En ik zal het nog lastiger maken voor je:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:02 schreef Rahl het volgende:
01 Queens of the Stone Age - The Sky Is Fallin'
02 Pennywise - Fuck Authority
03 Bad Religion - Unacceptable
04 Red Hot Chili Peppers - Californication
05 Queens of the Stone Age - No One Knows
06 Goldfinger - Spokesman
07 Green Day - Basket Case
08 Pennywise - My Own Way
09 1208 - Outside Looking In
10 Red Het Chili Peppers - Scar Tissue
pff lastigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Wat zijn teveel nummers van dezelfde artiest?
In een top 10 mag je 1 nummer per artiest/band/act, in een top25 2, in een top50 3 en in een top100 5.
tot zover de eenduidige schrijfwijzen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:59 schreef timmy2003 het volgende:
eeeh
1.guano-apes living a lie
2.europe-dreamer
3.ive-i alone
4.nirvana-poly
5.rolling stones-paint it black
6.system of a down-toicity
7.R.E.M-end of the world
8.mettalica-nothing else matters
9.u2-butiful day
10. Rammstein - Bück Dich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop