Mijn oma [83] gaat een clitpiercing laten zettenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
een clitpiercing? Kan iemand mij dat misschien uitleggen?
Volgende Hools wordt opgedragen aan haar buurvrouwquote:
Die is inderdaad echt te erg. Rob is het huis uitgestemt en hij zit te rouwen alsof z'n partner na 30 jaar huwelijk is overleden en nooit meer zal zienquote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit nu de herhaling van BB te kijken maar wat is Joost toch een mietje zeg,ongelooflijk
Had zijn reactie moeten zien toen Rob al na 1 dag weg moestquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die is inderdaad echt te erg. Rob is het huis uitgestemt en hij zit te rouwen alsof z'n partner na 30 jaar huwelijk is overleden en nooit meer zal zien
Toen was ie heel beleefd en zei : 'All in the game 'quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had zijn reactie moeten zien toen Rob al na 1 dag weg moest
Ik ook vond het zo'n misselijke vent,echt zo'n "effe knuffelen" figuurquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
ik juich nog steeds dat Rob eruit is
Doe het laatste maar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik hier mijn nieuwe jurkje, muts en clitpiercing komen laten zien?
Nee, na mijn werk als mod nog steeds niets vervangends gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
nog geen werk gevonden golfer?
op mijn forum ligt er nog een vacature open, verdient alleen niet zo goed als hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, na mijn werk als mod nog steeds niets vervangends gevonden.
Volgens de telling van Arcee is dit dus deel 990 pas en hebben we er nog 10 te gaan tot deeltje 1000.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, wat gaat het hard met de Hoolsjes zeg
900 + 10 = 910 + 90 = 1000quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de telling van Arcee is dit dus deel 900 pas en hebben we er nog 10 te gaan tot deeltje 1000.
Ik heb mijn typo al hersteld.quote:
Trusteh Tong!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ga ik slapen.
Trusten nachtuilen
Ik doe alleen ff bijdehandquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
ik juich nog steeds dat Rob eruit is
Nou ja, eigenlijk alleen het eerste seizoen BB gekeken, daarna snel afgehaakt ..... duik zo ook maar eens mn nest inquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
je mist niets eik,maar een saaie bedoeling dit jaar
FA misschien iets voor jouquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, na mijn werk als mod nog steeds niets vervangends gevonden.
dan heb je Linda, Lieske en Natalie dus gemistquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik begrijp dat ik BB niet heb gevolgd dit jaar
Ik hoorde gisteren een theorie......quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:03 schreef just me het volgende:
Uuurtje later naar school ivm Sinterklaas
voorlopig slaapt hij vooral erg veel, dus ik kan nu redelijk rustig vanaf thuis mijn werk doen. En slapen is goed voor zieke ventjesquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:03 schreef just me het volgende:
succes met improviseren Againzender, maar hopen dat Axel snel opknapt !
Carmen ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:46 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
Axel nog steeds ziek, dat wordt improviseren met het werk vandaag
Ah, dat is jammer. Maar 100 is wel een mooie leeftijd.quote:
En wat kost dat geintje??quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef DarkShine het volgende:
Terug van de tandarts, alles in orde
Geen id, zit nu nog in mijn verzekering.quote:
tussen het werk door, natuurlijkquote:
quote:Daar zit je dan, op een oude houten veilingkist, te genieten van een lekker bakje koffie. Als je om je heen kijkt zie je één grote puinzooi. Maar jah, wat wil je? Pas een nieuw huis gekocht en nog druk bezig met de verbouwing.
Het is een al oud en simpel appartement. Woonkamer, slaapkamer, douche en keuken. Meer heb je toch niet nodig? Balkonnetje voor met uitzicht op de Rijn en de Eusebius kerk.
Arnhem, wie had ooit gedacht dat je daar zou neerstrijken. Opgegroeid in een klein dorp zo’n 15 km verderop. Je zei nog tegen jezelf: “De stad, daar zou ik nooit kunnen leven”. “De stad, daar kan het toch nooit gezellig zijn?” Stad, grauw, vies en onpersoonlijk. Zo kijk je er tegenaan als dorpsjongen.
Wat is er mis met je rug dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef borisz het volgende:
mogge vanuit school nog![]()
Ik ben nu express frans aan het missen
met mij gaat alles goed. gelukkig is mijn rug beter geworden ten opzichte van vorig jaar![]()
en dan vind je een staatlot en dan koop je een boerderij en ga je weer terug naar het plattelandquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:47 schreef Lionheaad het volgende:
Mijn begin voor een kerstverhaal:
[..]
Da's wel heel makkelijk....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan vind je een staatlot en dan koop je een boerderij en ga je weer terug naar het platteland
.....en ze leefde nog lang en gelukkig
Goed opletten hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:21 schreef dndiek het volgende:
Het is tijd om naar mijn laatste colleges van dit jaar te gaan
wat wil je allemaal meemaken dan ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Da's wel heel makkelijk....![]()
Nee, moet toch wel iets beters kunnen bedenken...
nee, te makkelijk..... Ik dacht meer aan een bom die op het huis valt. Het is winter '44....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat wil je allemaal meemaken dan ?
een verborgen schat in je huis ?
woon je een brug te verquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee, te makkelijk..... Ik dacht meer aan een bom die op het huis valt. Het is winter '44....
leest lekker weg...heb alleen niet op de spelling gelet !quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De eerste opzet is al af Bjoor....
Kijk hier maar als je het wil lezen...
De bubbels stijgen nu al naar je hoofd?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:40 schreef Againzender het volgende:
ingelaqste bijeenkomsten met champagne zijn ok
bedankt !quote:
Dankquote:
ik bne heljkmaakl niet zo denkt als je dronkne dat ik bnequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef Vom het volgende:
[..]
De bubbels stijgen nu al naar je hoofd?
HEE Dat zijn mijn teksten jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
ik bne heljkmaakl niet zo denkt als je dronkne dat ik bne
hoest met uw ruggegraat ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, leest: voor alle mascottes die ziek zijn
Sinterklaas was toch gisterquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:oi
meneer Frits
zo hard aan het werk hier thuis, veel bomen aan her snoeien en neerhalen, ben al de hele dag aan het slepn met takken enzo en dat met 4 uurtjes slaap
ben al beetje nerveus voor vanvond
Nou nou, doe maar rustig. Zolang ik er patent op heb, zijn het MIJN tekstenquote:
geloof het nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, moest er nog iets anders aan de banner van Maud veranderen?
Ho Ho Ho, volgens het PCT is het altijd nog MIJN patent hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou nou, doe maar rustig. Zolang ik er patent op heb, zijn het MIJN teksten![]()
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaarquote:
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, volgens het PCT is het altijd nog MIJN patent hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, ook weer thuis is.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef dndiek het volgende:
[..]Bos
kun jij ff naar het Jong Fok topic kijken
klopt ook wel, ben ik nog steeds niet, maar dat plaatje van het tenue was niet goed volgens jullie, maar ik weet niet wat ik er nog aan kan doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaar![]()
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaar![]()
ja maar ja maar ja maar .......... we proberen gewoon mee te denken hoequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.
Beetje aan mijn banners zitten
Ow jee, de banner is al niet meer waar ie zatquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.
Beetje aan mijn banners zitten
Melliequote:
Ik zing gezellig met je mee...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:38 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem zingt: "leren is kut, ole 3x"
Hoe was het?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:12 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is er weer van eerste dag op het werk
Ze verzinnen altijd van die k*t-smoezen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat kan een balletje toch raar rollen.....
Bedrijf uit Eindhoven (Fluke) waar ik zo'n goed gevoel bij had dat ze me wilden hebben, vinden me te ambitieus.........
Te ambitieus...... ? Waat een bullshit!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Bedrijf uit Eindhoven (Fluke) waar ik zo'n goed gevoel bij had dat ze me wilden hebben, vinden me te ambitieus.........
Wel leuk. Niet om mijn hele leven te blijven maar het is ook maar tijdelijk.quote:
Ach dat Oranje niet in pot 1 zit, zat denk ik wel in de lijn der verwachtingen, aangezien we het vorige WK er niet bij waren. Dat de overige indeling op Geografische grond is gedaan, vind ik wel prima.quote:
pot 2 tochquote:
In pot 2 zitten de landen die gerangschikt zijn na de landen uit pot 3. Dat je het niet verkeerd begrijpt.quote:
Ja, lees net hoe ze de loting hebben gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
In pot 2 zitten de landen die gerangschikt zijn na de landen uit pot 3. Dat je het niet verkeerd begrijpt.
Fuck themquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen. Via direct wonen...dus erg duur. Als je veel te besteden hebt moet je daar eens binnenstappenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:36 schreef tuindwerg het volgende:
Jeetje Franky, wat een kutsmoes!
Pssst, Clauwheee... las ik iets in de vorige Hools over een kamer waar je uit wil? Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen!
Ja, dat is zoquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:57 schreef dndiek het volgende:
Ach ja wat maakt zo'n indeling nou uit.... om kampioen te worden moet je van iedereen (kunnen) winnen
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen.
Mja je moet wat meer rekening met elkaar houden. Ik kan bijv niet de hele tijd op mijn gitaar gaan pingelen, das jammerquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...
Daarom zei ik gisteren, ik was hier liever gisteren al weg geweest. Het gaat nu echt irriteren. Noca niet, maar de kleine ruimte dan hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...
Mmm, erg duur matcht niet echt met mijn financiën vrees ik. Jammer!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen. Via direct wonen...dus erg duur. Als je veel te besteden hebt moet je daar eens binnenstappen
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Mmm, erg duur matcht niet echt met mijn financiën vrees ik. Jammer!![]()
Zeker als je nog student bent denk ik...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.
Damn das idd erg veel voor 30 m2quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.
veel plezier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:26 schreef Bos81 het volgende:
* Bos gaat naar Eindhoven
Forza PSV
tot morgen
Holy fuck. In Groningen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zou er geld bij willenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij betalen ¤450,- (ex. service) voor een dikke 75 m2.
Midden in het centrum van Weert ook nog!
Is nog best veel, al valt het voor Rotterdam nog wel mee dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou er geld bij willen
Ik betaal 315incl voor 22m2 + eigen douche en badkamer in het centrum van Rotterdam.
Oeh, gezellig. Dat onderwerp spreekt mij zeer aan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Vies? Ik wil met Noca over het broeikaseffect praten![]()
niet lang genoegquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Hee, mijn MSN knalt er uit.
Of FC Twentequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt zo'n opmerking die eigenlijk meer bij Ajax past op het moment.
Kom op zeg!quote:
In Breda wonen en vlakbij NAC zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kom op zeg!
Uitzicht op de kerk vanuit de woonkamer
De kroegen op 1 minuut afstand (maar niet de overlast van de kroegen)
Alle winkels op max. 5 minuten (inclusief de supermarkten)
Wat wil je nog meer?
3 gezusters -> gezellig ondanks de softe housemuziek (maar alles beter dan RnB of Ski Hut). en de draaiende bar was ook wel lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
He Franky, waar was je nou geweest zaterdag?
Mooizo,quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
3 gezusters -> gezellig ondanks de softe housemuziek (maar alles beter dan RnB of Ski Hut). en de draaiende bar was ook wel lachen.
Daarna naar de parade en dan de kroeg links van de Cuba Libré, zeer gezellig (ondanks de zatte geit die me op Johny Knoxville vond lijken)
En als laatste naar de Carousel, maar dat idee hadden meer mensen, veels te druk.
Maar wel een super avond gehad, de BaCootjes smaakte goed!
Kijk uit, je rug!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dan is het goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die ligt nog steeds in [afbeelding]
Die lampen spelen thuisquote:
Mag die naam nauwelijks hebben.quote:
Nee waar zie je dat dan Canalplusquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gadverdamme Essien
Iemand die overtreding al gezien?
Zal ome Steef wel gescout hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef DeTolk het volgende:
Hoe die Robert ooit aan een profcontract is gekomen snap ik niet.
Je had gelijk, ik werd wakker in de 90e minuutquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Boezelaar, je valt vanzelf in slaap bij PSV.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je had gelijk, ik werd wakker in de 90e minuut
Past dat danquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:47 schreef SCH het volgende:
Het is best gezellig - ik pak er zak Nibbits bij, die je om je vingers kan doen
Tosti'squote:
Is die afwas al klaar?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef vegeta het volgende:
haaaaaaallo mensen.
Alles goed met iedereen hier?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die is zeker klaar.quote:
het was ook een retorische vraagquote:
een extra rondje bier kan nooit kwaad iddquote:
ach, ze zijnm et florisantere cijfers al vaak zat uitgeschakeld geweestquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 3 vd poule
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 4 vd poule
Een negatief doelsaldo
In 6 wedstrijden 4 hele doelpunten maken
maar evengoed welkom bij de laatste 16
op Meneer Frits dan maar !
lekker boeiendquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief doelsaldo
En dat allemaal dankzij het gouden pikkie van Guus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief doelsaldo
nee dat zou er bij moeten komen zegquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef Bjoro het volgende:
gun het jullie ook zeker, veel meer dan SCHalke en Fenerbahce hoor !
Zegt een Ajaciedquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief doelsaldo
Gelukkig doet jouw mening er ook niet toequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Gun het jullie absoluut niet, maar goed, dat is mijn mening dan he...
Welkom bij de laatste 16, het is daar best gezellig hoor...
Terecht door naar de laatste zestien en 10 gescoord.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terecht door naar de laatste zestien en 10 gescoord.
Wel even de scheiding tussen competitie en CL zien he.
ach dan had je misschien weer van schalke gewonnen, en die 3-0 was ook geflateerdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, Arsenal won natuurlijk ook met twee keer 5-0 van Thun.
psv heeft gewoon geluk gehad uit bij Milan, anders was het einde verhaal geweest. En dat is niet de kwaliteit van Fenerbahce of Schalke geweest, maar wie met twee keer 3-0 een uitwedstrijd verliest kan niet spreken van ongeluk als het zich toch plaatst.
In Milan vond ik dat wel meevallen. In Istanbul was er wat pech met die rode kaart, daarna wel weggespeeld.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:gelfateerd vind ik nog al wat...
psv is drie keer uit weggespeeld...
ach kom uit bij schalke is PSV echt niet weggespeeldquote:Op woensdag 7 december 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:gelfateerd vind ik nog al wat...
psv is drie keer uit weggespeeld...
Succes morgen met je tentamenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar bed.
Morgenochtend tentamen maar even doornemen, morgenmiddag maar weer aan de bak.
Trusten
Zeker wel. Op die ruime zege was niets af te dingen, psv was daar gewoon niet goed genoeg. En psv is ook niet zo goed als de resultaten doen vermoeden.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach kom uit bij schalke is PSV echt niet weggespeeld![]()
Als Ajax morgen verliest van Arsenal, dan heeft Ajax in een "makkelijkere" poule evenveel punten gehaald als PSV. Het grote verschil zou dan zijn dat PSV tegen de nummer 1 in de poule 4 punten pakt en van de nummer 3 en 4 het onderling resultaat op doelsaldo verliest. Ajax zou op onderling resultaat alleen van Arsenal verliezen, maar het resultaat is hetzelfde....quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terecht door naar de laatste zestien en 10 gescoord.
Wel even de scheiding tussen competitie en CL zien he.
nee idd ze waren niet goed, maar zijn niet weggespeeld. Want zo veel beter was Schalke ook niet. 1-0 was een betere verhouding geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker wel. Op die ruime zege was niets af te dingen, psv was daar gewoon niet goed genoeg. En psv is ook niet zo goed als de resultaten doen vermoeden.
En PSV ook niet. Alleen jammer dat de goodwill show van Guus Hiddink de laatste jaren zijn vruchten heeft afgeworpen bij PSV. Klinkt misschien calimero, maar bij de Eindhovenaren lijkt alles allemaal geweldig te zijn, terwijl dat absoluut niet zo is.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest van Arsenal, dan heeft Ajax in een "makkelijkere" poule evenveel punten gehaald danPSV. Het grote verschil zou dan zijn dat PSV tegen de nummer 1 in de poule 4 punten pakt en van de nummer 3 en 4 het onderling resultaat op doelsaldo verliest. Ajax zou op onderling resultaat alleen van Arsenal verliezen, maar het resultaat is hetzelfde....
En zo'n geweldig voetbal heeft Ajax in de CL ook niet laten zien![]()
alleen zijn de resultaten wel geweldig, en daar draait het tenslotte omquote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En PSV ook niet. Alleen jammer dat de goodwill show van Guus Hiddink de laatste jaren zijn vruchten heeft afgeworpen bij PSV. Klinkt misschien calimero, maar bij de Eindhovenaren lijkt alles allemaal geweldig te zijn, terwijl dat absoluut niet zo is.
Ik zeg ook nergens dat PSV wel goed voetbal spelen, het is alleen zo ontzettend effectiefquote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En PSV ook niet. Alleen jammer dat de goodwill show van Guus Hiddink de laatste jaren zijn vruchten heeft afgeworpen bij PSV. Klinkt misschien calimero, maar bij de Eindhovenaren lijkt alles allemaal geweldig te zijn, terwijl dat absoluut niet zo is.
Waarom zeg je dit dan dndiek?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef dndiek het volgende:
En zo'n geweldig voetbal heeft Ajax in de CL ook niet laten zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |