Ik stond versteld van het laag niveau van mijn TVP!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:59 schreef DeTolk het volgende:
Damn wat?
Ik was ook wel heel lang verdwenen inderdaad! Een lege postgeschiedenis enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje, dan is ze al lang niet hier geweest als jij haar niet kent...
Maar je blijft nu wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik was ook wel heel lang verdwenen inderdaad! Een lege postgeschiedenis enzo...![]()
En mijn profiel klopte ook niet meer, het is zo'n anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst actief was schat ik zo.![]()
Als Tong mailt dan zit de hele stad zonder stroom?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat duurt even, hij heeft dan ook geavanceerde mailtechnieken
Dan ligt idd heel zaltbommel plat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als Tong mailt dan zit de hele stad zonder stroom?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:56 schreef DeTolk het volgende:
Mail van JustMe en Noca ontvangen
Tong nog niet....
Anders kijk je gewoon ff met je goeie oog door je leesbril ipv met je glazen oogquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajaxno.1,zucht,waar is de tijd gebleven![]()
doegewoon man, met je sentimentele gedoequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
ttsssss beetje Tong pesten. Stop maar met zeuren, Tong zn postduif is allang onderweg.
[..]ja idd lang niet meer gezien
daar heb je eigenlijk wel gelijk in mister. Ik zal gewoon doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doegewoon man, met je sentimentele gedoe
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Anders kijk je gewoon ff met je goeie oog door je leesbril ipv met je glazen oog![]()
quote:
En dat komt er zo maar in 1 keer uitrollenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Mijn e-mail is stuk, kan wel verzenden maar niet ontvangen. Als je me wil mailen doe het dan via m'n hotmail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |