Zzhanks, maar ik pruts ook maar een beetje. En ik heb hier alweer heel wat opgestoken, met dank aan ene Drugshondquote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Drugshond het volgende:
Je hebt wel muzikale smaak. (in tegenstelling tot PB).
Lees net het volgende van m'n eMule server:quote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk.... er moet gecaped worden... maar waar leggen we die caps (provider, client/uploader). En welke countermeasures zijn er eigenlijk ?
Die s(m)urfer in buitenland komt er wel.... ik wil state of the art kunnen downloaden![]()
Géén idee wat ik daar nu weer mee moet.quote:server version 17.7 (lugdunum)
Ab jetzt gilt Vorsicht beim unbedachtem Downloaden im Emule!! Im Auftrag der Industrie loggen
Anti-P2P-Firmen seid kurzem euren Datenaustausch und Eure Suchanfragen im Emule!! Dafür haben wir
handfeste Beweise! Um weiterhin anonym Downloaden zu können benutzt bitte First-Load - hier stehen die
Server in der Schweiz, eure Anmeldung wird verschlüsselt gespeichert und aus technischen Gründen kann
nicht geloggt werden. Wir arbeiten mit First-Laod zusammen und empfehlen euch einen 14 Tage Testaccount.
Bolkensteinquote:Op zondag 27 november 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
"Mensen mogen menen wat ze willen, zo lang ze maar goed stemmen"
Ueber-liberaal.
wat een homo, hij had Wiegel moeten steunen, nu blijft ze zeker zitten vegeteren op kosten van de staatsruifquote:Op zondag 27 november 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
"Mensen mogen menen wat ze willen, zo lang ze maar goed stemmen"
Ueber-liberaal.
Inderdaad, en als je dat wil moet je naar hun optredens gaan, en daar de cd's kopen, en wat van die dingetjes zoals shirts en petjes. Ik wil eigenlijk wel een Dimmu Borgir mok hebben, die zet ik dan naast m'n mok van George Bush.quote:Op zondag 27 november 2005 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind dat goede artiesten financieel beloond moeten worden voor het maken van een cd.
En ik zeg wat ik wil, mijn stem wordt toch de juistequote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat een homo, hij had Wiegel moeten steunen, nu blijft ze zeker zitten vegeteren op kosten van de staatsruif
www.zeilsteen.nl (beetje vreemd maar wel owke)quote:Op zondag 27 november 2005 15:45 schreef Monidique het volgende:
Radio 1, Kink FM, Arrow Classic Rock, Classic FM.
Die linkse krakers zitten niet in de kamer noch de oppositie. Een kamerlid die zich liever bezig houdt met films en maatschappelijke kritiek en met name de inperking van vrijheden danwel mogelijkheden, hoort ten eerste niet bij een liberale partij en ten tweede niet in de 2e kamer waar zij een zetel hoort te bemannen. Ik denk dat zij prima een post bij de UNHCR kan vervullen, ze spreekt de taal, kent de politiek en kan echt wat veranderen als zij dat wil.. maar ja, ze vindt eigen moslims nou eenmaal belangrijkerquote:Op zondag 27 november 2005 16:09 schreef George-Butters het volgende:
Wat een gemor over Ali. Beetje tegen dingen aanschoppen wat zij doet kan geen kwaad. Dat doen die linkse krakers ook. Beetje provoceren.
quote:Op zondag 27 november 2005 12:11 schreef HPoi het volgende:
Ik heb in mijn radio geprogrammeerd:quote:Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij een zender kunt noemen in Nederland met goede muziek.
Ik heb hier een hoop cd's en nog nooit 50 gulden betaald. Het hoogste zal rond de 15 euro zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
Omdat je duidelijk ziet dat die industrie tegen elke modernisering is( cassettebandje, internet, mp3 spelers etc).
Mijn voorbeeld is wellicht wat overdreven maar ergens zit er wel een punt van waarheid in. Ik kan nog herinneren dat je voor een cd tegen de 50 gulden betaalde.
Als je nou verder kijkt dan TMF en de grote radiozenders zul je het tegendeel zien.quote:Op zondag 27 november 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:
Op de 90% bagger doelde ik meer op de hedendaagse muziek.
Is ook mijn voornaamste bezwaar tegen dat eenheidsstreven van de EU, ik zie een ondoorzichtige Byzantijnse bureaucratie die gedomineerd wordt door lobby-groepen en waarbij de burger buitengesloten is, voor me.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
(SBS6 probleemwijkstem opzet)
Sterrende hoere kankerSony en anderen!
(SBS6 probleemwijkstem uitzet)
[..]
Ik vind dat dat hele bedrijfsgelobby maar eens moet kappen, tegenwoordig, en dat zie je in de USA ook sterk, zijn bedrijven meer gemoeid met de overheid dan de burgers met de overheid.
En dat kan alles behalve goed zijn.
Zie een bijdrage uit een ander topic.quote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef Godslasteraar het volgende:
Is ook mijn voornaamste bezwaar tegen dat eenheidsstreven van de EU, ik zie een ondoorzichtige Byzantijnse bureaucratie die gedomineerd wordt door lobby-groepen en waarbij de burger buitengesloten is, voor me.
In combinatie met een hervatting van 19e eeuws activisme zoals de VS dat nu laat zien. Politici die over onze rug hun machtsgeilheid willen botvieren iop de wereld. En natuurlijk vol goede bedoelingen die gerechtvaardigd worden met een moderne variant van Kipling's ''The White Man's Burden''. Bah!
Sony is trouwens wel interessant. Dat bedrijf was tot enkele jaren geleden het meest dominante elektronica bedrijf. Vervolgens hebben ze onder leiding van een Amerikaan (geloof ik) de strategie veranderd en zijn zich gaan richten op de media-content. En dat pakt nu averechts uit.
Sony kan niet meer zonder die media-content. Wat betreft elektronica zijn ze volledig voorbijgestreefd en naar de 2e divisie afgezakt.
heb je nou al iemand voor het gala?quote:
Die prijs klopt wel.quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, de prijs van nieuwe CD's was in het guldentijdperk volgens mij ongeveer zevenendertig gulden. Ze zijn nooit in prijs gedaald. Nu ben ik van '83 natuurlijk, dus waarschijnlijk heb ik onvoldoende kennis. Het is in ieder geval wel zo dat nieuwe CD's absurd duur zijn en sommige oude ook, zoals bijvoorbeeld Metallica-CD's. Computerspellen ook trouwens, ik zag eergisteren Age of Empires 3 voor vijfenvijftig euro in de schappen liggen.
Platen zijn daarentegen niet zo gemakkelijk verkrijgbaar als CD's.quote:Op zondag 27 november 2005 16:27 schreef RichardQuest het volgende:
Een oplossing voor de hoge prijs van oude cd's is trouwens tweedehands elpees kopen, daar betaal je hooguit vijf euro voor.... (buiten de collectors' items natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |