Ik stond versteld van het laag niveau van mijn TVP!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:59 schreef DeTolk het volgende:
Damn wat?
Ik was ook wel heel lang verdwenen inderdaad! Een lege postgeschiedenis enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje, dan is ze al lang niet hier geweest als jij haar niet kent...
Maar je blijft nu wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik was ook wel heel lang verdwenen inderdaad! Een lege postgeschiedenis enzo...![]()
En mijn profiel klopte ook niet meer, het is zo'n anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst actief was schat ik zo.![]()
Als Tong mailt dan zit de hele stad zonder stroom?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat duurt even, hij heeft dan ook geavanceerde mailtechnieken
Dan ligt idd heel zaltbommel plat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als Tong mailt dan zit de hele stad zonder stroom?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:56 schreef DeTolk het volgende:
Mail van JustMe en Noca ontvangen
Tong nog niet....
Anders kijk je gewoon ff met je goeie oog door je leesbril ipv met je glazen oogquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajaxno.1,zucht,waar is de tijd gebleven![]()
doegewoon man, met je sentimentele gedoequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
ttsssss beetje Tong pesten. Stop maar met zeuren, Tong zn postduif is allang onderweg.
[..]ja idd lang niet meer gezien
daar heb je eigenlijk wel gelijk in mister. Ik zal gewoon doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doegewoon man, met je sentimentele gedoe
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Anders kijk je gewoon ff met je goeie oog door je leesbril ipv met je glazen oog![]()
quote:
En dat komt er zo maar in 1 keer uitrollenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Mijn e-mail is stuk, kan wel verzenden maar niet ontvangen. Als je me wil mailen doe het dan via m'n hotmail.
Zodra ik ongeveer 30+ aanmeldingen heb ga ik de lootjes versturen. Begin volgende week ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef Blumchen het volgende:hoi
Wanneer worden de lootjes gedaan enzo, want het misschien wel slim om het iets van te voren te doen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zodra ik ongeveer 30+ aanmeldingen heb ga ik de lootjes versturen. Begin volgende week ofzo.
Ik sta niet in de lijst van de OP toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef DeTolk het volgende:
Vom , je zit er allang bij.
En Tong, je mail adres staat er nu bij.
Ik geloof niet dat iedereen het trekt om zoiets te doen,leuk idee verder wel hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
kom op mensen sturen die mailtjes !
kost ook zoveel moeite om ff een mailtje te sturenquote:Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen het trekt om zoiets te doen,leuk idee verder wel hoor.
het typen van deze 2 mailtjes kost waarschijnlijk net zo veel tijd als het iets doms schrijven over iemand anders (bijv. mijzelf !)quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef DutchGooner het volgende:
een mailtje versturen is de moeite niet maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die geen zin hebben om iets te gaan schrijven over iemand,zoals ik.
Leescht de OP van het eerste topicquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:28 schreef Lionheaad het volgende:
En wat gaat er dan gebeuren ??
Wanneer weten we meer ??
Ben niet zo goed in teruglezenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:30 schreef DeTolk het volgende:
Het is dus het volgende idee geworden:
De bedoeling is dat iedereen die in HOOLS post ( en niet 1 of 2 keer per jaar ), een e-mailtje stuurt naar HOOLS1000@hotmail.com.
Vervolgens verzend ik iedereen "sinterklaas-lootjes".
Het is dan de bedoeling om over diegene die jij in je mailbox krijgt een verhaaltje/gedichtje te schrijven die we dan in de 1000e HOOLS gaan presenteren
Had ik al gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Daarom heb ik 't maar voor je gedaan![]()
dan moet er maar eens over een hoolsverbod gedacht worden........quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:53 schreef Gollemrulez het volgende:
nee twordt em niet... mijn poezie zal dit keer aan de fanatici voorbij gaan.
laat maar. Het is nog vroeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef Suijk het volgende:
Dat zou wat zijn, als je bij iedere Sinterklaaslootjes verdeling alleen maar even aantallen mensen mag hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |