Eensch. Jij staat er trouwens anders goed duidelijk opquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Het is dat ik weet waar ik stond anders had ik mezelf nooit terug gevonden.
Dat zal nog niet zo meevallen. Ik vrees dat het 3 jaren plan voor de verandering maar weer eens vertraging oploopt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:37 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze genoeg tijd om een nieuwe te zoeken!
Nee hoor, mijn vriendin wel daardoor kon ik mezelf terug vindenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eensch. Jij staat er trouwens anders goed duidelijk op.
Naast mij staat uw persoon (niet te herkennen door middelvinger voor het gelaat), paar rijen boven mij staat onze Lady. Rean is idd ook op de foto te vinden; voor de kijkers links, met mutsquote:Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zie alleen yeahinho eigenlijk.
Rean schijnt er ook op te staan
Ja mezelf had ik ook herkendquote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Naast mij staat uw persoon (niet te herkennen door middelvinger voor het gelaat), paar rijen boven mij staat onze Lady. Rean is idd ook op de foto te vinden; voor de kijkers links, met muts.
Kun je gewoon bij het BD bestellen hoor, hoef je niet via, via, via te doenquote:Op donderdag 8 december 2005 07:46 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik sta er inderdaad ook op, heb de foto maar even besteld via, via, via.
voor de nietwetenden: zoek de rode muts linksonderin, daarboven staat mijn neefje met witte muts, rechts daarvan sta ik met blauwe muts en horizontale banen.
Gister te horen gekregen dat ik de thuiswedstrijd tegen Telstar ga missen, ik moet met mijn nieuwe werk mee op wintersport van 16 tm 20 maart
Inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij het BD bestellen hoor, hoef je niet via, via, via te doen![]()
Wel ff op internet plaatsen hč![]()
Ben blij dat ik niet bij jou werk.
idd als Beekmans hem niet raakt gaat de bal 5 meter naast.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
wat was er knullig aan dan? Behalve die 2-2?
De verslaggever van sbs zag niet dat hij nog aangeraakt werd en vond het een knappe goal van mourad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |