Ach, wijsheid komt met de jaren, M, er zitten echt wel voordelen aan vrouwelijk gezelschapquote:Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef Monidique het volgende:
Nee, het moet niet té gek worden. Ik blijf een wanhopig huilertje.
Waarheid.quote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef Tafkahs het volgende:
Dan niet, wij hebben geen zere kloten
Integendeel zelfsquote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef Tafkahs het volgende:
Dan niet, wij hebben geen zere kloten
quote:en straatterreur van de SA ? laat me niet lachen.. ik ken 15 jarige hageneesjes die in hun eentje meer straatterreur hebben veroorzaakt dan de SA in hun hele bestaan.
Eerder het meest treurige hoewel ik moet bekennen niet alle uitspraken van vandaag gelezen te hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef Monidique het volgende:
Beste citaat van de dag:
Ik betwijfel het. Zeer. Serieus.quote:Op maandag 28 november 2005 01:18 schreef Tafkahs het volgende:
Succes M. Je redt het wel
quote:Bury me softly in this womb
I give this part of me for you
Sand rains down and here I sit
Holding rare flowers
In a tomb...in bloom
Down in a hole and I don’t know if I can be saved
See my heart I decorate it like a grave
You don’t understand who they
Thought I was supposed to be
Look at me now a man
Who won’t let himself be
Down in a hole, feelin’ so small
Down in a hole, losin’ my soul
I’d like to fly,
But my wings have been so denied
Down in a hole and they’ve put all
The stones in their place
I’ve eaten the sun so my tongue
Has been burned of the taste
I have been guilty
Of kicking myself in the teeth
I will speak no more
Of my feelings beneath
I’d like to fly but my
Wings have been so denied
Bury me softly in this womb
Oh I want to be inside of you
I give this part of me for you
Oh I want to be inside of you
Sand rains down and here I sit
Holding rare flowers (oh I want to be inside of you)
In a tomb...in bloom
Oh I want to be inside...
Down in a hole, outta control
I’d like to fly but my
Wings have been so denied
Nee, sterf! Ik word dan 30quote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef MrX1982 het volgende:
Het is bijna december
Voelen jullie ook al zo'n heerlijk december gevoel?
What's next?quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is de bittere waarheid, een man van 66 die 25 tot 30 jaar geleden wietfilms maakte, die een icoon was van de RichardQuests van nu, moest 9 maanden zitten op last van Ashcroft's nieuwe war on terrorism, "if you use drugs, you're supporting terrorism", aldus Bush en de zijnen. Uiteraard zijn er weer een hoop idioten geholpen aan luxe baantjes daardoor.. :|
Het was verder een leuke docu over Chong.
Bron?quote:
http://www.ad.nl/binnenland/article71449.ecequote:Ex-militair mikte serieus op Balkenende'
PARAMARIBO - Een Surinaamse oud-militair die afgelopen vrijdagwerd aangehouden had volgens de Surinaamse politie 'serieuze bedoelingen' om premier Balkenende aan te vallen.
De gewapende man probeerde zich met zijn auto tussen het konvooi van de premier te manoeuvreren.
Het incident deed zich voor aan het slot van het tweedaagse bezoek van Balkenende aan Suriname ter gelegenheid van de dertigjarige onafhankelijkheid. De premier reed in een zwaar beveiligd konvooi naar de luchthaven Zanderij. De ex-militair, volgens ooggetuigen stomdronken, probeerde de rij auto's in te halen. Voordat hij in de buurt kon komen van de auto van Balkenende, werd hij klemgereden. Balkenende zelf zou van het incident niets hebben gemerkt en niet in gevaar zijn geweest.
De Rijksvoorlichtingsdienst verklaarde eerder dat de actie niet tegen de premier was gericht. Uit de eerste verhoren is echter gebleken dat de man het wel degelijk op de premier had gemunt.
Duidelijk is wel dat hij zelfstandig heeft gehandeld. Een jonge vrouw die bij hem in de auto zat, bleek niet op de hoogte te zijn van de plannen van de man, die op het moment van zijn aanhouding in het bezit was van een vuurwapen. In de woning van de man werd later een jachtgeweer met munitie gevonden.
De identiteit van de verdachte is nog niet vrijgegeven. Wel is bekend dat hij in 1993 is veroordeeld wegens zijn betrokkenheid bij de aanslag, in mei van dat jaar, op de studio van de staatszender STVS. Daarbij werd een deel van het complex in de as gelegd en raakten enkele medewerkers zwaar gewond. Die aanslag hield verband met het gedwongen vertrek van legerleider Ivan Graanoogst, een vertrouweling van ex-dictator Desi Bouterse.
Is er geen bieb in Den Haag?quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ah, grappig dat je het vraagt, ik heb nog nooit iets van hem gelezen, maar ''De ongelooflijke slechtheid van het opperwezen'' staat wel op m'n verlanglijstje. Je vind alleen niet zo snel iets van hem.
Nee, sterf! Dan word je geen 30quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |