abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:10:10 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775371
Dat heb ik weer. Begin ik een nieuwe game bij de enige sympathieke duitse club. Breekt mijn eerste keeper zijn been in een oefenwedstrijdje.

Kan niet eens injectie's geven
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:13:09 #277
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33775467
dus nu moet je Remy Brugts maar halen
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:20:43 #278
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33775749
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef PirE het volgende:
Dat heb ik weer. Begin ik een nieuwe game bij de enige sympathieke duitse club. Breekt mijn eerste keeper zijn been in een oefenwedstrijdje.

[[url=http://xs62.xs.to/pics/06015/grmbl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Kan niet eens injectie's geven
Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?
- "I need Tipi for my bunghole" -
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:21:41 #279
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775785
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef mordradead het volgende:
dus nu moet je Remy Brugts maar halen
Ja, lijkt me handig als die jongen over 3 jaar net zo goed is als mijn 1e keeper . Ik heb gelukkig nog een goede 34 jarige reservekeeper en in het jeugdteam zit ook nog een groot talent (maar die is ook geblesseerd). Ik heb 6 keepers bij Koln en nu dus 4 geblesseerd.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:23:44 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33775849
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Hoe wil je iemand met 'n gebroken been injecties geven zodat ie nog 'n paar wedstrijden meekan?
Werken voor zijn geld, dat moet ie . Keepen doe je met handen, niet met je been . Ik zou zeggen, hop in het gips. Spuit erin en op de goal
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:07:14 #281
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33777400
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef PirE het volgende:

[..]

Werken voor zijn geld, dat moet ie . Keepen doe je met handen, niet met je been . Ik zou zeggen, hop in het gips. Spuit erin en op de goal
Ik ben inmiddels overleden
pi_33792753
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef mordradead het volgende:
Ik heb het vorige seizoen Remy Brugts van Barendrecht aangetrokken en hij begint zich steeds verder te ontwikkelen. Ik denk dat hij prima bruikbaar is voor de lagere clubs hij is op dit moment bijna mijn 1e keeper qua stats voorbijgestreefd en zal binnen 3 seizoenen mits zjin ontwikkeling doorgaat mijn 1e keeper worden.
Bestaat die echt? Nooit van gehoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:05:29 #283
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33807034
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bestaat die echt? Nooit van gehoord.
Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrecht volgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:

Ja, zo kom je nog eens ergens
Op dit moment zijn dit zijn statistieken bij mij:

In mijn eerste seizoen premier league ben ik uiteindelijk 8e geworden en ik kan daar redelijk tevreden mee zijn Voor het komende seizoen lopen er een aantal contracten af die niet verlend zullen worden en in ieder geval Ugur Yildlrim (gratis) komt mij versterken en Glen Johnson (4.3miljoen) ook, hoogstwaarschijnlijk komt Hedwiges Maduro (3miljoen) mij ook versterken maar dat is nog niet helemaal rond verder kijk ik nog een beetje rond de op de transfermarkt

[ Bericht 30% gewijzigd door mordradead op 07-01-2006 20:40:49 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_33821006
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:

[..]

Volgends deze site is hij dus keeper van het 2e elftal in Barendrecht volgens dezelfde site zou hij deze jongeman zijn:
[afbeelding]
Met zn fans op de foto
  zondag 8 januari 2006 @ 12:46:53 #285
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33827844
Met PSV in 't eerste seizoen kampioen geworden. Op doelsaldo voor Ajax gebleven De CL-groepsfase niet overleefd, maar wel makkelijk 3e geworden. Dus door in de UEFA-cup, alwaar ik in de halve finale strandde tegen Sporting Lissabon, de latere winnaar. Thuis 2-0 gewonnen, maar uit in de laatste minuut de 3-0 tegen gekregen, heel spijtig.

Voor komend seizoen 'n aantal talenten uit Zuid-Amerika gehaald, ben benieuwd of m'n scouts hun werk hebben gedaan. Ik hoop ook Koné en Huntelaar aan m'n selectie toe te kunnen voegen, al ben ik bang dat dat niet haalbaar is (misschien één van beiden).
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_33828400
Ik ben nooit een cm/fm-spel zo rampzalig begonnen! Eerst 2-0 verliezen en daarna 3-0....ik heb alles laten staan, alleen wat nieuwe looprichtingen bepaald en 2 spelers van positie gewisseld. Vervolgens 2-0 winst, 6-1 winst en 1-2 winst. Komt wel goed dus. Forza Köln!
pi_33832594
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja, zo kom je nog eens ergens
Op dit moment zijn dit zijn statistieken bij mij:
[afbeelding]
Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.

Maar zit ie officieel in de database ook? Erg vreemd verhaal. Want hij maakt dus totaal geen kans op Barendrecht 1 of wat dan ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 16:39:12 #288
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33835178
Heb net met Lokomotiv Moscow de finale van de Euro Cup gehaald . Ik moest tegen Real Madrid en de thuiswedstrijd was 1-1 (Robinho scoorde in de 94e minuut de gelijkmaker). Ik moest dus scoren in Bernabeu. En dat lukte. Het werd nog even spannend toen Real in de laatste paar minuten ineens 2x scoorde. De matchstats. Zoals je ziet, een fantastisch staaltje van russisch countervoetbal.

En in de finale speel ik tegen PSV . In de kwartfinale heb ik Feyenoord al uit het toernooi geschopt .

Kijken of de Euro Cup voor de 2e keer kan winnen in 3 jaar. Heb hem in seizoen 1 al gewonnen met FC Steaua Bucharest.
pi_33836953
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.

Kan iemand dit nog verbeteren?

Heey mooie wedstrijd hoor goed gedaan

maar hoe krijg je sown mooie achtergrond.....
dat wil ik ook wel.....
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
  zondag 8 januari 2006 @ 17:36:19 #290
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33837213
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:
Ik heb zojuist in de World Club Championships een of andere club uit Australië verslagen met 17-0.

dat wil ik ook wel.....
Met 17-0 winnen is trouwens ook erg goed. Ik kom niet verder dan een 6-0 uitwinst tegen GAK in de Euro Cup groepsfase. Vriendschappelijk lukt een 10-0 wel maar die tel ik niet.

Aurora skin downloaden en installeren

http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4663
pi_33837461
Oke kerel heel erg bedankt
pi_33837642
ik weet ook nog wel een goed talent

het nadeel is alleen dat hij nog 16 is dan kun je hem met veel clubs niet kopen
je kan wel wachten tot hij 18 is ik raad je aan us te gaan kijken bij hem...

zijn naam is : Jonathas
  zondag 8 januari 2006 @ 18:10:23 #293
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33838465
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens de officiele clubsite is good old Jan-Willem den Otter gewoon de keeper van Barendrecht 2 hoor. Inmiddels zit deze vedette in Barendrecht 3.

Maar zit ie officieel in de database ook? Erg vreemd verhaal. Want hij maakt dus totaal geen kans op Barendrecht 1 of wat dan ook.
Hij zit er officieel volgens mij wel in, ik vind hem en een vriend van me ook
Bernie en ik zijn tof.
pi_33839142
heeeey

weet er iemand misschien nog een goede rechst back voor mij
ik heb namelijk een rechtsback maar die word al oud
dus als je wat weet zeg het a.u.b.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:36:13 #295
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33839166
Wat is je budget?
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:41:37 #296
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33839320
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef tjakvandiek het volgende:
heeeey

weet er iemand misschien nog een goede rechst back voor mij
ik heb namelijk een rechtsback maar die word al oud
dus als je wat weet zeg het a.u.b.
Hosain Kaebi (Iran). Kan overal op rechts uit de voeten en hij doet het erg goed voor mijn team. Ik weet niet of hij in je database zit. Hij zal niet echt duur zijn (als hij nog steeds in Iran zit)
pi_33841382
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef tjakvandiek het volgende:
Oke kerel heel erg bedankt
Probeer ook de Turnstyle skin 06, beinvloed door Aurora. Maar persoonlijk vind ik die mooier.
pi_33845144
oke maar waar kan ik die vandaan halen dan...?
pi_33845621
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
Wat is je budget?
mijn budget is 5 miljoen dus ik moet even wat verkopen of ik moet een seizoentje wachten
  zondag 8 januari 2006 @ 21:26:11 #300
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_33845745
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef tjakvandiek het volgende:

dat wil ik ook wel.....
Ik heb CSKA Sofia met 18 - 0 verslagen in de groepsfase van de Champions League. Verder heb ik ook eens Auckland City met 17 - 0 verslagen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')