Eenschquote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef Yeahinho het volgende:
VI is lekker bezig zie ik wel.
- Beekmans heeft niet gescoord
- Buikema dus wel
- Beekmans verdient meer dan een 6
- Powel verdient minder dan een 7
- Aborah verdient een 8 of zelfs 9
Als je toch niks toe te voegen heb aan yeahinho zijn post, post dan gewoon niks...quote:
pfff... maak je niet zo druk.quote:Op zondag 4 december 2005 22:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als je toch niks toe te voegen heb aan yeahinho zijn post, post dan gewoon niks...
Komt er binnenkort weer een mod-plekkie vrij ofzo?quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
oke, zullen we het nu weer over de fc gaan hebben?
Lees feedback maar eensquote:Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Komt er binnenkort weer een mod-plekkie vrij ofzo?
Robbie hoopt van wel denk ikquote:Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Komt er binnenkort weer een mod-plekkie vrij ofzo?
Moet ik nu gaan happen op de man die altijd riep geen mod te willen worden, schopte tegen het beleid maar vervolgens wel snel een mailtje stuurde toen er een mod plekje vrij kwam.. Om het vervolgens maar 3 weken vol te houden?quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Robbie hoopt van wel denk ik
Het ligt wel heel erg dik bovenop.
quote:Op maandag 5 december 2005 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan happen op de man die altijd riep geen mod te willen worden, schopte tegen het beleid maar vervolgens wel snel een mailtje stuurde toen er een mod plekje vrij kwam.. Om het vervolgens maar 3 weken vol te houden?
Oei dit ruikt ergens naar.....quote:Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
En voor de volledigheid, nee ik wil geen mod worden ik geef niks om andere clubs en/of blije spelletjes e.d. en ook al zou ik het gere willen dan zou ik het nog niet worden.
Ik hoef jullie nachtelijke skihut belevenissen gewoon niet in 3 verschillende topics terug te lezen.
Nou dan hebben ze genoeg tijd om een nieuwe te zoeken!quote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
De hoofdsponsor stopt trouwens na dit seizoen
Was al een tijdje bekend.quote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
De hoofdsponsor stopt trouwens na dit seizoen
Als ze dat net zo plannen als het regelen van de bussen naar oss...quote:Nou dan hebben ze genoeg tijd om een nieuwe te zoeken!
Het is dat ik weet waar ik stond anders had ik mezelf nooit terug gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Weer een zoek de fokkers plaatje
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik sta er gelukkig weer (net) niet op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |