abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32877285
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Het is dat ik weet waar ik stond anders had ik mezelf nooit terug gevonden.
Eensch. Jij staat er trouwens anders goed duidelijk op .
pi_32881917
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:37 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Nou dan hebben ze genoeg tijd om een nieuwe te zoeken!
Dat zal nog niet zo meevallen. Ik vrees dat het 3 jaren plan voor de verandering maar weer eens vertraging oploopt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 7 december 2005 @ 09:16:39 #78
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_32883615
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Eensch. Jij staat er trouwens anders goed duidelijk op .
Nee hoor, mijn vriendin wel daardoor kon ik mezelf terug vinden
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_32884980
Ik zie alleen yeahinho eigenlijk.

Rean schijnt er ook op te staan
pi_32885592
Den Bosch positief over Björnsson

Den Bosch-
De 23-jarige Ijslander Ellert Jon Björnsson heeft een goede indruk gemaakt tijdens zijn stageperiode bij FC Den Bosch. De aanvallende vleugelspeler trainde enkele dagen mee met de selectie van Theo Bos en speelde in een onderlinge trainingswedstrijd. Manager technische zaken Fred vd Hoorn was goed te spreken over de proefspeler. " Volgende week heb ik een afspraak met zijn zaakwaarnemer. Dan moeten we bekijken of en zo ja welke afspraken er te maken zijn voor volgend seizoen."
pi_32888323
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zie alleen yeahinho eigenlijk.

Rean schijnt er ook op te staan
Naast mij staat uw persoon (niet te herkennen door middelvinger voor het gelaat), paar rijen boven mij staat onze Lady. Rean is idd ook op de foto te vinden; voor de kijkers links, met muts .
pi_32888578
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Naast mij staat uw persoon (niet te herkennen door middelvinger voor het gelaat), paar rijen boven mij staat onze Lady. Rean is idd ook op de foto te vinden; voor de kijkers links, met muts .
Ja mezelf had ik ook herkend

Die anderen zie ik nu ook
pi_32910906
Ik sta er inderdaad ook op, heb de foto maar even besteld via, via, via.
voor de nietwetenden: zoek de rode muts linksonderin, daarboven staat mijn neefje met witte muts, rechts daarvan sta ik met blauwe muts en horizontale banen.

Gister te horen gekregen dat ik de thuiswedstrijd tegen Telstar ga missen, ik moet met mijn nieuwe werk mee op wintersport van 16 tm 20 maart
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_32917322
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:46 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik sta er inderdaad ook op, heb de foto maar even besteld via, via, via.
voor de nietwetenden: zoek de rode muts linksonderin, daarboven staat mijn neefje met witte muts, rechts daarvan sta ik met blauwe muts en horizontale banen.

Gister te horen gekregen dat ik de thuiswedstrijd tegen Telstar ga missen, ik moet met mijn nieuwe werk mee op wintersport van 16 tm 20 maart
Kun je gewoon bij het BD bestellen hoor, hoef je niet via, via, via te doen
Wel ff op internet plaatsen hč

Ben blij dat ik niet bij jou werk.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_32917397
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Kun je gewoon bij het BD bestellen hoor, hoef je niet via, via, via te doen
Wel ff op internet plaatsen hč

Ben blij dat ik niet bij jou werk.
Inderdaad 7.95 ¤, die vuile krent van een Ad van Hasselt vraagt er 25 ¤ voor. Hij ziet ze vliegen volgens mij.
pi_32924549
VAN LINDER NIEUWE VEILIGHEIDSCOÖRDINATOR FC DEN BOSCH
FC Den Bosch heeft met Peter van Linder de vacature van veiligheidscoördinator ingevuld. Van Linder (59) zal op 1 januari 2006 officieel in functie treden.

Het takenpakket van de veiligheidscoördinator betreft het optimaliseren van de veiligheid en de veiligheidsbeleving in en om het stadion.

Manager Algemene Zaken Ben Bolman: ,,We zijn blij dat we deze belangrijke functie binnen de club hebben ingevuld met iemand die zeer enthousiast leiding wil geven aan onze veiligheidsorganisatie. Cees de Rooij die tijdelijk ook de functie van veiligheidscoördinator vervulde, zal nu weer volledig als stewardcoördinator gaan fungeren.”
pi_32956941
Kut Mourad, mazzel goal.
pi_32957469
Het was niet veel. Powel viel wel heel erg door de mand.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32957664
Wat een drama queen zeg die mourad
pi_32957721
Hoe vaak heeft die hond wel niet half dood op de grond gelegen?
pi_32958772
Knullig gelijkspel weer.... zo halen we natuurlijk nooit veel punten he .
pi_32958812
Kansloze scheidsrechter ook trouwens. Die floot echt de hele wedstrijd kapot.
pi_32958826
wat was er knullig aan dan? Behalve die 2-2?

De verslaggever van sbs zag niet dat hij nog aangeraakt werd en vond het een knappe goal van mourad
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:38:29 #94
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32958869
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
wat was er knullig aan dan? Behalve die 2-2?

De verslaggever van sbs zag niet dat hij nog aangeraakt werd en vond het een knappe goal van mourad
idd als Beekmans hem niet raakt gaat de bal 5 meter naast.
Er was bij tijden weer redelijk voetbal te zien. Dat heb ik de laatste wedstrijden gemist.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_32959980
Knullig was zoals je zegt de 2-2. Valt die niet dan win je, en was het geen (knullig) gelijkspel he . Op tv was amper te zien dat ie aangeraakt werd, terwijl die bal gvd 5 meter naast was gegaan . Het was Raijmaekers trouwens volgens mij die er per ongeluk tegenaan liep.

Het voetbal was redelijk, en de inzet was ook aardig, dus we mogen niet klagen.
pi_32966419
Wel weer een goal van Powel, maar hij speelde zeker slecht?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32966531
Powel was waardeloos. Een pass, een bal aannemen, zijn tegenstander passeren... het is allemaal teveel gevraagd.
pi_32966705
Maakt ie allemaal intikkertjes dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_32966729
Vandaag maakte hij een pingel. Voetballend was het echt helemaal niets. Van zijn 18 goals waren er minimaal 9 een pingel... Dat in ogenschouw nemende is zijn doelpuntenproductie niet zo indrukwekkend.

Ik hoop dat er in de winterstop iemand geld over heeft voor Powel.
pi_32966791
VVV-Venlo zou dus nog interesse hebben. Misschien ruilen voor Paul Jans, daar wissel?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')