De klemtoon moet op ''ik'' vallen, tomatenraper.quote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef Monidique het volgende:
Zélfs ik vat 'm niet, historicus.
Dat is grappig,quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De klemtoon moet op ''ik'' vallen, tomatenraper.
Het kan wel, het is zelfs sociaal geaccepteerd dat je je hele dag volplanned met docu's. Mind you, de meeste zijn boring as hell en allen zijn in het Engels/ Amerikaans zonder ondertiteling (quote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef Monidique het volgende:
Ach ja, hier vanuit het verre West-Friesland ga je niet zomaar eventjes naar de IDFA, hè.
Ik kan me nog wel herinneren wat mijn eerste plaat was, een 12-inch van People are People van Depeche Mode. Damn, préhistorie man!quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Eerste CD (gekocht)..... ff denken.
Dat zou wel eens "Face Value" kunnen zijn van Phil Collins.
Alice in Chains - Would?quote:Op zondag 27 november 2005 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Michael Jackson - Dangerous
Hoop dat ze dat water wel hergebruiken want het is wel achterlijk veelquote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Voordat de gesneden groenten verder worden verwerkt, worden ze uitermate grondig gewassen. Dit gebeurt meerdere malen gedurende de hele productielijn.
VEZET gebruikt per dag 1.000.000 liter ijswater om de hele productie hygiënisch schoon te houden.
Ze - ik! - zorgen voor de verpakte groenten van Albert Heijn.quote:Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat water wel hergebruiken want het is wel achterlijk veel!
Aha nou dan weet ik dus waar het vandaan komt wat ik volgende week weer ga etenquote:Op zondag 27 november 2005 17:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze - ik! - zorgen voor de verpakte groenten van Albert Heijn.
Ja. Ik heb dus de macht jou mijn sperma te laten eten.quote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha nou dan weet ik dus waar het vandaan komt wat ik volgende week weer ga eten.
Waarover?quote:Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mogelijk, maar kun je daar wat meer over zeggen?
Dit vind ik nou weer typische rechts-conservatieve taktiek: vragen opdat de kern niet beantwoord hoeft te worden.quote:
Walging.quote:Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dus de macht jou mijn sperma te laten eten.
Mogelijk, maar kun je daar wat meer over zeggen?quote:Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alles politiseren, dat is fascisme, M.quote:Op zondag 27 november 2005 18:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit vind ik nou weer typische rechts-conservatieve taktiek: vragen opdat de kern niet beantwoord hoeft te worden.
Eventueel, maar eerst dient duidelijk gemaakt te worden wat de relevantie daarvan is. Daar ik deze vraag niet stel, is het ook niet aan mij, maar juist aan jou, om aan te tonen hoe deze vraag en mijn antwoord daarop relevant zou kunnen zijn. Om daarnaast nog een dergelijke zogenaamde smiley te gebruiken in deze context, zonder ook maar enige uitleg, is mogelijkerwijs door sommigen zo te aanschouwen dat het een al dan niet hier uit volgende discussie zou kunnen verpesten. Uiteraard ga ik op die hypothetische situatie niet in, maar het moge voor zich spreken dat mijn twijfel op deze manier voldoende beargumenteerd is.quote:Op zondag 27 november 2005 18:11 schreef Classics het volgende:
[..]
Mogelijk, maar kun je daar wat meer over zeggen?
![]()
smeerkees dat je d'r bentquote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eventueel, maar eerst dient duidelijk gemaakt te worden wat de relevantie daarvan is. Daar ik deze vraag niet stel, is het ook niet aan mij, maar juist aan jou, om aan te tonen hoe deze vraag en mijn antwoord daarop relevant zou kunnen zijn. Om daarnaast nog een dergelijke zogenaamde smiley te gebruiken in deze context, zonder ook maar enige uitleg, is mogelijkerwijs door sommigen zo te aanschouwen dat het een al dan niet hier uit volgende discussie zou kunnen verpesten. Uiteraard ga ik op die hypothetische situatie niet in, maar het moge voor zich spreken dat mijn twijfel op deze manier voldoende beargumenteerd is.
nee, tvp is ook zo oubolligquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef Tafkahs het volgende:
zo, ik ga maar es naar Tommy Chong e.a.
http://www.idfa.nl/idfa_filmdescription.asp?filmid=25521
Niet verbazingwekkend, maar dit moest er nog bijkomen, belachelijk.quote:Wegens de door George Bush gelegde relatie tussen terreur en drugs liggen tegenwoordig alle ouwe hippies onder vuur
quote:Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef Monidique het volgende:
hihi!quote:Op zondag 27 november 2005 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verder alles goed M. ?
Mocht je van de flat af springen ?. zal ik wel tijdig laten weten (middels kompas of mobieltje) waar Mekka ligt.
[ bron ]quote:When Attorney General Alberto R. Gonzales announced last week that Jose Padilla would be transferred to the federal justice system from military detention, he said almost nothing about the standards the administration used in deciding whether to charge terrorism suspects like Mr. Padilla with crimes or to hold them in military facilities as enemy combatants.
"We take each individual, each case, case by case," Mr. Gonzales said.
The upshot of that approach, underscored by the decision in Mr. Padilla's case, is that no one outside the administration knows just how the determination is made whether to handle a terror suspect as an enemy combatant or as a common criminal, to hold him indefinitely without charges in a military facility or to charge him in court.
Indeed, citing the need to combat terrorism, the administration has argued, with varying degrees of success, that judges should have essentially no role in reviewing its decisions. The change in Mr. Padilla's status, just days before the government's legal papers were due in his appeal to the Supreme Court, suggested to many legal observers that the administration wanted to keep the court out of the case.
"The position of the executive branch," said Eric M. Freedman, a law professor at Hofstra University who has consulted with lawyers for several detainees, "is that it can be judge, jury and executioner."
Dus, hij krijgt zijn aanklacht niet te zien of wat?quote:Op zondag 27 november 2005 19:04 schreef Monidique het volgende:
Speciaal voor Yildiz:
[..]
[ bron ]
Immoreel en onwesters. Niet alleen dit, maar de gehele teneur van het Republikeinse regime in Washington.
De regering, niet de wet, beslist wat te doen met gevangenen. Madness, I say, madness!quote:Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus, hij krijgt zijn aanklacht niet te zien of wat?
Nou Daaahhhaaaaagggg Gekkiequote:Op zondag 27 november 2005 19:11 schreef Monidique het volgende:
Tot ziens, lekkere homovrienden van me,.
Ah, nu nog even een houten constructie bouwen met een galg erop, wat tomaten verzamelen en we zijn weer helemaal terug in 1618.quote:Op zondag 27 november 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
De regering, niet de wet, beslist wat te doen met gevangenen. Madness, I say, madness!
Chirac heeft een lange twijfelachtige carrière achter de rug. En zijn burgermeesterschap van Parijs is wat corruptie betreft berucht.quote:Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef Yildiz het volgende:
Chirac? Daar wist ik niks van?
In z'n tijd als burgemeester van Parijs. Er was ook nog een verband met Kohl, meen ik.quote:Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef Yildiz het volgende:
Chirac? Daar wist ik niks van?
Nee, en dat zal wel nooit meer gebeuren ook.quote:Op zondag 27 november 2005 19:38 schreef Godslasteraar het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met die bende van Nijvel, is daar ooit nog wat uitgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |