Ik zou er geld bij willenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij betalen ¤450,- (ex. service) voor een dikke 75 m2.
Midden in het centrum van Weert ook nog!
Is nog best veel, al valt het voor Rotterdam nog wel mee dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou er geld bij willen
Ik betaal 315incl voor 22m2 + eigen douche en badkamer in het centrum van Rotterdam.
Oeh, gezellig. Dat onderwerp spreekt mij zeer aan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Vies? Ik wil met Noca over het broeikaseffect praten![]()
niet lang genoegquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Hee, mijn MSN knalt er uit.
Of FC Twentequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt zo'n opmerking die eigenlijk meer bij Ajax past op het moment.
Kom op zeg!quote:
In Breda wonen en vlakbij NAC zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kom op zeg!
Uitzicht op de kerk vanuit de woonkamer
De kroegen op 1 minuut afstand (maar niet de overlast van de kroegen)
Alle winkels op max. 5 minuten (inclusief de supermarkten)
Wat wil je nog meer?
3 gezusters -> gezellig ondanks de softe housemuziek (maar alles beter dan RnB of Ski Hut). en de draaiende bar was ook wel lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
He Franky, waar was je nou geweest zaterdag?
Mooizo,quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
3 gezusters -> gezellig ondanks de softe housemuziek (maar alles beter dan RnB of Ski Hut). en de draaiende bar was ook wel lachen.
Daarna naar de parade en dan de kroeg links van de Cuba Libré, zeer gezellig (ondanks de zatte geit die me op Johny Knoxville vond lijken)
En als laatste naar de Carousel, maar dat idee hadden meer mensen, veels te druk.
Maar wel een super avond gehad, de BaCootjes smaakte goed!
Kijk uit, je rug!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dan is het goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die ligt nog steeds in [afbeelding]
Die lampen spelen thuisquote:
Mag die naam nauwelijks hebben.quote:
Nee waar zie je dat dan Canalplusquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gadverdamme Essien
Iemand die overtreding al gezien?
Zal ome Steef wel gescout hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef DeTolk het volgende:
Hoe die Robert ooit aan een profcontract is gekomen snap ik niet.
Je had gelijk, ik werd wakker in de 90e minuutquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Boezelaar, je valt vanzelf in slaap bij PSV.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je had gelijk, ik werd wakker in de 90e minuut
Past dat danquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:47 schreef SCH het volgende:
Het is best gezellig - ik pak er zak Nibbits bij, die je om je vingers kan doen
Tosti'squote:
Is die afwas al klaar?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef vegeta het volgende:
haaaaaaallo mensen.
Alles goed met iedereen hier?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die is zeker klaar.quote:
het was ook een retorische vraagquote:
een extra rondje bier kan nooit kwaad iddquote:
ach, ze zijnm et florisantere cijfers al vaak zat uitgeschakeld geweestquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 3 vd poule
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 4 vd poule
Een negatief doelsaldo
In 6 wedstrijden 4 hele doelpunten maken
maar evengoed welkom bij de laatste 16
op Meneer Frits dan maar !
lekker boeiendquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief doelsaldo
En dat allemaal dankzij het gouden pikkie van Guus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief doelsaldo
nee dat zou er bij moeten komen zegquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef Bjoro het volgende:
gun het jullie ook zeker, veel meer dan SCHalke en Fenerbahce hoor !
Zegt een Ajaciedquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief doelsaldo
Gelukkig doet jouw mening er ook niet toequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Gun het jullie absoluut niet, maar goed, dat is mijn mening dan he...
Welkom bij de laatste 16, het is daar best gezellig hoor...
Terecht door naar de laatste zestien en 10 gescoord.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terecht door naar de laatste zestien en 10 gescoord.
Wel even de scheiding tussen competitie en CL zien he.
ach dan had je misschien weer van schalke gewonnen, en die 3-0 was ook geflateerdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, Arsenal won natuurlijk ook met twee keer 5-0 van Thun.
psv heeft gewoon geluk gehad uit bij Milan, anders was het einde verhaal geweest. En dat is niet de kwaliteit van Fenerbahce of Schalke geweest, maar wie met twee keer 3-0 een uitwedstrijd verliest kan niet spreken van ongeluk als het zich toch plaatst.
In Milan vond ik dat wel meevallen. In Istanbul was er wat pech met die rode kaart, daarna wel weggespeeld.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:gelfateerd vind ik nog al wat...
psv is drie keer uit weggespeeld...
ach kom uit bij schalke is PSV echt niet weggespeeldquote:Op woensdag 7 december 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:gelfateerd vind ik nog al wat...
psv is drie keer uit weggespeeld...
Succes morgen met je tentamenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar bed.
Morgenochtend tentamen maar even doornemen, morgenmiddag maar weer aan de bak.
Trusten
Zeker wel. Op die ruime zege was niets af te dingen, psv was daar gewoon niet goed genoeg. En psv is ook niet zo goed als de resultaten doen vermoeden.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach kom uit bij schalke is PSV echt niet weggespeeld![]()
Als Ajax morgen verliest van Arsenal, dan heeft Ajax in een "makkelijkere" poule evenveel punten gehaald als PSV. Het grote verschil zou dan zijn dat PSV tegen de nummer 1 in de poule 4 punten pakt en van de nummer 3 en 4 het onderling resultaat op doelsaldo verliest. Ajax zou op onderling resultaat alleen van Arsenal verliezen, maar het resultaat is hetzelfde....quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terecht door naar de laatste zestien en 10 gescoord.
Wel even de scheiding tussen competitie en CL zien he.
nee idd ze waren niet goed, maar zijn niet weggespeeld. Want zo veel beter was Schalke ook niet. 1-0 was een betere verhouding geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker wel. Op die ruime zege was niets af te dingen, psv was daar gewoon niet goed genoeg. En psv is ook niet zo goed als de resultaten doen vermoeden.
En PSV ook niet. Alleen jammer dat de goodwill show van Guus Hiddink de laatste jaren zijn vruchten heeft afgeworpen bij PSV. Klinkt misschien calimero, maar bij de Eindhovenaren lijkt alles allemaal geweldig te zijn, terwijl dat absoluut niet zo is.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest van Arsenal, dan heeft Ajax in een "makkelijkere" poule evenveel punten gehaald danPSV. Het grote verschil zou dan zijn dat PSV tegen de nummer 1 in de poule 4 punten pakt en van de nummer 3 en 4 het onderling resultaat op doelsaldo verliest. Ajax zou op onderling resultaat alleen van Arsenal verliezen, maar het resultaat is hetzelfde....
En zo'n geweldig voetbal heeft Ajax in de CL ook niet laten zien![]()
alleen zijn de resultaten wel geweldig, en daar draait het tenslotte omquote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En PSV ook niet. Alleen jammer dat de goodwill show van Guus Hiddink de laatste jaren zijn vruchten heeft afgeworpen bij PSV. Klinkt misschien calimero, maar bij de Eindhovenaren lijkt alles allemaal geweldig te zijn, terwijl dat absoluut niet zo is.
Ik zeg ook nergens dat PSV wel goed voetbal spelen, het is alleen zo ontzettend effectiefquote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En PSV ook niet. Alleen jammer dat de goodwill show van Guus Hiddink de laatste jaren zijn vruchten heeft afgeworpen bij PSV. Klinkt misschien calimero, maar bij de Eindhovenaren lijkt alles allemaal geweldig te zijn, terwijl dat absoluut niet zo is.
Waarom zeg je dit dan dndiek?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef dndiek het volgende:
En zo'n geweldig voetbal heeft Ajax in de CL ook niet laten zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |