voor het eerst bij Köln, wat een feest. Zit nog in het leukste stadium: transfervrije spelers proberen te halen....Clint Mathis heb ik al binnen in ieder geval. Ik zal ze eens een poepie laten ruiken!

Doelstelling: binnen 5 jaar bij een echte wereldtopclub actief zijn.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:27:01 #265
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33751417
Ik probeer nog steeds het record van Ajax te evenaren met 32 overwinningen en 2 gelijke spelen, maar het lukt me maar niet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:42:51 #266
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33763852
't gaat niet lekker in m'n eerste seizoen in league 2.
5 wedstrijden gespeeld , 1 gewonnen 4 verloren

Heeft iemand wel eens gewonnen als je in beroep gaat tegen het weigeren van een werkvergunning ?
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:47:38 #267
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33764004

een keeprs-probleem zullen ze wel niet hebben
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:48:14 #268
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33764020
Ja ik heb onlangs nog gewonnen. Guarin komt namelijk transfervrij naar de wolves maar ook pas nadat ik in beroep was gegaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_33764857
Ronaldo is echt goed zeg, ben met Arsenal en heb Henry ernaast staan. Deze scoren aan de lopende band. Ronaldoj is mijn eerste Legendary striker!
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:34:12 #270
Are you threatening me?!
pi_33765484
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef Enchanter het volgende:
't gaat niet lekker in m'n eerste seizoen in league 2.
5 wedstrijden gespeeld , 1 gewonnen 4 verloren

Heeft iemand wel eens gewonnen als je in beroep gaat tegen het weigeren van een werkvergunning ?
Vaak genoeg, ik moet meestal in beroep gaan willen de spelers 'n vergunning krijgen. Ik koop namelijk bijna alleen maar talenten die nog niet veel bewezen hebben, waar ze 'n werkvergunning voor kunnen krijgen..
pi_33766135
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Merson het volgende:

www.manutd.nl en dan downloads linke en dan data updates en dan man utd update 2
pi_33768274
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

www.manutd.nl en dan downloads linke en dan data updates en dan man utd update 2
Maar die is van de 25e. Dan komt Gerk nog niet naar Twente denk ik.

Dus eigenlijk ben ik opzoek naar een nieuwere.
pi_33768457
Gewoon zelf de editor bijhouden is de beste optie natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33768598
Een nieuwere dan die bestaat volgens mij niet
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:05:39 #275
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33773165
Ik heb het vorige seizoen Remy Brugts van Barendrecht aangetrokken en hij begint zich steeds verder te ontwikkelen. Ik denk dat hij prima bruikbaar is voor de lagere clubs hij is op dit moment bijna mijn 1e keeper qua stats voorbijgestreefd en zal binnen 3 seizoenen mits zjin ontwikkeling doorgaat mijn 1e keeper worden.
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:10:10 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775371
Dat heb ik weer. Begin ik een nieuwe game bij de enige sympathieke duitse club. Breekt mijn eerste keeper zijn been in een oefenwedstrijdje.

Kan niet eens injectie's geven
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:13:09 #277
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33775467
dus nu moet je Remy Brugts maar halen
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:20:43 #278
Are you threatening me?!
pi_33775749
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef PirE het volgende:
Dat heb ik weer. Begin ik een nieuwe game bij de enige sympathieke duitse club. Breekt mijn eerste keeper zijn been in een oefenwedstrijdje.

[[url=http://xs62.xs.to/pics/06015/grmbl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Kan niet eens injectie's geven
Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:21:41 #279
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775785
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef mordradead het volgende:
dus nu moet je Remy Brugts maar halen
Ja, lijkt me handig als die jongen over 3 jaar net zo goed is als mijn 1e keeper . Ik heb gelukkig nog een goede 34 jarige reservekeeper en in het jeugdteam zit ook nog een groot talent (maar die is ook geblesseerd). Ik heb 6 keepers bij Koln en nu dus 4 geblesseerd.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:23:44 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775849
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?
Werken voor zijn geld, dat moet ie . Keepen doe je met handen, niet met je been . Ik zou zeggen, hop in het gips. Spuit erin en op de goal
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:07:14 #281
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33777400
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef PirE het volgende:

[..]

Werken voor zijn geld, dat moet ie . Keepen doe je met handen, niet met je been . Ik zou zeggen, hop in het gips. Spuit erin en op de goal
pi_33792753
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef mordradead het volgende:
Ik heb het vorige seizoen Remy Brugts van Barendrecht aangetrokken en hij begint zich steeds verder te ontwikkelen. Ik denk dat hij prima bruikbaar is voor de lagere clubs hij is op dit moment bijna mijn 1e keeper qua stats voorbijgestreefd en zal binnen 3 seizoenen mits zjin ontwikkeling doorgaat mijn 1e keeper worden.
Bestaat die echt? Nooit van gehoord.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:05:29 #283
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33807034
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bestaat die echt? Nooit van gehoord.
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrecht volgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:

Ja, zo kom je nog eens ergens
Op dit moment zijn dit zijn statistieken bij mij:

In mijn eerste seizoen premier league ben ik uiteindelijk 8e geworden en ik kan daar redelijk tevreden mee zijn Voor het komende seizoen lopen er een aantal contracten af die niet verlend zullen worden en in ieder geval Ugur Yildlrim (gratis) komt mij versterken en Glen Johnson (4.3miljoen) ook, hoogstwaarschijnlijk komt Hedwiges Maduro (3miljoen) mij ook versterken maar dat is nog niet helemaal rond verder kijk ik nog een beetje rond de op de transfermarkt

[ Bericht 30% gewijzigd door mordradead op 07-01-2006 20:40:49 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_33821006
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:

[..]

Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrecht volgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:
[afbeelding]
Met zn fans op de foto
  zondag 8 januari 2006 @ 12:46:53 #285
Are you threatening me?!
pi_33827844
Met PSV in 't eerste seizoen kampioen geworden. Op doelsaldo voor Ajax gebleven De CL-groepsfase niet overleefd, maar wel makkelijk 3e geworden. Dus door in de UEFA-cup, alwaar ik in de halve finale strandde tegen Sporting Lissabon, de latere winnaar. Thuis 2-0 gewonnen, maar uit in de laatste minuut de 3-0 tegen gekregen, heel spijtig.

Voor komend seizoen 'n aantal talenten uit Zuid-Amerika gehaald, ben benieuwd of m'n scouts hun werk hebben gedaan. Ik hoop ook Koné en Huntelaar aan m'n selectie toe te kunnen voegen, al ben ik bang dat dat niet haalbaar is (misschien één van beiden).
pi_33828400
Ik ben nooit een cm/fm-spel zo rampzalig begonnen! Eerst 2-0 verliezen en daarna 3-0....ik heb alles laten staan, alleen wat nieuwe looprichtingen bepaald en 2 spelers van positie gewisseld. Vervolgens 2-0 winst, 6-1 winst en 1-2 winst. Komt wel goed dus. Forza Köln!
pi_33832594
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja, zo kom je nog eens ergens
Op dit moment zijn dit zijn statistieken bij mij:
[afbeelding]
Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.

Maar zit ie officieel in de database ook? Erg vreemd verhaal. Want hij maakt dus totaal geen kans op Barendrecht 1 of wat dan ook.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 16:39:12 #288
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33835178
Heb net met Lokomotiv Moscow de finale van de Euro Cup gehaald . Ik moest tegen Real Madrid en de thuiswedstrijd was 1-1 (Robinho scoorde in de 94e minuut de gelijkmaker). Ik moest dus scoren in Bernabeu. En dat lukte. Het werd nog even spannend toen Real in de laatste paar minuten ineens 2x scoorde. De matchstats. Zoals je ziet, een fantastisch staaltje van russisch countervoetbal.

En in de finale speel ik tegen PSV . In de kwartfinale heb ik Feyenoord al uit het toernooi geschopt .

Kijken of de Euro Cup voor de 2e keer kan winnen in 3 jaar. Heb hem in seizoen 1 al gewonnen met FC Steaua Bucharest.
pi_33836953
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.

Kan iemand dit nog verbeteren?

Heey mooie wedstrijd hoor goed gedaan

maar hoe krijg je sown mooie achtergrond.....
dat wil ik ook wel.....
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
  zondag 8 januari 2006 @ 17:36:19 #290
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33837213
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.

dat wil ik ook wel.....
Met 17-0 winnen is trouwens ook erg goed. Ik kom niet verder dan een 6-0 uitwinst tegen GAK in de Euro Cup groepsfase. Vriendschappelijk lukt een 10-0 wel maar die tel ik niet.

Aurora skin downloaden en installeren

http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4663
pi_33837461
Oke kerel heel erg bedankt
pi_33837642
ik weet ook nog wel een goed talent

het nadeel is alleen dat hij nog 16 is dan kun je hem met veel clubs niet kopen
je kan wel wachten tot hij 18 is ik raad je aan us te gaan kijken bij hem...

zijn naam is : Jonathas
  zondag 8 januari 2006 @ 18:10:23 #293
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33838465
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.

Maar zit ie officieel in de database ook? Erg vreemd verhaal. Want hij maakt dus totaal geen kans op Barendrecht 1 of wat dan ook.
Hij zit er officieel volgens mij wel in, ik vind hem en een vriend van me ook
Bernie en ik zijn tof.
pi_33839142
heeeey

weet er iemand misschien nog een goede rechst back voor mij
ik heb namelijk een rechtsback maar die word al oud
dus als je wat weet zeg het a.u.b.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:36:13 #295
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33839166
Wat is je budget?
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:41:37 #296
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33839320
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef tjakvandiek het volgende:
heeeey

weet er iemand misschien nog een goede rechst back voor mij
ik heb namelijk een rechtsback maar die word al oud
dus als je wat weet zeg het a.u.b.
Hosain Kaebi (Iran). Kan overal op rechts uit de voeten en hij doet het erg goed voor mijn team. Ik weet niet of hij in je database zit. Hij zal niet echt duur zijn (als hij nog steeds in Iran zit)
pi_33841382
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef tjakvandiek het volgende:
Oke kerel heel erg bedankt
Probeer ook de Turnstyle skin 06, beinvloed door Aurora. Maar persoonlijk vind ik die mooier.
pi_33845144
oke maar waar kan ik die vandaan halen dan...?
pi_33845621
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
Wat is je budget?
mijn budget is 5 miljoen dus ik moet even wat verkopen of ik moet een seizoentje wachten
  zondag 8 januari 2006 @ 21:26:11 #300
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_33845745
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:

dat wil ik ook wel.....
Ik heb CSKA Sofia met 18 - 0 verslagen in de groepsfase van de Champions League. Verder heb ik ook eens Auckland City met 17 - 0 verslagen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')