abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 15:55:02 #76
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32619910
dat vermoed ik ook.
Bagger zal wel net zo subjectief zijn als goede smaak.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32620037
Ben een ruim uurtje wezen fietsen door de duinen, eigenlijk helemaal niet zo prettig. Het is waterkoud, kil, somber en naargeestig weer. Blij dat ik weer binnen ben. Al heb ik in ieder geval weer een beetje sportief gedaan.
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Drugshond het volgende:

Je hebt wel muzikale smaak. (in tegenstelling tot PB).
Zzhanks, maar ik pruts ook maar een beetje. En ik heb hier alweer heel wat opgestoken, met dank aan ene Drugshond
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De vraag is eigenlijk.... er moet gecaped worden... maar waar leggen we die caps (provider, client/uploader). En welke countermeasures zijn er eigenlijk ?

Die s(m)urfer in buitenland komt er wel.... ik wil state of the art kunnen downloaden
Lees net het volgende van m'n eMule server:
quote:
server version 17.7 (lugdunum)
Ab jetzt gilt Vorsicht beim unbedachtem Downloaden im Emule!! Im Auftrag der Industrie loggen
Anti-P2P-Firmen seid kurzem euren Datenaustausch und Eure Suchanfragen im Emule!! Dafür haben wir
handfeste Beweise! Um weiterhin anonym Downloaden zu können benutzt bitte First-Load - hier stehen die
Server in der Schweiz, eure Anmeldung wird verschlüsselt gespeichert und aus technischen Gründen kann
nicht geloggt werden. Wir arbeiten mit First-Laod zusammen und empfehlen euch einen 14 Tage Testaccount.
Géén idee wat ik daar nu weer mee moet.

Maar dit alles is ook een soort luiheid. Vroeger leende je elkaar platen, bandjes en cd's die je kopieerde. En soms kocht je wat, of eventueel gezamenlijk. Nu klik je een beetje vanuit je luie stoel. Dat wil nog niet zeggen dat we niet terug kunnen naar de traditionele wijze van filesharing indien nodig. Ik heb toch al een oogje op de verzameling klassieke muziek van m'n oude buren, die mij graag op het juiste klassieke pad zouden brengen en de betreffende cd's wel willen uitlenen.
Dat is ook een mogelijkheid, alleen wacht ik maar even op die perpendicular harddisc van 1 terabyte, die heb ik dan namelijk wel nodig.
  zondag 27 november 2005 @ 16:02:05 #79
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32620108
quote:
Bolkenstein Ook een raar mannetje, maar wel eentje die inhoudelijk stuk sterker is dan Waggel
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32620158
quote:
wat een homo, hij had Wiegel moeten steunen, nu blijft ze zeker zitten vegeteren op kosten van de staatsruif
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32620169
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind dat goede artiesten financieel beloond moeten worden voor het maken van een cd.
Inderdaad, en als je dat wil moet je naar hun optredens gaan, en daar de cd's kopen, en wat van die dingetjes zoals shirts en petjes. Ik wil eigenlijk wel een Dimmu Borgir mok hebben, die zet ik dan naast m'n mok van George Bush.
Van de meeste cd's die in winkels verkocht worden zien artiesten géén cent meer terug, en niet weinigen leggen er zelfs op toe.
pi_32620191
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wat een homo, hij had Wiegel moeten steunen, nu blijft ze zeker zitten vegeteren op kosten van de staatsruif
En ik zeg wat ik wil, mijn stem wordt toch de juiste
  zondag 27 november 2005 @ 16:09:07 #83
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32620317
Wat een gemor over Ali. Beetje tegen dingen aanschoppen wat zij doet kan geen kwaad. Dat doen die linkse krakers ook. Beetje provoceren.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 27 november 2005 @ 16:09:35 #84
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32620348
Het is gewoon een vrouw die niets presteert in de politiek en slechts polariserend te werk gaat. Mijn steun heeft ze in ieder geval niet.
pi_32620398
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:09 schreef George-Butters het volgende:
Wat een gemor over Ali. Beetje tegen dingen aanschoppen wat zij doet kan geen kwaad. Dat doen die linkse krakers ook. Beetje provoceren.
Die linkse krakers zitten niet in de kamer noch de oppositie. Een kamerlid die zich liever bezig houdt met films en maatschappelijke kritiek en met name de inperking van vrijheden danwel mogelijkheden, hoort ten eerste niet bij een liberale partij en ten tweede niet in de 2e kamer waar zij een zetel hoort te bemannen. Ik denk dat zij prima een post bij de UNHCR kan vervullen, ze spreekt de taal, kent de politiek en kan echt wat veranderen als zij dat wil.. maar ja, ze vindt eigen moslims nou eenmaal belangrijker
pi_32620400
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:11 schreef HPoi het volgende:

Balkenende: "Brussel overdrijft met EU-regel glazenwassers."

.
pi_32620420
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als jij een zender kunt noemen in Nederland met goede muziek.
Ik heb in mijn radio geprogrammeerd:
- Studio Brussel (zul jij in Z-H denk ik niet kunnen ontvangen)
- BBC 1
- Kink FM

Dat zijn de enige kabelzenders die ik met regelmaar beluister. Verder kun je op internet veel vinden (live365.com heeft genoeg aanbod)
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
Omdat je duidelijk ziet dat die industrie tegen elke modernisering is( cassettebandje, internet, mp3 spelers etc).
Mijn voorbeeld is wellicht wat overdreven maar ergens zit er wel een punt van waarheid in. Ik kan nog herinneren dat je voor een cd tegen de 50 gulden betaalde.
Ik heb hier een hoop cd's en nog nooit 50 gulden betaald. Het hoogste zal rond de 15 euro zijn.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32620564
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:

Op de 90% bagger doelde ik meer op de hedendaagse muziek.
Als je nou verder kijkt dan TMF en de grote radiozenders zul je het tegendeel zien.

Maar je maakt me benieuwd naar jouw favo muziek -> De Fok! top 100 allertijden 2005 - deel 1
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32620566
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wat een homo
.
pi_32620574
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

(SBS6 probleemwijkstem opzet)
Sterrende hoere kankerSony en anderen!
(SBS6 probleemwijkstem uitzet)
[..]

Ik vind dat dat hele bedrijfsgelobby maar eens moet kappen, tegenwoordig, en dat zie je in de USA ook sterk, zijn bedrijven meer gemoeid met de overheid dan de burgers met de overheid.
En dat kan alles behalve goed zijn.
Is ook mijn voornaamste bezwaar tegen dat eenheidsstreven van de EU, ik zie een ondoorzichtige Byzantijnse bureaucratie die gedomineerd wordt door lobby-groepen en waarbij de burger buitengesloten is, voor me.
In combinatie met een hervatting van 19e eeuws activisme zoals de VS dat nu laat zien. Politici die over onze rug hun machtsgeilheid willen botvieren iop de wereld. En natuurlijk vol goede bedoelingen die gerechtvaardigd worden met een moderne variant van Kipling's ''The White Man's Burden''. Bah!

Sony is trouwens wel interessant. Dat bedrijf was tot enkele jaren geleden het meest dominante elektronica bedrijf. Vervolgens hebben ze onder leiding van een Amerikaan (geloof ik) de strategie veranderd en zijn zich gaan richten op de media-content. En dat pakt nu averechts uit.
Sony kan niet meer zonder die media-content. Wat betreft elektronica zijn ze volledig voorbijgestreefd en naar de 2e divisie afgezakt.
  zondag 27 november 2005 @ 16:18:51 #92
89730 Drugshond
  zondag 27 november 2005 @ 16:21:09 #93
89730 Drugshond
pi_32620655
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef Godslasteraar het volgende:
Is ook mijn voornaamste bezwaar tegen dat eenheidsstreven van de EU, ik zie een ondoorzichtige Byzantijnse bureaucratie die gedomineerd wordt door lobby-groepen en waarbij de burger buitengesloten is, voor me.
In combinatie met een hervatting van 19e eeuws activisme zoals de VS dat nu laat zien. Politici die over onze rug hun machtsgeilheid willen botvieren iop de wereld. En natuurlijk vol goede bedoelingen die gerechtvaardigd worden met een moderne variant van Kipling's ''The White Man's Burden''. Bah!

Sony is trouwens wel interessant. Dat bedrijf was tot enkele jaren geleden het meest dominante elektronica bedrijf. Vervolgens hebben ze onder leiding van een Amerikaan (geloof ik) de strategie veranderd en zijn zich gaan richten op de media-content. En dat pakt nu averechts uit.
Sony kan niet meer zonder die media-content. Wat betreft elektronica zijn ze volledig voorbijgestreefd en naar de 2e divisie afgezakt.
Zie een bijdrage uit een ander topic.
If you can't stand the heat get out of the kitchen.
- M$ (met Apple) zal alles wel overnemen -
Niks geen third parties meer.... een OS is straks een media platform.
pi_32620699
Nou ja, de prijs van nieuwe CD's was in het guldentijdperk volgens mij ongeveer zevenendertig gulden. Ze zijn nooit in prijs gedaald. Nu ben ik van '83 natuurlijk, dus waarschijnlijk heb ik onvoldoende kennis. Het is in ieder geval wel zo dat nieuwe CD's absurd duur zijn en sommige oude ook, zoals bijvoorbeeld Metallica-CD's. Computerspellen ook trouwens, ik zag eergisteren Age of Empires 3 voor vijfenvijftig euro in de schappen liggen.
pi_32620702
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

.
heb je nou al iemand voor het gala?
  zondag 27 november 2005 @ 16:25:52 #96
89730 Drugshond
pi_32620804
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, de prijs van nieuwe CD's was in het guldentijdperk volgens mij ongeveer zevenendertig gulden. Ze zijn nooit in prijs gedaald. Nu ben ik van '83 natuurlijk, dus waarschijnlijk heb ik onvoldoende kennis. Het is in ieder geval wel zo dat nieuwe CD's absurd duur zijn en sommige oude ook, zoals bijvoorbeeld Metallica-CD's. Computerspellen ook trouwens, ik zag eergisteren Age of Empires 3 voor vijfenvijftig euro in de schappen liggen.
Die prijs klopt wel.
  • Downloaden.
  • Cracken en stoeien op bepaalde forms (2 uurtjes)
  • Testen....

45 eurie is dan nog een koopje
  • pi_32620844
    Een oplossing voor de hoge prijs van oude cd's is trouwens tweedehands elpees kopen, daar betaal je hooguit vijf euro voor.... (buiten de collectors' items natuurlijk)

Metallica is wansmaak.
    pi_32620862
    Ik heb Warcraft 2 voor tachtig gulden gekocht, dat was een der duurste spellen toen. Dat is 37 euro. De nieuwste spellen zijn dus al bijna twintig euro duurder. Dat is toch veel?
    pi_32620880
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 16:27 schreef RichardQuest het volgende:
    Een oplossing voor de hoge prijs van oude cd's is trouwens tweedehands elpees kopen, daar betaal je hooguit vijf euro voor.... (buiten de collectors' items natuurlijk)
    Platen zijn daarentegen niet zo gemakkelijk verkrijgbaar als CD's.
    pi_32620919
    Bekijk anders de prijzen voor games op de xbox360.

Tegen de ¤60 of er overheen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')