thanksquote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Monidique het volgende:
The Daily Show, MrX1982.
Net op tijd voor de aftitelingquote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Monidique het volgende:
The Daily Show, MrX1982.
En van Marillion Peter Gabriel en Saga.quote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:
Tja, tis hoe je er tegenaan kijkt. De jaren 80 waren ook de jaren van Ferry Bueller, Junk Bonds, Greed is Good en Michael Milken, Ruthless People en de Walkman. Ik heb er goede herinneringen aan![]()
en ik weet ook meteen welke films ik nog wil hebben![]()
Het is de bittere waarheid, een man van 66 die 25 tot 30 jaar geleden wietfilms maakte, die een icoon was van de RichardQuests van nu, moest 9 maanden zitten op last van Ashcroft's nieuwe war on terrorism, "if you use drugs, you're supporting terrorism", aldus Bush en de zijnen. Uiteraard zijn er weer een hoop idioten geholpen aan luxe baantjes daardoor.. :|quote:Op zondag 27 november 2005 18:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Niet verbazingwekkend, maar dit moest er nog bijkomen, belachelijk.
Nee, nog niet. Maar dat geeft niet.quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Monidique het volgende:
Had ik nou al verteld dat ik mij in de schaamstreek hardhandig liet betasten?
Wel, ik wilde iemand in de lurven grijpen, zogezegd, gewoon vriendschappelijk uiteraard. Echter was het nogal hard. Goed, zei ik, dan mag jij ook een tik uitdelen. Ik heb toch enkele minuten staan tollen op m'n benen en ik dacht even het bewustzijn te gaan verliezen. Af en toe voel ik nog steeds pijnscheuten.quote:Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar dat geeft niet.
Dude, je hebt een vijand!quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, ik wilde iemand in de lurven grijpen, zogezegd, gewoon vriendschappelijk uiteraard. Echter was het nogal hard. Goed, zei ik, dan mag jij ook een tik uitdelen. Ik heb toch enkele minuten staan tollen op m'n benen en ik dacht even het bewustzijn te gaan verliezen. Af en toe voel ik nog steeds pijnscheuten.
Oh leuk, je hebt een vriendin?quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Monidique het volgende:
Had ik nou al verteld dat ik mij in de schaamstreek hardhandig liet betasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |