Mwhoah, Ride the Lightning is wel owke hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 16:27 schreef RichardQuest het volgende:
Een oplossing voor de hoge prijs van oude cd's is trouwens tweedehands elpees kopen, daar betaal je hooguit vijf euro voor.... (buiten de collectors' items natuurlijk)
Metallica is wansmaak.
quote:
In het C64 tijdperk, was het zo goed als gratis..... maar dan geduld en heel veel geduld.quote:Op zondag 27 november 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Bekijk anders de prijzen voor games op de xbox360.
Tegen de ¤60 of er overheen.
Mwa, in mijn omgeving kan ik bijna alles vinden wat mijn oortje blieft. En je hebt platenbeurzen etc.quote:Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Platen zijn daarentegen niet zo gemakkelijk verkrijgbaar als CD's.
In jouw omgeving wellicht, hier niet. Ja, je hebt platenbeurzen, maar dan moet je dus tientallen kilometers rijden met de auto om een plaat te kopen, dat maakt wel duidelijk dat CD's inderdaad gemakkelijker te verkrijgen zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 16:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, in mijn omgeving kan ik bijna alles vinden wat mijn oortje blieft. En je hebt platenbeurzen etc.
Bullit "kleine berg", of tegen over als je meer klassiek/Folks bent ingesteld.quote:Op zondag 27 november 2005 16:35 schreef RichardQuest het volgende:
Mwa, in mijn omgeving kan ik bijna alles vinden wat mijn oortje blieft. En je hebt platenbeurzen etc.
180Kb-floppy?quote:Op zondag 27 november 2005 16:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In het C64 tijdperk, was het zo goed als gratis..... maar dan geduld en heel veel geduld.
[insert]Cassette bandje met een counterstand (of een 180 KB floppy) en hopen op geen (Poke)error.[/insert]
(bij ons heet dat kringloopwinkel)quote:Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
In jouw omgeving wellicht, hier niet. Ja, je hebt platenbeurzen, maar dan moet je dus tientallen kilometers rijden met de auto om een plaat te kopen, dat maakt wel duidelijk dat CD's inderdaad gemakkelijker te verkrijgen zijn.
Op de Kleine Berg zitten denk ik 5 platenzaken in de straal van 50 meterquote:Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bullit "kleine berg", of tegen over als je meer klassiek/Folks bent ingesteld.![]()
Bij ons ook: een kast van twee bij één meter met bekraste platen van André Hazes.quote:Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
(bij ons heet dat kringloopwinkel)
Maar dan is je locatie het probleem...quote:Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
In jouw omgeving wellicht, hier niet. Ja, je hebt platenbeurzen, maar dan moet je dus tientallen kilometers rijden met de auto om een plaat te kopen, dat maakt wel duidelijk dat CD's inderdaad gemakkelijker te verkrijgen zijn.
Dat is een ontwijkend argument, me dunkt.quote:Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar dan is je locatie het probleem...![]()
Oldschool gamenquote:Op zondag 27 november 2005 16:34 schreef Drugshond het volgende:
In het C64 tijdperk, was het zo goed als gratis..... maar dan geduld en heel veel geduld.
[insert]Cassette bandje met een counterstand (of een 180 KB floppy) en hopen op geen (Poke)error.[/insert]
Barry White, BZN, Nana Mouskouri en Lionel Richie doen het daar ook altijd goed.quote:Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bij ons ook: een kast van twee bij één meter met bekraste platen van André Hazes.
Als ik lopend sneller bij een platenzaak dan een cd-winkel ben, en jij niet, is je locatie het probleem, toch?quote:Op zondag 27 november 2005 16:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is een ontwijkend argument, me dunkt.
Het is ongelooflijk dat er daadwerkelijk mensen zijn geweest die nana mouskouri tof vondenquote:Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bij ons ook: een kast van twee bij één meter met bekraste platen van André Hazes.
I'll be damned, in Eindhoven ook alquote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Barry White, BZN, Nana Mouskouri en Lionel Richie doen het daar ook altijd goed.
Nee.. niet echt... mijn laatste cd was van 2003 geloof ik. (ik ga alleen naar Bullit voor concertkaartjes)quote:Op zondag 27 november 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Op de Kleine Berg zitten denk ik 5 platenzaken in de straal van 50 meter. Ken je RayElpee?
Wel, nee...quote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als ik lopend sneller bij een platenzaak dan een cd-winkel ben, en jij niet, is je locatie het probleem, toch?
Goed goed, je hebt gelijk hoorquote:Op zondag 27 november 2005 16:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, nee...
Het is een feit dat in steden alles gemakkelijker te verkrijgen is, dat is helemaal waar, maar dat doet daarentegen niets af aan de realiteit dat platen simpelweg minder gemakkelijk te verkrijgen zijn. Jouw geval maakt andere situaties geen probleem, je hebt gewoon geluk.
Nana Mouskouri leuk was dat. Het behang kon je ervan laten krullen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
Barry White, BZN, Nana Mouskouri en Lionel Richie doen het daar ook altijd goed.
Ja, dat en je tenenquote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nana Mouskouri leuk was dat. Het behang kon je ervan laten krullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |