quote:Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef menjo het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Je kan je lijstje nog posten tot en met aanstaande zondag.
Wil je nog meedoen maar heb je nog niks ingeleverd, je hebt dus tot dan de tijd.
Tja, gelukkig stemmen er dit jaar meer mensen dan andere jaren (zag ik Menjo in het vorige topic posten) maar nog steeds is het maar een heel klein groepje fokkers dat meedoet.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:22 schreef dabadbass het volgende:
Als ik zo die lijst van vorig jaar zie dan denk lijkt me dat hier alleen alto's en skaters (of hoe heet dat tegenwoordig) reageren met 'hun' muziek.
Waarom staan er geen echte artiesten in?
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:23 schreef Seborik het volgende:
Omdat die niet stemmen.
Euhm, deze ken ik niet. Tenminste niet van de Dire Straitsquote:Op donderdag 25 november 2004 00:53 schreef Man_Made_God het volgende:
27. Dire Straits - Radar Love
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:28 schreef placebeau het volgende:
Volgens mij ontgaat me ietsquote:Op donderdag 25 november 2004 09:55 schreef belsen het volgende:
Volgende keer mag je me wel even een mailtje sturen, i.p.v. dit soort dingen pontificaal op een forum te zetten.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:01 schreef Tomek het volgende:
[..]
Euhm, deze ken ik niet. Tenminste niet van de Dire Straits
Kan ook aan mij liggen hoor
Mis je Britney?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:22 schreef dabadbass het volgende:
Als ik zo die lijst van vorig jaar zie dan denk lijkt me dat hier alleen alto's en skaters (of hoe heet dat tegenwoordig) reageren met 'hun' muziek.
Waarom staan er geen echte artiesten in?
Waarom staan er geen echte artiesten in?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:04 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ontgaat me iets
Die versie ken ik niet, wel van de Gipsy Kings of misschien zelfs van The Eaglesquote:Op donderdag 25 november 2004 11:54 schreef iamredleader het volgende:
8. Bee Gees Hotel California
Als je het wat krom leest, stemmen de artiesten niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:04 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ontgaat me iets
Dat viel mij ook al op. Radiohead is m.i. erg gedemoniseerd door tong80quote:Op donderdag 25 november 2004 20:39 schreef rosstek het volgende:
Misschien heb ik het mis, maar Radiohead lijkt mij toch minder voor te komen dan voorgaande jaren.
Men heeft eindelijk het licht gezienquote:Op donderdag 25 november 2004 20:39 schreef rosstek het volgende:
Misschien heb ik het mis, maar Radiohead lijkt mij toch minder voor te komen dan voorgaande jaren. (tvp)
Kijk, dit zijn nou de leuke lijstjes. De 50% die ik ken, die vind ik zelf ook heel goed, en de overige 50% zijn dus leuke aanraders om mijn 'muziekkennis' te vergroten door nader onderzoek.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:53 schreef Man_Made_God het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nou de leuke lijstjes. De 50% die ik ken, die vind ik zelf ook heel goed, en de overige 50% zijn dus leuke aanraders om mijn 'muziekkennis' te vergroten door nader onderzoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |