woon je een brug te verquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee, te makkelijk..... Ik dacht meer aan een bom die op het huis valt. Het is winter '44....
leest lekker weg...heb alleen niet op de spelling gelet !quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De eerste opzet is al af Bjoor....
Kijk hier maar als je het wil lezen...
De bubbels stijgen nu al naar je hoofd?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:40 schreef Againzender het volgende:
ingelaqste bijeenkomsten met champagne zijn ok
bedankt !quote:
Dankquote:
ik bne heljkmaakl niet zo denkt als je dronkne dat ik bnequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef Vom het volgende:
[..]
De bubbels stijgen nu al naar je hoofd?
HEE Dat zijn mijn teksten jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
ik bne heljkmaakl niet zo denkt als je dronkne dat ik bne
hoest met uw ruggegraat ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, leest: voor alle mascottes die ziek zijn
Sinterklaas was toch gisterquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:oi
meneer Frits
zo hard aan het werk hier thuis, veel bomen aan her snoeien en neerhalen, ben al de hele dag aan het slepn met takken enzo en dat met 4 uurtjes slaap
ben al beetje nerveus voor vanvond
Nou nou, doe maar rustig. Zolang ik er patent op heb, zijn het MIJN tekstenquote:
geloof het nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, moest er nog iets anders aan de banner van Maud veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |