dan kan er dus gewoon oderling geruild wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, had wel een mailtje verwacht van die site. Maar niet dus.
mag ik van jou....van de lekkere wijven.....Blumchen, krijg jij van mij uit de categorie mooi en onverslijtbaar.....Bluezz !quote:Op woensdag 7 december 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kan er dus gewoon oderling geruild worden
En ik wil Bjorooo graag!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mag ik van jou....van de lekkere VROUWEN.....Blumchen, krijg jij van mij uit de categorie mooi en onverslijtbaar.....Bluezz !
en die liefde is noooooit verdwenen tochquote:Op woensdag 7 december 2005 16:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
En ik wil Bjorooo graag!
veel mensen in hools waren me aan het plagen, maar Bjoroo kwam met raketjes in een wagen![]()
Zo is dat!!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en die liefde is noooooit verdwenen toch![]()
![]()
![]()
Hmmmm, die laatste klinkt mij net ff iets te zaajquote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Bjoro het volgende:
mag ik van jou....van de lekkere wijven.....Blumchen, krijg jij van mij uit de categorie mooi en onverslijtbaar.....Bluezz !
regeltje of 40.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef Dos37 het volgende:
Hoelang moet het gedicht/verhaaltje zijn.
* Dos37 heeft mail wel ontvangen
ik ga voor een A4tjequote:Op woensdag 7 december 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
regeltje of 40.
Maar korter mag ook![]()
(gewoon een kort gedichtje van een regel of 8/10
Ik begin iig alvast, ben hier niet echt goed inquote:
ben bang..................quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Bluezz het volgende:
En NIET die 1000e openen vóór dinsdag he
Dan heeft degene die ik in mijn mail heb pech.quote:
Doen mensen dat wel eens?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
kleine rekensom gemaakt, hopelijk klopt het een beetje
als deel 1.000 vol is zouden er rond de 288.856 posts in Hools gedaan zijn (alle volle delen, posts na een slotje niet meegeteld).
264*255= 67.320
736*301= 221.536da's best veel
ja kan ook gewoon voor iedereen een gedichtje maken, zit je altijd goedquote:Op donderdag 8 december 2005 02:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heeft degene die ik in mijn mail heb pech.
Het is namelijk naar mijn werkmail gestuurd, en daar ben ik niet eerder dan dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |