Check de site van www.sigames.com en dan het forum (Editor's Hideout) daar staat ergens een database.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Merson het volgende:
Ik wil weer gaan spelen, maar alleen met een database die tot 1 januari up-to-date is eigenlijk. En ook met de goeie transfer data wanneer mogelijk.
Is die er al? En zo ja, waar? Of lees ik er keihard overheen?
Vaak genoeg, ik moet meestal in beroep gaan willen de spelers 'n vergunning krijgen. Ik koop namelijk bijna alleen maar talenten die nog niet veel bewezen hebben, waar ze 'n werkvergunning voor kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef Enchanter het volgende:
't gaat niet lekker in m'n eerste seizoen in league 2.
5 wedstrijden gespeeld , 1 gewonnen 4 verloren![]()
Heeft iemand wel eens gewonnen als je in beroep gaat tegen het weigeren van een werkvergunning ?
www.manutd.nl en dan downloads linke en dan data updates en dan man utd update 2quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Merson het volgende:
Ik wil weer gaan spelen, maar alleen met een database die tot 1 januari up-to-date is eigenlijk. En ook met de goeie transfer data wanneer mogelijk.
Is die er al? En zo ja, waar? Of lees ik er keihard overheen?
Maar die is van de 25e. Dan komt Gerk nog niet naar Twente denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
www.manutd.nl en dan downloads linke en dan data updates en dan man utd update 2![]()
Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef PirE het volgende:
Dat heb ik weer. Begin ik een nieuwe game bij de enige sympathieke duitse club. Breekt mijn eerste keeper zijn been in een oefenwedstrijdje.
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06015/grmbl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kan niet eens injectie's geven![]()
Ja, lijkt me handig als die jongen over 3 jaar net zo goed is als mijn 1e keeperquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef mordradead het volgende:
dus nu moet je Remy Brugts maar halen
Werken voor zijn geld, dat moet iequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Werken voor zijn geld, dat moet ie. Keepen doe je met handen, niet met je been
. Ik zou zeggen, hop in het gips. Spuit erin en op de goal
![]()
Bestaat die echt? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef mordradead het volgende:
Ik heb het vorige seizoen Remy Brugts van Barendrecht aangetrokken en hij begint zich steeds verder te ontwikkelen. Ik denk dat hij prima bruikbaar is voor de lagere clubs hij is op dit moment bijna mijn 1e keeper qua stats voorbijgestreefd en zal binnen 3 seizoenen mits zjin ontwikkeling doorgaat mijn 1e keeper worden.
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bestaat die echt? Nooit van gehoord.
Met zn fans op de fotoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrechtvolgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:
[afbeelding]
Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrechtvolgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:
[afbeelding]
Ja, zo kom je nog eens ergens
Op dit moment zijn dit zijn statistieken bij mij:
[afbeelding]
Met 17-0 winnen is trouwens ook erg goed. Ik kom niet verder dan een 6-0 uitwinst tegen GAK in de Euro Cup groepsfase. Vriendschappelijk lukt een 10-0 wel maar die tel ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.
Kan iemand dit nog verbeteren?
Heey mooie wedstrijd hoor goed gedaan![]()
![]()
maar hoe krijg je sown mooie achtergrond.....![]()
![]()
dat wil ik ook wel.....![]()
![]()
Hij zit er officieel volgens mij wel in, ik vind hem en een vriend van me ookquote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.
Maar zit ie officieel in de database ook? Erg vreemd verhaal. Want hij maakt dus totaal geen kans op Barendrecht 1 of wat dan ook.
Hosain Kaebi (Iran). Kan overal op rechts uit de voeten en hij doet het erg goed voor mijn team. Ik weet niet of hij in je database zit. Hij zal niet echt duur zijn (als hij nog steeds in Iran zit)quote:Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef tjakvandiek het volgende:
heeeey
weet er iemand misschien nog een goede rechst back voor mij
ik heb namelijk een rechtsback maar die word al oud
dus als je wat weet zeg het a.u.b.![]()
Probeer ook de Turnstyle skin 06, beinvloed door Aurora. Maar persoonlijk vind ik die mooier.quote:
mijn budget is 5 miljoen dus ik moet even wat verkopen of ik moet een seizoentje wachtenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
Wat is je budget?
Ik heb CSKA Sofia met 18 - 0 verslagen in de groepsfase van de Champions League. Verder heb ik ook eens Auckland City met 17 - 0 verslagen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.
Kan iemand dit nog verbeteren?
Heey mooie wedstrijd hoor goed gedaan![]()
![]()
maar hoe krijg je sown mooie achtergrond.....![]()
![]()
dat wil ik ook wel.....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |