quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:41 schreef Curchulain het volgende:
Ik wil dat Radiohead dit jaar niet op 1 komt
Dan kan je maar beter niet op Radiohead stemmen. Overigens hebben ze vorig jaar ook niet gewonnen.
Ja, nu nog een dead linkquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Curch, goed werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op P2P-netwerken hebben mensen 'm meestal als 'Thethe' geshared staan omdat je er anders nauwelijks op kunt searchen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:51 schreef cafca het volgende:
(waarom wordt The1 The2 niet gewoon The2, The1?)
Dit is typisch iets wat ik tegen de Denen hier zeg: Nederlanders trekken autoriteit altijd in twijfel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:51 schreef cafca het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.mooi.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(waarom wordt The1 The2 niet gewoon The2, The1?)
Ja meneer. Ik zal me verder koest houdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:57 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dit is typisch iets wat ik tegen de Denen hier zeg: Nederlanders trekken autoriteit altijd in twijfel.
Pas maar op, straks komt november rain of bohemian rhapsody nog op 1quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:41 schreef Curchulain het volgende:
Ik wil dat Radiohead dit jaar niet op 1 komt
Dan kan je maar beter niet op Radiohead stemmen. Overigens hebben ze vorig jaar ook niet gewonnen.
Je kan hem zelfs weghalen... ik blijk hier in DK toch een eigen stukje webspace te hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:59 schreef menjo het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt november rain of bohemian rhapsody nog op 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vreemd dat het bestand niet werkt, van de week nog wel... ik zal er vanavond ff naar kijken.
nou...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:41 schreef Curchulain het volgende:
Top 25: nr. 1 krijgt 105 punten, nr. 2 krijgt 111, enz.
Scherp!quote:
Uit het Excel-bestand:quote:* Laat 'the' weg aan het begin van de bandnaam (...), plak deze na een komma erachter (The Prodigy wordt dan Prodigy, The).
quote:* Laat 'the' in de naam van de artiest weg
Uit het Excel-bestand:quote:* De nummers moeten vóór 2004 voor het eerst zijn verschenen.
quote:* Alleen nummers uit 2004 en eerder.
En nou gewoon aan je top 100 gaan zitten, zeurkous!quote:Ja, ik ben nog luier dan menjo
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:00 schreef Curchulain het volgende:
En nou gewoon aan je top 100 gaan zitten, zeurkous!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop