Je hebt je geloof ik hier al twee topics lang niet meer laten zien.quote:
Niemand is fanatieker als de Maichelquote:Op zondag 4 december 2005 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt je geloof ik hier al twee topics lang niet meer laten zien.
En er staat ook 'meest fanatieke fokkers'.
mee? thuis tegen Emmen?quote:Op zondag 4 december 2005 18:19 schreef Maichel het volgende:
[..]
Niemand is fanatieker als de Maichel
Ben inderdaad effe niet meer geweest (druk druk druk....)
Wie gaat er allemaal mee next week?
Ze was bezet DGquote:Op zondag 4 december 2005 09:23 schreef DutchGooner het volgende:
Speciaal voor Mindlight trouwens;
Une,Deux,Trois Zero!
Oja,vrouwtjes uit Oss die roelen![]()
Kan je wel stellen jaquote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Alleen vandaag niet zo pfffff.
(zoiets
)
Daarvoor moet je bij Mindlight zijn.quote:Maar waar zijn die foto's nou van?
Jij alleen???quote:Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef Yeahinho het volgende:
Teringzooi.....
Kut-Zwanenburg
Kut-Koopman
Kut-Van Strien
Ik heb gisteravond wél een vooruitziende blik gehad m.b.t. Aborah (topictitel).
quote:Op zondag 4 december 2005 20:21 schreef Mindlight het volgende:
Foto's heb ik nog niet binnen, komt nog!
shit vergeten regel het morgen wel ff....quote:Op zondag 4 december 2005 20:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heb je het nog kunnen regelen?
Een speler? Ik zei doe iets met Aborah!quote:Op zondag 4 december 2005 20:52 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, voordat ze nog bozer wordt: Lady kwam met het idee om een speler in de OP te zetten.
Oke oke.. even berichtgeschiedenis teruggelezen en je hebt inderdaad gelijkquote:Op zondag 4 december 2005 20:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Een speler? Ik zei doe iets met Aborah!
Dank je!quote:Op zondag 4 december 2005 20:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oke oke.. even berichtgeschiedenis teruggelezen en je hebt inderdaad gelijk. Hulde aan Lady!!
Uhm hadden wij het daar niet over dan?quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
oke, zullen we het nu weer over de fc gaan hebben?
knuppelsquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De VI geeft Beekmans een 6 en Powel een 7![]()
![]()
Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.
Buikema had ook een 7evenals Aborah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |