abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 03:52:11 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32611676
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder religieuze justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en gezellige én ongezellige babbeltjes.Iedereen is welkom, ook mensen met een fik-apparaat zonder een online verbinding met B.R.E.I.N.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal of MSN.
  zondag 27 november 2005 @ 03:53:04 #2
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32611685
Zal ik de TT maar even voor je haastige geklus verbeteren?
  zondag 27 november 2005 @ 03:55:19 #3
89730 Drugshond
pi_32611748
Kut! is dat andere topic alweer vol. Jullie ouwehoeren teveel

Dan herhaal mijn heldendaad maar even:
quote:

Ik heb een cd gekocht!!!!!!

heb nu alleen wel een knetterende koppijn
  zondag 27 november 2005 @ 03:59:14 #5
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32611760
quote:
Op zondag 27 november 2005 03:58 schreef Godslasteraar het volgende:
Kut! is dat andere topic alweer vol. Jullie ouwehoeren teveel

Dan herhaal mijn heldendaad maar even:
quote:

Ik heb een cd gekocht!!!!!! [afbeelding]

[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/dimmuborgir_stormblast.gif]afbeelding][/url]

heb nu alleen wel een knetterende koppijn
Kopen? Nee, dat is voor het proleteriaat.
  zondag 27 november 2005 @ 03:59:37 #6
89730 Drugshond
pi_32611766
@GL......

Ik ben gestopt bij (black metal).. bij Panthera (is dat black ?!) en Morbid Angel (dat is meer death metal) ?

Ik ben meer en meer een blues-liefhebber aan het worden met een vleugje jazz. . Mijn bloed wordt stroperig....... i know.
  zondag 27 november 2005 @ 04:04:27 #7
89730 Drugshond
pi_32611826
CD gekocht.... hmzzz...
ff denken wat ik als laatste heb gekocht.....
Ik denk dat het st. germain is geweest (2e hands).
Was eigenlijk tegen mijn principes..... maar ach
pi_32611877
quote:
Op zondag 27 november 2005 03:59 schreef Drugshond het volgende:
@GL......

Ik ben gestopt bij (black metal).. bij Panthera (is dat black ?!) en Morbid Angel (dat is meer death metal) ?

Ik ben meer en meer een blues-liefhebber aan het worden met een vleugje jazz. . Mijn bloed wordt stroperig....... i know.
Las net op een jazz forum een mooie post:
quote:
Het probleem dat ik heb bij de meeste blackmetal of deathmetal of hoe dat ook mag heten, zijn de afgrijselijke vocalen. Instrumentaal vind ik het heel knap, en ik wil al na de eerste intro te beluisteren naar de platenzaak hollen, maar dan begint er zo'n vent aaaargh-brul-braak te doen en dan is mijn kooplust meteen bekoeld.

http://www.yannick.34sp.com/jazz/index.php?showtopic=1821
Precies de reaktie van een vriend van mij. Black Metal is vooral duister kijkende kerels die dwepen met Satan, en zo nu en dan een kerkje aansteken.
Ik heb altijd een beetje moeite met die genres, maar Panthera is echt Amerikaans. Black Metal is vooral Noors en Zweeds. Panthera ligt meer op de lijn van Metallica, of andersom.

Maar goed, die topic van dat jazz-forum is wel lollig. veel metalheads die richting Jazz zijn gestroomd lijkt het. En blues, dan moet je eens naar Robert Johnson luisteren, uit de jaren dertig. Mooi, maar die muziek is mij iets te wezensvreemd, een hele andere cultuur en tijd.
pi_32611893
Laat ik het zo zeggen, ik geloof dat het vooral de themathiek is die Black Metal apart zet.
  zondag 27 november 2005 @ 04:12:16 #10
89730 Drugshond
pi_32611899
Iets anders.... leuk journaal op de Belgisiche TV.
Het vlaams-blok (significante stem in Belgie) wil zich afscheiden van Belgie, en ze hebben een stem van een aantal belangrijke bedrijven in Vlaanderen. Om e.e.a. kracht bij te zetten.

Ik weet 1 ding zeker.... Noord Brabant en Limburg zou Vlaanderen met 2 armen ontvangen.
pi_32611929
quote:
Op zondag 27 november 2005 03:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kopen? Nee, dat is voor het proleteriaat.
Nou, zo nu en dan koop ik wel een cd, maar dan moet ik'm echt goed vinden, en niet alleen één, of twee nummers. Dat zaakje had zelfs LP's te koop, ook van dat album wat net uit is. Blijkbaar is daar nog steeds handel in.
  zondag 27 november 2005 @ 04:17:44 #12
89730 Drugshond
pi_32611941
quote:
Op zondag 27 november 2005 04:10 schreef Godslasteraar het volgende:
Black Metal is vooral Noors en Zweeds.
Klopt...
quote:
Panthera ligt meer op de lijn van Metallica, of andersom.
Nou niet zo zeer andersom... dan nog liever Sepultura.
quote:
Maar goed, die topic van dat jazz-forum is wel lollig. veel metalheads die richting Jazz zijn gestroomd lijkt het. En blues, dan moet je eens naar Robert Johnson luisteren, uit de jaren dertig. Mooi, maar die muziek is mij iets te wezensvreemd, een hele andere cultuur en tijd.
Ik laat me niet in een stroming drukken.... hoewel een combi met trip-hop/metal/klassiek een bovengemiddelde belangstelling heeft. En zoveel bands zijn er niet.
pi_32611956
quote:
Op zondag 27 november 2005 04:12 schreef Drugshond het volgende:
Iets anders.... leuk journaal op de Belgisiche TV.
Het vlaams-blok (significante stem in Belgie) wil zich afscheiden van Belgie, en ze hebben een stem van een aantal belangrijke bedrijven in Vlaanderen. Om e.e.a. kracht bij te zetten.

Ik weet 1 ding zeker.... Noord Brabant en Limburg zou Vlaanderen met 2 armen ontvangen.
Ik betwijfel ten zeerste of er Vlamingen zijn die bij Nederland, of Brabant/Limburg willen. En ze zullen een verdeelsleutel moeten vinden voor die belachelijke staatsschuld. Er wordt wel eens gezegd dat dát belgië bij elkaar houdt.
  zondag 27 november 2005 @ 04:24:02 #14
89730 Drugshond
pi_32611979
quote:
Op zondag 27 november 2005 04:20 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik betwijfel ten zeerste of er Vlamingen zijn die bij Nederland, of Brabant/Limburg willen. En ze zullen een verdeelsleutel moeten vinden voor die belachelijke staatsschuld. Er wordt wel eens gezegd dat dát belgië bij elkaar houdt.
Ik ken deze mentaliteit. ...... reken maar van yes. Als we onder de rivier moeten kiezen dat we de randstad droppen (met hun Haagse bemoeienis), en we Vlaanderen met open armen zouden ontvangen.
En ik ken ook Vlamingen.. die zijn wel te bewegen hoor. C'est ne pas problem
  zondag 27 november 2005 @ 04:26:47 #15
89730 Drugshond
pi_32612006
quote:
Op zondag 27 november 2005 04:20 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Die schuld heb je wel gelijk in.... maar omgekeerd zit Italie ook in de EU (*kots*)
enig idee wat zij hebben bijgedragen voor hun oude dag voorziening,
pi_32612048
quote:
Op zondag 27 november 2005 04:24 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik ken deze mentaliteit. ...... reken maar van yes. Als we onder de rivier moeten kiezen dat we de randstad droppen (met hun Haagse bemoeienis), en we Vlaanderen met open armen zouden ontvangen.
En ik ken ook Vlamingen.. die zijn wel te bewegen hoor. C'est ne pas problem
Nemen jullie die Dries van Aght dan wél mee
Dé remedie tegen Haagse bemoeizucht is meer federalisme, en daar heb ik ook niets op tegen. Als alleen Nederland uiteen zou vallen, stel dat, dan wordt het helemaal een speelbal van de grotere landen in Europa. Wat dat betreft heb ik het altijd jammer gevonden dat het Bourgondische rijk uiteen is getrokken. Helaas pindakaas.

maar nu ga ik naar bed, er wordt echt gezaagd in m'n hoofd.
  zondag 27 november 2005 @ 04:38:22 #17
89730 Drugshond
pi_32612078
quote:
Op zondag 27 november 2005 04:33 schreef Godslasteraar het volgende:
ik het altijd jammer gevonden dat het Bourgondische rijk uiteen is getrokken.
Waar is dat trainingskamp

Geen Haagse bakkskes koffie. Maar het echte werk.
Koffie met een koekske.
pi_32613094
quote:
Op zondag 27 november 2005 04:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Waar is dat trainingskamp

Geen Haagse bakkskes koffie. Maar het echte werk.
Koffie met een koekske.
Nou, Den Haag bevalt mij uitstekend. Alleen, de afstand Binnenhof <--> Den Haag is niet veel kleiner dan de afstand Binnenhof <--> Eindhoven, om maar wat te noemen. Houd daar rekening mee.
Ben trouwens alweer een uur wakker.
pi_32613162
Magisches Schwein!
pi_32613288
Robert Johnson:

Robert Leroy Johnson (May 8, 1909/1912 – August 16, 1938) can arguably be considered as the most famous Delta blues singer and guitarist in history even though he lived to be only 27 and and didn't start recording until 3 years before his death.
............
...........
A recurring legend says that Johnson sold his soul to the Devil at the crossroads of U.S. Highway 61 and U.S. Highway 49 in Clarksdale, Mississippi in exchange for prowess in playing the guitar. The legend was told mainly by Son House, but finds no corroboration in any of Johnson's work, despite titles like "Me and the Devil Blues" and "Hellhound on My Trail".

http://www7.rapidupload.com/d.php?file=dl&filepath=1647

Voor bij de koffie
pi_32613318
Waarom is het werkwoord ''bashen'' (als het al een werkwoord mag heten) opeens zo populair? Het is niet alleen buitengewoon lelijk, het voegt ook werkelijk niets toe aan de Nederlandse taal.
pi_32613320
Let ook op het gitaarspel, hij speelt alléén!
pi_32613536

Kan die? Kan die?
  zondag 27 november 2005 @ 11:34:49 #24
89730 Drugshond
pi_32613755
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:59 schreef Godslasteraar het volgende:
Let ook op het gitaarspel, hij speelt alléén!
Cotton blues
Waarom voel ik me altijd een slaaf van de maatschappij als ik deze muziek hoor.
Klinkt wel erg goed overigens....
  zondag 27 november 2005 @ 11:44:26 #25
89730 Drugshond
pi_32613922
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is het werkwoord ''bashen'' (als het al een werkwoord mag heten) opeens zo populair? Het is niet alleen buitengewoon lelijk, het voegt ook werkelijk niets toe aan de Nederlandse taal.
Omdat iedereen die achter een computer zit een engelse pet op heeft.
Wie koopt er nu nog Nederlandse software. of kiest Nederlandse taalinstellingen (ik niet).

- Donner, wat is downloaden een verschrikkelijk woord... kunnen we dat niet anders noemen ?. Neerhalen of zo ?! -
pi_32614320
Marcel van Dam roept op tot "vreedzame" rellen zoals in Frankrijk, terwijl ie zelf in een of ander verlaten landhuis woont ver in de provincie .
  zondag 27 november 2005 @ 12:14:19 #27
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32614427
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Omdat iedereen die achter een computer zit een engelse pet op heeft.
Wie koopt er nu nog Nederlandse software. of kiest Nederlandse taalinstellingen (ik niet).
Ik wel, hoppa.
quote:
- Donner, wat is downloaden een verschrikkelijk woord... kunnen we dat niet anders noemen ?. Neerhalen of zo ?! -
Notice & takedown
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 27 november 2005 @ 12:15:09 #28
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32614443
Grappig, Bolkestein is toch op TV?(Buitenhof)
Deze knakker toch?

Hij zegt wel dat we geen gedachtenpolitie hebben in Nederland, ik zou dat graag zwart op wit willen hebben.
pi_32614499
Compromissssssss.
pi_32614510
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef Yildiz het volgende:
Grappig, Bolkestein is toch op TV?(Buitenhof)
Deze knakker toch?

[afbeelding]

Hij zegt wel dat we geen gedachtenpolitie hebben in Nederland, ik zou dat graag zwart op wit willen hebben.
Proces-verbaal?
pi_32614568
Goed Cohen van dichtbij geschoten.
  zondag 27 november 2005 @ 12:22:57 #32
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32614578
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Proces-verbaal?
Nouja, je doopceel moeten lichten als je naar de USA vliegt is dus illegaal.
Proces-verbaal, dat weet ik niet.
pi_32614606
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nouja, je doopceel moeten lichten als je naar de USA vliegt is dus illegaal.
Proces-verbaal, dat weet ik niet.
Ik bedoelde of je dat zwart op wit in een proces-verbaal wilde hebben.

Goede witz, trouwens, van Bolkestein.
pi_32614742
quote:
Op zondag 27 november 2005 03:52 schreef Drugshond het volgende:
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder religieuze justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en gezellige én ongezellige babbeltjes.Iedereen is welkom, ook mensen met een fik-apparaat zonder een online verbinding met B.R.E.I.N.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal of MSN.
Ik verkoop dvd's. Ik ben een grote maatschappij uit de US. Allereerst ben ik met al mijn vriendjes om tafel gaan zitten. We hebben wereldwijd een systeem afgesproken met regio's, zodat we nog preciezer per gebied de prijssetting kunnen bepalen en de lokale bevolking maximaal kunnen afromen.
Ik laat een groot deel van mijn dvd's persen in obscure fabriekjes, het liefst in landen waar niet al te veel eisen zijn mbt het milieu. Dat drukt de kostprijs behoorlijk namelijk Zo'n compleet dvdtje kost me eigenlijk heel weinig. Speciaal voor jullie Nederlanders leek het me leuk te vertellen dat we uw kikkerlandje echt zwaar afromen. Daar waar vroeger een vhs-bandje (wat productietechnisch toch duidelijk meer kostte dan een dvdtje) voor 25 gulden over de toonbank ging, gaat een dvdtje nu al rap voor hetzelfde bedrag in euro's over de toonbank.

En weet je wat nou het mooie is... we hebben altijd als excuus dat u het er blijkbaar voor over heeft. Dus WIJ zijn niet de schuldigen, maar uzelf. Nananana!!!!!!

Aangezien dat er grote groepen mensen zijn die de dvd's niet willen of kunnen betalen, hebben we in verschillende landen verschillende organisaties opgericht om piraterij tegen te gaan. Het is echt een crime al die verschillende wetgevingen. We kunnen dan ook niet wachten tot 1 groot europa een feit is. De lobbyisten zijn al druk aan het werk. Al die kadootjes en smeerolie kost natuurlijk wat, maar daar ga ik straks fijn de vruchten van plukken. Mijn natte droom is uitgekomen; al die rijke landen in europa onder 1 grote wet straks. We gaan een hoofdkantoor neerzetten zo groot als het pentagon, en reken maar van yesssssss dat u gaat bloeien als we u traceren met illegale copietjes.
Daarnaast hebben we nog wat andere trucs in de kast liggen. De markt is er nog niet geheel rijp voor, maar straks kunt u uw dvdtje alleen nog maar afkijken met het juiste certificaat. En zo kunnen we ook bepalen hoe vaak u het kunt afzien. Enzo. Uiteindelijk hoop ik dat we naar een situatei toegaan dat u per view kijkt. De materiaalkosten zijn dan verwaarloosbaar, en de opbrengsten zullen in absolute zin stijgen. Ik ga nog rijker worden dan ik al ben

U onderkruipsels, gaat heen onder uw steen en brand er op los. Maar wees gewaarschuwd; over enkele jaren komen mijn ongediertebestrijders. U kunt maar beter maken dat u onder die steen vandaankomt
  zondag 27 november 2005 @ 12:47:37 #35
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32615032
Hier was ik pas ook al tegen, Job Cohen ook, zo te zien, als voorzitter van het landelijk politiekorps?

Remkes heeft namelijk een plan dat er een Nationale politie moet komen, de macht van het korps onderuit schoffelend regionaal gezien.
Remkes vergelijkt dit nu met nationale recherche, en dat er toen ook weerstand was onder de regionale recherche. Nu vraag ik je, dat is toch appels en peren?

Allemaal op buitenhof trouwens.

Cohen doet het goed trouwens.
  zondag 27 november 2005 @ 13:09:36 #36
89730 Drugshond
pi_32615521
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:32 schreef Classics het volgende:
Ik verkoop dvd's. Ik ben een grote maatschappij uit de US. Allereerst ben ik met al mijn vriendjes om tafel gaan zitten. We hebben wereldwijd een systeem afgesproken met regio's, zodat we nog preciezer per gebied de prijssetting kunnen bepalen en de lokale bevolking maximaal kunnen afromen.
Ik laat een groot deel van mijn dvd's persen in obscure fabriekjes, het liefst in landen waar niet al te veel eisen zijn mbt het milieu. Dat drukt de kostprijs behoorlijk namelijk Zo'n compleet dvdtje kost me eigenlijk heel weinig. Speciaal voor jullie Nederlanders leek het me leuk te vertellen dat we uw kikkerlandje echt zwaar afromen. Daar waar vroeger een vhs-bandje (wat productietechnisch toch duidelijk meer kostte dan een dvdtje) voor 25 gulden over de toonbank ging, gaat een dvdtje nu al rap voor hetzelfde bedrag in euro's over de toonbank.

En weet je wat nou het mooie is... we hebben altijd als excuus dat u het er blijkbaar voor over heeft. Dus WIJ zijn niet de schuldigen, maar uzelf. Nananana!!!!!!

Aangezien dat er grote groepen mensen zijn die de dvd's niet willen of kunnen betalen, hebben we in verschillende landen verschillende organisaties opgericht om piraterij tegen te gaan. Het is echt een crime al die verschillende wetgevingen. We kunnen dan ook niet wachten tot 1 groot europa een feit is. De lobbyisten zijn al druk aan het werk. Al die kadootjes en smeerolie kost natuurlijk wat, maar daar ga ik straks fijn de vruchten van plukken. Mijn natte droom is uitgekomen; al die rijke landen in europa onder 1 grote wet straks. We gaan een hoofdkantoor neerzetten zo groot als het pentagon, en reken maar van yesssssss dat u gaat bloeien als we u traceren met illegale copietjes.
Daarnaast hebben we nog wat andere trucs in de kast liggen. De markt is er nog niet geheel rijp voor, maar straks kunt u uw dvdtje alleen nog maar afkijken met het juiste certificaat. En zo kunnen we ook bepalen hoe vaak u het kunt afzien. Enzo. Uiteindelijk hoop ik dat we naar een situatei toegaan dat u per view kijkt. De materiaalkosten zijn dan verwaarloosbaar, en de opbrengsten zullen in absolute zin stijgen. Ik ga nog rijker worden dan ik al ben

U onderkruipsels, gaat heen onder uw steen en brand er op los. Maar wees gewaarschuwd; over enkele jaren komen mijn ongediertebestrijders. U kunt maar beter maken dat u onder die steen vandaankomt
(aha een nieuw werkgelgenheids project).

Laat die markt maar komen, ik ben L’autorité intouchable
pi_32615876
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Cotton blues
Waarom voel ik me altijd een slaaf van de maatschappij als ik deze muziek hoor.
Klinkt wel erg goed overigens....
Ik vergeet Son House te vermelden , de godfather van het genre. Geen geweldig gitarist, maar bijzonder intens. Het is allemaal bijzonder melancholisch.
Ben bij Robert Johnson terecht gekomen nadat ik de roots van Jimi Hendrix, van wie ik zo'n 25 cd's bezit, was gaan bestuderen, vandaar.
  zondag 27 november 2005 @ 13:29:55 #38
89730 Drugshond
pi_32616002
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik vergeet Son House te vermelden , de godfather van het genre. Geen geweldig gitarist, maar bijzonder intens. Het is allemaal bijzonder melancholisch.
Ben bij Robert Johnson terecht gekomen nadat ik de roots van Jimi Hendrix, van wie ik zo'n 25 cd's bezit, was gaan bestuderen, vandaar.
Je hebt wel muzikale smaak. (in tegenstelling tot PB).
pi_32616037
Muzikale smaak?
  zondag 27 november 2005 @ 13:35:02 #40
89730 Drugshond
pi_32616111
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Muzikale smaak?
(ga slapen joh)

Kennis van het muzieklandschap.
Kennis van muzikale kunst (met hoofdletter K).
pi_32616316
Sinds een week doe ik continu die Koefnoen-sketch van ''Dingen herhalen? Ik begrijp je niet?'' na, dus vergeef me als die af en toe ook op Internet naar buiten komt.
Belangrijker vraag; waarom zou ik moeten slapen rond het middaguur?
pi_32617109
Jawel: Muziekindustrie wil dataretentie gebruiken tegen piraterij

Eigenlijk zou er een centraal topic over deze zaken geopend moeten worden, is dat een idee? en zo ja, waar? Of is die er al? Nu komt alles zo verspreidt terecht.
pi_32617217
Hallo.
pi_32617241
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
''Hallo'' vind ik eerlijk gezegd te vaag.
pi_32617273
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

''Hallo'' vind ik eerlijk gezegd te vaag.
Weet je wat vaag is? Omgekeerd wakker worden in je bed om twee uur.
pi_32617343
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Weet je wat vaag is? Omgekeerd wakker worden in je bed om twee uur.
Keren is zo knorrig.
pi_32617449
M als je nou het boek van Edward Gibbon leest wordt de vaagheid concreter.
pi_32617461
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:21 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Keren is zo knorrig.
Keren=knorrig=nu ga ik uit m'n bed en theezetten.
pi_32617478
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
M als je nou het boek van Edward Gibbon leest wordt de vaagheid concreter.
Ik wilde 'm gisteren bestellen voor zeven euro bij Proxis.be. Niet gedaan, om redenen, maar straks doe ik het wel.
  zondag 27 november 2005 @ 14:27:38 #50
89730 Drugshond
pi_32617505
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef Godslasteraar het volgende:

Eigenlijk zou er een centraal topic over deze zaken geopend moeten worden, is dat een idee? en zo ja, waar? Of is die er al? Nu komt alles zo verspreidt terecht.
De vraag is eigenlijk.... er moet gecaped worden... maar waar leggen we die caps (provider, client/uploader). En welke countermeasures zijn er eigenlijk ?

Die s(m)urfer in buitenland komt er wel.... ik wil state of the art kunnen downloaden
pi_32617533
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef Monidique het volgende:
Ik wilde 'm gisteren bestellen voor zeven euro bij Proxis.be. Niet gedaan, om redenen, maar straks doe ik het wel.
Voor dat bedrag mag je hem inderdaad niet laten liggen.
pi_32617681
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Voor dat bedrag mag je hem inderdaad niet laten liggen.
http://owas.proxis.be/gate/jabba.sg.stgti?p_link=ELCHEAPOD&p_mi=391168

Negen euro inclusief verzendkosten.
pi_32617729
Toch wel in het Engels, he?
pi_32617777
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
http://owas.proxis.be/gate/jabba.sg.stgti?p_link=ELCHEAPOD&p_mi=391168

Negen euro inclusief verzendkosten.
Wat zijn er veel versies van.
  zondag 27 november 2005 @ 14:52:09 #55
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32618243
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef Godslasteraar het volgende:

(SBS6 probleemwijkstem opzet)
Sterrende hoere kankerSony en anderen!
(SBS6 probleemwijkstem uitzet)
quote:
Diverse bedrijven uit de entertainmentindustrie hebben geprobeerd de huidige discussie over de Europese richtlijn voor dataretentie te gebruiken in hun strijd tegen piraterij van films en muziek. De bedrijven, waaronder Sony BMG, Disney, EMI en Universal Music, hebben zich hiervoor verenigd in de 'Creative and Media Business Alliance' (CMBA). Deze vereniging wilde dat de leidraad over de opslag van alle internetdata zo wordt aangepast dat deze ook gebruikt kan worden in de strijd tegen illegale bestandsuitwisseling.
Ik vind dat dat hele bedrijfsgelobby maar eens moet kappen, tegenwoordig, en dat zie je in de USA ook sterk, zijn bedrijven meer gemoeid met de overheid dan de burgers met de overheid.
En dat kan alles behalve goed zijn.
pi_32618386
De terreur van al die bedrijven moet maar eens stoppen. Als het aan hun had gelegen was internet er nooit geweest, daarnaast gaan ze volledig voorbij aan de positieve kanten van internet. Eenzijdig gehuil terwijl die bedrijven miljarden verdienen.

Ik koop uit principes dus al bijna geen cd's meer.
pi_32618490
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
De terreur van al die bedrijven moet maar eens stoppen. Als het aan hun had gelegen was internet er nooit geweest, daarnaast gaan ze volledig voorbij aan de positieve kanten van internet. Eenzijdig gehuil terwijl die bedrijven miljarden verdienen.

Dat zal ze leren.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 27 november 2005 @ 15:02:38 #58
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32618521
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:

Wow! Zo'n uitbrander had ik van jou niet verwacht. Edoch, respect.

Ontopic, over de heriachie over de topics die we kunnen openen.
Ik denk (even niet arrogant) dat mijn topic over 'burgervrijheden onder druk' maar 1 deel beslaat, een beetje algemeen zeg maar, maar het is zoveel dat het bijna niet meer echt lijkt.
Verder zou er in DIG of in POL dieper ingegaan kunnen worden op 'internetverkeersgegevensopslag'.
Sony-BMG heeft al een topic hier of daar lopen in NWS.
En vanavond post ik nog wel een topic in FOT met 'sloop *hier* je Sony-apparatuur'.
Mijn oude Sony-camera delft op dit moment het onderspit.

Nee, even serieus, ik ben ook begonnen met dat topic omdat de digitale helft gewoon de druppel was voor mij. We zouden het op kunnen splitsen in nut&noodzaak internetverkeersgegevensopslag (zonder technische haalbaarheid) en een ander met specifiek de technische haalbaarheid. Of,... ja ik weet het ook niet helemaal precies.
pi_32618544
De druppel is vaak het einde. Daarna is er geen hoop meer. Vernietiging zal ons credo luiden vanaf dan.
pi_32618561
Oi! .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32618562
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:01 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zal ze leren.
Ik denk het niet maar het gaat om het idee.

Ik geloof persoonlijk niet dat de "verschrikkelijke" piraterij al die bedrijven kapot maakt. Als iets die bedrijven kapot maakt zijn ze het wel zelf met hun smerige eenzijdige gezeik waarmee ze consumenten tegen zich in het harnas jagen.

Daarnaast heb je de moderne gestapo organisaties als Brein. Ook die zetten enkel kwaad bloed.
pi_32618835
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:02 schreef Yildiz het volgende:
Wow! Zo'n uitbrander had ik van jou niet verwacht. Edoch, respect.

Ontopic, over de heriachie over de topics die we kunnen openen.
Ik denk (even niet arrogant) dat mijn topic over 'burgervrijheden onder druk' maar 1 deel beslaat, een beetje algemeen zeg maar, maar het is zoveel dat het bijna niet meer echt lijkt.
Verder zou er in DIG of in POL dieper ingegaan kunnen worden op 'internetverkeersgegevensopslag'.
Sony-BMG heeft al een topic hier of daar lopen in NWS.
En vanavond post ik nog wel een topic in FOT met 'sloop *hier* je Sony-apparatuur'.
Mijn oude Sony-camera delft op dit moment het onderspit.

Nee, even serieus, ik ben ook begonnen met dat topic omdat de digitale helft gewoon de druppel was voor mij. We zouden het op kunnen splitsen in nut&noodzaak internetverkeersgegevensopslag (zonder technische haalbaarheid) en een ander met specifiek de technische haalbaarheid. Of,... ja ik weet het ook niet helemaal precies.
Sony is sowieso enorm hypocriet. Aan de ene kant schreeuwen ze moord en brand over het illegaal downloaden van muziek maar aan de andere kant maken ze zelf ook mp3 spelers waardoor ze zichzelf schuldig maken aan het downloaden van muziek. Als je als bedrijf dan principes hebt stop je met het maken van mp3 spelers.

Ik kocht voor internet al bijna geen cd's. Nu doe ik dat nog steeds. Welke schuld heeft internet dan. Artiesten moeten het sowieso hebben van concerten enzo en ik ga toch geen cd's kopen van artiesten als Britney Spears die al bulken van het geld en daarnaast geen muziek maken maar commerciele bagger wat eigenlijk het woord muziek niet zou mogen dragen.
pi_32618955
Ik vind dat goede artiesten financieel beloond moeten worden voor het maken van een cd.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32618972
Eey Sidekick vond het checklisttopic van Pb best ok eigenlijk .
pi_32619039
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind dat goede artiesten financieel beloond moeten worden voor het maken van een cd.
Klopt van die artiesten ben ik ook bereid om een cd te kopen.

Maar 90% van de muziek is bagger en daar betaal ik persoonlijk geen cent voor. Zelfs bandbreedte wil ik daar niet aan besteden om het te downloaden.
pi_32619104
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Klopt van die artiesten ben ik ook bereid om een cd te kopen.

Maar 90% van de muziek is bagger
Ken jij alle muziek op aarde?
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:en daar betaal ik persoonlijk geen cent voor. Zelfs bandbreedte wil ik daar niet aan besteden om het te downloaden.
Ik weet niet hoe de verdeling werkt van de accijns die er op mp3-spelers komt, maar ik vrees er voor dat voornamelijk de grote jongens daarvan gaan profiteren...zij hameren ook zo op maatregelen. Wat zullen de indies er van zien?
pi_32619214
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ken jij alle muziek op aarde?
Ruwe schatting van de nieuwe muziek die ik hoor op de radio.
quote:
Ik weet niet hoe de verdeling werkt van de accijns die er op mp3-spelers komt, maar ik vrees er voor dat voornamelijk de grote jongens daarvan gaan profiteren...zij hameren ook zo op maatregelen.
Tuurlijk profiteren de grote jongens daarvan. Maar die accijns is belachelijk en wederom een teken dat die industrie volkomen is doorgedraaid.
Als het aan hun had gelegen zouden alle consumenten als makke lammetjes ¤100 betalen voor een cd zonder mogelijkheid tot kopiëren en waar de cd na 10x afspelen niet meer af te spelen is zodat je weer een nieuwe moet kopen.
pi_32619417
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ruwe schatting van de nieuwe muziek die ik hoor op de radio.
Zoek 's een nieuwe zender dan.
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
Tuurlijk profiteren de grote jongens daarvan. Maar die accijns is belachelijk en wederom een teken dat die industrie volkomen is doorgedraaid.
Als het aan hun had gelegen zouden alle consumenten als makke lammetjes ¤100 betalen voor een cd zonder mogelijkheid tot kopiëren en waar de cd na 10x afspelen niet meer af te spelen is zodat je weer een nieuwe moet kopen.
Hmm, argument van hellend vlak. Dit gebeurt niet dus waarom haal je dit aan?
  zondag 27 november 2005 @ 15:44:00 #69
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32619611
Doordat de prijzen doorgedraaid zijn is het voor startende mediabedrijven al snel lucratief om cds en films uit te geven voor een lage prijs. Dan kunnen die molochen met hun knetterhoge prijzen de boom in.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32619637
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef RichardQuest het volgende:
Zoek 's een nieuwe zender dan.
Als jij een zender kunt noemen in Nederland met goede muziek.
quote:
Hmm, argument van hellend vlak. Dit gebeurt niet dus waarom haal je dit aan?
Omdat je duidelijk ziet dat die industrie tegen elke modernisering is( cassettebandje, internet, mp3 spelers etc).
Mijn voorbeeld is wellicht wat overdreven maar ergens zit er wel een punt van waarheid in. Ik kan nog herinneren dat je voor een cd tegen de 50 gulden betaalde.
pi_32619662
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Radio 1, Kink FM, Arrow Classic Rock, Classic FM.
pi_32619736
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:45 schreef Monidique het volgende:
Radio 1, Kink FM, Arrow Classic Rock, Classic FM.
Maar dat is voornamelijk oude muziek. Ik ben sowieso een liefhebber van oudere muziek

Op de 90% bagger doelde ik meer op de hedendaagse muziek.
pi_32619789
O, 'bagger' is subjectief, vermoed ik.
pi_32619852
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:50 schreef Monidique het volgende:
O, 'bagger' is subjectief, vermoed ik.
Ongetwijfeld.
Misschien deel je die subjectiviteit wel. Kijk anders een uurtje TMF
pi_32619901
Ik kijk er juist nooit naar. Bagger. Hoewel populaire nummers wel iets leuks hebben, wat hun populariteit wel verklaart natuurlijk.
  zondag 27 november 2005 @ 15:55:02 #76
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32619910
dat vermoed ik ook.
Bagger zal wel net zo subjectief zijn als goede smaak.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32620037
Ben een ruim uurtje wezen fietsen door de duinen, eigenlijk helemaal niet zo prettig. Het is waterkoud, kil, somber en naargeestig weer. Blij dat ik weer binnen ben. Al heb ik in ieder geval weer een beetje sportief gedaan.
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Drugshond het volgende:

Je hebt wel muzikale smaak. (in tegenstelling tot PB).
Zzhanks, maar ik pruts ook maar een beetje. En ik heb hier alweer heel wat opgestoken, met dank aan ene Drugshond
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De vraag is eigenlijk.... er moet gecaped worden... maar waar leggen we die caps (provider, client/uploader). En welke countermeasures zijn er eigenlijk ?

Die s(m)urfer in buitenland komt er wel.... ik wil state of the art kunnen downloaden
Lees net het volgende van m'n eMule server:
quote:
server version 17.7 (lugdunum)
Ab jetzt gilt Vorsicht beim unbedachtem Downloaden im Emule!! Im Auftrag der Industrie loggen
Anti-P2P-Firmen seid kurzem euren Datenaustausch und Eure Suchanfragen im Emule!! Dafür haben wir
handfeste Beweise! Um weiterhin anonym Downloaden zu können benutzt bitte First-Load - hier stehen die
Server in der Schweiz, eure Anmeldung wird verschlüsselt gespeichert und aus technischen Gründen kann
nicht geloggt werden. Wir arbeiten mit First-Laod zusammen und empfehlen euch einen 14 Tage Testaccount.
Géén idee wat ik daar nu weer mee moet.

Maar dit alles is ook een soort luiheid. Vroeger leende je elkaar platen, bandjes en cd's die je kopieerde. En soms kocht je wat, of eventueel gezamenlijk. Nu klik je een beetje vanuit je luie stoel. Dat wil nog niet zeggen dat we niet terug kunnen naar de traditionele wijze van filesharing indien nodig. Ik heb toch al een oogje op de verzameling klassieke muziek van m'n oude buren, die mij graag op het juiste klassieke pad zouden brengen en de betreffende cd's wel willen uitlenen.
Dat is ook een mogelijkheid, alleen wacht ik maar even op die perpendicular harddisc van 1 terabyte, die heb ik dan namelijk wel nodig.
  zondag 27 november 2005 @ 16:02:05 #79
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32620108
quote:
Bolkenstein Ook een raar mannetje, maar wel eentje die inhoudelijk stuk sterker is dan Waggel
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32620158
quote:
wat een homo, hij had Wiegel moeten steunen, nu blijft ze zeker zitten vegeteren op kosten van de staatsruif
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32620169
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
Inderdaad, en als je dat wil moet je naar hun optredens gaan, en daar de cd's kopen, en wat van die dingetjes zoals shirts en petjes. Ik wil eigenlijk wel een Dimmu Borgir mok hebben, die zet ik dan naast m'n mok van George Bush.
Van de meeste cd's die in winkels verkocht worden zien artiesten géén cent meer terug, en niet weinigen leggen er zelfs op toe.
pi_32620191
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wat een homo, hij had Wiegel moeten steunen, nu blijft ze zeker zitten vegeteren op kosten van de staatsruif
En ik zeg wat ik wil, mijn stem wordt toch de juiste
  zondag 27 november 2005 @ 16:09:07 #83
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32620317
Wat een gemor over Ali. Beetje tegen dingen aanschoppen wat zij doet kan geen kwaad. Dat doen die linkse krakers ook. Beetje provoceren.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 27 november 2005 @ 16:09:35 #84
89730 Drugshond
pi_32620348
Het is gewoon een vrouw die niets presteert in de politiek en slechts polariserend te werk gaat. Mijn steun heeft ze in ieder geval niet.
pi_32620398
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:09 schreef George-Butters het volgende:
Wat een gemor over Ali. Beetje tegen dingen aanschoppen wat zij doet kan geen kwaad. Dat doen die linkse krakers ook. Beetje provoceren.
Die linkse krakers zitten niet in de kamer noch de oppositie. Een kamerlid die zich liever bezig houdt met films en maatschappelijke kritiek en met name de inperking van vrijheden danwel mogelijkheden, hoort ten eerste niet bij een liberale partij en ten tweede niet in de 2e kamer waar zij een zetel hoort te bemannen. Ik denk dat zij prima een post bij de UNHCR kan vervullen, ze spreekt de taal, kent de politiek en kan echt wat veranderen als zij dat wil.. maar ja, ze vindt eigen moslims nou eenmaal belangrijker
pi_32620400
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:11 schreef HPoi het volgende:

Balkenende: "Brussel overdrijft met EU-regel glazenwassers."

.
pi_32620420
quote:

[..]

Ik heb in mijn radio geprogrammeerd:
- Studio Brussel (zul jij in Z-H denk ik niet kunnen ontvangen)
- BBC 1
- Kink FM

Dat zijn de enige kabelzenders die ik met regelmaar beluister. Verder kun je op internet veel vinden (live365.com heeft genoeg aanbod)
quote:
Omdat je duidelijk ziet dat die industrie tegen elke modernisering is( cassettebandje, internet, mp3 spelers etc).
Mijn voorbeeld is wellicht wat overdreven maar ergens zit er wel een punt van waarheid in. Ik kan nog herinneren dat je voor een cd tegen de 50 gulden betaalde.
Ik heb hier een hoop cd's en nog nooit 50 gulden betaald. Het hoogste zal rond de 15 euro zijn.
pi_32620564
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:

Op de 90% bagger doelde ik meer op de hedendaagse muziek.
Als je nou verder kijkt dan TMF en de grote radiozenders zul je het tegendeel zien.

Maar je maakt me benieuwd naar jouw favo muziek -> De Fok! top 100 allertijden 2005 - deel 1
pi_32620566
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wat een homo
.
pi_32620574
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

(SBS6 probleemwijkstem opzet)
Sterrende hoere kankerSony en anderen!
(SBS6 probleemwijkstem uitzet)
[..]

Ik vind dat dat hele bedrijfsgelobby maar eens moet kappen, tegenwoordig, en dat zie je in de USA ook sterk, zijn bedrijven meer gemoeid met de overheid dan de burgers met de overheid.
En dat kan alles behalve goed zijn.
Is ook mijn voornaamste bezwaar tegen dat eenheidsstreven van de EU, ik zie een ondoorzichtige Byzantijnse bureaucratie die gedomineerd wordt door lobby-groepen en waarbij de burger buitengesloten is, voor me.
In combinatie met een hervatting van 19e eeuws activisme zoals de VS dat nu laat zien. Politici die over onze rug hun machtsgeilheid willen botvieren iop de wereld. En natuurlijk vol goede bedoelingen die gerechtvaardigd worden met een moderne variant van Kipling's ''The White Man's Burden''. Bah!

Sony is trouwens wel interessant. Dat bedrijf was tot enkele jaren geleden het meest dominante elektronica bedrijf. Vervolgens hebben ze onder leiding van een Amerikaan (geloof ik) de strategie veranderd en zijn zich gaan richten op de media-content. En dat pakt nu averechts uit.
Sony kan niet meer zonder die media-content. Wat betreft elektronica zijn ze volledig voorbijgestreefd en naar de 2e divisie afgezakt.
  zondag 27 november 2005 @ 16:18:51 #92
89730 Drugshond
  zondag 27 november 2005 @ 16:21:09 #93
89730 Drugshond
pi_32620655
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef Godslasteraar het volgende:
Is ook mijn voornaamste bezwaar tegen dat eenheidsstreven van de EU, ik zie een ondoorzichtige Byzantijnse bureaucratie die gedomineerd wordt door lobby-groepen en waarbij de burger buitengesloten is, voor me.
In combinatie met een hervatting van 19e eeuws activisme zoals de VS dat nu laat zien. Politici die over onze rug hun machtsgeilheid willen botvieren iop de wereld. En natuurlijk vol goede bedoelingen die gerechtvaardigd worden met een moderne variant van Kipling's ''The White Man's Burden''. Bah!

Sony is trouwens wel interessant. Dat bedrijf was tot enkele jaren geleden het meest dominante elektronica bedrijf. Vervolgens hebben ze onder leiding van een Amerikaan (geloof ik) de strategie veranderd en zijn zich gaan richten op de media-content. En dat pakt nu averechts uit.
Sony kan niet meer zonder die media-content. Wat betreft elektronica zijn ze volledig voorbijgestreefd en naar de 2e divisie afgezakt.
Zie een bijdrage uit een ander topic.
If you can't stand the heat get out of the kitchen.
- M$ (met Apple) zal alles wel overnemen -
Niks geen third parties meer.... een OS is straks een media platform.
pi_32620699
Nou ja, de prijs van nieuwe CD's was in het guldentijdperk volgens mij ongeveer zevenendertig gulden. Ze zijn nooit in prijs gedaald. Nu ben ik van '83 natuurlijk, dus waarschijnlijk heb ik onvoldoende kennis. Het is in ieder geval wel zo dat nieuwe CD's absurd duur zijn en sommige oude ook, zoals bijvoorbeeld Metallica-CD's. Computerspellen ook trouwens, ik zag eergisteren Age of Empires 3 voor vijfenvijftig euro in de schappen liggen.
pi_32620702
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

.
heb je nou al iemand voor het gala?
  zondag 27 november 2005 @ 16:25:52 #96
89730 Drugshond
pi_32620804
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, de prijs van nieuwe CD's was in het guldentijdperk volgens mij ongeveer zevenendertig gulden. Ze zijn nooit in prijs gedaald. Nu ben ik van '83 natuurlijk, dus waarschijnlijk heb ik onvoldoende kennis. Het is in ieder geval wel zo dat nieuwe CD's absurd duur zijn en sommige oude ook, zoals bijvoorbeeld Metallica-CD's. Computerspellen ook trouwens, ik zag eergisteren Age of Empires 3 voor vijfenvijftig euro in de schappen liggen.
Die prijs klopt wel.
  • Downloaden.
  • Cracken en stoeien op bepaalde forms (2 uurtjes)
  • Testen....

45 eurie is dan nog een koopje
  • pi_32620844
    Een oplossing voor de hoge prijs van oude cd's is trouwens tweedehands elpees kopen, daar betaal je hooguit vijf euro voor.... (buiten de collectors' items natuurlijk)

Metallica is wansmaak.
    pi_32620862
    Ik heb Warcraft 2 voor tachtig gulden gekocht, dat was een der duurste spellen toen. Dat is 37 euro. De nieuwste spellen zijn dus al bijna twintig euro duurder. Dat is toch veel?
    pi_32620880
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:27 schreef RichardQuest het volgende:
    Een oplossing voor de hoge prijs van oude cd's is trouwens tweedehands elpees kopen, daar betaal je hooguit vijf euro voor.... (buiten de collectors' items natuurlijk)
    Platen zijn daarentegen niet zo gemakkelijk verkrijgbaar als CD's.
    pi_32620919
    Bekijk anders de prijzen voor games op de xbox360.

Tegen de ¤60 of er overheen.
      zondag 27 november 2005 @ 16:31:18 #101
    89730 Drugshond
    pi_32620954
    quote:

Metallica is wansmaak.
    Mwhoah, Ride the Lightning is wel owke hoor.
      zondag 27 november 2005 @ 16:33:03 #102
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32620998
    quote:

Metallica is wansmaak.
      zondag 27 november 2005 @ 16:34:02 #103
    89730 Drugshond
    pi_32621027
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
    Bekijk anders de prijzen voor games op de xbox360.

Tegen de ¤60 of er overheen.
    In het C64 tijdperk, was het zo goed als gratis..... maar dan geduld en heel veel geduld.
    [insert]Cassette bandje met een counterstand (of een 180 KB floppy) en hopen op geen (Poke)error.[/insert]
    pi_32621059
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Platen zijn daarentegen niet zo gemakkelijk verkrijgbaar als CD's.
    Mwa, in mijn omgeving kan ik bijna alles vinden wat mijn oortje blieft. En je hebt platenbeurzen etc.
    pi_32621122
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:35 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Mwa, in mijn omgeving kan ik bijna alles vinden wat mijn oortje blieft. En je hebt platenbeurzen etc.
    In jouw omgeving wellicht, hier niet. Ja, je hebt platenbeurzen, maar dan moet je dus tientallen kilometers rijden met de auto om een plaat te kopen, dat maakt wel duidelijk dat CD's inderdaad gemakkelijker te verkrijgen zijn.
      zondag 27 november 2005 @ 16:38:07 #106
    89730 Drugshond
    pi_32621131
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:35 schreef RichardQuest het volgende:
    Bullit "kleine berg", of tegen over als je meer klassiek/Folks bent ingesteld.
    pi_32621137
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

In het C64 tijdperk, was het zo goed als gratis..... maar dan geduld en heel veel geduld.
    [insert]Cassette bandje met een counterstand (of een 180 KB floppy) en hopen op geen (Poke)error.[/insert]
    180Kb-floppy?
      zondag 27 november 2005 @ 16:38:28 #108
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32621142
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

In jouw omgeving wellicht, hier niet. Ja, je hebt platenbeurzen, maar dan moet je dus tientallen kilometers rijden met de auto om een plaat te kopen, dat maakt wel duidelijk dat CD's inderdaad gemakkelijker te verkrijgen zijn.
    (bij ons heet dat kringloopwinkel)
    pi_32621185
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Bullit "kleine berg", of tegen over als je meer klassiek/Folks bent ingesteld.
    Op de Kleine Berg zitten denk ik 5 platenzaken in de straal van 50 meter . Ken je RayElpee?
    pi_32621225
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

(bij ons heet dat kringloopwinkel)
    Bij ons ook: een kast van twee bij één meter met bekraste platen van André Hazes.
    pi_32621236
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar dan is je locatie het probleem...
    pi_32621246
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Maar dan is je locatie het probleem...
    Dat is een ontwijkend argument, me dunkt.
    pi_32621247
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:34 schreef Drugshond het volgende:
    Oldschool gamen
    pi_32621250
    Iemand zin in Fracas?
    pi_32621277
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Bij ons ook: een kast van twee bij één meter met bekraste platen van André Hazes.
    Barry White, BZN, Nana Mouskouri en Lionel Richie doen het daar ook altijd goed.
    pi_32621317
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is een ontwijkend argument, me dunkt.
    Als ik lopend sneller bij een platenzaak dan een cd-winkel ben, en jij niet, is je locatie het probleem, toch?
      zondag 27 november 2005 @ 16:44:44 #118
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32621322
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk dat er daadwerkelijk mensen zijn geweest die nana mouskouri tof vonden
      zondag 27 november 2005 @ 16:46:24 #119
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32621362
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Barry White, BZN, Nana Mouskouri en Lionel Richie doen het daar ook altijd goed.
    I'll be damned, in Eindhoven ook al
      zondag 27 november 2005 @ 16:47:04 #120
    89730 Drugshond
    pi_32621383
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Op de Kleine Berg zitten denk ik 5 platenzaken in de straal van 50 meter . Ken je RayElpee?
    Nee.. niet echt... mijn laatste cd was van 2003 geloof ik. (ik ga alleen naar Bullit voor concertkaartjes)
    Massive Attack -100 th window was technisch gesproken geen CD meer. [En toen heb ik de muziekindustrie vaarwel gezegd)]
    pi_32621401
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als ik lopend sneller bij een platenzaak dan een cd-winkel ben, en jij niet, is je locatie het probleem, toch?
    Wel, nee...

Het is een feit dat in steden alles gemakkelijker te verkrijgen is, dat is helemaal waar, maar dat doet daarentegen niets af aan de realiteit dat platen simpelweg minder gemakkelijk te verkrijgen zijn. Jouw geval maakt andere situaties geen probleem, je hebt gewoon geluk.
    pi_32621430
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel, nee...

Het is een feit dat in steden alles gemakkelijker te verkrijgen is, dat is helemaal waar, maar dat doet daarentegen niets af aan de realiteit dat platen simpelweg minder gemakkelijk te verkrijgen zijn. Jouw geval maakt andere situaties geen probleem, je hebt gewoon geluk.
    Goed goed, je hebt gelijk hoor .
      zondag 27 november 2005 @ 16:50:05 #123
    89730 Drugshond
    pi_32621468
    quote:
    Nana Mouskouri leuk was dat. Het behang kon je ervan laten krullen.
      zondag 27 november 2005 @ 16:51:08 #124
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32621489
    Sony zal wel denken bij topics als deze.

hmm, misschien zijn we dan toch fout bezig,...
    even lobbyen of dit niet via het notice&takedown-voorstel uit de lucht gehaald kan worden
      zondag 27 november 2005 @ 16:51:53 #125
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32621510
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nana Mouskouri leuk was dat. Het behang kon je ervan laten krullen.
    Ja, dat en je tenen
    pi_32621518
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:48 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Goed goed, je hebt gelijk hoor .
    .
      zondag 27 november 2005 @ 16:52:25 #127
    89730 Drugshond
    pi_32621536
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

I'll be damned, in Eindhoven ook al
    .

Het leuke aan die kringloopwinkels is dat je soms goeie elpees tegen komt die ver onder de cataloguswaarde zitten omdat de medewerkers (meestal niet helemaal honderd) geen flauw benul van de muziek hebben.
      zondag 27 november 2005 @ 16:55:08 #129
    89730 Drugshond
    pi_32621601
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:52 schreef RichardQuest het volgende:
    Het leuke aan die kringloopwinkels is dat je soms goeie elpees tegen komt die ver onder de cataloguswaarde zitten omdat de medewerkers (meestal niet helemaal honderd) geen flauw benul van de muziek hebben.
    ROFL
    pi_32621619
    quote:

[..]

.

Hounds of Love zonder krassen voor 1,50 vond ik wel te doen, ja.
      zondag 27 november 2005 @ 16:55:48 #131
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32621623
    quote:

[..]

.

Dat is ook de charme van de kringloopwinkel, je kunt leuke afdankertjes kopen bij gelukkige mensen die zich er belangrijk door voelen. Het leukste is nog het afdingen bij iemand die dat helemaal niet van plan is ..
    pi_32621651
    En Hounds of Love (CD) staat nu op. Heerlijk album!
      zondag 27 november 2005 @ 17:01:36 #133
    89730 Drugshond
    pi_32621756
    Kate Bush blijft leuk.
    Hoewel ik Tori Amos een stuk beter vind, die kan qua lyrics begeleidingsband en stem heel ver uithalen.
    Choirgirl Hotel, Is de Achtung Baby van de girl power.
    pi_32621864
    quote:

[..]

Barry White............. doen het daar ook altijd goed.
    Wat zeg je?

pi_32621903
    Alice in Chains unplugged, !
      zondag 27 november 2005 @ 17:07:46 #136
    89730 Drugshond
      zondag 27 november 2005 @ 17:10:05 #137
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32621956
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Drugshond het volgende:
    Fun loving Criminals.... Barry White... Saved my night
    Hell yeah
    pi_32622000
    And yet I fight... this battle all alone...
    pi_32622089
    Als je dit hoort, dan weet je toch wel dat die co ver van Within Temptation echt een verkrachting is.
      zondag 27 november 2005 @ 17:19:41 #140
    89730 Drugshond
    pi_32622270
    quote:
    The White House has for the first time claimed ownership of an Iraq withdrawal plan, arguing that a troop pullout blueprint unveiled this past week by a Democratic senator was "remarkably similar" to its own.

(...)

Less than two weeks ago, McClellan blasted Democratic Representative John Murtha, saying that by calling for an immediate withdrawal from Iraq, the congressman was "endorsing the policy positions of Michael Moore," a stridently anti-war Hollywood filmmaker.

Biden's ideas, relayed first in a November 21 speech in New York, however, got a much friendlier reception.

Even though President George W. Bush has never publicly issued his own withdrawal plan and criticized calls for an early exit, the White House said many of the ideas expressed by the senator were its own.
    [ bron ]

Zie hier, het Witte Huis van Republikeinen, .
      zondag 27 november 2005 @ 17:24:12 #142
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32622326
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef Drugshond het volgende:
    Within (who) ?

The gathering is wel owke als (gothic band).
    [afbeelding]
    nah, niet meer sinds Anneke van Giersbergen zwanger raakte
    pi_32622382
    quote:
  • October 20, 2001: "Vice-President Dick Cheney alerted the emir of Qatar that Al-Jazeera will be seen as 'Osama's outlet to the world' since it aired bin Laden's video dispatches from Afghanistan during Operation Enduring Freedom."

• January 20, 2004: Without mentioning Al-Jazeera by name, President Bush makes a certain allusion to it in his State of the Union Speech: "To cut through the barriers of hateful propaganda, the Voice of America and other broadcast services are expanding their programming in Arabic and Persian -- and soon, a new television service will begin providing reliable news and information across the region."

• March 17, 2004: "Donald Rumsfeld has called Al Jazeera's coverage 'outrageous' and 'inexcusably biased' and implied that he'd like to see the satellite channel thrown out of Iraq.

• April 15, 2004: "Secretary Rumsfeld: 'I can definitively say that what al-Jazeera is doing is vicious, inaccurate and inexcusable.' "

• May 1, 2004 Following talks at The White House with Vice President Dick Cheney and Defense Secretary Donald Rumsfeld, "Qatar's foreign minister said on Thursday he would seek a review of Arabic television station al Jazeera's coverage of Iraq after Washington complained it was inaccurate and anti-American...The Bush administration has warned Qatar its relations with the United States were clouded by what it called 'inflammatory' coverage of Iraq by Jazeera, whose satellite broadcasts have a wide Arab audience."

• June 7, 2004: speaking at an international economic summit, then national security advisor Condoleeza Rice "criticized Arabic-language broadcaster Al-Jazeera for 'purely inaccurate' reporting, suggesting the Qatar-based satellite station was presenting a biased account of developments in the Middle East." (The nation of Qatar was not invited to the conference in what administration officials later acknowledged was a deliberate snub designed to bring pressure on Qatar to reign in Al-Jazeera)

• September 16, 2004: "US Defense Secretary Donald Rumsfeld says journalists have received tip-offs from terrorists of impending attacks in Iraq, singling out Al-Jazeera television as 'Johnny-on-the-spot a little too often for my taste.' "
  • quote:
  • November 2001: The Al-Jazeera offices in Kabul are bombed by US forces during the war against the Taliban regime in Afghanistan. Reporters Without Borders ask US defense secretary Donald Rumsfeld at the time for an explanation of the attack but get no answer.

• December 15, 2001: Sami Muhyideen al-Haj, an assistant cameraman for Al-Jazeera, is arrested by Pakistani authorities along the Afghan-Pakistani border while on assignment for the network. He is later transferred to U.S. custody at Guantanamo Bay, where he is still being held to this day without formal charges. The Committee to Protect Journalists (CPJ) has expressed concern over allegations that U.S. military interrogators told him that he would be released if he agreed to inform about Al-Jazeera's activities. In September 2002, CPJ wrote to Secretary of Defense Donald Rumsfeld calling on the Pentagon to detail the basis for al-Haj's detention and received no response. "We're troubled by these latest reports, but most disturbing is the U.S. military's long-term detention of Sami al-Haj without putting forward evidence that he has committed a crime," CPJ Executive Director Ann Cooper said. "The implication here is that the military can detain a journalist in the field, as it does with other suspects, and hold him for months or years without due process or establishing a legal basis for his incarceration." Cooper added: "The United States should credibly explain the basis for Sami al-Haj's detention or release him immediately."

• March 29, 2003: Four members of the Al-Jazeera crew in Basra, the only journalists inside the city, come under gunfire from British tanks as they are filming distribution of food by Iraqi government officials. One of the station’s cameramen, Akil Abdel Reda, goes missing and is later found to have been held for 12 hours by US troops.

• April 7, 2003: A clearly marked Al-Jazeera vehicles comes under fire from US forces on a motorway near Baghdad.

• April 8, 2003: Al-Jazeera cameraman reporter Tareq Ayoub is killed when a US missile slams into the station's Baghdad bureau. Reporters Without Borders expresses outrage at the US bombing: "We strongly condemn this attack on a neighborhood known to include the offices of several TV stations," said secretary-general Robert Ménard in a letter to Gen. Tommy Franks, commander of US military operations in Iraq. "To ensure the safety of its journalists, Al-Jazeera’s management has been careful to inform the Americans of the exact location of its crews right from the start of the war. The US army cannot therefore claim it did not know where the Baghdad offices were." An Al-Jazeera journalist who was in Baghdad until a few days before told Reporters Without Borders that "it couldn’t’ve been a mistake. We’ve told the Pentagon where all our offices are in Iraq and hung giant banners outside them saying ’TV.’"

• April 21, 2003 (link no longer active): British forces detain Al-Jazeera TV correspondent Mohammad Al-Sayed Mohsen in the Iraqi city of Basra where he is covering the US-led occupation... Mohsen says a British soldier “became furious” when he read the cards, issued from the Iraqi Information Ministry, and confiscated his camera... The Al-Jazeera correspondent says it was the third time British forces had harassed him... They were escorted to a British camp where a soldier addressed them in Arabic and told them they would not be allowed to work in the area until further notice. Mohsen said the soldier repeatedly asked him how he could be an Iraqi and be working for Al-Jazeera. The New York-based Committee to Protect Journalists condemned the arrest. “For US-led forces to detain a journalist working in Iraq is a violation of press freedom and coalition forces are obligated to respect the right of journalists of all outlets to work in the country.”

• September 10, 2003 U.S. troops detain Al-Jazeera correspondent Atwar Bahgat and her cameraman, Yasser Bahgat (no relation), in the Ghazaliya section of Baghdad. They were filming near the Ghazaliya Bridge, which had been sealed by U.S. troops after an explosion allegedly took place earlier in the day. When a U.S. soldier approached them and ordered them to back away from the bridge, the journalists complied but when they continued filming, the soldiers put both journalists into a Humvee and took them to a detention center at Baghdad Airport, where U.S. forces asked them how they had learned about the explosion. One interrogator accused the journalists of knowing about the explosion before it happened. They were released after spending the night in detention. The Associated Press quoted an unnamed military spokesman as saying that the journalists had violated unspecified “ground rules.”

• November 2003: Coalition troops detain two Al-Jazeera staffers covering an explosion at a police station in western Baghdad on allegations they had prior knowledge of the car bombing. Al-Jazeera dismissed the charges as ridiculous, and the men were later freed.

• November 3, 2003: Salah Hassan, an Al-Jazeera cameraman, is arrested while interviewing people at the scene of a roadside bomb attack on a US military convoy in Dialah, near the eastern Iraqi city of Baquba. US troops repeatedly accuse him of knowing in advance about the bomb attack and of lying in wait to get footage. "I told them to review my tapes, that it was clear I had arrived thirty or forty minutes after the blast. They told me I was a liar," says Hassan. He is taken to the military base at Baghdad International Airport, held in a bathroom for two days, then flown hooded and bound to Tikrit. After two more days in another bathroom, he is loaded onto a five-truck convoy of de-tainees and shipped south to Abu Ghraib prison. Once inside, Hassan says, he is greeted by US soldiers who sing "Happy Birthday" to him through his tight plastic hood, strip him naked and address him only as "Al Jazeera," "boy" or "bitch." He is forced to stand hooded, bound and naked for eleven hours. In the morning, Hassan says, he is made to wear a dirty red jumpsuit that is covered with someone else's fresh vomit and interrogated by two Americans in civilian clothes. They make the usual accusations that Hassan and Al Jazeera were in cahoots with "terrorists." He was later released for lack of evidence. The Nation's Christian Parenti was told by one source at the civilian Coalition Provisional Authority: "Anything about Al Jazeera is very sensitive, so any on-the-record comment would have to come from pretty far up in the hierarchy. Only a very senior person can deal with this." But repeated calls to the CPA's senior spokesperson, Dan Senor, produced no response.

• November 7, 2003: Sami Awad, a Lebanese cameraman working as a freelancer for a German TV network, says that when he and his crew tried to check out a report Friday about hand grenades being thrown at a U.S. patrol in Baghdad, U.S. soldiers threw them to the ground and pointed their weapons at their heads. "They checked our identity badges and then let us go, saying they thought we were with Al-Jazeera,"

• January 2004 (link no longer active): Iraq's then-Governing Council bans Al-Jazeera reporters from entering its offices or covering its news conferences for a month because it had reportedly shown disrespect toward prominent Iraqis.

• May 21, 2004: Al-Jazeera employee, Rashid Hamid Wali, is shot and killed covering fighting in the city of Karbala.

• August 5, 2004 (link no longer active): The Iraqi government suspends Al-Jazeera's Baghdad operations, accusing it of inciting violence.

• September 4, 2004 (link no longer active): The Iraqi government shuts down Al-Jazeera's Baghdad operations indefinitely because al-Jazeera had failed to offer an explanation of its editorial policies. The station's spokesman, Jihad Ballout, said the office in Baghdad was stormed by Iraqi security forces hours before the order was announced. "Members of the Iraqi security forces attacked our office, although it's been closed for nearly a month now. They took photographs and sealed it," Ballout said. "They positioned nearly 14 security officers outside Al-Jazeera."
  • [ bron ]

De geruchten dat Bush het hoofdkwartier van Al-Jazeera in Katar wilde bombarderen, lijken mij absoluut niet ongeloofwaardig.
      zondag 27 november 2005 @ 17:31:29 #144
    89730 Drugshond
      zondag 27 november 2005 @ 17:32:08 #145
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32622530
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:31 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[afbeelding]
    *Klounk*.. mijn muis valt op de grond.
    yep... 2003 was het rampjaar geloof ik, toen verloor ik mijn illusies
    pi_32622595
    Hoevaak heb ik mijn ervaring met Ill Nino al verteld en zijn jullie het alweer vergeten, ?
    pi_32622640
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:42 schreef pberends het volgende:
    [afbeelding]

Blegh.
    Dikke tieten kussens. En de lelijkste oksels aller tijden.
    pi_32622766
    Johan zegt, wat hij zegt.
      zondag 27 november 2005 @ 17:42:20 #149
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32622767
    zo, ik ga maar es naar Tommy Chong e.a.

http://www.idfa.nl/idfa_filmdescription.asp?filmid=25521
    pi_32622782
    Ach ja, hier vanuit het verre West-Friesland ga je niet zomaar eventjes naar de IDFA, hè.
    pi_32622790
    Pakistaan hakt zus benen af wegens huwelijk

Waardoor viel het (west)Romeinse rijk?

Dat lijkt me duidelijk; het Romeinse Rijk viel door eerwraak.
    pi_32622807
    Zélfs ik vat 'm niet, historicus.
    pi_32622863
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef Monidique het volgende:
    Zélfs ik vat 'm niet, historicus.
    De klemtoon moet op ''ik'' vallen, tomatenraper.
    pi_32622905
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De klemtoon moet op ''ik'' vallen, tomatenraper.
    Dat is grappig, , want daar zit ik al mee vanaf het invoeren. Mijn conclusie is echter dat de klemtoon ook op "zelfs" kan vallen en mogelijk zelfs beter is.
    pi_32622913
    Ik raap trouwens geen tomaten.
      zondag 27 november 2005 @ 17:48:43 #156
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32622930
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef Monidique het volgende:
    Ach ja, hier vanuit het verre West-Friesland ga je niet zomaar eventjes naar de IDFA, hè.
    Het kan wel, het is zelfs sociaal geaccepteerd dat je je hele dag volplanned met docu's. Mind you, de meeste zijn boring as hell en allen zijn in het Engels/ Amerikaans zonder ondertiteling ( ), maar er zitten ook leuke en interessante tussen. Gister zag ik een docu over de zoektocht naar het graf van Orson Welles bijvoorbeeld. Was een bijzonder verhaal met wat leuke weetjes.

Bagger was dan weer Werner Herzog's The big blue yonder...

Mwoa, gewoon kijken en doen.
      zondag 27 november 2005 @ 17:49:16 #157
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32622949
    pi_32622953
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef Drugshond het volgende:
    Eerste CD (gekocht)..... ff denken.
    Dat zou wel eens "Face Value" kunnen zijn van Phil Collins.
    Ik kan me nog wel herinneren wat mijn eerste plaat was, een 12-inch van People are People van Depeche Mode. Damn, préhistorie man!
    pi_32622982

Voordat de gesneden groenten verder worden verwerkt, worden ze uitermate grondig gewassen. Dit gebeurt meerdere malen gedurende de hele productielijn.
    VEZET gebruikt per dag 1.000.000 liter ijswater om de hele productie hygiënisch schoon te houden.
    pi_32623020
    Michael Jackson - Dangerous
    pi_32623105
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
    Michael Jackson - Dangerous
    Alice in Chains - Would?
    pi_32623114
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef Monidique het volgende:
    [afbeelding]
    Voordat de gesneden groenten verder worden verwerkt, worden ze uitermate grondig gewassen. Dit gebeurt meerdere malen gedurende de hele productielijn.
    VEZET gebruikt per dag 1.000.000 liter ijswater om de hele productie hygiënisch schoon te houden.
    Hoop dat ze dat water wel hergebruiken want het is wel achterlijk veel !
      zondag 27 november 2005 @ 17:57:51 #163
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32623142
    Omg
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_32623152
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoop dat ze dat water wel hergebruiken want het is wel achterlijk veel !
    Ze - ik! - zorgen voor de verpakte groenten van Albert Heijn.
    pi_32623163
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:57 schreef DionysuZ het volgende:
    Omg
    Keskeleke?
    pi_32623176
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:57 schreef DionysuZ het volgende:
    Omg
    Rude?
    pi_32623217
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze - ik! - zorgen voor de verpakte groenten van Albert Heijn.
    Aha nou dan weet ik dus waar het vandaan komt wat ik volgende week weer ga eten .
    pi_32623236
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Alice in Chains - Would?
    Was dat jouw eerst cd?
    pi_32623259
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Was dat jouw eerst cd?
    Nee.
    pi_32623270
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha nou dan weet ik dus waar het vandaan komt wat ik volgende week weer ga eten .
    Ja. Ik heb dus de macht jou mijn sperma te laten eten.
    pi_32623273
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee.
    Dan was je reactie ongepast.
    pi_32623275
    Oeps, dat zal de invloed van dat tweede biertje wel zijn geweest.
    pi_32623284
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dan was je reactie ongepast.
    Mogelijk, maar kun je daar wat meer over zeggen?
    pi_32623312
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarover?
    pi_32623352
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:06 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarover?
    Dit vind ik nou weer typische rechts-conservatieve taktiek: vragen opdat de kern niet beantwoord hoeft te worden.
    pi_32623389
    quote:

[..]

Walging.
    pi_32623414
    quote:

[..]

pi_32623435
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dit vind ik nou weer typische rechts-conservatieve taktiek: vragen opdat de kern niet beantwoord hoeft te worden.
    Alles politiseren, dat is fascisme, M.
    pi_32623515
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:11 schreef Classics het volgende:

[..]

Eventueel, maar eerst dient duidelijk gemaakt te worden wat de relevantie daarvan is. Daar ik deze vraag niet stel, is het ook niet aan mij, maar juist aan jou, om aan te tonen hoe deze vraag en mijn antwoord daarop relevant zou kunnen zijn. Om daarnaast nog een dergelijke zogenaamde smiley te gebruiken in deze context, zonder ook maar enige uitleg, is mogelijkerwijs door sommigen zo te aanschouwen dat het een al dan niet hier uit volgende discussie zou kunnen verpesten. Uiteraard ga ik op die hypothetische situatie niet in, maar het moge voor zich spreken dat mijn twijfel op deze manier voldoende beargumenteerd is.
    pi_32623570
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Eventueel, maar eerst dient duidelijk gemaakt te worden wat de relevantie daarvan is. Daar ik deze vraag niet stel, is het ook niet aan mij, maar juist aan jou, om aan te tonen hoe deze vraag en mijn antwoord daarop relevant zou kunnen zijn. Om daarnaast nog een dergelijke zogenaamde smiley te gebruiken in deze context, zonder ook maar enige uitleg, is mogelijkerwijs door sommigen zo te aanschouwen dat het een al dan niet hier uit volgende discussie zou kunnen verpesten. Uiteraard ga ik op die hypothetische situatie niet in, maar het moge voor zich spreken dat mijn twijfel op deze manier voldoende beargumenteerd is.
    smeerkees dat je d'r bent
      zondag 27 november 2005 @ 18:17:22 #181
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32623571
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Rude?
    nee, tvp is ook zo oubollig
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      zondag 27 november 2005 @ 18:31:01 #182
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32623971
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef Tafkahs het volgende:
    zo, ik ga maar es naar Tommy Chong e.a.

http://www.idfa.nl/idfa_filmdescription.asp?filmid=25521
    quote:
    Wegens de door George Bush gelegde relatie tussen terreur en drugs liggen tegenwoordig alle ouwe hippies onder vuur
    Niet verbazingwekkend, maar dit moest er nog bijkomen, belachelijk.
      zondag 27 november 2005 @ 18:44:51 #183
    89730 Drugshond
    pi_32624325
    quote:

Verder alles goed M. ?
    Mocht je van de flat af springen ?. zal ik wel tijdig laten weten (middels kompas of mobieltje) waar (of in welke richting) Mekka ligt.
    pi_32624390
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[afbeelding]

Verder alles goed M. ?
    Mocht je van de flat af springen ?. zal ik wel tijdig laten weten (middels kompas of mobieltje) waar Mekka ligt.
    hihi!
    pi_32624576
    Spermekka.

.
    pi_32624626
    Nee, die vind ik niet zo leuk. Dan vind ik onderstaand grapje nog leuker.

Wat was de snelste dinosaurus ter wereld?
    De Prontosaurus. hihi
    pi_32624906
    Speciaal voor Yildiz:
    quote:
    When Attorney General Alberto R. Gonzales announced last week that Jose Padilla would be transferred to the federal justice system from military detention, he said almost nothing about the standards the administration used in deciding whether to charge terrorism suspects like Mr. Padilla with crimes or to hold them in military facilities as enemy combatants.

"We take each individual, each case, case by case," Mr. Gonzales said.

The upshot of that approach, underscored by the decision in Mr. Padilla's case, is that no one outside the administration knows just how the determination is made whether to handle a terror suspect as an enemy combatant or as a common criminal, to hold him indefinitely without charges in a military facility or to charge him in court.

Indeed, citing the need to combat terrorism, the administration has argued, with varying degrees of success, that judges should have essentially no role in reviewing its decisions. The change in Mr. Padilla's status, just days before the government's legal papers were due in his appeal to the Supreme Court, suggested to many legal observers that the administration wanted to keep the court out of the case.

"The position of the executive branch," said Eric M. Freedman, a law professor at Hofstra University who has consulted with lawyers for several detainees, "is that it can be judge, jury and executioner."
    [ bron ]

Immoreel en onwesters. Niet alleen dit, maar de gehele teneur van het Republikeinse regime in Washington.
      zondag 27 november 2005 @ 19:07:22 #188
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32624981
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 19:04 schreef Monidique het volgende:
    Speciaal voor Yildiz:
    [..]

[ bron ]

Immoreel en onwesters. Niet alleen dit, maar de gehele teneur van het Republikeinse regime in Washington.
    Dus, hij krijgt zijn aanklacht niet te zien of wat?
    pi_32625030
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dus, hij krijgt zijn aanklacht niet te zien of wat?
    De regering, niet de wet, beslist wat te doen met gevangenen. Madness, I say, madness!
      zondag 27 november 2005 @ 19:10:22 #190
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32625043
    de trias politica ligt onder vuur!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32625067
    Tot ziens, lekkere homovrienden van me, .
      zondag 27 november 2005 @ 19:11:32 #192
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32625069
    vreemd, en onacceptabel. Puur MACHTSMISBRUIK!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 27 november 2005 @ 19:12:15 #193
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32625093
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 19:11 schreef Monidique het volgende:
    Tot ziens, lekkere homovrienden van me, .
    Nou Daaahhhaaaaagggg Gekkie
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 27 november 2005 @ 19:12:58 #194
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32625110
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

De regering, niet de wet, beslist wat te doen met gevangenen. Madness, I say, madness!
    Ah, nu nog even een houten constructie bouwen met een galg erop, wat tomaten verzamelen en we zijn weer helemaal terug in 1618.
    pi_32625393
    Allemaal heel leuk en aardig die kritiek op de VS, en ook wel terecht. Maar laten we alsjeblieft wat meer naar Europa zelf kijken.

In WFL zijn de nodige evolutue-creationisme discussies gevoerd waarbij ook de VS het moest ontgelden als hoogburgt van creationisme. Totdat je hoort dat bv de wetgeving in Duitsland wat betreft stamcel-oderzoek veel en veel repressieffer is als in de VS. Überhaupt is in Dld genetisch onderzoek zeer problematisch. En nu hebben ze tot overmaat van ramp een theologe die verantwoordelijk minister is voor wetenschap en onderwijs. Dat belooft nog wat.

En hoe ziet het in andere Europese landen eruit? Rocco Buttiglione schijnt bv. gewoon de communis opinio vertolkt te hebben. Voor dergelijke opvattingen hoeven we niet naar de VS. En is die aanslag opde Rainbow Warrior nu eindelijk tot een bevredigend einde gebracht, de corruptie schandalen van Berlusconi, Chirac. En ga zo maar door.
      zondag 27 november 2005 @ 19:29:04 #196
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32625508
    Chirac? Daar wist ik niks van?
    pi_32625626
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef Yildiz het volgende:
    Chirac heeft een lange twijfelachtige carrière achter de rug. En zijn burgermeesterschap van Parijs is wat corruptie betreft berucht.
    pi_32625636
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef Yildiz het volgende:
    In z'n tijd als burgemeester van Parijs. Er was ook nog een verband met Kohl, meen ik.
    pi_32625764
    En hoe zit het eigenlijk met die bende van Nijvel, is daar ooit nog wat uitgekomen?
    pi_32625863
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 19:38 schreef Godslasteraar het volgende:
    En hoe zit het eigenlijk met die bende van Nijvel, is daar ooit nog wat uitgekomen?
    Nee, en dat zal wel nooit meer gebeuren ook.
    pi_32625906
    Wat was dat feitelijk een beroerde tijd, de jaren tachtig.
    pi_32625938
    Tachtig, schmachtig!
      zondag 27 november 2005 @ 20:20:32 #203
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32627015
    de jaren tachtig waren wanstaltelijk slecht.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 27 november 2005 @ 20:26:59 #204
    89730 Drugshond
      zondag 27 november 2005 @ 20:31:23 #205
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32627350
    dat zegt genoeg
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 27 november 2005 @ 20:37:42 #206
    89730 Drugshond
    pi_32627695
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef Drugshond het volgende:
    Nee man... the Cure waren geniaal.
    Een soort van F.Zappa... maar dan in de jaren '80
    Gelukkig maar, ik begon al rood aan te lopen

F. Zappa, goeie tip!
    pi_32627714
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 20:31 schreef George-Butters het volgende:
    dat zegt genoeg
    ga je mond spoelen
      zondag 27 november 2005 @ 21:18:18 #209
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32628073
    Altijd handig om te weten als je weer een vrouw tegenkomt depressieve buien.
    quote:
    Het nut van neerslachtigheid

Het bestaan van depressies is te verklaren uit een nuttig vermogen van een mens om onbereikbare doelen tijdig los te laten. Zulke vermogens zijn inherent gevoelig voor ontsporing. En dan wordt je dus depressief, legt evolutionair psychiater Randolph Nesse uit.

'WAAROM BESTAAN er zoveel ziektes? Waarom zijn we zo kwetsbaar? Waarom verdwijnt schizofrenie niet? Waarom zijn zoveel mensen depressief?'' In de kale interviewkamer van de Amsterdamse RAI vuurt Randolph Nesse vanachter cola en pizza geroutineerd de retorische vragen af die de kern vormen van zijn zelfbedachte vakgebied: Darwinian medicine. Sinds begin jaren negentig zoekt deze hoogleraar psychiatrie en psychologie aan de Universiteit van Michigan naar evolutionaire verklaringen van het ontstaan van ziektes en gebreken.
    en hier verder: http://www.nrc.nl/wetenschap/artikel/1132984682988.html
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32628101
    Mee eens..... die eighties hadden ze moeten overslaan.. vreselijkkkk
      zondag 27 november 2005 @ 21:21:10 #211
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32628143
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ga je mond spoelen
    Rustig maar opa

Om je tevreden te stellen heb ik net wat van The Cure in de download gezet.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32628239
    Jaren tachtig? Fantastisch! Joy Division, Killing Joke, Slayer.
      zondag 27 november 2005 @ 21:27:07 #213
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32628294
    http://www.zdnet.nl/smartbiz.cfm?id=51219&mxp=106
    quote:
    Seksindustrie is vaak vergeten innovator
    Pionier op het gebied van online content

Bedrijven die pornografische content aanbieden, komen maar zelden aan bod in studies over IT-technologie. Weinigen durven het toe te geven, maar deze bedrijven zijn vaak de eerste gebruikers van technologieën die inmiddels gemeengoed zijn geworden.

"De online seksindustrie was de eerste die geld wist te verdienen"
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 27 november 2005 @ 21:27:37 #214
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32628309
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef Monidique het volgende:
    Jaren tachtig? Fantastisch! Joy Division, Killing Joke, Slayer.
    Volgens mij was Joy Division eind jaren 70
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32628347
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Volgens mij was Joy Division eind jaren 70
    Hm... Zou kunnen.
    pi_32628659
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 21:21 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Rustig maar opa

Om je tevreden te stellen heb ik net wat van The Cure in de download gezet.
    welja, wrijf het zout er nog maar eens flink in.

Maar goed, het zij je vergeven.

Ahum.

The Cure: Als ik wat mag aanraden,

1. Disintegration
    2. Paris (Live) 1992
    pi_32628683
    L&O:SVU
    pi_32628705
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
    Wat was dat feitelijk een beroerde tijd, de jaren tachtig.
    Tja, tis hoe je er tegenaan kijkt. De jaren 80 waren ook de jaren van Ferry Bueller, Junk Bonds, Greed is Good en Michael Milken, Ruthless People en de Walkman. Ik heb er goede herinneringen aan

en ik weet ook meteen welke films ik nog wil hebben
    pi_32629330
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 21:40 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

welja, wrijf het zout er nog maar eens flink in.

Vraagje voor het slapen gaan: Heb je wel eens wat van Karel v/h Reve gelezen, Godslasteraar?
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_32629609
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Vraagje voor het slapen gaan: Heb je wel eens wat van Karel v/h Reve gelezen, Godslasteraar?
    Ah, grappig dat je het vraagt, ik heb nog nooit iets van hem gelezen, maar ''De ongelooflijke slechtheid van het opperwezen'' staat wel op m'n verlanglijstje. Je vind alleen niet zo snel iets van hem.
    pi_32629948
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef sigme het volgende:

[..]

........slapen gaan.......
    Welterusten
      zondag 27 november 2005 @ 22:30:36 #222
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32630301
    Sterrende hoere AutoHandmatigCAD

Dat wij daar nog in moeten tekenen zeg
      zondag 27 november 2005 @ 22:31:21 #223
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32630324
    wow. 22.00, 22.10, 22.20 en 22.30 'n reactie

je moet het verband maar zien he
    pi_32630489
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 22:31 schreef Yildiz het volgende:
    wow. 22.00, 22.10, 22.20 en 22.30 'n reactie

je moet het verband maar zien he
    statistisch moet zoiets af en toe gebeuren
      zondag 27 november 2005 @ 22:54:52 #225
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32631123
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

statistisch moet zoiets af en toe gebeuren
    Ja, maar met welke mate, en, zou statistisch gezien ook de val van DigitalRightsManagement gebeuren, (liefst) snel?
    pi_32632605
    The Daily Show, MrX1982.
      zondag 27 november 2005 @ 23:51:31 #227
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32633100
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Monidique het volgende:
    The Daily Show, MrX1982.
    thanks
      zondag 27 november 2005 @ 23:52:50 #228
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32633138
    die meid is n squatter geweest, joh, dan is nederland toch niet de enige
    pi_32633252
    Squatter?

The Daily Show is zó goed, fantastisch gewoon.
    pi_32633313
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Monidique het volgende:
    The Daily Show, MrX1982.
    Net op tijd voor de aftiteling
    pi_32633355
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Net op tijd voor de aftiteling
    Damn, fool!
    pi_32633415
    Ja sorry xbox 360 bestellen ging voor
    pi_32633467
    Wijntje erbij.
    pi_32633540

!
    pi_32633844
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:
    Tja, tis hoe je er tegenaan kijkt. De jaren 80 waren ook de jaren van Ferry Bueller, Junk Bonds, Greed is Good en Michael Milken, Ruthless People en de Walkman. Ik heb er goede herinneringen aan

en ik weet ook meteen welke films ik nog wil hebben
    En van Marillion Peter Gabriel en Saga.

Na PBerends' (overigens best intrigerende) verkapte herfstdepressietopicserie heb ik ook een experimentje: Liefde is: Wie durft?

Ik en Jan Toorop wensen u tevens een goede nacht!
      maandag 28 november 2005 @ 00:24:00 #236
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32634070
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 18:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

[..]

Niet verbazingwekkend, maar dit moest er nog bijkomen, belachelijk.
    Het is de bittere waarheid, een man van 66 die 25 tot 30 jaar geleden wietfilms maakte, die een icoon was van de RichardQuests van nu, moest 9 maanden zitten op last van Ashcroft's nieuwe war on terrorism, "if you use drugs, you're supporting terrorism", aldus Bush en de zijnen. Uiteraard zijn er weer een hoop idioten geholpen aan luxe baantjes daardoor.. :|

Het was verder een leuke docu over Chong.
    pi_32634186
    Zó goed.
      maandag 28 november 2005 @ 00:28:15 #238
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32634212
    M, je zou er bij moeten zijn, ze voeren je met restaurantvoer en luxe-broodjes en je kan de hele dag informatie vergaren
    pi_32634258
    .
      maandag 28 november 2005 @ 00:30:24 #240
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32634287
    en er lopen de hele dag lekkere vpro-meisjes je op te geilen
    pi_32634315
    Er geilen altijd meisjes op mij. Of niet. Dan kruip ik in een hoekje en ga ik wenen.
      maandag 28 november 2005 @ 00:31:42 #242
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32634326
    Maakt niet uit, er zijn ook boekjes
    pi_32634426
    Had ik nou al verteld dat ik mij in de schaamstreek hardhandig liet betasten?
    pi_32634480
      maandag 28 november 2005 @ 00:42:11 #246
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32634615
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Monidique het volgende:
    Nee, nog niet. Maar dat geeft niet.
    pi_32634714
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Maar dat geeft niet.
    Wel, ik wilde iemand in de lurven grijpen, zogezegd, gewoon vriendschappelijk uiteraard. Echter was het nogal hard. Goed, zei ik, dan mag jij ook een tik uitdelen. Ik heb toch enkele minuten staan tollen op m'n benen en ik dacht even het bewustzijn te gaan verliezen. Af en toe voel ik nog steeds pijnscheuten.
      maandag 28 november 2005 @ 00:49:20 #248
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32634792
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel, ik wilde iemand in de lurven grijpen, zogezegd, gewoon vriendschappelijk uiteraard. Echter was het nogal hard. Goed, zei ik, dan mag jij ook een tik uitdelen. Ik heb toch enkele minuten staan tollen op m'n benen en ik dacht even het bewustzijn te gaan verliezen. Af en toe voel ik nog steeds pijnscheuten.
    Dude, je hebt een vijand!
    pi_32634834
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Monidique het volgende:
    Oh leuk, je hebt een vriendin?
      maandag 28 november 2005 @ 00:54:22 #250
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32634931
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat kan ook nog, maar dan zat ie waarschijnlijk niet op fok..
    pi_32635071
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, het moet niet té gek worden. Ik blijf een wanhopig huilertje.
    pi_32635213
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef Monidique het volgende:

Nee, het moet niet té gek worden. Ik blijf een wanhopig huilertje.
    Ach, wijsheid komt met de jaren, M, er zitten echt wel voordelen aan vrouwelijk gezelschap
    pi_32635255
    Hm, het heeft geen zin om mij in verband te brengen met het vrouwendom of daarover te discussieren.
      maandag 28 november 2005 @ 01:09:42 #254
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32635329
    Dan niet, wij hebben geen zere kloten
    pi_32635355
    Auw.
    pi_32635425
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef Tafkahs het volgende:
    Waarheid.
    pi_32635453
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef Tafkahs het volgende:
    Integendeel zelfs
    pi_32635472
    Beste citaat van de dag:
    quote:
    en straatterreur van de SA ? laat me niet lachen.. ik ken 15 jarige hageneesjes die in hun eentje meer straatterreur hebben veroorzaakt dan de SA in hun hele bestaan.
      maandag 28 november 2005 @ 01:18:02 #259
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32635505
    dudes, ik ga maar es pitten. Morgen weer vroeg op..

Succes M. Je redt het wel
    pi_32635514
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef Monidique het volgende:
    Beste citaat van de dag:
    Eerder het meest treurige hoewel ik moet bekennen niet alle uitspraken van vandaag gelezen te hebben.
    pi_32635527
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:18 schreef Tafkahs het volgende:
    Succes M. Je redt het wel
    Ik betwijfel het. Zeer. Serieus.
    pi_32635578
    quote:
    Bury me softly in this womb
    I give this part of me for you
    Sand rains down and here I sit
    Holding rare flowers
    In a tomb...in bloom

Down in a hole and I don’t know if I can be saved
    See my heart I decorate it like a grave
    You don’t understand who they
    Thought I was supposed to be
    Look at me now a man
    Who won’t let himself be

Down in a hole, feelin’ so small
    Down in a hole, losin’ my soul
    I’d like to fly,
    But my wings have been so denied

Down in a hole and they’ve put all
    The stones in their place
    I’ve eaten the sun so my tongue
    Has been burned of the taste
    I have been guilty
    Of kicking myself in the teeth
    I will speak no more
    Of my feelings beneath

I’d like to fly but my
    Wings have been so denied

Bury me softly in this womb
    Oh I want to be inside of you
    I give this part of me for you
    Oh I want to be inside of you
    Sand rains down and here I sit
    Holding rare flowers (oh I want to be inside of you)
    In a tomb...in bloom
    Oh I want to be inside...

Down in a hole, outta control
    I’d like to fly but my
    Wings have been so denied
    pi_32635605
    Het is bijna december

Voelen jullie ook al zo'n heerlijk december gevoel?
      maandag 28 november 2005 @ 01:27:16 #264
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32635696
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef MrX1982 het volgende:
    Het is bijna december

Voelen jullie ook al zo'n heerlijk december gevoel?
    Nee, sterf! Ik word dan 30
    Doei
    pi_32635767
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:27 schreef Tafkahs het volgende:
    Doei
    30

Sterkte
    pi_32636159
    pi_32636889
    1
    2
    3
    4
    CLS
    DEFINT A-Z
    SCREEN 13
    RANDOMIZE TIMER

!
      maandag 28 november 2005 @ 07:00:17 #268
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32637447
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het is de bittere waarheid, een man van 66 die 25 tot 30 jaar geleden wietfilms maakte, die een icoon was van de RichardQuests van nu, moest 9 maanden zitten op last van Ashcroft's nieuwe war on terrorism, "if you use drugs, you're supporting terrorism", aldus Bush en de zijnen. Uiteraard zijn er weer een hoop idioten geholpen aan luxe baantjes daardoor.. :|

Het was verder een leuke docu over Chong.
    What's next?
    'If you support White House's lies you are a patriot.
    'If you have comment on the White House, you are against us, get out of our country, put up or shut up'
    'If you support MP3 downloads you are a communist'
    'If you support stealing candybars you support international terrorism'
    achum
    Ahja, heel logisch Nagoed, goedemorgen
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef Monidique het volgende:
    Beste citaat van de dag:
    [..]
    Bron?
    pi_32637936
    quote:
    Ex-militair mikte serieus op Balkenende'

PARAMARIBO - Een Surinaamse oud-militair die afgelopen vrijdagwerd aangehouden had volgens de Surinaamse politie 'serieuze bedoelingen' om premier Balkenende aan te vallen.

De gewapende man probeerde zich met zijn auto tussen het konvooi van de premier te manoeuvreren.

Het incident deed zich voor aan het slot van het tweedaagse bezoek van Balkenende aan Suriname ter gelegenheid van de dertigjarige onafhankelijkheid. De premier reed in een zwaar beveiligd konvooi naar de luchthaven Zanderij. De ex-militair, volgens ooggetuigen stomdronken, probeerde de rij auto's in te halen. Voordat hij in de buurt kon komen van de auto van Balkenende, werd hij klemgereden. Balkenende zelf zou van het incident niets hebben gemerkt en niet in gevaar zijn geweest.

De Rijksvoorlichtingsdienst verklaarde eerder dat de actie niet tegen de premier was gericht. Uit de eerste verhoren is echter gebleken dat de man het wel degelijk op de premier had gemunt.

Duidelijk is wel dat hij zelfstandig heeft gehandeld. Een jonge vrouw die bij hem in de auto zat, bleek niet op de hoogte te zijn van de plannen van de man, die op het moment van zijn aanhouding in het bezit was van een vuurwapen. In de woning van de man werd later een jachtgeweer met munitie gevonden.

De identiteit van de verdachte is nog niet vrijgegeven. Wel is bekend dat hij in 1993 is veroordeeld wegens zijn betrokkenheid bij de aanslag, in mei van dat jaar, op de studio van de staatszender STVS. Daarbij werd een deel van het complex in de as gelegd en raakten enkele medewerkers zwaar gewond. Die aanslag hield verband met het gedwongen vertrek van legerleider Ivan Graanoogst, een vertrouweling van ex-dictator Desi Bouterse.
    http://www.ad.nl/binnenland/article71449.ece
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_32638134
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ah, grappig dat je het vraagt, ik heb nog nooit iets van hem gelezen, maar ''De ongelooflijke slechtheid van het opperwezen'' staat wel op m'n verlanglijstje. Je vind alleen niet zo snel iets van hem.
    Is er geen bieb in Den Haag?
    Hoe dan ook: Het is een serieuze aanrader

Niet de twee romans van zijn hand, hoewel 'nacht op de kale berg' wel een aardige beschrijving is van het opzetten van een sekte-achtige beweging.
    De boeken over Rusland (geloof der kameraden) is wat taai en zakelijk, gaat over het communisme, geen aanrader.
    De boeken over Russische literatuur zijn wel de moeite waard, maar alleen als je erin geïnteresseerd bent.

Maar alle boeken met essays en radiotoespraken en dergelijk: wat je te pakken krijgt: lezen! Ook als de titel het niet verraadt gaan er nogal wat stukken over 'geloof'. En de artikelen over andere onderwerpen zijn ook zeer de moeite waard trouwens.
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      maandag 28 november 2005 @ 09:03:55 #272
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32638179
    wat een lekkere zachte winterachtige ochtend

Tot later
    pi_32639751
    mogguh
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32639817
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 01:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nee, sterf! Dan word je geen 30
    pi_32639934
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, sterf! Dan word je geen 30
    Hirsi Ali aanhanger
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32640111
    quote:
    Echte Rita's Reisbureau 'not amused' over poster

Bij Rita's Reisbureau in Rotterdam kijken ze met gemengde gevoelens naar de Verdonk-posters nu spandoeken en posters met beledigende teksten aan het adres van minister Verdonk van de rechtbank niet weggehaald mogen worden door de Staat. De initiatiefnemers zijn bang dat hun organisatie een slechte naam krijgt door de associatie met Reisburo Rita waarmee verwezen wordt naar de vreemdelingenpolitiek van minister Verdonk.

Het ironische is dat Rita's Reisbureau vakanties regelt voor mensen met een minimuminkomen. RITA staat voor Rotterdams Initiatief Toerisme Anders, een vrijwilligersproject dat in het najaar van 1997 van start is gegaan. Dit jaar kunnen bijna dertig Rotterdammers via dit bijzondere reisbureau op vakantie in Nederland. Nu hebben ze in Rotterdam een heel klein beetje spijt van de naam.
    pi_32640173
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

pi_32640647
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

Typisch voor van die linkse rakkers, een echte ondernemer zou nu geld ruiken.
    pi_32640751
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 08:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Is er geen bieb in Den Haag?
    Hoe dan ook: Het is een serieuze aanrader

Niet de twee romans van zijn hand, hoewel 'nacht op de kale berg' wel een aardige beschrijving is van het opzetten van een sekte-achtige beweging.
    De boeken over Rusland (geloof der kameraden) is wat taai en zakelijk, gaat over het communisme, geen aanrader.
    De boeken over Russische literatuur zijn wel de moeite waard, maar alleen als je erin geïnteresseerd bent.

Maar alle boeken met essays en radiotoespraken en dergelijk: wat je te pakken krijgt: lezen! Ook als de titel het niet verraadt gaan er nogal wat stukken over 'geloof'. En de artikelen over andere onderwerpen zijn ook zeer de moeite waard trouwens.
    Van die Russisce literatuur moet ik nog bijkomen. Maar ik zal inderdaad eens in de bieb gaan kijken. Het komt eigenlijk nog goed uit ook.
    pi_32641181
    Dertig in December. Wat een smartlap. Of is het een afscheidsbrief?
    pi_32641194
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Johan_de_With het volgende:
    Dertig in December. Wat een smartlap. Of is het een afscheidsbrief?
    Nog nooit heb ik die ondefinieerbare Sidekick-toon zo benaderd.
      maandag 28 november 2005 @ 11:53:53 #282
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32641265
    Goed bezig.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32641297
    I smell blood.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32641299
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:53 schreef George-Butters het volgende:
    Goed bezig.
    Ik was al bang dat je me weer ''lekker sletje'' of zo ging noemen.
    pi_32641313
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
    I smell blood.
    Wat wil je ook?
      maandag 28 november 2005 @ 11:56:28 #286
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32641316
    hoogstens homofoob.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      maandag 28 november 2005 @ 11:57:45 #287
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32641343
    Wat is er eigenlijk mis met 'lekker sletje'?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32641353
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef George-Butters het volgende:
    hoogstens homofoob.
    Dat durf ik wel te homologeren.
    pi_32641360
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:57 schreef George-Butters het volgende:
    Wat is er eigenlijk mis met 'lekker sletje'?
    Het is zo intens sneu om seksegenoten daarmee aan te spreken.
      maandag 28 november 2005 @ 12:01:25 #290
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32641420
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het is zo intens sneu om seksegenoten daarmee aan te spreken.
    De waarheid is subjectief. Bovendien past 'lekker sletje' uitstekend in de MTV cultuur.
    Door je seksegenoot daarmee aan te spreken, steek je de draak met deze cultuur.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      maandag 28 november 2005 @ 12:03:08 #291
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32641463
    Maar goed, als je je eraan stoort, dan zal ik me niet meer op die wijze uiten.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32641607
    Hoi sletjes .
    pi_32641743
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 11:32 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Van die Russisce literatuur moet ik nog bijkomen. Maar ik zal inderdaad eens in de bieb gaan kijken. Het komt eigenlijk nog goed uit ook.
    Doen Rudy Kousbroek is ook een goeie trouwens.

Ik heb daarvan een stukje overgetyped ooit, uit "Hoger honing" (essays / column, merendeels eerder in NRC verschenen, rond 1996).

De stukken gaan voornamelijk over godsdienst. Het malle daarvan is dat veel stukken op dit moment bijna automatisch lezen als aanvallen op de islam, terwijl ze bijna altijd over het christendom gaan. Kousbroek noemt de islam zelden, maar voor het principe van (on)gelovigheid maakt dat niet uit.
    quote:
    Uit: Hoger Honing

Nu is het op zichzelf natuurlijk heel positief als Christenen van tijd tot tijd worden gegeseld, dat weten zij zelf beter dan wie ook, maar er blijft toch iets knagen: ook de Moslims komen dan in aanmerking, eerlijk is eerlijk. Veel argumenten over de dwaalwegen van het Christelijke geloof zijn zonder meer ook op de Muzelmaanse religie van toepassing; het niet-geloven is om zo te zeggen niet allen Christelijk maar ook Islamitisch, zoals het ook geen verschil kent tussen geloof en bijgeloof. Het niet geloven streeft naar universaliteit.
    pi_32641763
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef du_ke het volgende:
    Hoi sletjes .
    Hoi!
    pi_32641791
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoi!
    Alles goed?
      maandag 28 november 2005 @ 12:33:34 #296
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32642105
    hee knuffelaar!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32642131
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 12:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Alles goed?
    Jahoor

Met jou ook? Goed weekend gehad?
    pi_32642356
    Knuffelen .

ja hoor prima weekend. Beetje weinig slaap enzo maar dat halen we door de week wel weer in .
    pi_32642369
    Als je dat soort dingen leest, zou je haast denken dat ongelovigen zelf een soort religie aanhangen die intolerant is jegens andere religies. Veel atheisten beginnen "fundamentalistisch" atheist te worden, alles wat met godsdienst te maken heeft, afbranden en bij voorbaat de grond in boren. De communisten hebben er een handje vol van.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32642402
    Rudy Kousbroeck is een oervervelende zemelaar en een poseur bovendien.
    pi_32642405
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
    Als je dat soort dingen leest, zou je haast denken dat ongelovigen zelf een soort religie aanhangen die intolerant is jegens andere religies. Veel atheisten beginnen "fundamentalistisch" atheist te worden, alles wat met godsdienst te maken heeft, afbranden en bij voorbaat de grond in boren. De communisten hebben er een handje vol van.
    Interessante stelling.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')