We kunnen ze ook naar dat mailadres sturen, dan weet alleen jij ze...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met het posten van de gedichten in de 1000e HOOLS wordt toch vanzelf bekend wie wie had?
Das ook wel leuk, om fraude tegen te gaanquote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
We kunnen ze ook naar dat mailadres sturen, dan weet alleen jij ze...
ben 21 jaar, Student TI, ben medewerker bij AH, ben Ajacied (en heb een zwak voor Barcelona en AZ)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:52 schreef Suijk het volgende:
Zeg, tolk. Wat ik nou altijd al heb willen weten. Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat doe je voor de kost en welke clubvoorkeuren heb je allemaal?
Dit natuurlijk gewoon puur uit belangstelling.
Ten eerstequote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz...niet via de webmail op te halen ?
webmail.bladibladibla.nl/com en dan inloggen met je normale inloggegevens
hoezo niet dan ....ik kan ook thuis of waar dan ook via mijn webmail, de mail van mijn werk lezen !quote:
Kom er niet inquote:Op donderdag 8 december 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
Als je je pop3 of IMAP weet, kun je het hier even checken: http://www.xs2mail.com/?type=custom
Nee, wel 87....maar het schijnt dat hij nu Voreg heetquote:Op donderdag 8 december 2005 16:23 schreef VoreG het volgende:
Kent iemand die Inquistor2001 een beetje?
Nou, leuk...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
wat ook wel lachen is....als iedereen een kloon aanmaakt, of met zijn/haar bestaande kloon dat gedichtje post !!!!!
Mijn kloon tong80 heeft al zoveel posts.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
wat ook wel lachen is....als iedereen een kloon aanmaakt, of met zijn/haar bestaande kloon dat gedichtje post !!!!!
niet danquote:
Precies, ik ben er tegenwoordig allees 's avonds maar, dus afwachten of ik de 1000e ga redden.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik wil eigenlijk wel weten wie de mijne heeft gemaakt. Dus van mij mag iedereen zn gedichtje in die Hools plempen. Nadeel is dat deel 1.000 denk ik binnen 2 uur vol is en vele deel 1.000 dus niet gaan redden. Lionheaad is bijvoorbeeld in het weekend nooit online en ik ben er zaterdags nauwelijks, om maar eens wat te noemen.
Wat Noca zegtquote:Op donderdag 8 december 2005 18:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, ik ben er tegenwoordig allees 's avonds maar, dus afwachten of ik de 1000e ga redden.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor jou een vrij onbekende, dat is vreemd.
Of je zaait verwarring.
Nou:quote:Op donderdag 8 december 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees maar even terug vriend.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Das ook wel leuk, om fraude tegen te gaan
Doe dat anders maar.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik wil eigenlijk wel weten wie de mijne heeft gemaakt. Dus van mij mag iedereen zn gedichtje in die Hools plempen. Nadeel is dat deel 1.000 denk ik binnen 2 uur vol is en vele deel 1.000 dus niet gaan redden. Lionheaad is bijvoorbeeld in het weekend nooit online en ik ben er zaterdags nauwelijks, om maar eens wat te noemen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Mailen naar Tolk lijkt me leuker, precies om de reden die je noemt van de 1000e Hools Eend...
Dus zeg het maar eens, vriend.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |