Ben jij altijd zo lastig?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:31 schreef Lionheaad het volgende:
In welk formaat??
In de mail zelf of in MSword...
Ik ben nooit lastig.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo lastig?![]()
Doe maar wat je wil.
Das goenoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:25 schreef Vom het volgende:
Maar wat is nou ongeveer de lengte van het gedicht?
Ik zit tocht echt wel op de max ongeveer met m'n 12 regels, ik weet er echt niks meer bij te verzinnen.
hier ook !quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mail verstuurd.
idem.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mail verstuurd.
weet niet of dat gaat lukken, ik heb er een handje van alles op het laatst af te maken dus kans is groot dat de mijne pas af rond post 298 van hools 999...quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bij wijze van
maar mail het aub voor Hools nr 998.
en dat noemt zich mod.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet niet of dat gaat lukken, ik heb er een handje van alles op het laatst af te maken dus kans is groot dat de mijne pas af rond post 298 van hools 999...
tsss ik ben benoemdquote:
* Arcee is er he-le-maal klaar voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je hebt je leuke lijstjes klaarstaan?
* Arcee gaat er een apart topic voor openen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef Bjoro het volgende:
we hebben zin in je lijstjes Arcee
* Bjoro is altijd wel fan van (jouw) statistiekjes
Joepie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Arcee het volgende:
* Arcee gaat er een apart topic voor openen.
Wat heb je precies allemaal klaar staan? Of wil je dat niet zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee gaat er een apart topic voor openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |