abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32966812
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:55 schreef methodmich het volgende:
VVV-Venlo zou dus nog interesse hebben. Misschien ruilen voor Paul Jans, daar wissel?
Paul Jans komt wel uit de buurt. Ik ken Paul Jans niet zo goed moet ik eerlijk zeggen. Ik had gehoopt op Donny de Groot begin dit seizoen, maar die zit nu bij De Graafschap. Misschien dat Theo bij Vitesse nog wat contacten heeft en daar een goede spits kan charteren?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32966848
Igor Gluscevic mag weg. Maar dat zal dan eerder iemand uit Vitesse 2 worden dan, denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32966889
Gluscevic is oud en versleten en lijkt me niet echt iemand die er vol in zal vliegen in de GGD. Ook niet echt haalbaar voor FCDB. Misschien iemand als Rojer?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32966910
Ja, maar als Vitesse Amoah én Gluscevic kwijt raakt in de winterstop, denk ik dat die moet gaan blijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_32966978
Dat denk ik ook, dan krijgt die weer kansen natuurlijk. Verder zie ik weinig beschikbare spitsen.
pi_32967000
Misschien Ivan Cvetkov, mocht Sparta iets beters kunnen vinden in de winterstop.
www.thuisuiteten.nl
pi_32967034
Er gaan hier geruchten dat Sparta belangstelling zou hebben voor Berry Powel. Cvetkov is welkom hier wat mij betreft.
pi_32967068
Typische GGD-spits, maar wel goed voor dat niveau inderdaad. Moet ie wel werken.
www.thuisuiteten.nl
pi_32967500
Aan de andere kant is het misschien ook lood om oud ijzer, daarom had ik liever Donny de Groot gehad.

Powel is ook een typische GGD-spits, die ook nog eens veel pingels nodig heeft om aan een indrukwekkend doelpuntentotaal te komen. In de Eredivisie was hij vorig seizoen een van de zwakste spelers op de Nederlandse velden.
pi_32969888
quote:
Van de laatste 9 competitiewedstrijden verloor FC Den Bosch er maar eentje. Toch leverde die reeks liefst 15 verliespunten op, vooral omdat er zo vaak gelijkgespeeld wordt. De onbeslist tegen Emmen gisteravond was al de 4e op rij.

Theo Bos stelde gisteravond na afloop van de wedstrijd terecht dat deze twee verliespunten zo erg nog niet zijn. Emmen is een tegenstander van formaat. Wel onnodig waren de gelijke spelen tegen Top Oss, Omniworld en GA Eagles. "Daarom is het belangrijk dat we de komende wedstrijd tegen Cambuur winnen", blikte Bos al vooruit. Dat zou moeten kunnen want Den Bosch deed het gisteravond, net als vorige week bij TOP, niet slecht. De samenwerking tussen Aborah en Powel begint steeds beter te lopen. De huurling van Ajax heeft in de tot dusver gespeelde wedstrijden laten zien als draaiende dynamo centraal op het middenveld een absolute meerwaarde te zijn voor FC Den Bosch. Maar voordat hij zijn kunsten gisteravond kon laten zien moest FC Den Bosch eerst het fel gestarte Emmen zien in te tomen. Dat lukte naarmate de eerste hleft vorderde steeds beter. Niet alleen Aborah deed zich gelden, ook Cales en Haemhoudts waren op de linkerflank goed op dreef. Centraal achterin hielden Beekmans en Raymaekers zich uitstekend staande, al viel de inbreng van Buikema op het middenveld tegen. Hoogtepunt van de Bossche opleving was een prachtige aanval via de linkervleugel, waarbij de thuisploeg met one-touch voetbal over 5 schijven tot vlak bij het Emmense doel kwam. De inzet van Haemhoudts werd op het laatste moment geblokt. Maar hoewel FC Den Bosch steeds beter ging voetballen, waren de beste kansen voor Emmen. Het doelpunt van Valeev in de 33e minuut kwam dan ook niet uit de lucht vallen: 0-1.
Snelle voetbeweging:
Die voorsprong leek Emmen mee de kleedkamer in te kunnen nemen maar op slag van rust werd het 1-1. Uiteraard was Aborah bij het doelpunt betrokken. De bal die hij kreeg van Powel gaf hij met een snelle voetbeweging aan Robbie Haemhoudts, die zijn 22e verjaardag met een keiharde knal luister bijzette: 1-1.
De eerste slag in de 2e helft was ook voor FC Den Bosch. En het was meteen raak ook. Powel zorgde er met een leep overstapje voor dat Aborah alleen op doelman van Westerop af kon gaan. Aborah leek de bal iets te ver voor zich uit te spelen, maar zijn buiteling over de graaiende armen van de doelman werd door scheidsrechter van Sichem tot penalty gepromoveerd. En daarmee weet goaltjesdief Powel wel raak: 2-1.
Waar FC Den Bosch vorige week tegen TOP diverse keren verzuimde twee doelpunten voorsprong te nemen, zo deed het dat gisteravond opnieuw. Aborah liet uit een goede schietkans na om de 3-1 op het bord te zetten. En net zoals TOP daarvan profiteerde, deed Emmen dat ook. Mourad was bij een onoverzichtelijke situatie in het Bossche strafschopgebied in de 70e minuut iedereen te slim af en tikte de bal binnen:2-2.
Emmen dat fysiek de meerdere was, ging in de slotfase het felst op jacht naar de winnende treffer. Maar man of the match Aborah was in de 89e minuut met een schot uit de draai nog het dichtst bij de winnende treffer. Dat niemand verloor was wel terecht maar beide teams zagen (weer) twee punten in rook opgaan.
Bron: Brabants Dagblad

Cales goed op dreef? Wat was die gast weer waardeloos zeg.
pi_32973704
OudFC Den Bosch tenue goed besteed

de Bossche tandarts Harry Hover (staat rechts op de bijgevoegde elftalfoto). Die gaat 2 keer per jaar naar Gambia om daar de minderbedeelden van hun tandpijn af te helpen. Deze tandarts doet daar geweldig nuttig werk, en ook "De Bossche kleuren staan goed bij drie Afrikaanse voetbalteams". De mensen zijn daar erg gelukkig mee.

zondag 11 december 2005 @ 22:21:37 #112
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33000754
Zeg vriendelijke bosschenaren, ik was benieuwd hoe Dors en vooral Davids het doen bij jullie? Zien jullie davids ooit het nivo van vitesse halen, of zit dat er niet in...

Overigens denk ik niet dat rojer veel speeltijd gaat krijgen bij ons, ook esajas en benson zouden een tijdje verhuurd moeten worden naar mijn mening. Gooi es een lijntje op Theo!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 12 december 2005 @ 00:04:20 #113
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33003873
Davids doet het wel aardig naar mijn mening,maakt af en toe wat foutjes maar die horen bij iemand die voor het eerst "betaald voetbal" speelt,kan niet verwachten dat ie foutloos speelt,wie wel?

Dors heeft wel inzet maar is vaak niet gelukkig in zijn acties naar mijn mening,kan niet voorstellen dat wij geen gelijkwaardige/betere speler in de eigen jeugd hebben rondlopen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33003954
Davids heeft zeker potentie. Nieuwe Fred van der Hoorn/Theo Bos ?!?..

Dors, tsjah.. beetje wat DG zegt.
pi_33006076
Davids is af en toe wat slordig, maar het is ook een debutant. Kan een prima speler van Eredivisieniveau worden.

Dors loopt als een kip zonder kop rond en brengt weinig. Die gaat het hier niet redden.
  maandag 12 december 2005 @ 10:54:26 #116
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33009066
ha dat klinkt als de dors die wij hier kennen, mooi een speler die een constant nivo heeft

Davids klinkt wel redelijk dus, dingsdag maakte ook giga fouten 2 jaar terug nog en is nu ook week na week een van de besten van vitesse.

Oh ik heb vernomen dat ze bezig zijn met rojer te huren.
Vamos el TRI!
pi_33009330
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef Elvislives het volgende:
Oh ik heb vernomen dat ze bezig zijn met rojer te huren.
Dat zou dus betekenen dat Powel in de winterstop vertrekt. Lijkt mee een goed plan.
pi_33010134
Huurlingen hebben we nog niet zoveel, dus doe er nog maar eentje bij.

Davids zal volgend jaar wel teruggaan naar Vitesse denk ik. In elk geval zal hij in de Eredivisie gaan spelen, daar kan hij best mee. Dors niet, die kan echt beter in de hoofdklasse gaan spelen.
  maandag 12 december 2005 @ 11:53:14 #119
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33010346
Ach, huurlingen zijn goed voor een overgangsjaar, waarin jullie nu zitten na de degradatie. Volgend jaar staat er weer een ander elftal dan ja, maar RKC doet het al jaren zo. Je bouwt niet echt een band op met je spelers, maar het is wél goedkoop!

Is die powell echt zo'n lul dan, dat iedereen hem kwijt wil? Bob peeters was de vriendelijke reus zelve, maar aangezien hij niet scoorde wilde iedereen van hem af. Bij jullie scoort de onvriendelijke powell er op lop maar moet ook weg?
Vamos el TRI!
pi_33010453
RKC huurt een beperkt aantal spelers per jaar en spelers die wat toevoegen. Ik vind het prima dat spelers die wat toevoegen worden gehuurd, zoals een Aborah of een Davids, maar het heeft weinig zin om met 7 huurlingen in de basis te spelen. Dan kun je volgend seizoen weer opnieuw beginnen. RKC haalt daarnaast ook gericht spelers die bij andere clubs net buiten de boot vallen, maar wel kunnen voetballen zoals Boulahrouz, Lamey, v/d Haar, Martens, Schreuder, Gudjonsson, Greene, Fuchs, van Diemen... dat vullen ze aan met huurlingen met toegevoegde waarde zoals Vermaelen, Zuiverloon en De Ceulaer. Dat is goed beleid. Tenminste, dat vind ik.

Vorig seizoen ging het ook al zo. Slechte aankopen in de zomerstop en vervolgens alles proberen recht te trekken met huurlingen. Gevolg dat je veel spelers hebt met nauwelijks binding met de club en dat je na het seizoen weer opnieuw kunt beginnen. Als dat maar geen zichzelf herhalend geheel begint te worden.

Powel vind ik een kneus met grootheidswaanzin. Ok, hij scoort volop, maar van zijn 18 goals is ongeveer de helft vanaf de stip. Had bijvoorbeeld Beekmans die 9 pingels er in geschoten dan was de doelpuntenproductie van Powel alles behalve indrukwekkend. Daarnaast vind ik dat hij voetballend tekort schiet, met name als hij een goede speler tegenover zich heeft staan krijgt hij geen poot aan de grond. Dat bleek ook in de Eredivisie. Daar scoorde hij twee keer.
pi_33018951
Uit betrouwbare bron weet ik dat Fred vrijdag bij Dordt - Omniworld is geweest. Voor wie in godsnaam is me een raadsel, maar hij zat er wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_33019046
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik dat Fred vrijdag bij Dordt - Omniworld is geweest. Voor wie in godsnaam is me een raadsel, maar hij zat er wel.
Ja, de aankopen van deze zomerstop zullen wel bij dat soort clubs vandaan worden gehaald, om vervolgens te concluderen dat het allemaal kut is en weer wat huurlingen binnen te halen.

Deed Nick v/d Velden mee?
pi_33019832
Geen idee. Wel weet ik dat Fred naast ene Ab zat. El Maestro, mijn voetbalmaat die bij de match zat in hetzelfde vak, dacht aan Ab Fafié. Zaterdag waren wij het er met zes man echter niet over eens of Fafié nou nog leeft...

Ook had Fred een leuk gesprek met de ouders van Harry van der Laan.

Misschien keek hij voor Ruud Kras of Mark Bevaart?
www.thuisuiteten.nl
pi_33019874
Ik vrees dat hij eerder kijkt voor spelers als Rui Monteiro.

Hoe doet Kras het bij Dordrecht? Dat was eens zo'n groot talent, kan niet zo zijn dat hij er nu opeens helemaal niets meer van kan natuurlijk.
pi_33020098
Ruud Kras is zo ongeveer de beste speler, als ik Jurrie Koolhof, AD / De Dordtenaar en El Maestro moet geloven.

Rui Monteiro wel international.
www.thuisuiteten.nl
pi_33020144
Ruud Kras lijkt me een geschikte kerel om Uneken op te volgen in de zomerstop. Maar dat is dan wel gebaseerd op hetgeen wat ik voorheen van hem heb gezien.

Voor de rest lijkt het me niet dat er bij Dordt of Omniworld versterkingen voor FCDB rondlopen of het moet Biko Brazil zijn.
pi_33020155
Fred, Wim (en Theo) zitten wekelijks bij verschillende wedstrijden, is ook verder niet zo'n geheim. Wil overigens niet meteen dat ze iemand volgen... Analyseren van (komende) tegenstanders, netwerken etc.
pi_33020172
Of Hilmi Mihci van Omniworld.
pi_33020258
Die scoort er wel al lustig op los.
www.thuisuiteten.nl
pi_33020298
Het blijft jammer dat Vloet hem destijds wegstuurde, terwijl we toen best een scorende spits konden gebruiken. Alleen maar omdat hij 'n keer tijdens een diner met de selectie wat zat te kloten.
pi_33029818
2 - 0 gewonnen. Mooie goals van Beekmans en Buikema. Verder was Cambuur wel heel erg slecht...
  maandag 12 december 2005 @ 22:54:23 #132
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_33030286
2-0. Was nog niet zo best alhoewel ze helemaal niets weggaven.
Doelpunt van Buikema was een lucky, werd behoorlijk van richting veranderd.
Jammer van dat lobje van Beekmans op de lat. Ik heb het heel lang jammer gevonden dat Paultje centraal achterin moest spelen, maar hij brengt daar wel veel meer rust in de verdediging.
Gezien de uitslagen van de andere wedstrijden toch nog een goed avondje voor FC.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_33030891
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef fanneke het volgende:
2-0. Was nog niet zo best alhoewel ze helemaal niets weggaven.
Doelpunt van Buikema was een lucky, werd behoorlijk van richting veranderd.
Jammer van dat lobje van Beekmans op de lat. Ik heb het heel lang jammer gevonden dat Paultje centraal achterin moest spelen, maar hij brengt daar wel veel meer rust in de verdediging.
Gezien de uitslagen van de andere wedstrijden toch nog een goed avondje voor FC.
Beekmans komt, ondanks dat hij achterin speelt, vrij vaak in kansrijke positie voor het doel, en gaat met de week beter spelen op die positie, dus van mij mag hij daar ook wel blijven staan.
Buikema daarentegen ben ik nou niet echt kapot van, ondanks dat ie vandaag tot man van de wedstrijd werd verkozen.
Dat lobje van Beeekmans had er inderdaad wel in gemogen, was een mooie geweest.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33031122
Ik ben het eens met OOSJ. Beekmans begint steeds beter te spelen op deze positie en is bij corners en dergelijke de gevaarlijkste man....

Buikema ben ik ook niet echt kapot van. Hij voegt weinig toe.
  maandag 12 december 2005 @ 23:26:57 #135
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33031218
Alsjeblief Den Bosch,promoveer weer terug.Los naar Den Bosch was altijd "leuk"....Moet er toch niet aan denken dat Volendam of die reserve-moffen van VVV promoveren.Krijg er nou al koude rillingen van.........
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_33031496
Dit seizoen zit het er realistisch gezien niet in.
  maandag 12 december 2005 @ 23:48:58 #137
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33031882
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit seizoen zit het er realistisch gezien niet in.
Er is nog altijd de nacompetitie......
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_33031912
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:48 schreef Football_Lad het volgende:

[..]

Er is nog altijd de nacompetitie......
Dat wel inderdaad, maar dan zullen we het uit een ander vaatje moeten tappen. Met dit spel denk ik dat we weinig kans maken tegen ploegen als Sparta en Heracles.
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:53:47 #139
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33035097
We winnen weer eens,dat is effekes wennen...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:00:19 #140
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33035573
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:53 schreef DutchGooner het volgende:
We winnen weer eens,dat is effekes wennen...
Hoe zou dat nou toch komen?
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:32:44 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33040390
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:00 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou toch komen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33048185
Zondag Lierse - Standard. Vrij vervoer enzo. Nog meer die gaan?

Staat trouwens ook nog een kaartje te koop voor Standard - Anderlecht voor morgen op het GB.
pi_33048506
Ga jij wel dan?
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33048518
Hoe speelt Aborah bij jullie?
pi_33049825
Ik vind dat hij het goed doet.
pi_33049948
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind dat hij het goed doet.
pi_33050225
Heeft FC ooit eens tegen Charlton Athletic gespeeld? In 68?
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:27:31 #148
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33050715
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je vroeg er om... was een inkoppertje....
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:37:50 #149
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_33051006
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft FC ooit eens tegen Charlton Athletic gespeeld? In 68?
Ja in het seizoen 1968/69. In Engeland.

Om precies te zijn . Dinsdag 29 oktober 1968.

[ Bericht 8% gewijzigd door fanneke op 13-12-2005 20:04:41 ]
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  woensdag 14 december 2005 @ 01:47:26 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33062803
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:

Staat trouwens ook nog een kaartje te koop voor Standard - Anderlecht voor morgen op het GB.
Da's de mijne....
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')