leest lekker weg...heb alleen niet op de spelling gelet !quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De eerste opzet is al af Bjoor....
Kijk hier maar als je het wil lezen...
De bubbels stijgen nu al naar je hoofd?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:40 schreef Againzender het volgende:
ingelaqste bijeenkomsten met champagne zijn ok
bedankt !quote:
Dankquote:
ik bne heljkmaakl niet zo denkt als je dronkne dat ik bnequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef Vom het volgende:
[..]
De bubbels stijgen nu al naar je hoofd?
HEE Dat zijn mijn teksten jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
ik bne heljkmaakl niet zo denkt als je dronkne dat ik bne
hoest met uw ruggegraat ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, leest: voor alle mascottes die ziek zijn
Sinterklaas was toch gisterquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:oi
meneer Frits
zo hard aan het werk hier thuis, veel bomen aan her snoeien en neerhalen, ben al de hele dag aan het slepn met takken enzo en dat met 4 uurtjes slaap
ben al beetje nerveus voor vanvond
Nou nou, doe maar rustig. Zolang ik er patent op heb, zijn het MIJN tekstenquote:
geloof het nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, moest er nog iets anders aan de banner van Maud veranderen?
Ho Ho Ho, volgens het PCT is het altijd nog MIJN patent hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou nou, doe maar rustig. Zolang ik er patent op heb, zijn het MIJN teksten![]()
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaarquote:
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, volgens het PCT is het altijd nog MIJN patent hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, ook weer thuis is.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef dndiek het volgende:
[..]Bos
kun jij ff naar het Jong Fok topic kijken
klopt ook wel, ben ik nog steeds niet, maar dat plaatje van het tenue was niet goed volgens jullie, maar ik weet niet wat ik er nog aan kan doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaar![]()
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaar![]()
ja maar ja maar ja maar .......... we proberen gewoon mee te denken hoequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.
Beetje aan mijn banners zitten
Ow jee, de banner is al niet meer waar ie zatquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.
Beetje aan mijn banners zitten
Melliequote:
Ik zing gezellig met je mee...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:38 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem zingt: "leren is kut, ole 3x"
Hoe was het?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:12 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is er weer van eerste dag op het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |