Omdat ik m'n pc opnieuw geinstalleerd heb, ben ik ook maar met 'n nieuwe club begonnen. Ik wil met PSV ver komen. 't Budget is niet geweldig, maar met zo'n 4 miljoen en enkele uitgaande transfers heb ik Perez (AZ wilde 'm kwijt, hij zou niet goed genoeg zijn
![]()
), v.d. Borre (laat tot nu toe niets van z'n talentenstatus zien) en Evandro Roncatto (heeft 'n paar goeie wedstrijden gehad na 'n stroef begin, maar ik laat m'n winnende elftal nu even staan, dus met hem op de bank) aangetrokken. De start is allesbehalve florisant met als dieptepunt 'n kansloze nederlaag thuis tegen Fenerbache van 2-0. 't Lijkt erop dat ik me redelijk aan 't herpakken ben op 't moment, 5-0 uitoverwinning tegen Utrecht, de leiders van de Eredivisie op dat moment.
Heb Raul Bravo (linksbackpositie) en Freddy Guarin aangetrokken, ze komen respectievelijk in de januari-periode en 't einde van 't seizoen. Ik wilde voor Zonneveld gaan (Lodewijkx is jammergenoeg 'n regen), maar NAC vraagt daar teveel geld voor naar mijn mening.
Hopelijk ga ik vanaf nu de stijgende lijn inzetten