Mijn kloon tong80 heeft al zoveel posts.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
wat ook wel lachen is....als iedereen een kloon aanmaakt, of met zijn/haar bestaande kloon dat gedichtje post !!!!!
niet danquote:
Precies, ik ben er tegenwoordig allees 's avonds maar, dus afwachten of ik de 1000e ga redden.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik wil eigenlijk wel weten wie de mijne heeft gemaakt. Dus van mij mag iedereen zn gedichtje in die Hools plempen. Nadeel is dat deel 1.000 denk ik binnen 2 uur vol is en vele deel 1.000 dus niet gaan redden. Lionheaad is bijvoorbeeld in het weekend nooit online en ik ben er zaterdags nauwelijks, om maar eens wat te noemen.
Wat Noca zegtquote:Op donderdag 8 december 2005 18:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, ik ben er tegenwoordig allees 's avonds maar, dus afwachten of ik de 1000e ga redden.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor jou een vrij onbekende, dat is vreemd.
Of je zaait verwarring.
Nou:quote:Op donderdag 8 december 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees maar even terug vriend.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Das ook wel leuk, om fraude tegen te gaan
Doe dat anders maar.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik wil eigenlijk wel weten wie de mijne heeft gemaakt. Dus van mij mag iedereen zn gedichtje in die Hools plempen. Nadeel is dat deel 1.000 denk ik binnen 2 uur vol is en vele deel 1.000 dus niet gaan redden. Lionheaad is bijvoorbeeld in het weekend nooit online en ik ben er zaterdags nauwelijks, om maar eens wat te noemen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Mailen naar Tolk lijkt me leuker, precies om de reden die je noemt van de 1000e Hools Eend...
Dus zeg het maar eens, vriend.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
wat ook wel lachen is....als iedereen een kloon aanmaakt, of met zijn/haar bestaande kloon dat gedichtje post !!!!!
Bloemquote:Op donderdag 8 december 2005 23:40 schreef Blumchen het volgende:
zeghoe lang zijn jullie gedichtjes ongeveer?? :
Ow,das wel te doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloem
geef haar een zoen
Ze bijt
Het is vast penisnijd.
Ongeveer zolang.
moet je ff mee gaan helpen in de echte hoolsquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme, schiet 'es op met die 1000ste, zeg.
Je hebt je leuke lijstjes klaarstaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme, schiet 'es op met die 1000ste, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |