heb je daarvan een bronquote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef Sport_Life het volgende:
hmm dit gebeurt in Turkijke ook nog heel veel.. En dat wil bij Europa???![]()
.
Amerikanen doen niet aan zoiets achterlijks als eerwraak.quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef Meki het volgende:
en hoe zou de TS gaan reageren als de dader een Amerikaan was
De dader is geen Amerikaan, dus dat is niet relevant.quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je daarvan een bron![]()
geef maar alle Pakistanen de schuldquote:Op zondag 27 november 2005 14:01 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Saeed weinig moeite had om vrijwilligers op te trommelen die zijn zus vasthielden toen hij zijn duivelse daad verrichtte. Ben wat blij dat ik geen cent heb gegeven aan Pakistan na de aardbeving. Bah wat een achterlijk middeleeuws duivels kutland.![]()
er staat toch dat de broer van het slachtoffer geholpen werd. kan me zo voorstellen dat het dan geen éénmansactie meer is. ben wel benieuwd naar de straf van de 'rechters' eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
geef maar alle Pakistanen de schuld
die moeten allemaal lijden door een iemand zeker he
In Amerika is eerwraak geen dagelijkse kost, dus dan zou de Amerikaan in kwestie een psychopaat genoemd worden.quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je daarvan een bron![]()
en zelden geholpen door bereidwilligen in zijn walgelijke daden.quote:Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
In Amerika is eerwraak geen dagelijkse kost, dus dan zou de Amerikaan in kwestie een psychopaat genoemd worden.
ik reageer op de tekst waarin staat dat hij de Pakistanen niet wilt gaan helpen dankzij door deze nieuwsquote:Op zondag 27 november 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er staat toch dat de broer van het slachtoffer geholpen werd. kan me zo voorstellen dat het dan geen éénmansactie meer is. ben wel benieuwd naar de straf van de 'rechters' eerlijk gezegd.
In Pakistan wel ?????????quote:Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
In Amerika is eerwraak geen dagelijkse kost, dus dan zou de Amerikaan in kwestie een psychopaat genoemd worden.
ja en als nou heel erg veel mensen in pakistan dit soort praktijken normaal vindt, wat zeg je dan?quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ik reageer op de tekst waarin staat dat hij de Pakistanen niet wilt gaan helpen dankzij door deze nieuws
Met zo'n land heb ik geen medelijden. Als er een aardbeving is dan voelen de Pakistaanse mannen ook eens hoe het is als het tegenzit. De vrouwen leven ook zonder een aardbeving in een hel daar.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
geef maar alle Pakistanen de schuld
die moeten allemaal lijden door een iemand zeker he
de aardbeving komt door hem zeker
ook jij respecteert een mensenleven niet
maar dat zijn ze niet . dat is op een nieuwsbericht gebasseerdquote:Op zondag 27 november 2005 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en als nou heel erg veel mensen in pakistan dit soort praktijken normaal vindt, wat zeg je dan?
maar het zijn geen incidenten meer meki. het zijn zaken die erg vaak voorkomen. en de straffen zijn vaak niet echt hoog voor zulke onmenselijke vergrijpen en aanleidingen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:19 schreef Meki het volgende:
[..]
maar dat zijn ze niet . dat is op een nieuwsbericht gebasseerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |