Mijn oma [83] gaat een clitpiercing laten zettenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
een clitpiercing? Kan iemand mij dat misschien uitleggen?
Volgende Hools wordt opgedragen aan haar buurvrouwquote:
Die is inderdaad echt te erg. Rob is het huis uitgestemt en hij zit te rouwen alsof z'n partner na 30 jaar huwelijk is overleden en nooit meer zal zienquote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit nu de herhaling van BB te kijken maar wat is Joost toch een mietje zeg,ongelooflijk
Had zijn reactie moeten zien toen Rob al na 1 dag weg moestquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die is inderdaad echt te erg. Rob is het huis uitgestemt en hij zit te rouwen alsof z'n partner na 30 jaar huwelijk is overleden en nooit meer zal zien
Toen was ie heel beleefd en zei : 'All in the game 'quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had zijn reactie moeten zien toen Rob al na 1 dag weg moest
Ik ook vond het zo'n misselijke vent,echt zo'n "effe knuffelen" figuurquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
ik juich nog steeds dat Rob eruit is
Doe het laatste maar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik hier mijn nieuwe jurkje, muts en clitpiercing komen laten zien?
Nee, na mijn werk als mod nog steeds niets vervangends gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
nog geen werk gevonden golfer?
op mijn forum ligt er nog een vacature open, verdient alleen niet zo goed als hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, na mijn werk als mod nog steeds niets vervangends gevonden.
Volgens de telling van Arcee is dit dus deel 990 pas en hebben we er nog 10 te gaan tot deeltje 1000.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, wat gaat het hard met de Hoolsjes zeg
900 + 10 = 910 + 90 = 1000quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de telling van Arcee is dit dus deel 900 pas en hebben we er nog 10 te gaan tot deeltje 1000.
Ik heb mijn typo al hersteld.quote:
Trusteh Tong!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ga ik slapen.
Trusten nachtuilen
Ik doe alleen ff bijdehandquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
ik juich nog steeds dat Rob eruit is
Nou ja, eigenlijk alleen het eerste seizoen BB gekeken, daarna snel afgehaakt ..... duik zo ook maar eens mn nest inquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
je mist niets eik,maar een saaie bedoeling dit jaar
FA misschien iets voor jouquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, na mijn werk als mod nog steeds niets vervangends gevonden.
dan heb je Linda, Lieske en Natalie dus gemistquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik begrijp dat ik BB niet heb gevolgd dit jaar
Ik hoorde gisteren een theorie......quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:03 schreef just me het volgende:
Uuurtje later naar school ivm Sinterklaas
voorlopig slaapt hij vooral erg veel, dus ik kan nu redelijk rustig vanaf thuis mijn werk doen. En slapen is goed voor zieke ventjesquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:03 schreef just me het volgende:
succes met improviseren Againzender, maar hopen dat Axel snel opknapt !
Carmen ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:46 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
Axel nog steeds ziek, dat wordt improviseren met het werk vandaag
Ah, dat is jammer. Maar 100 is wel een mooie leeftijd.quote:
En wat kost dat geintje??quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef DarkShine het volgende:
Terug van de tandarts, alles in orde
Geen id, zit nu nog in mijn verzekering.quote:
tussen het werk door, natuurlijkquote:
quote:Daar zit je dan, op een oude houten veilingkist, te genieten van een lekker bakje koffie. Als je om je heen kijkt zie je één grote puinzooi. Maar jah, wat wil je? Pas een nieuw huis gekocht en nog druk bezig met de verbouwing.
Het is een al oud en simpel appartement. Woonkamer, slaapkamer, douche en keuken. Meer heb je toch niet nodig? Balkonnetje voor met uitzicht op de Rijn en de Eusebius kerk.
Arnhem, wie had ooit gedacht dat je daar zou neerstrijken. Opgegroeid in een klein dorp zo’n 15 km verderop. Je zei nog tegen jezelf: “De stad, daar zou ik nooit kunnen leven”. “De stad, daar kan het toch nooit gezellig zijn?” Stad, grauw, vies en onpersoonlijk. Zo kijk je er tegenaan als dorpsjongen.
Wat is er mis met je rug dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef borisz het volgende:
mogge vanuit school nog![]()
Ik ben nu express frans aan het missen
met mij gaat alles goed. gelukkig is mijn rug beter geworden ten opzichte van vorig jaar![]()
en dan vind je een staatlot en dan koop je een boerderij en ga je weer terug naar het plattelandquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:47 schreef Lionheaad het volgende:
Mijn begin voor een kerstverhaal:
[..]
Da's wel heel makkelijk....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan vind je een staatlot en dan koop je een boerderij en ga je weer terug naar het platteland
.....en ze leefde nog lang en gelukkig
Goed opletten hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:21 schreef dndiek het volgende:
Het is tijd om naar mijn laatste colleges van dit jaar te gaan
wat wil je allemaal meemaken dan ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Da's wel heel makkelijk....![]()
Nee, moet toch wel iets beters kunnen bedenken...
nee, te makkelijk..... Ik dacht meer aan een bom die op het huis valt. Het is winter '44....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat wil je allemaal meemaken dan ?
een verborgen schat in je huis ?
woon je een brug te verquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee, te makkelijk..... Ik dacht meer aan een bom die op het huis valt. Het is winter '44....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |