Dan ben je helaas te laat de lootjes zijn al verstuurd ....quote:Op donderdag 8 december 2005 10:22 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi, ik kan nu geen mail versturen, misschien via dat van Suijk. Maar ik wil meedoen
Of over Inquistor87quote:Op donderdag 8 december 2005 10:31 schreef VoreG het volgende:
Dan schrijf ik wat over mezelluf
ik wil ook best een gedichtje over jou schrijvenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:31 schreef VoreG het volgende:
Dan schrijf ik wat over mezelluf
In Hools zit heel vaak Lionheaadquote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
Nu wel, ik maak er een limerick van
nog niets aan gedaanquote:Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef DeTolk het volgende:
Hoe vordert het met de gedichtjes/limericks/verhaaltjes/songteksten?
ach, probeer mezelf in de sfeer te zingen !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef DeTolk het volgende:
Morgen maar eens beginnen met het gedicht voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef DeTolk het volgende:
Morgen maar eens beginnen met het gedicht voorhoe kan dat nou.....die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
origineel grapjequote:Op donderdag 8 december 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe kan dat nou.....die heb ik ook
quote:
Ik geef gaf altijd koffie wegquote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In Hools zit heel vaak Lionheaad
die nooit eens wat drinken op de bar zet
hij doet nooit aan rondjes
hij zit wel aan kontjes
vooral die van Bluezz vindt hij vet
jaaaaa, la la la laaaaaa la !
niet meer dan 300 posts anders past het er niet in !quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Vom het volgende:
Hoe lang moet het ongeveer zijn?
met een lepeltje om mee te roeren met de rest .... of was dat iemand anders ?quote:
Met het posten van de gedichten in de 1000e HOOLS wordt toch vanzelf bekend wie wie had?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef Bjoro het volgende:
nog ff een vraagje...... moet je jezelf bekend maken, of houden we het spannend en
gaan we daar nog een [1000e HOOLS-gedichten] wie had nou wie ? topic over maken ?
Jep, dat was ikkequote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met een lepeltje om mee te roeren met de rest .... of was dat iemand anders ?
tjonge jonge....dit is echt de domste post van de laatste weken/maandenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met het posten van de gedichten in de 1000e HOOLS wordt toch vanzelf bekend wie wie had?
Dat zien we vanzelf wel tochquote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef Bjoro het volgende:
nog ff een vraagje...... moet je jezelf bekend maken, of houden we het spannend en
gaan we daar nog een [1000e HOOLS-gedichten] wie had nou wie ? topic over maken ?
Ja daar schiet ik veel mee opquote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet meer dan 300 posts anders past het er niet in !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |