quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat kan een balletje toch raar rollen.....
Bedrijf uit Eindhoven (Fluke) waar ik zo'n goed gevoel bij had dat ze me wilden hebben, vinden me te ambitieus.........
Te ambitieus...... ? Waat een bullshit!
Wel leuk. Niet om mijn hele leven te blijven maar het is ook maar tijdelijk.quote:
Ach dat Oranje niet in pot 1 zit, zat denk ik wel in de lijn der verwachtingen, aangezien we het vorige WK er niet bij waren. Dat de overige indeling op Geografische grond is gedaan, vind ik wel prima.quote:
pot 2 tochquote:
In pot 2 zitten de landen die gerangschikt zijn na de landen uit pot 3. Dat je het niet verkeerd begrijpt.quote:
Ja, lees net hoe ze de loting hebben gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
In pot 2 zitten de landen die gerangschikt zijn na de landen uit pot 3. Dat je het niet verkeerd begrijpt.
Fuck themquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat kan een balletje toch raar rollen.....
Bedrijf uit Eindhoven (Fluke) waar ik zo'n goed gevoel bij had dat ze me wilden hebben, vinden me te ambitieus.........
Te ambitieus...... ? Waat een bullshit!
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen. Via direct wonen...dus erg duur. Als je veel te besteden hebt moet je daar eens binnenstappenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:36 schreef tuindwerg het volgende:
Jeetje Franky, wat een kutsmoes!
Pssst, Clauwheee... las ik iets in de vorige Hools over een kamer waar je uit wil? Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen!
Ja, dat is zoquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:57 schreef dndiek het volgende:
Ach ja wat maakt zo'n indeling nou uit.... om kampioen te worden moet je van iedereen (kunnen) winnen
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen.
Mja je moet wat meer rekening met elkaar houden. Ik kan bijv niet de hele tijd op mijn gitaar gaan pingelen, das jammerquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...
Daarom zei ik gisteren, ik was hier liever gisteren al weg geweest. Het gaat nu echt irriteren. Noca niet, maar de kleine ruimte dan hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...
Mmm, erg duur matcht niet echt met mijn financiën vrees ik. Jammer!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen. Via direct wonen...dus erg duur. Als je veel te besteden hebt moet je daar eens binnenstappen
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Mmm, erg duur matcht niet echt met mijn financiën vrees ik. Jammer!![]()
Zeker als je nog student bent denk ik...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.
Damn das idd erg veel voor 30 m2quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.
veel plezier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:26 schreef Bos81 het volgende:
* Bos gaat naar Eindhoven
Forza PSV
tot morgen
Holy fuck. In Groningen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zou er geld bij willenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij betalen ¤450,- (ex. service) voor een dikke 75 m2.
Midden in het centrum van Weert ook nog!
Is nog best veel, al valt het voor Rotterdam nog wel mee dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou er geld bij willen
Ik betaal 315incl voor 22m2 + eigen douche en badkamer in het centrum van Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |