Je hebt je geloof ik hier al twee topics lang niet meer laten zien.quote:
Niemand is fanatieker als de Maichelquote:Op zondag 4 december 2005 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt je geloof ik hier al twee topics lang niet meer laten zien.
En er staat ook 'meest fanatieke fokkers'.
mee? thuis tegen Emmen?quote:Op zondag 4 december 2005 18:19 schreef Maichel het volgende:
[..]
Niemand is fanatieker als de Maichel
Ben inderdaad effe niet meer geweest (druk druk druk....)
Wie gaat er allemaal mee next week?
Ze was bezet DGquote:Op zondag 4 december 2005 09:23 schreef DutchGooner het volgende:
Speciaal voor Mindlight trouwens;
Une,Deux,Trois Zero!
Oja,vrouwtjes uit Oss die roelen![]()
Kan je wel stellen jaquote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Alleen vandaag niet zo pfffff.
(zoiets
)
Daarvoor moet je bij Mindlight zijn.quote:Maar waar zijn die foto's nou van?
Jij alleen???quote:Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef Yeahinho het volgende:
Teringzooi.....
Kut-Zwanenburg
Kut-Koopman
Kut-Van Strien
Ik heb gisteravond wél een vooruitziende blik gehad m.b.t. Aborah (topictitel).
quote:Op zondag 4 december 2005 20:21 schreef Mindlight het volgende:
Foto's heb ik nog niet binnen, komt nog!
shit vergeten regel het morgen wel ff....quote:Op zondag 4 december 2005 20:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heb je het nog kunnen regelen?
Een speler? Ik zei doe iets met Aborah!quote:Op zondag 4 december 2005 20:52 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, voordat ze nog bozer wordt: Lady kwam met het idee om een speler in de OP te zetten.
Oke oke.. even berichtgeschiedenis teruggelezen en je hebt inderdaad gelijkquote:Op zondag 4 december 2005 20:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Een speler? Ik zei doe iets met Aborah!
Dank je!quote:Op zondag 4 december 2005 20:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oke oke.. even berichtgeschiedenis teruggelezen en je hebt inderdaad gelijk. Hulde aan Lady!!
Uhm hadden wij het daar niet over dan?quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
oke, zullen we het nu weer over de fc gaan hebben?
knuppelsquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De VI geeft Beekmans een 6 en Powel een 7![]()
![]()
Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.
Buikema had ook een 7evenals Aborah
Eenschquote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef Yeahinho het volgende:
VI is lekker bezig zie ik wel.
- Beekmans heeft niet gescoord
- Buikema dus wel
- Beekmans verdient meer dan een 6
- Powel verdient minder dan een 7
- Aborah verdient een 8 of zelfs 9
Als je toch niks toe te voegen heb aan yeahinho zijn post, post dan gewoon niks...quote:
pfff... maak je niet zo druk.quote:Op zondag 4 december 2005 22:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als je toch niks toe te voegen heb aan yeahinho zijn post, post dan gewoon niks...
Komt er binnenkort weer een mod-plekkie vrij ofzo?quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
oke, zullen we het nu weer over de fc gaan hebben?
Lees feedback maar eensquote:Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Komt er binnenkort weer een mod-plekkie vrij ofzo?
Robbie hoopt van wel denk ikquote:Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Komt er binnenkort weer een mod-plekkie vrij ofzo?
Moet ik nu gaan happen op de man die altijd riep geen mod te willen worden, schopte tegen het beleid maar vervolgens wel snel een mailtje stuurde toen er een mod plekje vrij kwam.. Om het vervolgens maar 3 weken vol te houden?quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Robbie hoopt van wel denk ik
Het ligt wel heel erg dik bovenop.
quote:Op maandag 5 december 2005 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan happen op de man die altijd riep geen mod te willen worden, schopte tegen het beleid maar vervolgens wel snel een mailtje stuurde toen er een mod plekje vrij kwam.. Om het vervolgens maar 3 weken vol te houden?
Oei dit ruikt ergens naar.....quote:Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
En voor de volledigheid, nee ik wil geen mod worden ik geef niks om andere clubs en/of blije spelletjes e.d. en ook al zou ik het gere willen dan zou ik het nog niet worden.
Ik hoef jullie nachtelijke skihut belevenissen gewoon niet in 3 verschillende topics terug te lezen.
Nou dan hebben ze genoeg tijd om een nieuwe te zoeken!quote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
De hoofdsponsor stopt trouwens na dit seizoen
Was al een tijdje bekend.quote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
De hoofdsponsor stopt trouwens na dit seizoen
Als ze dat net zo plannen als het regelen van de bussen naar oss...quote:Nou dan hebben ze genoeg tijd om een nieuwe te zoeken!
Het is dat ik weet waar ik stond anders had ik mezelf nooit terug gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Weer een zoek de fokkers plaatje
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik sta er gelukkig weer (net) niet op![]()
Eensch. Jij staat er trouwens anders goed duidelijk opquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Het is dat ik weet waar ik stond anders had ik mezelf nooit terug gevonden.
Dat zal nog niet zo meevallen. Ik vrees dat het 3 jaren plan voor de verandering maar weer eens vertraging oploopt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:37 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze genoeg tijd om een nieuwe te zoeken!
Nee hoor, mijn vriendin wel daardoor kon ik mezelf terug vindenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eensch. Jij staat er trouwens anders goed duidelijk op.
Naast mij staat uw persoon (niet te herkennen door middelvinger voor het gelaat), paar rijen boven mij staat onze Lady. Rean is idd ook op de foto te vinden; voor de kijkers links, met mutsquote:Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zie alleen yeahinho eigenlijk.
Rean schijnt er ook op te staan
Ja mezelf had ik ook herkendquote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Naast mij staat uw persoon (niet te herkennen door middelvinger voor het gelaat), paar rijen boven mij staat onze Lady. Rean is idd ook op de foto te vinden; voor de kijkers links, met muts.
Kun je gewoon bij het BD bestellen hoor, hoef je niet via, via, via te doenquote:Op donderdag 8 december 2005 07:46 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik sta er inderdaad ook op, heb de foto maar even besteld via, via, via.
voor de nietwetenden: zoek de rode muts linksonderin, daarboven staat mijn neefje met witte muts, rechts daarvan sta ik met blauwe muts en horizontale banen.
Gister te horen gekregen dat ik de thuiswedstrijd tegen Telstar ga missen, ik moet met mijn nieuwe werk mee op wintersport van 16 tm 20 maart
Inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij het BD bestellen hoor, hoef je niet via, via, via te doen![]()
Wel ff op internet plaatsen hč![]()
Ben blij dat ik niet bij jou werk.
idd als Beekmans hem niet raakt gaat de bal 5 meter naast.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
wat was er knullig aan dan? Behalve die 2-2?
De verslaggever van sbs zag niet dat hij nog aangeraakt werd en vond het een knappe goal van mourad
Paul Jans komt wel uit de buurt. Ik ken Paul Jans niet zo goed moet ik eerlijk zeggen. Ik had gehoopt op Donny de Groot begin dit seizoen, maar die zit nu bij De Graafschap. Misschien dat Theo bij Vitesse nog wat contacten heeft en daar een goede spits kan charteren?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:55 schreef methodmich het volgende:
VVV-Venlo zou dus nog interesse hebben. Misschien ruilen voor Paul Jans, daar wissel?
Bron: Brabants Dagbladquote:Van de laatste 9 competitiewedstrijden verloor FC Den Bosch er maar eentje. Toch leverde die reeks liefst 15 verliespunten op, vooral omdat er zo vaak gelijkgespeeld wordt. De onbeslist tegen Emmen gisteravond was al de 4e op rij.
Theo Bos stelde gisteravond na afloop van de wedstrijd terecht dat deze twee verliespunten zo erg nog niet zijn. Emmen is een tegenstander van formaat. Wel onnodig waren de gelijke spelen tegen Top Oss, Omniworld en GA Eagles. "Daarom is het belangrijk dat we de komende wedstrijd tegen Cambuur winnen", blikte Bos al vooruit. Dat zou moeten kunnen want Den Bosch deed het gisteravond, net als vorige week bij TOP, niet slecht. De samenwerking tussen Aborah en Powel begint steeds beter te lopen. De huurling van Ajax heeft in de tot dusver gespeelde wedstrijden laten zien als draaiende dynamo centraal op het middenveld een absolute meerwaarde te zijn voor FC Den Bosch. Maar voordat hij zijn kunsten gisteravond kon laten zien moest FC Den Bosch eerst het fel gestarte Emmen zien in te tomen. Dat lukte naarmate de eerste hleft vorderde steeds beter. Niet alleen Aborah deed zich gelden, ook Cales en Haemhoudts waren op de linkerflank goed op dreef. Centraal achterin hielden Beekmans en Raymaekers zich uitstekend staande, al viel de inbreng van Buikema op het middenveld tegen. Hoogtepunt van de Bossche opleving was een prachtige aanval via de linkervleugel, waarbij de thuisploeg met one-touch voetbal over 5 schijven tot vlak bij het Emmense doel kwam. De inzet van Haemhoudts werd op het laatste moment geblokt. Maar hoewel FC Den Bosch steeds beter ging voetballen, waren de beste kansen voor Emmen. Het doelpunt van Valeev in de 33e minuut kwam dan ook niet uit de lucht vallen: 0-1.
Snelle voetbeweging:
Die voorsprong leek Emmen mee de kleedkamer in te kunnen nemen maar op slag van rust werd het 1-1. Uiteraard was Aborah bij het doelpunt betrokken. De bal die hij kreeg van Powel gaf hij met een snelle voetbeweging aan Robbie Haemhoudts, die zijn 22e verjaardag met een keiharde knal luister bijzette: 1-1.
De eerste slag in de 2e helft was ook voor FC Den Bosch. En het was meteen raak ook. Powel zorgde er met een leep overstapje voor dat Aborah alleen op doelman van Westerop af kon gaan. Aborah leek de bal iets te ver voor zich uit te spelen, maar zijn buiteling over de graaiende armen van de doelman werd door scheidsrechter van Sichem tot penalty gepromoveerd. En daarmee weet goaltjesdief Powel wel raak: 2-1.
Waar FC Den Bosch vorige week tegen TOP diverse keren verzuimde twee doelpunten voorsprong te nemen, zo deed het dat gisteravond opnieuw. Aborah liet uit een goede schietkans na om de 3-1 op het bord te zetten. En net zoals TOP daarvan profiteerde, deed Emmen dat ook. Mourad was bij een onoverzichtelijke situatie in het Bossche strafschopgebied in de 70e minuut iedereen te slim af en tikte de bal binnen:2-2.
Emmen dat fysiek de meerdere was, ging in de slotfase het felst op jacht naar de winnende treffer. Maar man of the match Aborah was in de 89e minuut met een schot uit de draai nog het dichtst bij de winnende treffer. Dat niemand verloor was wel terecht maar beide teams zagen (weer) twee punten in rook opgaan.
Dat zou dus betekenen dat Powel in de winterstop vertrekt. Lijkt mee een goed plan.quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef Elvislives het volgende:![]()
Oh ik heb vernomen dat ze bezig zijn met rojer te huren.
Ja, de aankopen van deze zomerstop zullen wel bij dat soort clubs vandaan worden gehaald, om vervolgens te concluderen dat het allemaal kut is en weer wat huurlingen binnen te halen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik dat Fred vrijdag bij Dordt - Omniworld is geweest. Voor wie in godsnaam is me een raadsel, maar hij zat er wel.
Beekmans komt, ondanks dat hij achterin speelt, vrij vaak in kansrijke positie voor het doel, en gaat met de week beter spelen op die positie, dus van mij mag hij daar ook wel blijven staan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef fanneke het volgende:
2-0. Was nog niet zo best alhoewel ze helemaal niets weggaven.
Doelpunt van Buikema was een lucky, werd behoorlijk van richting veranderd.
Jammer van dat lobje van Beekmans op de lat. Ik heb het heel lang jammer gevonden dat Paultje centraal achterin moest spelen, maar hij brengt daar wel veel meer rust in de verdediging.
Gezien de uitslagen van de andere wedstrijden toch nog een goed avondje voor FC.
Er is nog altijd de nacompetitie......quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit seizoen zit het er realistisch gezien niet in.
Dat wel inderdaad, maar dan zullen we het uit een ander vaatje moeten tappen. Met dit spel denk ik dat we weinig kans maken tegen ploegen als Sparta en Heracles.quote:Op maandag 12 december 2005 23:48 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Er is nog altijd de nacompetitie......
Hoe zou dat nou toch komen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:53 schreef DutchGooner het volgende:
We winnen weer eens,dat is effekes wennen...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind dat hij het goed doet.
Je vroeg er om... was een inkoppertje....quote:
Ja in het seizoen 1968/69. In Engeland.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft FC ooit eens tegen Charlton Athletic gespeeld? In 68?
Da's de mijne....quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat trouwens ook nog een kaartje te koop voor Standard - Anderlecht voor morgen op het GB.
Yup,heb het boekje hier liggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft FC ooit eens tegen Charlton Athletic gespeeld? In 68?
de wedstrijd in Engeland of in Den Bosch?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup,heb het boekje hier liggen.
Engelandquote:Op woensdag 14 december 2005 01:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
de wedstrijd in Engeland of in Den Bosch?
die heb ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
Heb trouwens hier ook een programma van FC v Chelsea liggen uit 1979.
Die is zeer lastig,zelfs veel Chelsea-verzamelaars hebben hem niet. Dat is de reden dat ie er binnenkort uitgaatquote:
Die is voor een prikkie te koop op eBay,net zoals FC v Forest uit de jaren 80.quote:Die van Charlton-FC Den Bosch uit '68 wel.
Bron BDquote:Tijdens de thuiswedstrijd van FC Den Bosch tegen Emmen (2-2) afgelopen vrijdag klonk er nog met enige regelmaat een applausje vanaf de tribunes. Gisteravond waren goedkeurende geluiden in De Vliert veel schaarser. Maar niemand van de thuisploeg die daar echt mee zat. Na vier gelijke spelen op rij werd er immers eindelijk weer gewonnen. Dat mocht ook wel, tegen Cambuur: 2-0.
Gijs Cales, die gisteravond bij beide Bossche treffers de assist verzorgde, hoefde na afloop niet lang na te denken over de vraag hoe hij deze wedstrijd kort moest omschrijven: „Zakelijk.“ En daar moesten de drieduizend supporters maar begrip voor hebben, vond de linkervleugelspeler. „We hadden al zo lang niet meer gewonnen dit hadden we echt even nodig. Dat snappen de mensen toch wel?“
Die mensen begeleidden een kwartier voor tijd elke geslaagde pass in de Bossche ploeg met een enigszins cynisch ’olé’. Als de spelers dan voor weinig hoogtepunten zorgden, dan deden de fans dat zelf wel.
Het mooiste staaltje voetbal was in de 65ste minuut te zien geweest, toen Paul Beekmans een één-tweetje met Berry Powel bijna met een doelpunt bekroonde. Het stiftje van rand strafschopgebied belandde echter op de bovenkant van de lat.
Cambuur leverde gisteren zo weinig weerwerk, dat centrale verdediger Beekmans rustig met enige regelmaat mee naar voren kon trekken. Al in de elfde minuut leverde dat resultaat op. Gijs Cales zette hem met een afgemeten dieptepassje schuin vrij voor doelman Van de Vlag. Het wippertje van Beekmans - die toch echt buitenspel stond maar er mee wegkwam - over de vallende doelman leek wat zacht, maar de toesnellende verdediger Martijn Roosenburg zag de bal via zijn voet via de binnenkant paal in het doel belanden: 1-0.
Te kleine sloophamer
Het zwalkende Cambuur, dat vrijdag al met 4-0 van Excelsior verloor, leek rijp voor de sloop. Maar Den Bosch hanteerde een te kleine sloophamer om de massaal verdedigende Friese ploeg snel de genadeklap te geven. Wim Raymaekers, ook al een centrale verdediger (!), was voor rust nog het dichtst bij de 2-0. Uit een voorzet van Stanley Aborah kopte de Belg achterwaarts goed richting de verre hoek, maar Van de Vlag voorkwam met een reflex een doelpunt. Maar drie minuten na rust was ook het laatste restje spanning uit de wedstrijd weg, toen het alsnog raak was. En geheel in de stijl van de wedstrijd: niet mooi, wel nuttig. Een voorzet van rechtsback Paul Verhaegh kwam via Gijs Cales voor de voeten terecht van Roel Buikema, die zijn uithaal via het lichaam van Cambuur-verdediger Koen Brack zag binnenvliegen: 2-0.
De rest van het duel had schriftelijk kunnen worden afgedaan. Op dat fraaie stiftje van Beekmans na dan misschien, en die ene kans voor Cambuur, nadat de Bossche goalie Michel Vorm de bal na een voorzet uit zijn handen liet vallen. Bovar Karim profiteerde niet en schoot hoog over.
Wim Raymaekers liep nog persoonlijke averij op in de vorm van een gele kaart. „Ongelooflijk“, verzuchtte de Belg na afloop. „Ik heb echt waar maar één overtreding gemaakt in de hele wedstrijd, en dat was niet eens een zware. Maar ik krijg er wel een gele kaart voor.“
Gijs Cales verwacht donderdag in de uitwedstrijd bij Helmond Sport weer wat meer ’vuurwerk’. „Die ploeg wil ook voetballen. Dat ligt ons beter dan wanneer we tegen zo’n muur aanlopen zoals vanavond. In de voorbereiding hadden we het tegen amateurs ook soms lastig. Die spelen net zo.“
Bosschenaren zie je overalquote:Op woensdag 14 december 2005 03:41 schreef fernando_redondo het volgende:
Waarom is de Den Bosch reeks na die van de Top 3 de populairste op Fok?
Ik niet maar ik weet wel dat jij mij op de hoogte gaat houdenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:15 schreef LadyFCDB het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal naar Helmond?
Ik wel maar dat is logisch.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:15 schreef LadyFCDB het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal naar Helmond?
Ow fijn dat je het me even laat weten.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik niet maar ik weet wel dat jij mij op de hoogte gaat houden
wil moet wel zijn ...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maar ga je ook?
Ikke niet iig
Je weet wat hij voor andere belangrijke verplichtingen heeft hequote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben er helaas niet bij, omdat een compleet team (o.a. het broertje van Lady) niet kan/wil komen zaalvoetballen en er toch íemand consessies zal moeten doen om niet bij voorbaat al te verliezen...
Is de paus katholiek...?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan jullie winnen vanavond?
Juist en anders boycotten.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk dat als je een zaak gaat aanspannen je hem wint aangezien er geen gegronde reden voor is.
Belangrijke verplichtingen?! Durf jij de verjaardag van de tante van z'n vriendin (na het trainen om 10 uur 's avonds) zo te noemen..?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Je weet wat hij voor andere belangrijke verplichtingen heeft he![]()
Moet ik jouw ook op de hoogte houden??
En de rest door Haarlem/ op thuisvak. Net als Den Haag bij Sparta.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:22 schreef Yeahinho het volgende:
Die onzin-combi boycotten werkt trouwens niet... 10 supporters in het uitvak, dat hebben ze het liefst!
quote:
Balen inderdaad, Helmond is vaak wel een leuke wedstrijd. Wat is de opstelling?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De derde (uit)wedstrijd die ik dit seizoen ga missen.
maar die tellen ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik krijg door dat het een eigen doelpunt was.
Sorry had je post niet meer gelezen voor de wedstrijd vandaar dat ik je niet gesmst heb.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Belangrijke verplichtingen?! Durf jij de verjaardag van de tante van z'n vriendin (na het trainen om 10 uur 's avonds) zo te noemen..?![]()
Over op de hoogte houden: graag.
Sfeer was na rust weer enigzins op niveau. Toen volgende ook de 2-2 en was Helmond amper over de helft geweest. Maar toen na de 2-3 hadden we er achter moeten blijven staan en niet op Egmond blijven kankeren.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:57 schreef Maichel het volgende:
Wel verloren, maar wel eindelijk weer sfeer op de tribune
Egmond: Hoerehoerehoerehoerejoooong!! Wat waren die mini rellen nou na afloop?
Maar goed, volgende keer beter
Damn, wel vaag om met mensen te FOK'ken waar ik net nog naast gezeten zou kunnen hebben...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sfeer was na rust weer enigzins op niveau. Toen volgende ook de 2-2 en was Helmond amper over de helft geweest. Maar toen na de 2-3 hadden we er achter moeten blijven staan en niet op Egmond blijven kankeren.
Na afloop was niks bijzonders. Wat gezeik met stewards en daarna Helmond die over 100 meter een beetje aan het uitdagen was..
Dat ging om ons. Is een heel lang verhaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:57 schreef Maichel het volgende:
Wat waren die mini rellen nou na afloop?
Dat is dus echt onzin, hij mag niet eens bij het eerste meedoen daar...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef Reanimatie.com het volgende:
Dat die talentvolle jeugdspeler (van Rijn?) vorig jaar naar een Belgische tweede klasser is gegaan was al een aardig teken aan de wand. Onze jeugdopleiding is een wassen neus! Net als de meeste in Nederland, alleen stelden wij er onszelf misschien wel erg veel van voor....
HEYA DEN BOSCH !!!!
Wehehequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, De vrouw van Egmond heeft een piemel in haar kont
hehehehehe....al lang blond haar...roep me anders effe een keer dan weten we het gelijk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kutzooi weer. Het is echt alles of niks dit seizoen (en meestal niks). We zijn gewoon een goede middenmoter van de GGD geworden, maar ik had toch echt meer gehoopt (en verwacht)...
En om even op Maichel's stukjes terug te komen: heeft jouw vriendin tegenwoordig blond haar?
Zo ja, dan zit je volgens mij ergens schuin voor mij en DG. En was het weer zover?
Ging nu de vrouw van Van Egmond boodschappen doen.. (dat rijmt toch niet?!)
Bron: TV Gelderlandquote:Mamadou Zongo eind januari weer fit
ANTWERPEN - De revalidatie van Mamadou Zongo verloopt voorspoedig. De speler uit Burkino Faso, die bij De Graafschap in de nacompetitie zijn kruisband scheurde, werkt aan zijn herstel bij Lieven Maesschalk in Antwerpen.
"Zongo heeft weer een goede mobiliteit in zijn knie en geen zwelling meer. Hij is eind januari klaar", verwacht fysiotherapeut Maesschalk.
"Ik wil vooral goed fit worden, het mag ook februari worden. Ik wil niet meer sukkelen met die knie", aldus Zongo. De voormalige Vitesse-speler kan daarna mogelijk terecht bij FC Den Bosch om verder op niveau te komen.
En hoeveel daarvan hebben er 300 minuten of meer van gespeeld tot nu toe?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En hoeveel clubs zijn er die dit seizoen al 5 jongens hebben laten debuteren/bij 1e selectie? Hoezo wasseneus...
Debuteren heb je niets aan als je verder nooit een kans krijgt. El Makrini (is dan wel geblesseerd), Plet en Thenu zitten nu al niet eens meer op de bank, terwijl Meulemans, Peters en van Heijnsbergen nauwelijks speelminuten krijgen. Dan mag je de jeugdopleiding met recht een wassen neus noemen. Zeker als je figuren als Cales, Dors en Rajcomar moet halen. Dat soort spelers moet je toch zelf wel op kunnen leiden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is dus echt onzin, hij mag niet eens bij het eerste meedoen daar...
En hoeveel clubs zijn er die dit seizoen al 5 jongens hebben laten debuteren/bij 1e selectie? Hoezo wasseneus...
Het lijkt me heel sterk eigenlijk... ze zullen toch niet zó stom zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een oefenwedstrijd tegen Anderlecht?
Erg logisch klinkt het allemaal niet inderdaad. Het staat in het M-Side gastenboek...dus nog maar even afwachten. Tegen AA Gent ging destijds al niet door en dan zou nu Anderlecht komen...quote:Op zondag 18 december 2005 11:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk eigenlijk... ze zullen toch niet zó stom zijn?
Ik weet bijna zeker dat die wedstrijd niet door gaat, hoe dom kun je zijn om tegen de aartsrivaal van onze bevriende club te gaan spelenquote:Op maandag 19 december 2005 17:13 schreef DutchGooner het volgende:
[knip]
Winterprogramma FC Den Bosch 2005-2006
Zaterdag 24 december 2005 tot en met zondag 1 januari 2006: vakantie.
Vrijdag 6 januari 2006
FC Den Bosch – Cercle Brugge (oefenduel)
Stadion De Vliert, 19.00 uur.
Woensdag 11 januari 2006
FC Den Bosch – Anderlecht (oefenduel)
Stadion De Vliert, 19.00 uur.
Het gehele programma van deze voorbereiding is onder voorbehoud van wijzigingen.
Bron: FC Den Bosch | 12/19/2005 5:06:41 PM
Juist en merchandise artikelen.. Maar dat snappen ze blijkbaar niet/ willen ze niet snappen..quote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat die wedstrijd niet door gaat, hoe dom kun je zijn om tegen de aartsrivaal van onze bevriende club te gaan spelen![]()
Nodig dan gewoon Standard uit, heb je nog een goeie drankomzet ook.
Ik welquote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist en merchandise artikelen.. Maar dat snappen ze blijkbaar niet/ willen ze niet snappen..
Tja...als je ziet hoe de FC merchandise aanpakt...quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist en merchandise artikelen.. Maar dat snappen ze blijkbaar niet/ willen ze niet snappen..
Al zullen er nu ook wel wat standard fans komen
Op die manierquote:Op maandag 19 december 2005 18:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij snapt wel hoe je met de merchandise om moet gaan!
Echte handelsgeest heeft ie![]()
volgens de berichten van gisteravond wel!quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Al zullen er nu ook wel wat standard fans komen
Hopelijk wordt het een grote veldslag, misschien dat ze het dan eens een keer leren.quote:Op maandag 19 december 2005 18:21 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
volgens de berichten van gisteravond wel!
Ja dat hoop ik, dan worden de rest van de uitwedstrijdenl verboden of buscombiquote:Op maandag 19 december 2005 18:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het een grote veldslag, misschien dat ze het dan eens een keer leren.
Vragen ze toch zelf om met zo'n wedstrijd, of snappen ze bij Den Bosch echt niet hoe het werkt.quote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik, dan worden de rest van de uitwedstrijdenl verboden of buscombi![]()
Dit seizoen mis je toch niet veel bij uitwedstrijdenquote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Vragen ze toch zelf om met zo'n wedstrijd, of snappen ze bij Den Bosch echt niet hoe het werkt.
Nee had ik al een keer gedaan.. maar ik verveelde me en ging alles ff opschrijven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je eindelijk die doos van RobbieBobbie aan het uitspitten?
Het geschuif begint nu al. Uiteindelijk is er best een kans dat die wedstrijd helemaal niet wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedstrijd FCDB - RSCA dus niet om 1900 uur maar om 1800 uur.
Ok, heb ook nog een heel zootje "in de vliert"s liggen. Heb je die ook allemaal?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
heb ze allemaal al
Gebruik je godverdomme gewoon mijn oude ebay-gebruikersnaam....
Gebruikersnaam Ingangsdatum Einddatum
26-05-1989 01-okt-05 Huidig
fcdbbwa_afc 25-feb-02 01-okt-05
fcdbbwa 16-nov-00 25-feb-02
**********@home.nl 13-jul-00 16-nov-00
Yups,allemaalquote:Op woensdag 21 december 2005 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok, heb ook nog een heel zootje "in de vliert"s liggen. Heb je die ook allemaal?
Een kleine aanpassing zou ik kunnen waarderen.quote:Van die gebruikersnaam wist ik niet.. als je het heel erg vind pak ik wel een andere hoor...
Kortom: gij kutjanus gooit mijn goeie naam te grabbel...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
Een kleine aanpassing zou ik kunnen waarderen.
Ik heb een (positieve) reputatie mbt voetbalartikelen op eBay verkopen en mensen zouden deze "fcdbbwa" kunnen verwarren met mij aangezien veel mensen mij nog zo kennen en mijn email fcdbbwa@...... is.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kortom: gij kutjanus gooit mijn goeie naam te grabbel...
Volgens mij had Lady die opgenomen als ik me niet vergis....?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand de hele wedstrijd van vorig seizoen tegen feyenoord op DVD/VHS?
Ik wil die wedstrijd ook wel eens zien
Hadquote:Op woensdag 21 december 2005 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens mij had Lady die opgenomen als ik me niet vergis....?
Op het GB werd ie vorig jaar een half uur na de wedstrijd al te koop aangeboden, dus er zal heus nog wel iemand zijn die hem op dvd heeft.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef LadyFCDB het volgende:
Het enige positieve nieuws is dat ik nu 6 dvd's heb liggen met daarop alle samenvattingen van vorig seizoen![]()
Heel mooi inderdaad. Rabo en Bavaria betalen wel 5 jaar voor naamsbetaling. Maar geen commerciele naamquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Vanavond zal FC Den Bosch, voorafgaand aan haar laatste thuiswedstrijd voor de winterstop, een nieuwe gevelreclame in gebruik nemen aan de noord- en zuidzijde van het stadion. Burgemeester Rombouts zal in het bijzijn van de directie van Rabobank ’s-Hertogenbosch en Omstreken, Bavaria en stadioneigenaar BIM (Bossche Investerings Maatschappij) om 17.30 uur de lichtreclame officieel in gebruik nemen.
Ad van Alebeek, Manager Commerciële Zaken en Communicatie: “Met het aanbrengen van de stadionreclame keert de oude vertrouwde naam De Vliert weer duidelijk zichtbaar terug in het Bossche stadion. De gevelreclame is tot stand gekomen door een nauwe samenwerking tussen de club en enkele trouwe businesspartners, Rabobank ’s-Hertogenbosch en Omstreken, bierbrouwer Bavaria en de gemeente 's-Hertogenbosch. Naast de naam De Vliert en het logo van FC Den Bosch zullen de namen van Rabobank en Bavaria vanaf vanavond van de gevel afstralen.”De Vliert
Papegaaiensoep op?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoojaa... lekker de winterstop in. Dik verdiend gewonnen. Met wat meer geluk hadden we via met name powel op een nulletje of 4 5 kunnen komen. Maarja de 3 punten tellen. En weer bij de eerste 5.
Nee copy paste noemen ze datquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Papegaaiensoep op?
En verhaegh op middenveld ging prima.![]()
Wat meer geluk? Met geluk of pech heeft het niets te maken, het is pure onkunde van Powel. Wat een waardeloze kutvoetballer zeg. Net zoals die Dors en Cales.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoojaa... lekker de winterstop in. Dik verdiend gewonnen. Met wat meer geluk hadden we via met name powel op een nulletje of 4 5 kunnen komen. Maarja de 3 punten tellen. En weer bij de eerste 5.
Het zou ze dikke knaken moeten kosten. Ik vrees dat Beekmans echter voor 'n fooi weggaat of dat hij wordt geruild voor Vorm en Rajcomar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Bron? Ik geloof er niets van. Gaat ze wel dikke knaken kosten dan. (als fc slim is)
Mwah het ging kut vanaf toen, dat zagen de trainers ook... Was riskant om Peters in te zetten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, heren trainers; bij een 2-0 voorsprong tegen 10 man kun je bijvoorbeeld ook Jordens Peters laten debuteren, ipv Prince z'n wekelijkse minuutjes te laten maken.
Nee welke bankzitter wel?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prince Rajcomar is niet bepaald degene die het tij kan doen keren als het kut gaat....
Zou kunnen.. Maar ik zou het riskant vinden. Op dit niveau waar hij weinig ervaring nog heeft, stadion met paar 1000 man. Je weet niet hoe hij daar op reageert. Een foutje is zo gemaakt. Bovendien stond het centraal achterin goed. Deze moest gewoon gewonnen worden. Jordens krijgt zijn kans echt wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niemand, alleen wat jeugdig enthousiasme zou de zaak goed kunnen doen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |