abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:37:36 #201
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33122634

Wat een kutresultaat weer in een uitwedstrijd

Gelukkig hebben we de altijd scorende Powel in ons midden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:46:51 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33122770
Ik begin trouwens een beetje zorgen te maken.

OK,na degradatie is het altijd moeilijk en je weet dat je spelers kwijt raakt maar zoals het nu gaat,kom op he!
Clubjes als Helmond,Emmen,VVV en Zwolle halen ons in op diverse vlakken en wat doen ze bij ons? Helemaal niets! zo op het oog dan
Op deze manier halen we nooit de PO en dat is toch wel het minimum wat je van een club als de FC mag verwachten geziende laatste 6,7,8 jaar.

De laatste "fatsoenlijke" eigen jeugd spelers zijn alweer een eeuwigheid geleden doorgebroken terwijl we volgens mij best wel iets hebben rondlopen wat iig gelijkwaardig is aan dat huurlingenlegioen wat we nu hebben rondlopen.

Voor het eerst sinds jaren hebben ik gewoon helemaal niets met de spelers die op het veld staan,de club vervreemd van me.....

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchGooner op 16-12-2005 02:30:01 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33123763
Ik roep dat al een tijdje, maar iedereen roept dan dat je niet zo negatief moet zijn, etc...

Ik vind dat we best kritisch mogen zijn op het beleid. We worden immers gewoon voorgelogen. Ik las van de week het Blue Life Magazine van net na de degradatie en daarin roept Kersten hele andere dingen dan dat er nu worden geroepen. Het jaar van de promotie ging men ook vol voor de promotie, eenmaal in de eredivisie met wat kutaankopen erbij riepen ze dat het te vroeg was.

Nu ook weer. Kersten gaf aan dat we meteen terugwillen om de aansluiting niet te verliezen, Fred roept nu weer dat we rustig gaan bouwen. Met 6 huurlingen zeker? De jeugd krijgt ook nauwelijks kansen. Jongens als Peters, Thenu, El Makrini en Plet zijn echt niet minder dan bijvoorbeeld Rampomar, Cales of wat andere huurlingen... toch krijgen ze nauwelijks de kans.

Volgend jaar kunnen we weer opnieuw beginnen. Ik zie het al helemaal weer gebeuren. Eerst veel praatjes dat het nu eindelijk moet gebeuren, vervolgens wat kutaankopen en een slechte start, dan weer een hele zwik spelers huren en roepen dat het dit jaar nog te vroeg is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 16 december 2005 @ 07:54:12 #204
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33124499
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:57 schreef Maichel het volgende:

Wat waren die mini rellen nou na afloop?
Dat ging om ons. Is een heel lang verhaal.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_33125024
Dat die talentvolle jeugdspeler (van Rijn?) vorig jaar naar een Belgische tweede klasser is gegaan was al een aardig teken aan de wand. Onze jeugdopleiding is een wassen neus! Net als de meeste in Nederland, alleen stelden wij er onszelf misschien wel erg veel van voor....

HEYA DEN BOSCH !!!!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_33129738
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef Reanimatie.com het volgende:
Dat die talentvolle jeugdspeler (van Rijn?) vorig jaar naar een Belgische tweede klasser is gegaan was al een aardig teken aan de wand. Onze jeugdopleiding is een wassen neus! Net als de meeste in Nederland, alleen stelden wij er onszelf misschien wel erg veel van voor....

HEYA DEN BOSCH !!!!
Dat is dus echt onzin, hij mag niet eens bij het eerste meedoen daar...
En hoeveel clubs zijn er die dit seizoen al 5 jongens hebben laten debuteren/bij 1e selectie? Hoezo wasseneus...
pi_33130371
FC DEN BOSCH LEGT JORDENS PETERS VAST

FC Den Bosch heeft overeenstemming bereikt met Jordens Peters over een contract dat de centrale verdediger vanaf 1 juli 2006 voor vier jaar aan de Brabantse club verbindt.

Jordens Peters (18) is afkomstig uit de Jeugdopleiding van FC Den Bosch, waarvan hij sinds 1998 deel uitmaakt. Daarvoor kwam hij uit voor de amateurs van BMC in Berlicum.

Peters, die is uitgekomen voor Oranje-17, Oranje-18 en momenteel international is van het Nederlands elftal voor spelers onder de 19 jaar, is sinds dit seizoen doorgestroomd naar de A-selectie van FC Den Bosch.

Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn: ,,De jeugdopleiding van FC Den Bosch is de levensader van onze club en dit is weer een talentvolle speler die daaruit voortkomt. Op basis van zijn kwaliteiten, talent en mentaliteit hebben we Peters een contract aangeboden. Hij is een sobere, oerdegelijke en linksbenige centrale verdediger, die over een goede traptechniek beschikt en zeer leergierig is. Peters klopt nadrukkelijk aan de deur van het eerste elftal en we hebben er veel vertrouwen in dat hij daar snel een vaste waarde kan zijn.’’
pi_33132215
Owjah, Plet is beter dan van Rijn.
pi_33134280
Ik zie het tweede nooit, maar er komt de laatste tijd weinig spannends vandaan.

Wij gaan het nog zwaar krijgen met onze FC.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_33135157
Wat een kutzooi weer. Het is echt alles of niks dit seizoen (en meestal niks). We zijn gewoon een goede middenmoter van de GGD geworden, maar ik had toch echt meer gehoopt (en verwacht)...

En om even op Maichel's stukjes terug te komen: heeft jouw vriendin tegenwoordig blond haar?
Zo ja, dan zit je volgens mij ergens schuin voor mij en DG . En was het weer zover? Ging nu de vrouw van Van Egmond boodschappen doen.. (dat rijmt toch niet?!)
pi_33135225
Nee, De vrouw van Egmond heeft een piemel in haar kont
pi_33135390
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, De vrouw van Egmond heeft een piemel in haar kont
Wehehe .

Voor de winterstop geen uitwedstrijd(en) meer, toch?
pi_33135821
Nee zwolle thuis is nog de enige wedstrijd. En dan 15 januari weer Haarlem uit.
pi_33136175
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kutzooi weer. Het is echt alles of niks dit seizoen (en meestal niks). We zijn gewoon een goede middenmoter van de GGD geworden, maar ik had toch echt meer gehoopt (en verwacht)...

En om even op Maichel's stukjes terug te komen: heeft jouw vriendin tegenwoordig blond haar?
Zo ja, dan zit je volgens mij ergens schuin voor mij en DG . En was het weer zover? Ging nu de vrouw van Van Egmond boodschappen doen.. (dat rijmt toch niet?!)
hehehehehe....al lang blond haar...roep me anders effe een keer dan weten we het gelijk...
Ja...ze ging weer boodschappen doen...rijmt goed hoor: dat doet ze voor de poen, zodat ze de boodschappen kan doen
pi_33139944
quote:
Mamadou Zongo eind januari weer fit

ANTWERPEN - De revalidatie van Mamadou Zongo verloopt voorspoedig. De speler uit Burkino Faso, die bij De Graafschap in de nacompetitie zijn kruisband scheurde, werkt aan zijn herstel bij Lieven Maesschalk in Antwerpen.

"Zongo heeft weer een goede mobiliteit in zijn knie en geen zwelling meer. Hij is eind januari klaar", verwacht fysiotherapeut Maesschalk.

"Ik wil vooral goed fit worden, het mag ook februari worden. Ik wil niet meer sukkelen met die knie", aldus Zongo. De voormalige Vitesse-speler kan daarna mogelijk terecht bij FC Den Bosch om verder op niveau te komen.
Bron: TV Gelderland

Is natuurlijk nog een bekende van Theo Bos...
pi_33141137
Voor niks is altijd goed.
  zaterdag 17 december 2005 @ 01:35:56 #217
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33152153
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
En hoeveel clubs zijn er die dit seizoen al 5 jongens hebben laten debuteren/bij 1e selectie? Hoezo wasseneus...
En hoeveel daarvan hebben er 300 minuten of meer van gespeeld tot nu toe?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33154278
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is dus echt onzin, hij mag niet eens bij het eerste meedoen daar...
Debuteren heb je niets aan als je verder nooit een kans krijgt. El Makrini (is dan wel geblesseerd), Plet en Thenu zitten nu al niet eens meer op de bank, terwijl Meulemans, Peters en van Heijnsbergen nauwelijks speelminuten krijgen. Dan mag je de jeugdopleiding met recht een wassen neus noemen. Zeker als je figuren als Cales, Dors en Rajcomar moet halen. Dat soort spelers moet je toch zelf wel op kunnen leiden.

Als Van Rijn hier een kans had gehad dan had hij het hier gemaakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33155789
Beetje lastig om die namen veel te laten spelen als je een verdediging hebt met Uneken, Raymaekers, Davids, Verhaegh, Rimkus. Dat zijn spelers die gewoon nog een niveautje hoger zitten qua ervaring etc. Bovendien moet je eens speler na 5 keer meedoen een contract geven. Dan vind ik het goed dat ze die gasten af en toe er aan laten ruiken en eerst nog laten rijpen en dan goed bekijken of ze in aanmerking komen voor een contract.. Niks mis mee lijkt me.. Beter dan die Pieter Schrasserbert taferelen die we in het verleden hebben gehad. Zou ook een talent zijn, scoorde toevallig 2 keer in zijn debuut, iedereen riep om een contract maar uiteindelijk maakte hij geen klote waar.

Als je 6 a 7 jeugdspelers bij je club hebt rondlopen die nu of in de komende jaren bij het eerste elftal in aanmerking komen doe je het niet slecht. Die "luxe" hebben niet veel clubs hoor.. Dat het nou net geen spelers zijn voor de posities van Dors of Cales is wel jammer inderdaad.

Maar een jeugdopleiding die in het verleden veel grote namen heeft opgeleid en ook nu weer aardig wat spelers heeft voortgebracht die aan de deur van de eerste selectie kloppen, misschien niet voor dit jaar meer.. maar zeker voor komende jaren, kun je mijn inziens geen wassen neus noemen. Dan zijn namelijk 9 van de 10 jeugdopleidingen een wassen neus.

Hoe vaak heb jij van Rijn zien spelen vraag ik me af? Waar baseer je zo'n uitspraak op. Ik geloof niet dat iemand die het in de Vierde klasse in Belgie in het 2e elftal redelijk doet (maar ook niet meer dan dat) het verschil zou maken hier in Den Bosch.

Overigens ben ik het best wel eens hoor met veel van jullie punten, bijv. dat het elftal vervreemd van de supporters.
pi_33156625
Uneken is geblesseerd en speelde vorig seizoen dramatisch. Begin dit seizoen speelde hij goed, maar nu is hij dus geblesseerd. Als Peters zo dicht tegen het 1e elftal aan zit, dan vind ik het raar dat hij wel al zo'n 800 minuten heeft warmgelopen maar nog geen minuut speeltijd heeft gehad. Raymaekers speelt ook niet altijd even overtuigend en Rimkus vind ik helemaal niets. Afijn, waar het me in het geval Van Heijnsbergen bijvoorbeeld om gaat: Rimkus is geblesseerd, dan mag Haemhouts aankloten op de linksbackpositie terwijl hij geen linksback is, vervolgens loopt Haemhouts tegen een blessure/schorsing aan en dan mag de totaal uit vorm zijnde Biyadat spelen op een positie waar hij totaal niet uit de voeten kan.... Van Heijnsbergen is wel linksback en zit gewoon op de bank. Dan vraag ik me echt af wat er nog meer moet gebeuren wil die jongen een kans krijgen of is hij echt zo slecht dat 'n uit vorm zijnde middenvelder beter als linksback kan spelen dan hij?

Ik geef liever 'n jeugdspeler bij twijfel een contract zodat hij zich 'n jaar kan manifesteren dan dat bv een Cales een 3-jarig contract krijgt terwijl hij nog nooit wat heeft laten zien. Hetzelfde geldt voor Dors. Achteraf praten is misschien makkelijk, maar in plaats van die twee hadden we ook Thenu, el Makrini en Plet vast kunnen leggen. El Makrini, Plet en Thenu doen het goed in het 2e, in het 1e doen ze het ook niet slecht en ze spelen met inzet en beleving. Dat hebben we zo hard nodig nu, vandaar dat ik vind dat deze jongens best wat meer speeltijd zouden mogen krijgen. Daar hebben wij en de club meer aan dan 'n falende huurling van FC Utrecht of een week in, week uit waardeloos spelend vriendje van Theo Bos. Ik zie ook liever 'n Plet spelen dan bv een Zongo, van wie het nog maar afwachten is wat hij gaat brengen.

De jeugdopleiding heeft in het verleden grote namen opgeleverd, maar intussentijd is er ook flink bezuinigd en versoberd. De jeugdopleiding was altijd de kracht van FC Den Bosch, omdat FC Den Bosch in vergelijking met andere clubs relatief veel tijd en energie stak in de jeugdopleiding. Dat is nu een stuk minder en het baart me bijvoorbeeld zorgen dat het hoogste B-elftal uitkomt in 'n klasse met zowat alleen maar amateurs en speelt tegen Blauw Geel en Nuenen. Van het talentvolle A1-elftal dat in de Eredivisie speelde is ook nauwelijks nog wat over, de meeste spelers spelen nu in de hoofdklasse. Toch raar, aangezien blijkt dat spelers uit een minder A-elftal als ze de kans krijgen best aan kunnen pikken bij de A-selectie. Wat Kruys deed heeft de club toch geen windeieren gelegd, jongens als Biyadat en Beekmans kregen toen wel gewoon de kans. Dat ging ook met vallen en opstaan, maar we werden toen met een elftal met veel eigen jeugd wel 5e of 6e meen ik. Dat is niet veel beter dan dit jaar, maar dit jaar spelen we met een zooi huurlingen, waardoor we volgend seizoen weer opnieuw mogen beginnen. Gezien het aankoopbeleid van de afgelopen twee seizoen, heb ik er gewoon heel weinig vertrouwen in dat we volgend jaar opeens wel weer meedoen voor de titel.

Van Rijn heb ik een aantal maal zien spelen bij de A1 en ook in het 2e. Ook weleens een oefenwedstrijdje in het 1e. Hij speelt in België bij een 3e-klasse club overigens. De technische staf had ook best vertrouwen in Van Rijn, alleen kon men 'm niet eens een benzinevergoeding geven geloof ik... daarom is hij naar Turnhout gegaan, dan kon hij overdag werken en 's avonds trainen bij Turnhout.
pi_33171932
Vitesse laat Rojer niet gaan
17 december 2005, 12:36
Door: Richard Koekebakker
Eldridge Rojer wil graag vertrekken bij Vitesse, maar de Arnhemmers willen hem niet laten gaan. De aanvaller krijgt nauwelijks speeltijd en moest gisteren genoegen nemen met een invalbeurt in het duel met Sparta, dat met 1-0 verloren ging.
"Ik wil aan spelen toekomen en dat gebeurt hier niet meer", aldus Rojer tegenover RTV Gelderland. "Vitesse wil mij niet laten gaan terwijl er genoeg interesse is." Volgens Rojer zou Gouden Gids Divisie ploeg FC Den Bosch hem graag willen toevoegen aan hun selectie.

Elly had aan het eind van het vorige seizoen voor korte duur een basisplek, maar aan het begin van dit seizoen was hij die alweer kwijt. De reden dat hij niet mag vertrekken is voor de hand liggend. Matthew Amoah en Igor Gluscevic zullen vertrekken, waardoor er maar weinig aanvallers over zullen blijven.

Van voetbalprimeur.nl
pi_33184768
Een oefenwedstrijd tegen Anderlecht?
pi_33184945
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een oefenwedstrijd tegen Anderlecht?
Het lijkt me heel sterk eigenlijk... ze zullen toch niet zó stom zijn?
pi_33185024
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:13 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Het lijkt me heel sterk eigenlijk... ze zullen toch niet zó stom zijn?
Erg logisch klinkt het allemaal niet inderdaad. Het staat in het M-Side gastenboek...dus nog maar even afwachten. Tegen AA Gent ging destijds al niet door en dan zou nu Anderlecht komen...
pi_33185080
Ach, in België plannen ze zelfs 'vriendschappelijke' wedstrijden tussen rivalen Racing en KV Mechelen, dus wie weet wat ze hier allemaal in petto hebben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')