leest lekker weg...heb alleen niet op de spelling gelet !quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De eerste opzet is al af Bjoor....
Kijk hier maar als je het wil lezen...
De bubbels stijgen nu al naar je hoofd?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:40 schreef Againzender het volgende:
ingelaqste bijeenkomsten met champagne zijn ok
bedankt !quote:
Dankquote:
ik bne heljkmaakl niet zo denkt als je dronkne dat ik bnequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef Vom het volgende:
[..]
De bubbels stijgen nu al naar je hoofd?
HEE Dat zijn mijn teksten jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
ik bne heljkmaakl niet zo denkt als je dronkne dat ik bne
hoest met uw ruggegraat ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, leest: voor alle mascottes die ziek zijn
Sinterklaas was toch gisterquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:oi
meneer Frits
zo hard aan het werk hier thuis, veel bomen aan her snoeien en neerhalen, ben al de hele dag aan het slepn met takken enzo en dat met 4 uurtjes slaap
ben al beetje nerveus voor vanvond
Nou nou, doe maar rustig. Zolang ik er patent op heb, zijn het MIJN tekstenquote:
geloof het nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, moest er nog iets anders aan de banner van Maud veranderen?
Ho Ho Ho, volgens het PCT is het altijd nog MIJN patent hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou nou, doe maar rustig. Zolang ik er patent op heb, zijn het MIJN teksten![]()
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaarquote:
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, volgens het PCT is het altijd nog MIJN patent hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, ook weer thuis is.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Even met de Kamer van Koophandel bellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef dndiek het volgende:
[..]Bos
kun jij ff naar het Jong Fok topic kijken
klopt ook wel, ben ik nog steeds niet, maar dat plaatje van het tenue was niet goed volgens jullie, maar ik weet niet wat ik er nog aan kan doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaar![]()
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer zo blij was met de adelaar![]()
ja maar ja maar ja maar .......... we proberen gewoon mee te denken hoequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.
Beetje aan mijn banners zitten
Ow jee, de banner is al niet meer waar ie zatquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die adelaar blijft daar en de banner blijft waar ie zit.
Beetje aan mijn banners zitten
Melliequote:
Ik zing gezellig met je mee...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:38 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem zingt: "leren is kut, ole 3x"
Hoe was het?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:12 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is er weer van eerste dag op het werk
Ze verzinnen altijd van die k*t-smoezen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat kan een balletje toch raar rollen.....
Bedrijf uit Eindhoven (Fluke) waar ik zo'n goed gevoel bij had dat ze me wilden hebben, vinden me te ambitieus.........
Te ambitieus...... ? Waat een bullshit!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Bedrijf uit Eindhoven (Fluke) waar ik zo'n goed gevoel bij had dat ze me wilden hebben, vinden me te ambitieus.........
Wel leuk. Niet om mijn hele leven te blijven maar het is ook maar tijdelijk.quote:
Ach dat Oranje niet in pot 1 zit, zat denk ik wel in de lijn der verwachtingen, aangezien we het vorige WK er niet bij waren. Dat de overige indeling op Geografische grond is gedaan, vind ik wel prima.quote:
pot 2 tochquote:
In pot 2 zitten de landen die gerangschikt zijn na de landen uit pot 3. Dat je het niet verkeerd begrijpt.quote:
Ja, lees net hoe ze de loting hebben gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
In pot 2 zitten de landen die gerangschikt zijn na de landen uit pot 3. Dat je het niet verkeerd begrijpt.
Fuck themquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen. Via direct wonen...dus erg duur. Als je veel te besteden hebt moet je daar eens binnenstappenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:36 schreef tuindwerg het volgende:
Jeetje Franky, wat een kutsmoes!
Pssst, Clauwheee... las ik iets in de vorige Hools over een kamer waar je uit wil? Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen!
Ja, dat is zoquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:57 schreef dndiek het volgende:
Ach ja wat maakt zo'n indeling nou uit.... om kampioen te worden moet je van iedereen (kunnen) winnen
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen.
Mja je moet wat meer rekening met elkaar houden. Ik kan bijv niet de hele tijd op mijn gitaar gaan pingelen, das jammerquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...
Daarom zei ik gisteren, ik was hier liever gisteren al weg geweest. Het gaat nu echt irriteren. Noca niet, maar de kleine ruimte dan hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat wat, zo alles in ruimte? Lijkt me best lastig om geen plekkie voor jezelf te hebben...
Mmm, erg duur matcht niet echt met mijn financiën vrees ik. Jammer!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, kamer. Het is een studio. Dus alles in één ruimte, wel met eigen keuken en wc/douche. Wonen Noca en ik samen. Via direct wonen...dus erg duur. Als je veel te besteden hebt moet je daar eens binnenstappen
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Mmm, erg duur matcht niet echt met mijn financiën vrees ik. Jammer!![]()
Zeker als je nog student bent denk ik...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.
Damn das idd erg veel voor 30 m2quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij betalen voor deze studio (30 m2) ¤600...das een beetje veel als je alleen bent, denk ik.
veel plezier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:26 schreef Bos81 het volgende:
* Bos gaat naar Eindhoven
Forza PSV
tot morgen
Holy fuck. In Groningen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |