heb je daarvan een bronquote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef Sport_Life het volgende:
hmm dit gebeurt in Turkijke ook nog heel veel.. En dat wil bij Europa???![]()
.
Amerikanen doen niet aan zoiets achterlijks als eerwraak.quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef Meki het volgende:
en hoe zou de TS gaan reageren als de dader een Amerikaan was
De dader is geen Amerikaan, dus dat is niet relevant.quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je daarvan een bron![]()
geef maar alle Pakistanen de schuldquote:Op zondag 27 november 2005 14:01 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Saeed weinig moeite had om vrijwilligers op te trommelen die zijn zus vasthielden toen hij zijn duivelse daad verrichtte. Ben wat blij dat ik geen cent heb gegeven aan Pakistan na de aardbeving. Bah wat een achterlijk middeleeuws duivels kutland.![]()
er staat toch dat de broer van het slachtoffer geholpen werd. kan me zo voorstellen dat het dan geen éénmansactie meer is. ben wel benieuwd naar de straf van de 'rechters' eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
geef maar alle Pakistanen de schuld
die moeten allemaal lijden door een iemand zeker he
In Amerika is eerwraak geen dagelijkse kost, dus dan zou de Amerikaan in kwestie een psychopaat genoemd worden.quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je daarvan een bron![]()
en zelden geholpen door bereidwilligen in zijn walgelijke daden.quote:Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
In Amerika is eerwraak geen dagelijkse kost, dus dan zou de Amerikaan in kwestie een psychopaat genoemd worden.
ik reageer op de tekst waarin staat dat hij de Pakistanen niet wilt gaan helpen dankzij door deze nieuwsquote:Op zondag 27 november 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er staat toch dat de broer van het slachtoffer geholpen werd. kan me zo voorstellen dat het dan geen éénmansactie meer is. ben wel benieuwd naar de straf van de 'rechters' eerlijk gezegd.
In Pakistan wel ?????????quote:Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
In Amerika is eerwraak geen dagelijkse kost, dus dan zou de Amerikaan in kwestie een psychopaat genoemd worden.
ja en als nou heel erg veel mensen in pakistan dit soort praktijken normaal vindt, wat zeg je dan?quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ik reageer op de tekst waarin staat dat hij de Pakistanen niet wilt gaan helpen dankzij door deze nieuws
Met zo'n land heb ik geen medelijden. Als er een aardbeving is dan voelen de Pakistaanse mannen ook eens hoe het is als het tegenzit. De vrouwen leven ook zonder een aardbeving in een hel daar.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
geef maar alle Pakistanen de schuld
die moeten allemaal lijden door een iemand zeker he
de aardbeving komt door hem zeker
ook jij respecteert een mensenleven niet
maar dat zijn ze niet . dat is op een nieuwsbericht gebasseerdquote:Op zondag 27 november 2005 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en als nou heel erg veel mensen in pakistan dit soort praktijken normaal vindt, wat zeg je dan?
maar het zijn geen incidenten meer meki. het zijn zaken die erg vaak voorkomen. en de straffen zijn vaak niet echt hoog voor zulke onmenselijke vergrijpen en aanleidingen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:19 schreef Meki het volgende:
[..]
maar dat zijn ze niet . dat is op een nieuwsbericht gebasseerd
De cultuur van Pakistaanse benenafhakkers is inderdaad inferieur.quote:Op zondag 27 november 2005 12:37 schreef COLAIUTA het volgende:
Om kotsmisselijk van te worden.
Culturen zouden gelijkwaardig moeten zijn, maar dit is toch echt beestachtig.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:18 schreef Meki het volgende:
In Pakistan wel ?????????
Ja.quote:Op zondag 27 november 2005 12:37 schreef COLAIUTA het volgende:
Eerwraak heeft de laatste anderhalf jaar al aan meer dan 750 personen in het streng islamitische land het leven gekost
Op een bevolking van 162,419,946... geen dagelijkse kost lijkt me zo. Verder natuurlijk een achterlijke actie van een debiele boer.quote:
en kornuiten. heb je het stukje van amnestie ook gelezen?quote:Op zondag 27 november 2005 15:41 schreef kLowJow het volgende:
En weer open. Lollige benen-grapjes mogen wel achterwege blijven.
[..]
Op een bevolking van 162,419,946... geen dagelijkse kost lijkt me zo. Verder natuurlijk een achterlijke actie van een debiele boer.
Nee, maar dat er in Pakistan nog een hoop achterlijke mensen rondlopen is me niet helemaal onbekend. Het is een land dat qua ontwikkeling in een stroomversnelling is geraakt, waar een hoop mensen (nog) niet in mee kunnen komen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en kornuiten. heb je het stukje van amnestie ook gelezen?
dus die achterlijke boeren/mensen voeren nog steeds beleid wat vroeger wel goedgekeurd werd? en volgens amnestie nog altijd landelijk weinig of geen straf oplevert?quote:Op zondag 27 november 2005 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, maar dat er in Pakistan nog een hoop achterlijke mensen rondlopen is me niet helemaal onbekend. Het is een land dat qua ontwikkeling in een stroomversnelling is geraakt, waar een hoop mensen (nog) niet in mee kunnen komen.
Of het (ooit) "beleid" is (geweest) zou ik niet weten.quote:Op zondag 27 november 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus die achterlijke boeren/mensen voeren nog steeds beleid wat vroeger wel goedgekeurd werd? en volgens amnestie nog altijd landelijk weinig of geen straf oplevert?
niet tegen jou persoonlijk of als mod, maar in het algemeen:quote:Op zondag 27 november 2005 15:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of het (ooit) "beleid" is (geweest) zou ik niet weten.
Als ik aanneem dat je in Nederland woont, dan gebeurt het toch niet in Turkije maar juist in Nederland?quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef alex4allofyou het volgende:
En wat betreft Turkije, je hoeft niet eens naar Turkije te kijken om te zien dat daar dezelfde praktijken gebeuren. Loop eens binnen in een blijf van je lijfhuis, ga maar tellen hoeveel Turkse vrouwen daar zitten.
Dan lees je niet goed. Ik zeg dat je niet naar Turkije hoeft te kijken om te zien dat het daar gebeurt aangezien hier (meest vrije land van de wereld) het zelfs waarneembaar is bij Turkse Hollanders.quote:Op zondag 27 november 2005 16:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als ik aanneem dat je in Nederland woont, dan gebeurt het toch niet in Turkije maar juist in Nederland?
Ja, precies. Dan heb je het toch over praktijken die in Nederland gebeuren?quote:Op zondag 27 november 2005 16:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Ik zeg dat je niet naar Turkije hoeft te kijken om te zien dat het daar gebeurt aangezien hier (meest vrije land van de wereld) het zelfs waarneembaar is bij Turkse Hollanders.
Ja, geimporteerde praktijken uit Turkije die een weergave geven van praktijken die in Turkije gebeuren. Wees niet zo bijdehand.quote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, precies. Dan heb je het toch over praktijken die in Nederland gebeuren?
Misschien is het wel te wijten aan het importen, bijvoorbeeld. Het gebeurt in Nederland en het zegt dus niet zoveel over Turkije, lijkt mij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, geimporteerde praktijken uit Turkije die een weergave geven van praktijken die in Turkije gebeuren. Wees niet zo bijdehand.
Ja Monidique, het is een NLs probleem, nou goed. Dream onquote:Op zondag 27 november 2005 16:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien is het wel te wijten aan het importen, bijvoorbeeld. Het gebeurt in Nederland en het zegt dus niet zoveel over Turkije, lijkt mij.
Ik weet het niet, maar het lijkt mij zeer onverstandig om een uitspraak te doen over Turkije aan de hand van immigranten in Nederland.quote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja Monidique, het is een NLs probleem, nou goed. Dream on![]()
Tijdens dat hele gedoe met met mijn collega en, toen nog, haar vriendje ging ze op vakantie naar Pakistan, naar familie. We hielden er toen serieus rekening mee dat ze niet zou terugkomen omdat ze misschien wel eens uitgehuwelijkt zou kunnen worden.quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik heb ook 2 collega's van pakistaanse komaf, allebei uitgehuwelijkt aan pakistanen uit Islamabad al zullen ze dat nooit toegeven. Nee, in Nederland kon ik geen geschikte man vinden, hoor je dan. Pfff triest
Nee, in westerse maatschappijen noemen zoiets een familiedrama.quote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Amerikanen doen niet aan zoiets achterlijks als eerwraak.
In het westen komt het toch niet tot nauwelijks voor dat mensen hun eigen zus / dochter mishandelen / vermoorden omdat ze met de verkeerde man thuiskomt?quote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, in westerse maatschappijen noemen zoiets een familiedrama.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |