quote:Op donderdag 24 november 2005 17:30 schreef Bocaj het volgende:
Underpressure!
Ik ook... en dat was jankenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
14 jaar geleden alweer?Sjee ik wist nog precies waar ik was toen ik het hoorde.
Freddie!!![]()
Kan geen topavond worden ....... IK ontbreek op je " feestje"quote:Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb gedoucht... ben klaar voor de exit. Een feestmaal, drank in huis...
Dit gaat een topavond worden!
quote:
Maar wie wordt de Champion?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Maar voor de anderen the show must go on
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Dido mag er wel uit hoor
Als ik heel eerlijk ben zou ik het alleen van Chantal, Ingrid en Lieske vervelend vinden als ze gaan vertrekken. Roel, Dido en Nathalie mogen wat mij betreft samen het huis uit...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Dido mag er wel uit hoor
En als ik heel eerlijk ben, ben ik het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zou ik het alleen van Chantal, Ingrid en Lieske vervelend vinden als ze gaan vertrekken. Roel, Dido en Nathalie mogen wat mij betreft samen het huis uit...
ik dacht persoonlijk meer aan death on two legsquote:Op donderdag 24 november 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
You take my breath away
(prachtig nummer overigens)
who want's to live foreverquote:Op donderdag 24 november 2005 17:39 schreef F4iTH het volgende:
Dit lelijk koffertje wordt vanavond naar huis gedragen.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Samen is altijd met z'n tweeen flugelquote:Op donderdag 24 november 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zou ik het alleen van Chantal, Ingrid en Lieske vervelend vinden als ze gaan vertrekken. Roel, Dido en Nathalie mogen wat mij betreft samen het huis uit...
Too Much Love For Lieske Will Kill You Scanman!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Prachtig al die queen titels er tussendoor. Laten we dat het hele topic volhouden
Als Lieske eruit gaat dan heb ik melancholy blues.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik dacht persoonlijk meer aan death on two legs
Gezamelijk dan?? Of gedrieëen?? Ofzoiets...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Samen is altijd met z'n tweeen flugel
Dat idee heb ik soms wel eens ja. Ik laat me altijd te veel meeslepen door BB.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Too Much Love For Lieske Will Kill You Scanman!
ah joh... keep yourself alive dan maarquote:Op donderdag 24 november 2005 17:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Too Much Love For Lieske Will Kill You Scanman!
Ik las "Keep the Soul Alive"quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah joh... keep yourself alive dan maar
en ze heeft ongetwijfeld stayin powerquote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik soms wel eens ja. Ik laat me altijd te veel meeslepen door BB.
Maar ze blijft heaven for everyone
Was It All Worth It ?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:45 schreef Kleintje het volgende:
Om in de Queen sfeer te blijven...
There is a lot of 'Action this day'
Als ze er wel uit gaat I'm going slightly madquote:Op donderdag 24 november 2005 17:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ze heeft ongetwijfeld stayin power
die titels moeten we er echt inhouden.. als Fok-tribute
en roel "I want to break free"quote:Op donderdag 24 november 2005 17:46 schreef Kleintje het volgende:
En als Dido vanavond vertrekt dan denkt Chantal 'is this the world we created?'
i want it all zeg maar....quote:Op donderdag 24 november 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou moeten als al je favoriete vrouwen van alle bb's nu in het huis zaten en er moest gestemdquote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
het wordt tijd dat tanjalies weer eens de prophetsong doet danquote:Op donderdag 24 november 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Maar... als Roel vanavond vertrekt... dan hebben we weer een 'White Queen (As It Began)'
Want dan zal Dido weer veranderen in een ijskoningin
Nou geef mij maar LIESKE in de playboyquote:Op donderdag 24 november 2005 17:40 schreef riri het volgende:
Ze hebben bij playboy al interesse in Dido
zal Chantal leuk vinden![]()
Volgens tanjalies zou het zo maar Dido kunnen worden die het onderspit delft, gebaseerd op de liefdesnacht die nog nooit iemand heeft overleefd.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Iemand trouwens nog geruchten gehoord over een eventuele dubbele exit? (zou zomaar kunnen natuurlijk)
Enne, is Tanjalies al gesignaleerd?
volgens mij staat er in het voorspél wie eruit gaat topic dat Tanjalies denkt dat Dido eruit gaat...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
het wordt tijd dat tanjalies weer eens de prophetsong doet dan
Rob zal The Loser In The End zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
Rob is aan het koken.
O, een tribute aan Freddy.. es ff denken. Nou, zo zagen z'n open aidswonden er op het laatst ongeveer uit:
[afbeelding]
is het eigenlijk wel a human body?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef Kleintje het volgende:
En Chantal is die nou van geboortejaar '39????
(ja sorry, anders kwam die titel vast niet naar voren in dit topic)
Some Day One Day, Scanman!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Feit is dat als Nathalie er niet uitvliegt vanavond dan is dat a kind of magic
jahaaaa en geen heaven for everyonequote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
IK als Lieske moet vertrekken.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Ongeacht wie er uitgaat vanavond...
Wie jankt er het eerste???
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
IK als Lieske moet vertrekken.
Ik geloof je nog ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
The Hand of God (Hummy)quote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Ga je niet kijken dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
mensen!! een fijne exit avond allemaal! Ik ga mijn trein naar huis halen!
goeie reis!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
Juist niet. Als ze er niet uitvliegt is dat niet heaven for everyone tochquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jahaaaa en heaven for everyone![]()
Daar zit ik ook op te kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef Kleintje het volgende:
(best geinig om het topic zo te vullen. Gelukkig hebben ze meer dan genoeg nummers....)
Ik ga er vandoor.... http://www.geocities.com/SunsetStrip/Arena/4268/
Daar vind je nog veel meer nummers van ze!
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef F4iTH het volgende:
Ok in geval van Lieske hou ik het op Fat Bottomed Girls van Queen
De tekst heeft verder geen betrekking op mij maar wel op een paar andere fokkers hier![]()
Show must go onquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt.... ik was iets te enthousiast en las de niet niet.... wens en vader en gedachte enzoquote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist niet. Als ze er niet uitvliegt is dat niet heaven for everyone toch
Klopt allemaal!!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef Kleintje het volgende:
He wat... 'mijn trein naar huis halen'???
Heb jij een eigen trein??? En ga je die nu in je huis zetten....
God damn... dan moet jij én groot wonen.... én rijk zijn
Mooi nummertje ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
een van mijn favoriete nummers
there's no beautyqueen in this locality
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
neehee, die rijdt op rails!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede reis en maar hopen dat de trein op tijd rijdt.
bah, Gert, da's viesquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
Rob is aan het koken.
O, een tribute aan Freddy.. es ff denken. Nou, zo zagen z'n open aidswonden er op het laatst ongeveer uit:
[afbeelding]
I seen ev’ry blue eyed floozy on the wayquote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Mooi nummertje ja.
En wat dacht je van het stukje:
Oh won’t you take me home tonight?![]()
quote:
die is gewoon in love with her carquote:Op donderdag 24 november 2005 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Voor Chantal moet er toch Somebody To Love te vinden zijn?
Don't Lose Your Head, Teamlead!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en om in stijl van het topic te blijven: love of my life
Lekker nummer trouwensquote:Op donderdag 24 november 2005 17:56 schreef Bocaj het volgende:
Als Dido en Roel blijven zal Roel dan zeggen tegen Dido: Get Down, Make Love ???
Jammer dat ze met aardappels bezig waren en niet fietsenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en om in stijl van het topic te blijven: love of my life
Wat voor weer alarmquote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef Bommel123 het volgende:
KNMI GEEFT ZOJUIST EEN WEERALRM DIT EVEN TER INFO !!!
Pain Is So Close To Pleasure...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker nummer trouwens
Als een van deze drie eruit gaat teken ik ervoor:
[afbeelding]
Maar het liefst Nathalie natuurlijk. Als Lieske of Roel vertrekt hebt ik een sheer heart attack hier.
Vandaag geen exit te gevaarlijk om naar huis te gaanquote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef Bommel123 het volgende:
ach.. ik ben vast the loser in the end... maarja.. dat crazy little thing called love hequote:
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJKquote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef Bommel123 het volgende:
[inkoppertje]don't stop me now[/inkoppertje]quote:Op donderdag 24 november 2005 18:05 schreef luciano het volgende:
Das al de tweede keer teamlead , dat we exact hetzelfde bezig zijn nu ........... KAPPUH NOU !!!
Tnx Regenwormquote:Op donderdag 24 november 2005 18:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
In de loop van de nacht en ook vrijdagochtend kunnen bij winterse buien zeer zware windstoten, tot 110 km/uur, voorkomen.
De buien kunnen vergezeld gaan van hagel en (natte) sneeuw, in het kustgebied wordt een westerstorm, kracht 9, verwacht. Ook deze weersverschijnselen kunnen tot overlast aanleiding geven.
Its a miracle als 1 van die 2 erin blijfdquote:Op donderdag 24 november 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Als Dido eruit gaat zingt Roel triest 'Just two months of love... is better than a lifetime alone"
* vrij aangepast
Denk je echt dat Dido of Roel eruit vliegt vanavond? Of was dat om de titel?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Its a miracle als 1 van die 2 erin blijfd![]()
Denk t wel dat 1 van hun weg gaatquote:Op donderdag 24 november 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat Dido of Roel eruit vliegt vanavond? Of was dat om de titel?
Er zijn mensen die denken dat een van de twee er wel uit vliegt omdat dat nog iedere keer gebeurd is als een stelletje een nachtje samen krijgt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:18 schreef Kleintje het volgende:
Dido en Roel eruit en bring back that Leroy Brown....
Mooiquote:Op donderdag 24 november 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat een heftige exit worden, wie ook de klos is.
Het gaat hier aan de kust windktracht 9 worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:03 schreef Bommel123 het volgende:
Echt wel is nix zulk weerquote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat hier aan de kust windktracht 9 worden.
Weet je wat: ik blijf lekker binnen, achter de TV en PC.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat een heftige exit worden, wie ook de klos is.
Net effe snel eten en drinken in huis gehaald dus laat die storm maar komen.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik vannacht al schreef; Natte Aliequote:Op donderdag 24 november 2005 18:28 schreef Kleintje het volgende:Hoi Coos.
Coos vertel eens... wie gaat eruit?
onder het motto: get down make love?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat Dido of Roel eruit vliegt vanavond? Of was dat om de titel?
Er zijn mensen die denken dat een van de twee er wel uit vliegt omdat dat nog iedere keer gebeurd is als een stelletje een nachtje samen krijgt.
Ik heb de gordijnen maar dicht gedaan... maarja of het helpt.. Dead komt toch altijd On Time...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Net effe snel eten en drinken in huis gehaald dus laat die storm maar komen.![]()
Ja?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen maar dicht gedaan... maarja of het helpt.. Dead komt toch altijd On Time...
aan welke kust zit jij dan? deze kust heeft al hope woei (op zijn katteks) hier stormt het dus al behoorlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeebanket. Koekjes. Rijsttafels.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:36 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau... daar zorg je maar voor
Zelf ben ik straks weg... ga heerlijk met mijn zelfgemaakte indonesische rijsttafel voor de tv hangen...
Even uit huilen en het leven gaat weer doorquote:Op donderdag 24 november 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Maar Regenworm, als Lieske wel exit gaat vanavond: don't try suicide
Hier begint t ook al aardig te stormenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
aan welke kust zit jij dan? deze kust heeft al hope woei (op zijn katteks) hier stormt het dus al behoorlijk
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeebanket. Koekjes. Rijsttafels.
Kleintje, wil je met me trouwen??
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Kleintje het volgende:
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...![]()
![]()
ehm....quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je me nooit zou vragen. Met jou altijd...![]()
![]()
Als dat zo is dan My Life Has Been Saved...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:42 schreef melke het volgende:
Tanjalies schreef dat het hem niets zou verbazen als Dido er uit gaat. Hopelijk heeft hij gelijk!
Neuh, dat seksen we er wel afquote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
...maar word ik dan niet veel te dik als ik met jou trouw?
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Meer details please
Well, it's gonna be 'one year of love' en daarna zien we wel verder...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan zijn Body Language te zien denk ik dat hij in een depressie zal geraken...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Roel was in het begin zo lekker Mr bad guy, maar helaas is dat wat weg. Zal dat terug komen als Dido weg moet vanavond of zal hij dan helemaal in een depressie schieten?
En na het hele liefdevolle gaan we ruiger te werk... Pain Is So Close To Pleasurequote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als Nathalie en roel er nu uit gaan. Dan wil ik Dido wel eens zienquote:Op donderdag 24 november 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Iemand trouwens nog geruchten gehoord over een eventuele dubbele exit? (zou zomaar kunnen natuurlijk)
Enne, is Tanjalies al gesignaleerd?
Webcammetje erbij!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?![]()
Ook een strak planquote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, mag ik kijken?![]()
owquote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja hallo... ik ben dan niet aan het werk.... werk en prive gescheiden houden
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Goed...
Ik ben er vandoor. Tot na de live...
Have fun tonight!
Doei Cool Catquote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Goed...
Ik ben er vandoor. Tot na de live...
Have fun tonight!
Jammer dan, de show must go on, dus wij kijken wel toe hoe jij probeert free te breaken als Isa jou in de gienekelogenstoel vastzet voor wat onderzoekjes.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja daaaaag
Ik kan niet presteren under pressure
Kleintje is mijn Princes of the Universe en samen zorgen we voor een Scandal. En iedereen heeft toch Somebody to Love nodig? Ik hoop maar dat ze niet The Great Pretender blijkt te zijn want You take my Breath away. Samen maken we er A winter's Tale van, misschien met een bezoekje aan Barcelona waar ik een Big Spender blijk te zijn. It's a beautiful day want I was borne to love you. Misschien dat ik pas later See what a fool I've been, maar eerst maar Ride the Wild Wind van de liefde. Let's Party!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau is the love of my life....
We You are the Championquote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kleintje is mijn Princes of the Universe en samen zorgen we voor een Scandal. En iedereen heeft toch Somebody to Love nodig? Ik hoop maar dat ze niet The Great Pretender blijkt te zijn want You take my Breath away. Samen maken we er A winter's Tale van, misschien met een bezoekje aan Barcelona waar ik een Big Spender blijk te zijn. It's a beautiful day want I was borne to love you. Misschien dat ik pas later See what a fool I've been, maar eerst maar Ride the Wild Wind van de liefde. Let's Party!
Oh, hoe gaat het in het BBhuis?
Mooi gesproken... ik ben er helemaal ontroerd vanquote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kleintje is mijn Princes of the Universe en samen zorgen we voor een Scandal. En iedereen heeft toch Somebody to Love nodig? Ik hoop maar dat ze niet The Great Pretender blijkt te zijn want You take my Breath away. Samen maken we er A winter's Tale van, misschien met een bezoekje aan Barcelona waar ik een Big Spender blijk te zijn. It's a beautiful day want I was borne to love you. Misschien dat ik pas later See what a fool I've been, maar eerst maar Ride the Wild Wind van de liefde. Let's Party!
Plaatsen maar danquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal heb toch nog wat leuke shots kunnen maken onder het eten
Liarquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal heb toch nog wat leuke shots kunnen maken onder het eten
Inderdaad, want dit zijn niet de beelden waar ik de komende weken de streams voor aanzet.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Alsjeblieft Jesus! Eén van het stel Dido - Roel er alsjeblieft uit!! Too much love will kill me.
Dido.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Alsjeblieft Jesus! Eén van het stel Dido - Roel er alsjeblieft uit!! Too much love will kill me.
tis ff de vraag wat er dan gebeurt .....quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ff de vraag wat er dan gebeurt .....
Roel eruit...dan komt Rob alleen te staan....en krijgt misschien wel een vreselijke tijd in het huis. Aan dido en naad heeft hij niets en grootmacht Gnagna weet heus Naad ook wel in haar schip te krijgen.
Of roel gaat eruit en de hele boel kakt in...
Dido eruit= Rob meer steun want roel zijn volledige aandacht.
Ik weet niet wat slechter is
2e moet dido natuurlijk zijn, kalf!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:27 schreef cuall het volgende:
[..]
wie moet er nou uit? Roel of Roel
![]()
Hai Sjet..quote:
Niet iedereen is een kansloze werkloze die de hele dag in het SC-topic rondhangt.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:29 schreef Bocaj het volgende:
Oude grap hoor...![]()
[BB-SC #813] Koffers pakken
En Dido wordt zijn " love of my big brother life"quote:Op donderdag 24 november 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
en roel "I want to break free"
Sorry hoor APK maar ik solliciteer mezelf de pleuris voel mezelf behoorlijk kut dat ik sinds 4 weken werkloos ben en denk zeker niet dat ik kansloos ben maar de werkgevers lijken gewoon niet geintresseerd in mensen die boven een bepaalde leeftijd zijn .quote:Op donderdag 24 november 2005 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Niet iedereen is een kansloze werkloze die de hele dag in het SC-topic rondhangt.![]()
Ik zag jou ook geen kansloze opmerking maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:50 schreef ReneMid het volgende:
Sorry hoor APK maar ik solliciteer mezelf de pleuris voel mezelf behoorlijk kut dat ik sinds 4 weken werkloos ben en denk zeker niet dat ik kansloos ben maar de werkgevers lijken gewoon niet geintresseerd in mensen die boven een bepaalde leeftijd zijn .![]()
Dank je APK .quote:Op donderdag 24 november 2005 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag jou ook geen kansloze opmerking maken.
Veel succes met solliciteren.![]()
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
heeft Nathalie nou weer ijs op der enkel liggen
wat een aansteller zeg
SEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Dit is wel héel triest.
You are the Champion !!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flugellein!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
SEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Alles goed?
Heb net weer een shotje paracetamol genomen, dus ik kan er weer ff tegenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Flugellein!![]()
Beetje hyper, wijffie?![]()
Jaaaaa, alles goed!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb net weer een shotje paracetamol genomen, dus ik kan er weer ff tegen![]()
Weet je zeker dat die nekpijn niet gewoon een bijverschijnsel is van alcoholtekort?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2 flesjes Kasteelbier klaarstaandat helpt serieus beter voor m'n nek dan pijnstillers.
![]()
Ikquote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef Sjet het volgende:
Ik word nu wel weer een beetje wee van dat 'iedereen houd van mekaar' gedoe![]()
*kuch*quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nekpijn niet gewoon een bijverschijnsel is van alcoholtekort?![]()
Iedereen? Ik hoor er alleen Nathalie, Roel en Dido de hele tijd over. Maar ja, er gaat natuurlijk wel een van hen naar huis. Daaaag! Veel plezier thuis!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef Sjet het volgende:
Ik word nu wel weer een beetje wee van dat 'iedereen houd van mekaar' gedoe![]()
Ik ga vanavond weer aan de:quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nekpijn niet gewoon een bijverschijnsel is van alcoholtekort?![]()
Dat vind ik dus ook,maar elke exit was tot nu toe in het straatje van Dido en ben bang dat het nu weer zo gaat.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef melke het volgende:
Ik ben dat groepjes gevorm echt beu! Nu hoor ik weer zeggen dat het 50/50 is. 3 tegen 3. Roel Dido en Nathalie tegen Lieske Chantal en Ingrid. Vraag me af wie dat gecreeerd heeft. Volgens mij Dido met haar nominatiedrama. Roel gaat ook niet meer op Joost stemmen, is Chantal en Ingrid beu. Waar zou dat toch opeens vandaan komen he..? Vandaar dat er iemand uit groep 1 moet vertrekken. Liefst Dido, dan is dat geklef ook meteen voorbij.
Haaalllooo! Geen naam meer nee. Maar er staan er wel al 2 op mijn naam! Nu jij ook nog he!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef Sjet het volgende:
Haaaaaaaaaai Melke!
Geen topics meer op jouw naam verder?![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef melke het volgende:
Ik ben dat groepjes gevorm echt beu! Nu hoor ik weer zeggen dat het 50/50 is. 3 tegen 3. Roel Dido en Nathalie tegen Lieske Chantal en Ingrid. Vraag me af wie dat gecreeerd heeft. Volgens mij Dido met haar nominatiedrama. Roel gaat ook niet meer op Joost stemmen, is Chantal en Ingrid beu. Waar zou dat toch opeens vandaan komen he..? Vandaar dat er iemand uit groep 1 moet vertrekken. Liefst Dido, dan is dat geklef ook meteen voorbij.
Welnee joh, ik heb lang zo'n leuke naam niet als jijquote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef melke het volgende:
[..]
Haaalllooo! Geen naam meer nee. Maar er staan er wel al 2 op mijn naam! Nu jij ook nog he!
Haar been moet vanavond volgens haar wel in haar laars passen, vandaar dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
heeft Nathalie nou weer ijs op der enkel liggen
wat een aansteller zeg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Over een uurtje weten we wie er op mag zouten
Jawel. Hoezo?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
Scan, is u daar?
Dido is gewoon hypocriet. Stemgesprekje van te voren houden, omdat het anders een schok is voor de ander. Heeft ze met Rikket gesproken? En Linda dan? Heeft ze tegen Lieske ooit iets gezegd van haar stem? Dan ook dat geklets dat ze niet van roddelen houdt. Kom op zeg! Zij is er ook mee bezig geweest de boel een richting in te sturen en dat doe je niet zonder roddelen. Hopelijk krijgt ze nu eens de wint van voren. Dido of een van haar maatjes mogen naar huis.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook,maar elke exit was tot nu toe in het straatje van Dido en ben bang dat het nu weer zo gaat.
ik ga geen enkele conclusie meer trekken van wat voor uitspraken dan ook. Ik ga gewoon de live uitzending afwachten, en ik zie het wel. Is de teleurstelling minder groot.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef frizti het volgende:
Na aanleiding van de cliffhanger door de voice-over van de reguliere uitzending, denk ik dat Dido eruit vliegt.
Slijmjurrik! Mijn naam is kei stom, maar ja, je moet iets verzinnen he!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb lang zo'n leuke naam niet als jij![]()
Wil jij Bergie hier even te woord staan? Vragen/opmerkingen over de Streamverslagenquote:
Wat zei deze dan? Ze scheelde ook maar 1 procent van Menno toen. Het zou mogelijk zijn. Nathalie heeft natuurlijk een tv station achter zich staan hequote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef frizti het volgende:
Na aanleiding van de cliffhanger door de voice-over van de reguliere uitzending, denk ik dat Dido eruit vliegt.
Ja dat gevoel kreeg ik er ook bij, nou van mij mag hetquote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef frizti het volgende:
Done.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wil jij Bergie hier even te woord staan? Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
M-en-A is er niet.
Je bent een schat.quote:
Was dit de laatste nacht van Roel en Dido? Kijk naar de dramatische exit vanavond.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef melke het volgende:
[..]
Wat zei deze dan? Ze scheelde ook maar 1 procent van Menno toen. Het zou mogelijk zijn. Nathalie heeft natuurlijk een tv station achter zich staan he
neutrale titel is beter ...je weet het nooit he!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef F4iTH het volgende:
De volgende topic verdient een goeie TT mensen. Dus degene die hem start: wees creatief!
Zoiets als "Doei Chantal...Kwijn weg in Amsterdam" of iets dergelijks .![]()
![]()
Lief momentje.quote:
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 24 november 2005 20:32 schreef frizti het volgende:
[..]
Was dit de laatste nacht van Roel en Dido? Kijk naar de dramatische exit vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |