quote:Op donderdag 1 december 2005 17:07 schreef DeTolk het volgende:
Mailing List Update
-Bananenman
-Bjoro
-BliksemSchigt
-Bluezzz
-Blumchen
-Bos81
-Clauwheee
-DarkShine
-Da_Sandman
-dndiek
-Dos37
-Dylan Dog
-FrankyMcG
-golfer
-JaWi
-Lionheaad
-MrDoegewoon
-PascalHeister
-Rubbereend
-SCH
-Spideyman
-Suijk
-TerroRobbie
-The_Boezelaar
-Vaduz
Leuk inderdaad,quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:58 schreef DeTolk het volgende:Over een paar dagen is het zover, de 1000e HOOLS wordt dan geopend
En daarom lijkt het mij een leuk idee om iets te organiseren rondom dit heuglijke feit.
--------------------------------
Het is dus het volgende idee geworden:
De bedoeling is dat iedereen die in HOOLS post ( en niet 1 of 2 keer per jaar ), een e-mailtje stuurt naar HOOLS1000@hotmail.com.
Vervolgens verzend ik iedereen "sinterklaas-lootjes".
Het is dan de bedoeling om over diegene die jij in je mailbox krijgt een verhaaltje/gedichtje te schrijven die we dan in de 1000e HOOLS gaan presenteren
Wij jou ook, wij jou ookquote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef tuindwerg het volgende:
Ik was jullie aan het missen Boezelaar!![]()
* Bjoro komt ook aardig in de buurt met 81quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Net even wat namen ingevoerd, maar Tong is je 'naaste' concurrent denk ik met 89...
oh oke....sorry dan maarquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jammer dat Loek niet mee doet en ik dan aan zijn "lootje" trek
Dit is er wel 1quote:
Newbiequote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef Vom het volgende:
Uuuhm ik had ook al gemaild hoor![]()
Ik ben er al bij vanaf Hools 142 trouwens![]()
Zegt er eentje wat.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef tuindwerg het volgende:
Rubbereend is liev!![]()
Ik opende net mijn mail, en zag tot mijn grote verbazing een mailtje van hem! Natuurlijk kom ik weer even langs... En jeetje, wat zijn er opeens veel namen blauw!![]()
mn messen zijn opquote:
Die verkrijg je dan toch net als in Utrecht tijdens de meet. Nee, het is te kort dag, maar was leuk geweest of zoquote:
Golfert weet ervan dacht ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:52 schreef Bluezz het volgende:
Die messen he, hoor ik dat nog of zo een keer
aanvullig;quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Golfert weet ervan dacht ik
Enfin, die serveerster in dat eetcafe kwam alle borden enzo ophalen, en toen ze net weg wou lopen met dr handen vol trekt Rubbertje een etensmes boven tafel en sprak de legendarische woorden:
Hallo! Ik heb hier een mes.
Mooi momentje was het, ik weet zeker dat jij er nog was, want golfert kreeg toen nog bijna het bestek van het bord dat het meisje in handen had in zn nek gepleurt
dat deed Golfer ook ooit; Even wat reclame...quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:15 schreef Bluezz het volgende:
Het blijft een vaagverwarrend verhaal mensen...
Volgende week meer, maar nu eerstreclame
Loek en ajaxno.1,zucht,waar is de tijd geblevenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jammer dat Loek niet mee doet en ik dan zijn "lootje" trek
wat een gezeik zeg...quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Loek en ajaxno.1,zucht,waar is de tijd gebleven![]()
Geeft je moeder je te weinig aandacht?quote:
Jeetje, dan is ze al lang niet hier geweest als jij haar niet kent...quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:58 schreef DeTolk het volgende:
Tuindwerg?
Nog een vrouw in Hools?
is zij ook een echte Hoolie?
Post ook pas sinds maart ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje, dan is ze al lang niet hier geweest als jij haar niet kent...
Ik stond versteld van het laag niveau van mijn TVP!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:59 schreef DeTolk het volgende:
Damn wat?
Ik was ook wel heel lang verdwenen inderdaad! Een lege postgeschiedenis enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje, dan is ze al lang niet hier geweest als jij haar niet kent...
Maar je blijft nu wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik was ook wel heel lang verdwenen inderdaad! Een lege postgeschiedenis enzo...![]()
En mijn profiel klopte ook niet meer, het is zo'n anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst actief was schat ik zo.![]()
Als Tong mailt dan zit de hele stad zonder stroom?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat duurt even, hij heeft dan ook geavanceerde mailtechnieken
Dan ligt idd heel zaltbommel plat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als Tong mailt dan zit de hele stad zonder stroom?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:56 schreef DeTolk het volgende:
Mail van JustMe en Noca ontvangen
Tong nog niet....
Anders kijk je gewoon ff met je goeie oog door je leesbril ipv met je glazen oogquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajaxno.1,zucht,waar is de tijd gebleven![]()
doegewoon man, met je sentimentele gedoequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
ttsssss beetje Tong pesten. Stop maar met zeuren, Tong zn postduif is allang onderweg.
[..]ja idd lang niet meer gezien
daar heb je eigenlijk wel gelijk in mister. Ik zal gewoon doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doegewoon man, met je sentimentele gedoe
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Anders kijk je gewoon ff met je goeie oog door je leesbril ipv met je glazen oog![]()
quote:
En dat komt er zo maar in 1 keer uitrollenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Mijn e-mail is stuk, kan wel verzenden maar niet ontvangen. Als je me wil mailen doe het dan via m'n hotmail.
Zodra ik ongeveer 30+ aanmeldingen heb ga ik de lootjes versturen. Begin volgende week ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef Blumchen het volgende:hoi
Wanneer worden de lootjes gedaan enzo, want het misschien wel slim om het iets van te voren te doen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zodra ik ongeveer 30+ aanmeldingen heb ga ik de lootjes versturen. Begin volgende week ofzo.
Ik sta niet in de lijst van de OP toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef DeTolk het volgende:
Vom , je zit er allang bij.
En Tong, je mail adres staat er nu bij.
Ik geloof niet dat iedereen het trekt om zoiets te doen,leuk idee verder wel hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
kom op mensen sturen die mailtjes !
kost ook zoveel moeite om ff een mailtje te sturenquote:Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen het trekt om zoiets te doen,leuk idee verder wel hoor.
het typen van deze 2 mailtjes kost waarschijnlijk net zo veel tijd als het iets doms schrijven over iemand anders (bijv. mijzelf !)quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef DutchGooner het volgende:
een mailtje versturen is de moeite niet maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die geen zin hebben om iets te gaan schrijven over iemand,zoals ik.
Leescht de OP van het eerste topicquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:28 schreef Lionheaad het volgende:
En wat gaat er dan gebeuren ??
Wanneer weten we meer ??
Ben niet zo goed in teruglezenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:30 schreef DeTolk het volgende:
Het is dus het volgende idee geworden:
De bedoeling is dat iedereen die in HOOLS post ( en niet 1 of 2 keer per jaar ), een e-mailtje stuurt naar HOOLS1000@hotmail.com.
Vervolgens verzend ik iedereen "sinterklaas-lootjes".
Het is dan de bedoeling om over diegene die jij in je mailbox krijgt een verhaaltje/gedichtje te schrijven die we dan in de 1000e HOOLS gaan presenteren
Had ik al gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Daarom heb ik 't maar voor je gedaan![]()
dan moet er maar eens over een hoolsverbod gedacht worden........quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:53 schreef Gollemrulez het volgende:
nee twordt em niet... mijn poezie zal dit keer aan de fanatici voorbij gaan.
laat maar. Het is nog vroeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef Suijk het volgende:
Dat zou wat zijn, als je bij iedere Sinterklaaslootjes verdeling alleen maar even aantallen mensen mag hebben...
quote:
Idd, moet dat perse? Ik ben alleen goed in gedichtjes voor bepaalde usersquote:Op woensdag 7 december 2005 11:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb ook een leuke
Moet het perse een gedicht zijn trouwens?
Je hebt een neus?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb ook wel een leuke denk ik zo!
Ja , gaarne een gedicht.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb ook een leuke
Moet het perse een gedicht zijn trouwens?
nee, dat hoeft niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef Lionheaad het volgende:
Sinterklaaas gedicht toch niet hoop ik??
Sint en Piet zaten te denken.....bla die bla die bla![]()
Bij de 100ste is het namelijk bijna kerst...
een kerstgedicht dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef Lionheaad het volgende:
Sinterklaaas gedicht toch niet hoop ik??
Sint en Piet zaten te denken.....bla die bla die bla![]()
Bij de 100ste is het namelijk bijna kerst...
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
(zulk soort mail tief ik altijd direct weg)
als de laatste regels van iedere regel maar een beetje op elkaar lijktquote:
Ikke uit Beek en Donk of Tilburgquote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Lionheaad het volgende:
Waar komt deze user in hemelsnaam vandaan?
Je mag mij wel trekken hoorrrrrr!quote:
Meneer ikke staat niet op de ljistquote:Op woensdag 7 december 2005 13:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ikke uit Beek en Donk of Tilburg, als je daar iets aan hebt
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785787/3/50#32892532]woensdag 7 december 2005
Stiekum zeker weer he
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Meneer ikke staat niet op de ljist
huh, ik heb toch Bluezzquote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef golfer het volgende:
Mailtje ontvangen. Heel goed nadenken gaat over iemand die ik nauwelijks ken.
Jij als mod kan daar vast wel iets aan doenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan pas dinsdag (als ik weer ga werken) mijn naam zien
Het is naar mijn werkadres gestuurd.
Dus ff wachten met die 1000e openen
Nee, had wel een mailtje verwacht van die site. Maar niet dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:21 schreef rubbereend het volgende:
weet Tolk nou van iedereen wie hij of zij heeft?
dan kan er dus gewoon oderling geruild wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, had wel een mailtje verwacht van die site. Maar niet dus.
mag ik van jou....van de lekkere wijven.....Blumchen, krijg jij van mij uit de categorie mooi en onverslijtbaar.....Bluezz !quote:Op woensdag 7 december 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kan er dus gewoon oderling geruild worden
En ik wil Bjorooo graag!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mag ik van jou....van de lekkere VROUWEN.....Blumchen, krijg jij van mij uit de categorie mooi en onverslijtbaar.....Bluezz !
en die liefde is noooooit verdwenen tochquote:Op woensdag 7 december 2005 16:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
En ik wil Bjorooo graag!
veel mensen in hools waren me aan het plagen, maar Bjoroo kwam met raketjes in een wagen![]()
Zo is dat!!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en die liefde is noooooit verdwenen toch![]()
![]()
![]()
Hmmmm, die laatste klinkt mij net ff iets te zaajquote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Bjoro het volgende:
mag ik van jou....van de lekkere wijven.....Blumchen, krijg jij van mij uit de categorie mooi en onverslijtbaar.....Bluezz !
regeltje of 40.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef Dos37 het volgende:
Hoelang moet het gedicht/verhaaltje zijn.
* Dos37 heeft mail wel ontvangen
ik ga voor een A4tjequote:Op woensdag 7 december 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
regeltje of 40.
Maar korter mag ook![]()
(gewoon een kort gedichtje van een regel of 8/10
Ik begin iig alvast, ben hier niet echt goed inquote:
ben bang..................quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Bluezz het volgende:
En NIET die 1000e openen vóór dinsdag he
Dan heeft degene die ik in mijn mail heb pech.quote:
Doen mensen dat wel eens?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
kleine rekensom gemaakt, hopelijk klopt het een beetje
als deel 1.000 vol is zouden er rond de 288.856 posts in Hools gedaan zijn (alle volle delen, posts na een slotje niet meegeteld).
264*255= 67.320
736*301= 221.536da's best veel
ja kan ook gewoon voor iedereen een gedichtje maken, zit je altijd goedquote:Op donderdag 8 december 2005 02:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heeft degene die ik in mijn mail heb pech.
Het is namelijk naar mijn werkmail gestuurd, en daar ben ik niet eerder dan dinsdag
quote:Op donderdag 8 december 2005 02:20 schreef Bluezz het volgende:
daar was laatst een eendje loos
zat vol met rubber zat vol met rubber
daar was laatst een eendje loos
stortte zijn rubber ineens in haar doos
zoiets?
Dan ben je helaas te laat de lootjes zijn al verstuurd ....quote:Op donderdag 8 december 2005 10:22 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi, ik kan nu geen mail versturen, misschien via dat van Suijk. Maar ik wil meedoen
Of over Inquistor87quote:Op donderdag 8 december 2005 10:31 schreef VoreG het volgende:
Dan schrijf ik wat over mezelluf
ik wil ook best een gedichtje over jou schrijvenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:31 schreef VoreG het volgende:
Dan schrijf ik wat over mezelluf
In Hools zit heel vaak Lionheaadquote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
Nu wel, ik maak er een limerick van
nog niets aan gedaanquote:Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef DeTolk het volgende:
Hoe vordert het met de gedichtjes/limericks/verhaaltjes/songteksten?
ach, probeer mezelf in de sfeer te zingen !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef DeTolk het volgende:
Morgen maar eens beginnen met het gedicht voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef DeTolk het volgende:
Morgen maar eens beginnen met het gedicht voorhoe kan dat nou.....die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
origineel grapjequote:Op donderdag 8 december 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe kan dat nou.....die heb ik ook
quote:
Ik geef gaf altijd koffie wegquote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In Hools zit heel vaak Lionheaad
die nooit eens wat drinken op de bar zet
hij doet nooit aan rondjes
hij zit wel aan kontjes
vooral die van Bluezz vindt hij vet
jaaaaa, la la la laaaaaa la !
niet meer dan 300 posts anders past het er niet in !quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Vom het volgende:
Hoe lang moet het ongeveer zijn?
met een lepeltje om mee te roeren met de rest .... of was dat iemand anders ?quote:
Met het posten van de gedichten in de 1000e HOOLS wordt toch vanzelf bekend wie wie had?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef Bjoro het volgende:
nog ff een vraagje...... moet je jezelf bekend maken, of houden we het spannend en
gaan we daar nog een [1000e HOOLS-gedichten] wie had nou wie ? topic over maken ?
Jep, dat was ikkequote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met een lepeltje om mee te roeren met de rest .... of was dat iemand anders ?
tjonge jonge....dit is echt de domste post van de laatste weken/maandenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met het posten van de gedichten in de 1000e HOOLS wordt toch vanzelf bekend wie wie had?
Dat zien we vanzelf wel tochquote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef Bjoro het volgende:
nog ff een vraagje...... moet je jezelf bekend maken, of houden we het spannend en
gaan we daar nog een [1000e HOOLS-gedichten] wie had nou wie ? topic over maken ?
Ja daar schiet ik veel mee opquote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet meer dan 300 posts anders past het er niet in !
We kunnen ze ook naar dat mailadres sturen, dan weet alleen jij ze...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met het posten van de gedichten in de 1000e HOOLS wordt toch vanzelf bekend wie wie had?
Das ook wel leuk, om fraude tegen te gaanquote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
We kunnen ze ook naar dat mailadres sturen, dan weet alleen jij ze...
ben 21 jaar, Student TI, ben medewerker bij AH, ben Ajacied (en heb een zwak voor Barcelona en AZ)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:52 schreef Suijk het volgende:
Zeg, tolk. Wat ik nou altijd al heb willen weten. Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat doe je voor de kost en welke clubvoorkeuren heb je allemaal?
Dit natuurlijk gewoon puur uit belangstelling.
Ten eerstequote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz...niet via de webmail op te halen ?
webmail.bladibladibla.nl/com en dan inloggen met je normale inloggegevens
hoezo niet dan ....ik kan ook thuis of waar dan ook via mijn webmail, de mail van mijn werk lezen !quote:
Kom er niet inquote:Op donderdag 8 december 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
Als je je pop3 of IMAP weet, kun je het hier even checken: http://www.xs2mail.com/?type=custom
Nee, wel 87....maar het schijnt dat hij nu Voreg heetquote:Op donderdag 8 december 2005 16:23 schreef VoreG het volgende:
Kent iemand die Inquistor2001 een beetje?
Nou, leuk...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
wat ook wel lachen is....als iedereen een kloon aanmaakt, of met zijn/haar bestaande kloon dat gedichtje post !!!!!
Mijn kloon tong80 heeft al zoveel posts.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
wat ook wel lachen is....als iedereen een kloon aanmaakt, of met zijn/haar bestaande kloon dat gedichtje post !!!!!
niet danquote:
Precies, ik ben er tegenwoordig allees 's avonds maar, dus afwachten of ik de 1000e ga redden.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik wil eigenlijk wel weten wie de mijne heeft gemaakt. Dus van mij mag iedereen zn gedichtje in die Hools plempen. Nadeel is dat deel 1.000 denk ik binnen 2 uur vol is en vele deel 1.000 dus niet gaan redden. Lionheaad is bijvoorbeeld in het weekend nooit online en ik ben er zaterdags nauwelijks, om maar eens wat te noemen.
Wat Noca zegtquote:Op donderdag 8 december 2005 18:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, ik ben er tegenwoordig allees 's avonds maar, dus afwachten of ik de 1000e ga redden.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor jou een vrij onbekende, dat is vreemd.
Of je zaait verwarring.
Nou:quote:Op donderdag 8 december 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees maar even terug vriend.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Das ook wel leuk, om fraude tegen te gaan
Doe dat anders maar.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik wil eigenlijk wel weten wie de mijne heeft gemaakt. Dus van mij mag iedereen zn gedichtje in die Hools plempen. Nadeel is dat deel 1.000 denk ik binnen 2 uur vol is en vele deel 1.000 dus niet gaan redden. Lionheaad is bijvoorbeeld in het weekend nooit online en ik ben er zaterdags nauwelijks, om maar eens wat te noemen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Mailen naar Tolk lijkt me leuker, precies om de reden die je noemt van de 1000e Hools Eend...
Dus zeg het maar eens, vriend.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
Bloemquote:Op donderdag 8 december 2005 23:40 schreef Blumchen het volgende:
zeghoe lang zijn jullie gedichtjes ongeveer?? :
Ow,das wel te doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloem
geef haar een zoen
Ze bijt
Het is vast penisnijd.
Ongeveer zolang.
moet je ff mee gaan helpen in de echte hoolsquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme, schiet 'es op met die 1000ste, zeg.
Je hebt je leuke lijstjes klaarstaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme, schiet 'es op met die 1000ste, zeg.
Ben jij altijd zo lastig?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:31 schreef Lionheaad het volgende:
In welk formaat??
In de mail zelf of in MSword...
Ik ben nooit lastig.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo lastig?![]()
Doe maar wat je wil.
Das goenoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:25 schreef Vom het volgende:
Maar wat is nou ongeveer de lengte van het gedicht?
Ik zit tocht echt wel op de max ongeveer met m'n 12 regels, ik weet er echt niks meer bij te verzinnen.
hier ook !quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mail verstuurd.
idem.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mail verstuurd.
weet niet of dat gaat lukken, ik heb er een handje van alles op het laatst af te maken dus kans is groot dat de mijne pas af rond post 298 van hools 999...quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bij wijze van
maar mail het aub voor Hools nr 998.
en dat noemt zich mod.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet niet of dat gaat lukken, ik heb er een handje van alles op het laatst af te maken dus kans is groot dat de mijne pas af rond post 298 van hools 999...
tsss ik ben benoemdquote:
* Arcee is er he-le-maal klaar voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je hebt je leuke lijstjes klaarstaan?
* Arcee gaat er een apart topic voor openen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef Bjoro het volgende:
we hebben zin in je lijstjes Arcee
* Bjoro is altijd wel fan van (jouw) statistiekjes
Joepie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Arcee het volgende:
* Arcee gaat er een apart topic voor openen.
Wat heb je precies allemaal klaar staan? Of wil je dat niet zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee gaat er een apart topic voor openen.
Dat merk je dan wel, post eerst nou maar 'es door.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat heb je precies allemaal klaar staan? Of wil je dat niet zeggen![]()
Retelange lijstjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat merk je dan wel, post eerst nou maar 'es door.
Ik wil gewoon niet dat 1000ste topic met retelange lijstjes gaan volposten.
Waarom zou je hem in godsnaam moeten kickenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:40 schreef DeTolk het volgende:
kicker de kickert.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:00 schreef Noca het volgende:
Ik zal vanavond eens een poging gaan wagen
Je hebt de optie kopieeren naar map verzonden wel aangevinkt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Kijk ik het nog eens na, maar in m'n hotmail is niks terug te vinden van mijn gedichtje dat ik heb verstuurd.
Nee dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt de optie kopieeren naar map verzonden wel aangevinkt?
Jij gebruikt de Nederlandse versie?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch geen serieuze vraag aan tongquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er minder, dus ik denk het welquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er morgen de hele dag voor vrij gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |