Oeh, gezellig. Dat onderwerp spreekt mij zeer aan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Vies? Ik wil met Noca over het broeikaseffect praten![]()
niet lang genoegquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Hee, mijn MSN knalt er uit.
Of FC Twentequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt zo'n opmerking die eigenlijk meer bij Ajax past op het moment.
Kom op zeg!quote:
In Breda wonen en vlakbij NAC zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kom op zeg!
Uitzicht op de kerk vanuit de woonkamer
De kroegen op 1 minuut afstand (maar niet de overlast van de kroegen)
Alle winkels op max. 5 minuten (inclusief de supermarkten)
Wat wil je nog meer?
3 gezusters -> gezellig ondanks de softe housemuziek (maar alles beter dan RnB of Ski Hut). en de draaiende bar was ook wel lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
He Franky, waar was je nou geweest zaterdag?
Mooizo,quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
3 gezusters -> gezellig ondanks de softe housemuziek (maar alles beter dan RnB of Ski Hut). en de draaiende bar was ook wel lachen.
Daarna naar de parade en dan de kroeg links van de Cuba Libré, zeer gezellig (ondanks de zatte geit die me op Johny Knoxville vond lijken)
En als laatste naar de Carousel, maar dat idee hadden meer mensen, veels te druk.
Maar wel een super avond gehad, de BaCootjes smaakte goed!
Kijk uit, je rug!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dan is het goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die ligt nog steeds in [afbeelding]
Die lampen spelen thuisquote:
Mag die naam nauwelijks hebben.quote:
Nee waar zie je dat dan Canalplusquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gadverdamme Essien
Iemand die overtreding al gezien?
Zal ome Steef wel gescout hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef DeTolk het volgende:
Hoe die Robert ooit aan een profcontract is gekomen snap ik niet.
Je had gelijk, ik werd wakker in de 90e minuutquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Boezelaar, je valt vanzelf in slaap bij PSV.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je had gelijk, ik werd wakker in de 90e minuut
Past dat danquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:47 schreef SCH het volgende:
Het is best gezellig - ik pak er zak Nibbits bij, die je om je vingers kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |