Ze verzinnen altijd van die k*t-smoezen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat kan een balletje toch raar rollen.....
Bedrijf uit Eindhoven (Fluke) waar ik zo'n goed gevoel bij had dat ze me wilden hebben, vinden me te ambitieus.........
Te ambitieus...... ? Waat een bullshit!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Bedrijf uit Eindhoven (Fluke) waar ik zo'n goed gevoel bij had dat ze me wilden hebben, vinden me te ambitieus.........
Wel leuk. Niet om mijn hele leven te blijven maar het is ook maar tijdelijk.quote:
Ach dat Oranje niet in pot 1 zit, zat denk ik wel in de lijn der verwachtingen, aangezien we het vorige WK er niet bij waren. Dat de overige indeling op Geografische grond is gedaan, vind ik wel prima.quote:
pot 2 tochquote:
In pot 2 zitten de landen die gerangschikt zijn na de landen uit pot 3. Dat je het niet verkeerd begrijpt.quote:
Ja, lees net hoe ze de loting hebben gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
In pot 2 zitten de landen die gerangschikt zijn na de landen uit pot 3. Dat je het niet verkeerd begrijpt.
Fuck themquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |