quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Je kan ook een soort stukkie schrijven over alle Hools-posters natuurlijk
Ik wil er wel een aantal doen hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja VOM, leuk! Begin maar vast
je hebt inderdaad van die sites waar de (sinterklaas)lootjes random worden verdeeld zoals www.lootjestrekken.nlquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef DeTolk het volgende:
Vom, we kunnen ook lootjes trekken en dan allemaal een stukkie over een Hools-poster schrijven
Dan weet je niet wie wie heeft
en dat kan tot 40 deelnemers ( + jezelf )quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
je hebt inderdaad van die sites waar de (sinterklaas)lootjes random worden verdeeld zoals www.lootjestrekken.nl
Nou doe maar dan Tolkie! Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
en dat kan tot 40 deelnemers ( + jezelf )
Dankje dndiek!
Denk dat ik dan wel alle E-mail adressen moet hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nou doe maar dan Tolkie! Ben benieuwd!
quote:SCH
golfer
Bluezz
Da_Sandman
Dylan Dog
DIGGER
Dutch Gooner
tong 80
De Tolk
Vom
Method Mich
Bos81
Franky McG
Superheld
Bliksemschigt
VoreG/Inquistador87
dndiek
Tony Montana
clauwhee
noca
rubbereend
appelsientje
Vaduz
Mr Doegewoon/Ajaxnr1
Darkshine
borisz
pascalheister
bananenman
JaWi
pfaf
Heatwave
Dos37
the Boezelaar
terroRobbie
Cruoninga
Gollemrulez
Ambrosius
Spideyman
popolon
suijk
lionheaad
Doc
Mitt
Speed1971
LoekB
Eilanden
Legolas_Greenleaf
AirRaid
just me
blumchen
zjroentje
keeper
Harry!
Bjoro
DrDaggla
Denk dat de mensen zichzelf beter kunnen aanmelden in dit topic.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:41 schreef Vom het volgende:
FF een een greep uit de Hools-posters door de jaren heen
[..]
Inderdaad....quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Denk dat de mensen zichzelf beter kunnen aanmelden in dit topic.
Je hoeft niet mee te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Kutkliekje...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef Bjoro het volgende:
zal zo ff een mailtje sturen !
overigens staat mijn email in mijn profiel !
misschien kunnen we een kertliedje opnemen en dan een wedstrijdje doen tegen Katja en Bridget !
Doe maar een paar dozen .quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef DarkShine het volgende:
Misschien maar 's champagne bestellen in hools ipv. pils!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |