Mijn oma [83] gaat een clitpiercing laten zettenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
een clitpiercing? Kan iemand mij dat misschien uitleggen?
Volgende Hools wordt opgedragen aan haar buurvrouwquote:
Die is inderdaad echt te erg. Rob is het huis uitgestemt en hij zit te rouwen alsof z'n partner na 30 jaar huwelijk is overleden en nooit meer zal zienquote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit nu de herhaling van BB te kijken maar wat is Joost toch een mietje zeg,ongelooflijk
Had zijn reactie moeten zien toen Rob al na 1 dag weg moestquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die is inderdaad echt te erg. Rob is het huis uitgestemt en hij zit te rouwen alsof z'n partner na 30 jaar huwelijk is overleden en nooit meer zal zien
Toen was ie heel beleefd en zei : 'All in the game 'quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had zijn reactie moeten zien toen Rob al na 1 dag weg moest
Ik ook vond het zo'n misselijke vent,echt zo'n "effe knuffelen" figuurquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
ik juich nog steeds dat Rob eruit is
Doe het laatste maar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik hier mijn nieuwe jurkje, muts en clitpiercing komen laten zien?
Nee, na mijn werk als mod nog steeds niets vervangends gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
nog geen werk gevonden golfer?
op mijn forum ligt er nog een vacature open, verdient alleen niet zo goed als hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, na mijn werk als mod nog steeds niets vervangends gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |