quote:Op donderdag 1 december 2005 17:07 schreef DeTolk het volgende:
Mailing List Update
-Bananenman
-Bjoro
-BliksemSchigt
-Bluezzz
-Blumchen
-Bos81
-Clauwheee
-DarkShine
-Da_Sandman
-dndiek
-Dos37
-Dylan Dog
-FrankyMcG
-golfer
-JaWi
-Lionheaad
-MrDoegewoon
-PascalHeister
-Rubbereend
-SCH
-Spideyman
-Suijk
-TerroRobbie
-The_Boezelaar
-Vaduz
Leuk inderdaad,quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:58 schreef DeTolk het volgende:Over een paar dagen is het zover, de 1000e HOOLS wordt dan geopend
En daarom lijkt het mij een leuk idee om iets te organiseren rondom dit heuglijke feit.
--------------------------------
Het is dus het volgende idee geworden:
De bedoeling is dat iedereen die in HOOLS post ( en niet 1 of 2 keer per jaar ), een e-mailtje stuurt naar HOOLS1000@hotmail.com.
Vervolgens verzend ik iedereen "sinterklaas-lootjes".
Het is dan de bedoeling om over diegene die jij in je mailbox krijgt een verhaaltje/gedichtje te schrijven die we dan in de 1000e HOOLS gaan presenteren
Wij jou ook, wij jou ookquote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef tuindwerg het volgende:
Ik was jullie aan het missen Boezelaar!![]()
* Bjoro komt ook aardig in de buurt met 81quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Net even wat namen ingevoerd, maar Tong is je 'naaste' concurrent denk ik met 89...
oh oke....sorry dan maarquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jammer dat Loek niet mee doet en ik dan aan zijn "lootje" trek
Dit is er wel 1quote:
Newbiequote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef Vom het volgende:
Uuuhm ik had ook al gemaild hoor![]()
Ik ben er al bij vanaf Hools 142 trouwens![]()
Zegt er eentje wat.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef tuindwerg het volgende:
Rubbereend is liev!![]()
Ik opende net mijn mail, en zag tot mijn grote verbazing een mailtje van hem! Natuurlijk kom ik weer even langs... En jeetje, wat zijn er opeens veel namen blauw!![]()
mn messen zijn opquote:
Die verkrijg je dan toch net als in Utrecht tijdens de meet. Nee, het is te kort dag, maar was leuk geweest of zoquote:
Golfert weet ervan dacht ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:52 schreef Bluezz het volgende:
Die messen he, hoor ik dat nog of zo een keer
aanvullig;quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Golfert weet ervan dacht ik
Enfin, die serveerster in dat eetcafe kwam alle borden enzo ophalen, en toen ze net weg wou lopen met dr handen vol trekt Rubbertje een etensmes boven tafel en sprak de legendarische woorden:
Hallo! Ik heb hier een mes.
Mooi momentje was het, ik weet zeker dat jij er nog was, want golfert kreeg toen nog bijna het bestek van het bord dat het meisje in handen had in zn nek gepleurt
dat deed Golfer ook ooit; Even wat reclame...quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:15 schreef Bluezz het volgende:
Het blijft een vaagverwarrend verhaal mensen...
Volgende week meer, maar nu eerstreclame
Loek en ajaxno.1,zucht,waar is de tijd geblevenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jammer dat Loek niet mee doet en ik dan zijn "lootje" trek
wat een gezeik zeg...quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Loek en ajaxno.1,zucht,waar is de tijd gebleven![]()
Geeft je moeder je te weinig aandacht?quote:
Jeetje, dan is ze al lang niet hier geweest als jij haar niet kent...quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:58 schreef DeTolk het volgende:
Tuindwerg?
Nog een vrouw in Hools?
is zij ook een echte Hoolie?
Post ook pas sinds maart ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje, dan is ze al lang niet hier geweest als jij haar niet kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |